Skrevet av Emne: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?  (Lest 3347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« på: Juli 14, 2007, 04:02:08 »
Denne tråden skal være viet til egenfostrede talent. Hvilke tror vi får sjansen i år, og hvilke får minst 10 kamper under beltet?

Mine tips:

10 kamper eller mer:

Jonny Howson
Robert Bayly

Får prøvd seg:

Tom Elliott (kanskje får han prøvd seg i 10 kamper?)
Delph
Parker
Edit: Ser Simon Madden er med i troppen. Kanskje han får prøvd seg noen kamper neste sesong. Er denne Fry også eget produkt?

I tillegg vil nok noen vi knapt har hørt om få sjansen, slik som til dels Howson fikk sist sesong, og ikke minst Elliott og Delph (som jeg aldri hadde hørt om før).

Kjør debatt!

auren

Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: Juli 14, 2007, 04:18:15 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #1 på: Juli 14, 2007, 06:30:57 »
Tror Elliot, Parker og kanskje Delph får en god del kamper, de også. Legger vekt på "tror".
MOT

Sander

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #2 på: Juli 14, 2007, 16:44:22 »
Howson selvfølgelig. Så tror jeg vi får se mye av Elliott, Bayly og kanskje Delph
 

Per-Stian

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #3 på: Juli 14, 2007, 17:49:37 »
Med salet av Blake, så vil nok sjansane for spel bli store for Howson. Frazer hadde ein elendig sesong i fjor og Delph ser nok moglegheiten for å få spele høgreback. Elliot og Bayly vil nok også få prøvd seg ein del, men desse må ta vare på sjansane dei får. Dersom Carole ikkje innfrir på høgre midtbane, vil nok det by på fleire kampar for Bayly.

No har eg ikkje høyrt noko nytt om Lewis - vår sjølvskrevne venstreback. Dersom han vert vegd og funnen for dyr, vil Parker bekle venstrebacken vår.

Forøvrig så håpar eg vi får sjå Wilkinson på stoggarplass ved fleire høve denne sesongen. Han viste stor framgang forrige sesong.

Sydhagen

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #4 på: Juli 14, 2007, 17:54:05 »
skal jo bli litt spennende med egne talent i første-11'ern igjen..ser frem til denne sesongen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #5 på: Juli 16, 2007, 00:22:42 »
Howson bør nok være et førstevalg neste sesong, mens Bayly bør ha gode mulighter å etablere seg. Lund bør nok være 2 keeper, mens Delph og Elliot bør benyttes hyppig, men ikke FORMYE! Videre så er jeg en fan av Parker og håper at han skal satses på.
 

Sheridan

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #6 på: Juli 16, 2007, 00:40:36 »
Tror Howson kan bli STOR for oss denne sesongen
Han viste i glimt sist sesong at vi har grunn til å ha forhåpninger.
Frykten er jo bare at han markerer seg såpass sterkt at Leeds United
ikke makter å beholde ham. Er egentlig litt overasket at han ikke har vært
nevnt i forbindelse med en overgang allerede. Bor mye fotball i den gutten.


Stephenjazz

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #7 på: Juli 16, 2007, 03:20:29 »
Hva med denne er Rose, er han tapt for Leeds sin del?
Det blir aldri umoderne å vinne

Tom S

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #8 på: Juli 16, 2007, 03:43:07 »
Rose er vel (på det nærmeste) klar for Tottenham.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

sindre12

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #9 på: Juli 16, 2007, 05:41:44 »
Rose vis ann blir?
delph
bayly
howson
parker kansje fast på venstre back
Lund?
Beckford 4 England!

SveinArve

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #10 på: Juli 17, 2007, 06:46:01 »
quote:
Howson: http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=4279722741
Elliot: http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=3040214225
Ovington: http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=3903210525



Nice one, Svein [:)]

OBS. Nybegynner-mod'en trykket feil [V]

...det var IKKE meningen å edit'e innlegget, Svein-Arve.

