Skrevet av Emne: Spiller: Lubomir Michalik  (Lest 24803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gill

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #120 på: Januar 31, 2008, 23:06:36 »
... og like viktig... det ser ut som om vi beholder Becks.
 

Per-Stian

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #121 på: Januar 31, 2008, 23:47:29 »
Sing hallelujah! Dette var den perfekte overraskinga eg venta på like før vindauget stengte.
Welcome back, Lubo!

Ferre

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #122 på: Januar 31, 2008, 23:50:01 »
Bolton-fansen overhodet ikke fornøyd med overgangen!  ;D

http://www.the-wanderer.co.uk/boards/viewtopic.php?t=14309

raggen

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #123 på: Januar 31, 2008, 23:57:01 »
Fantastico ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #124 på: Februar 01, 2008, 00:16:11 »
Høyst overraskende.
Har Michalik virkelig vist så mye at det er grunn til å ta av slik dere gjør?

Uansett gir dette en positiv og viktig signaleffekt til de andre spillerne i klubben. Kjøpet av Michalik (og Kenton) viser jo på sett og vis at den nye manageren verdsetter den gamle managerens spillere (og jeg har en mistanke om at også Elding var i kikkerten til Wise før Macca kom inn). 

At Bolton betaler £5 mill for Michaliks 'erstatter' - dvs 10 ganger så mye som Leeds betaler for Lubo - forteller jo hvor fullstendig sprøtt det engelske transfermarkedet er.....


So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

flynn

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #125 på: Februar 01, 2008, 00:52:58 »
Høyst overraskende.
Har Michalik virkelig vist så mye at det er grunn til å ta av slik dere gjør?

Uansett gir dette en positiv og viktig signaleffekt til de andre spillerne i klubben. Kjøpet av Michalik (og Kenton) viser jo på sett og vis at den nye manageren verdsetter den gamle managerens spillere (og jeg har en mistanke om at også Elding var i kikkerten til Wise før Macca kom inn). 

At Bolton betaler £5 mill for Michaliks 'erstatter' - dvs 10 ganger så mye som Leeds betaler for Lubo - forteller jo hvor fullstendig sprøtt det engelske transfermarkedet er.....




Det slo meg her isted at sist vi viste slik entuisasme var når Kishishev kom tilbake... Vi får håpe at Michalik viser seg tilliten verdig på en helt annen måte enn Kishishev, som reiste hjem med halen mellom beina..

flynn

R - R

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #126 på: Februar 01, 2008, 01:45:48 »
Bolton var ute etter Beckford. I stedet for stikker vi av med en FAST stopper på laget deira:)

I tillegg så sier Bates at Eldin vil banke inn mål ILAG med Beckford. Det betyr at Beckford STAYS.

Good times gutta, good times!

Hvor har du lest/hørt det?


http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Elding

Leeds United paid Stockport County an undisclosed amount on the final day of the transfer window on 31st January 2008. Ken Bates was quoted as saying that he expects him to Bang some serious goals in with Jermaine Beckford and "unleash hell" in League One.[3]

Ikke for å ødelegge noe humør, men Wiki oppdateres jo av brukere og dette virker ikke helt korrekt sitert. Ken Bates kunne selvsagt sagt akkurat dette, men jeg tviler!

Eg tvilar ikkje på at Ken Bates har sagt det. Mannen er fantastisk festlig å høyre på.
- Rune

Runar

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #127 på: Februar 01, 2008, 01:51:55 »
Bra signering forsåvidt...

Men mannen var jo HELT ordinær i CCC i fjor lissom, så ser ikke noen grunn til ta helt av heller...Men garantert en av signeringen jeg er mer fonøyd med. ;)
 

palle

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #128 på: Februar 01, 2008, 08:09:39 »
Men mannen var jo HELT ordinær i CCC i fjor lissom, så ser ikke noen grunn til ta helt av heller...Men garantert en av signeringen jeg er mer fonøyd med. ;)

Enig. Ikke heeeelt sikker på at han var så god for oss de få kampene han fikk som de fleste her mener, men jøsses, han vil ikke gjøre seg bort hos oss i tredje nivå, i allefall!

PålK
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #129 på: Februar 01, 2008, 08:14:44 »
Lubo er god, men ikke fantastisk.

Vi husker vel alle utviklingen hans i Leeds i fjor. Vi så alle debutkampen på TV. Han gjorde en brøler som ga et baklengsmål, og spilte heller ikke bra. Men husk det var hans første kamp. Deretter spilte han seg bedre og bedre, og scoret et par mål. Han blir nok god, etterhvert.
MOT

Per-Stian

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #130 på: Februar 01, 2008, 08:25:14 »
No tykkjer eg personleg at Bolton er eit grått lag, men vi skal merke oss at Michalik faktisk har spelt mange PL-kampar i år, no seinast i den mållause kampen mot Hangeland & Co. Greit at Lubo trengte tid for å prestere for oss i fjor, men eg trur han er meir moden og tilpassa engelsk stil no :)

Joe Jordan

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #131 på: Februar 01, 2008, 08:51:25 »
DEN så jeg ikke komme. Strålende nyheter. Det kan diskuteres opp og ned hvor god han egentlig var for oss sist, men det å få en stopper som nå har spilt jevnlig i PL rett inn på et L1 lag er utelukkende positivt og faktisk litt sensasjonelt. Og med Kenton og Sheenan på plass lukter det opprykk igjen!

Usikker på Elding, men siden forventningene ikke er allverden er jeg forberedt på å bli postivt overrasket!

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Larsen.

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #132 på: Februar 01, 2008, 09:26:09 »
http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/08/523290.html

Står der at Lubomir kun er kommet inn på lån? Følger ikke Dagbladet med eller?
Pride of Yorkshire

Svend Anders

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #133 på: Februar 01, 2008, 09:56:35 »

Peter7

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #134 på: Februar 01, 2008, 15:20:24 »
Men mannen var jo HELT ordinær i CCC i fjor lissom, så ser ikke noen grunn til ta helt av heller...Men garantert en av signeringen jeg er mer fonøyd med. ;)

Enig. Ikke heeeelt sikker på at han var så god for oss de få kampene han fikk som de fleste her mener, men jøsses, han vil ikke gjøre seg bort hos oss i tredje nivå, i allefall!

PålK
For de som husker dårlig så var jo tilbakekallingen av Lubo en vesentlig årsak til nedrykket - det var da det hele raknet.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jon R

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #135 på: Februar 01, 2008, 16:35:11 »
Men mannen var jo HELT ordinær i CCC i fjor lissom, så ser ikke noen grunn til ta helt av heller...Men garantert en av signeringen jeg er mer fonøyd med. ;)

Enig. Ikke heeeelt sikker på at han var så god for oss de få kampene han fikk som de fleste her mener, men jøsses, han vil ikke gjøre seg bort hos oss i tredje nivå, i allefall!

PålK
For de som husker dårlig så var jo tilbakekallingen av Lubo en vesentlig årsak til nedrykket - det var da det hele raknet.

Det har peter7 aldeles rett i.  Vi fikk en sportslig opptur da Lubo kom til klubben og en nedtur da han returnerte til Bolton. Neppe helt tilfeldig.  :)
Jon R.

ToreLA

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #136 på: Februar 01, 2008, 16:40:33 »
Har egentlig ikke sett så mye av Michalik, siden jeg ikke ser noe særlig Premier League, men det høres jo lovende ut.

Blir spennende å se om Macca kan gi resultater allerede imorgen.


Roy

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #137 på: Februar 01, 2008, 19:12:40 »
Har egentlig ikke sett så mye av Michalik, siden jeg ikke ser noe særlig Premier League, men det høres jo lovende ut.

Blir spennende å se om Macca kan gi resultater allerede imorgen.

PL er helt uinteresant for tiden  ;)

Men "The return of Michalik" (høres ut som en bra film)  :D blir bra.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

sportcarl1

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #138 på: Februar 01, 2008, 20:11:57 »
Michalik för 200 000 pund är ett riktigt fynd
 

Jon R

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #139 på: Februar 01, 2008, 20:29:49 »
Michalik för 200 000 pund är ett riktigt fynd

Det har du helt rett i, carl. Nå måtte vi betale over det dobbelte, men jeg vil hevde at Lubo for 500 000 £ også er "bargain-buy of the season."  ;)
Jon R.

mari

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #140 på: Februar 01, 2008, 20:31:17 »
Når det gjelder overgangssummen er det flere varianter ute og går - noen sier 200.000 pund - andre 500.000.  Uansett er dette ekstremt positivt - også fordi det innebærer at Kenton kan frigjøres til å spille høyreback........Det er der han har spilt flest kamper - liker han, men synes han er litt for liten (5 ft 9) til å spille stopper. Og Frazer trenger konkurranse og har suspekte lysker ! Strekkskadet sist
 

ToreLA

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #141 på: Februar 02, 2008, 00:42:53 »
Har egentlig ikke sett så mye av Michalik, siden jeg ikke ser noe særlig Premier League, men det høres jo lovende ut.

Blir spennende å se om Macca kan gi resultater allerede imorgen.

PL er helt uinteresant for tiden  ;)

Men "The return of Michalik" (høres ut som en bra film)  :D blir bra.

Og for å presisere, JA, jeg vet jo at Michalik har spilt og gjort det bra i Leeds før, men fikk ikke sett mer enn èn kamp med ham da heller.  ;D


boegval

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #142 på: Februar 02, 2008, 03:24:20 »
Bare MÃ… kommentere denne signingen :D  Det er noe av det beste som har skjedd LEEDS siden signingen av Macca  ;D ;D ;D   











Ikke kun Kong Øl som snakker nå hehe         (litt cognac og  ;D )





  Sv: > Michalik signerer!!!!!!!!!!!!!!!
« Svar #82 på: Februar 01, 2008, 16:35:11 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Sitat fra: Peter7 på Februar 01, 2008, 15:20:24
Sitat fra: palle på Februar 01, 2008, 08:09:39
Sitat fra: Runar på Februar 01, 2008, 01:51:55
Men mannen var jo HELT ordinær i CCC i fjor lissom, så ser ikke noen grunn til ta helt av heller...Men garantert en av signeringen jeg er mer fonøyd med.


Enig. Ikke heeeelt sikker på at han var så god for oss de få kampene han fikk som de fleste her mener, men jøsses, han vil ikke gjøre seg bort hos oss i tredje nivå, i allefall!

PålK

For de som husker dårlig så var jo tilbakekallingen av Lubo en vesentlig årsak til nedrykket - det var da det hele raknet.


Det har peter7 aldeles rett i.  Vi fikk en sportslig opptur da Lubo kom til klubben og en nedtur da han returnerte til Bolton. Neppe helt tilfeldig.   
 
 
Støtter utsagnene til forrige talere ! Lubo spilte laget opp!!
« Siste redigering: Februar 02, 2008, 03:30:42 av boegval »

Ferre

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #143 på: Februar 05, 2008, 20:50:27 »
Defender happy with decision

Lubomir Michalik believes he made the right decision after leaving Bolton for Leeds before last week's transfer deadline.

The Slovakian defender, who has signed a three-and-a-half year deal with his new club, felt his opportunities at The Reebok Stadium would be limited following Gary Cahill's arrival.

He is now excited about playing more regularly for Leeds and taking his game to a higher level.

He told Sita: "On Wednesday I still thought I would stay at Bolton, everything seemed okay.

"From Wednesday to Thursday though the club bought Gary Cahill from Aston Villa for £5million, so it was absolutely clear to me that he did not arrive to just sit on the bench or in the stand.

"Considering these two options - to be in a Premier League club's squad or to get regular chances to play in League One - I decided for the second one.

"Maybe it was a little risky but I want to play football. With things as they were at Bolton I do not think I would have improved."

Michalik does not feel he has taken a step back, adding: "A few days ago it could be true. But after learning what the situation was like at Bolton, I don't think it any more.

"That is how things go in football and I think I have made a good decision."

Leeds have struggled to sustain their excellent early-season form in recent weeks and slipped back to eighth in League One after Saturday's 2-0 defeat to Tranmere.

But Michalik is still confident that Leeds can secure promotion to the Championship.

He said: "Our objective is to get promoted and we will do our maximum to achieve it."

Trond90

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #144 på: Februar 04, 2010, 01:31:57 »
Lubomir Michalik ble vel ikke heeeelt like god som vi hadde håpet på?

Men imponerte mot Colchester og var ikke så halvgælen i dag heller!

Hva syns dere? Bør han skippes ut til sommeren?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #145 på: Februar 04, 2010, 08:57:11 »
Lubomir Michalik ble vel ikke heeeelt like god som vi hadde håpet på?

Men imponerte mot Colchester og var ikke så halvgælen i dag heller!

Hva syns dere? Bør han skippes ut til sommeren?

Kan være grei å ha som backup i CCC. 2 gode kamper på rad nå. Når går kontrakten hans ut mon tro?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #146 på: Februar 04, 2010, 10:53:19 »
Leeds bør bygge videre på laget, men styrke stallen med 6-8 spillere til sommeren som går rett inn på laget. Mikkelik er desverre ikke stabil nok, og bør derfor selges

Dennis

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #147 på: Februar 04, 2010, 11:15:02 »
Synes faktisk Lubomir var en av våre bedre spillere i går! Han stakk et langt bein foran Defoe og Crouch på flere oppspill, samt at han hadde noen fine sklitaklinger også.

Sammen med kommanderende midtstoppere som Naylor/Kisnorbo tror jeg han holder mer enn godt nok i CCC, noe jeg ikke hadde sagt i høst.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #148 på: Februar 04, 2010, 11:15:35 »
Leeds bør bygge videre på laget, men styrke stallen med 6-8 spillere til sommeren som går rett inn på laget. Mikkelik er desverre ikke stabil nok, og bør derfor selges

...det er Championship vi skal spille i, ikke Championsleague :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tjalla

Sv: Spiller: Lubomir Michalik
« Svar #149 på: Februar 04, 2010, 12:24:54 »
Leeds bør bygge videre på laget, men styrke stallen med 6-8 spillere til sommeren som går rett inn på laget. Mikkelik er desverre ikke stabil nok, og bør derfor selges

...det er Championship vi skal spille i, ikke Championsleague :)



Edit: ...det er Championship vi skal spille i sesongen 2010/11, først i 2012/2013 spiller vi i Championsleague :)

Og DA er ikke Michalik lengre god nok.
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?