Sorrry
« Siste redigering: Juli 17, 2007, 07:07:21 av Asbjørn »
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #11 på: Juli 17, 2007, 09:07:21 »
Hmmm... Denne sida til Howson virka litt suspekt. Litt FOR Leedsfan til å være han kanskje?

Elliott ønsker seg til Arsenal for å spille med Henry...

auren, som sliter med å skjønne forkortelsene til disse fjortisene...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #12 på: Juli 17, 2007, 09:47:30 »
Håper det blir så mange som mulig. Om vi får signet de spillerne som nå er på prøve og ingen andre kommer inn så håper jeg dette blir laget.


                      Gay

Delph      Marques           Heath          Lewis(Parker)


Howson      Thompson         Derry          Westlake(Lewis)


            Cresswell        Beckford(Elliot)


Om Wise velger å kjøre Lewis på back så tror jeg Westlake spiller på venstre midtbane, men kjører han Lewis opp så går nok Parker inn på backen. Dette laget tar oss til Play off finalen, hvor vi igjen taper bittert og blir værende i denne forbannede League One.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

h.b

  • Gjest
Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #13 på: Juli 17, 2007, 14:29:01 »
Hvis Wise får lov til å signe 5 spillere, så er jeg  redd for at dette blir eldre spillere som har vært med på fotballkamp endeøl år. Er redd for at denne satsingen på unggutter nå er et snev av at Wise ikke har annen mulighet. Kan ikke se at Wise plutaelig satser på ungdommen



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

mari

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #14 på: Juli 17, 2007, 15:06:11 »
Ingen tvil om at det vil bli satset på ungguttene denne sesongen. Av 20 manns troppen til Tyskland er det 8 spillere som er 20 eller under.. Hvis Wise får signere 5 spillere som du sier hb er det trolig noen av de uten kontrakt - som er med i troppen som blir signert først dvs spillere som Heath, Marques, Prutton, Thompson, Constantine, Weston....

Tror ikke/Håper ikke vi vil få se en 11 er full av ungdommer, men en mix av ungdom og rutine.  At vi vil få seg vesentlig flere unge som får sjangsen denne sesongen er faktisk utvilsomt. Også fordi lønnstaket som blir tredd over hodet på klubben vil gjøre dette til en nødvendiighet.
 

Budda

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #15 på: Juli 17, 2007, 15:15:53 »
Elliot og Howson bør få spille. Denne Bayly bør også få en del kamper. Virket som unggutten hadde litt guts. Savner en råtass på midtbanen. Tviler på om Parker er god nok
Endre

Dennis

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #16 på: Juli 17, 2007, 15:18:10 »
Alltid spennende når Leeds får fram egenproduserte spillere. Vi har vært ganske bortskjemt med disse de seneste åra. Dessverre blir de hos oss altfor kort. [xx(]

Av de som mest sannsynlig blir i stallen i år, tror jeg følgende får spilletid:

John Howson - Selvskreven i A-stallen etter glimtvis godt spill i fjor. Skikkelig fightervilje.
Tom Elliott - Tydeligvis et stort spisstalent. Har etter ryktene vært snust på av flere PL-klubber.
Fabian Delph - Tar en backplass?
John Lund - Mest sannsynlig reservekeeper.
Robert Bayly - Latterlig og ufortjent rødt kort mot Derby. Vil nok få en god del kamper. Vår nye midtbanekriger?
Ben Parker - Kan kjempe om venstrebacken. Usikker på hva han er god for, ettersom han ikke har fått sjansen før.

Jeg tror Howson vil spille veldig mange kamper neste år. Er også spent på denne Elliott. Er han god nok? Blir han i det hele tatt? Spillere som Bayly og Delph vil nok være i troppen i de fleste kamper, mens jeg er usikker på Parker. Avhengig av hvem som blir henta inn til å vokte buret, tror jeg Lund blir benkevarmer.

- Dennis, som lurer på når Jamie McMaster slår igjennom! [8)]
« Siste redigering: Juli 17, 2007, 15:22:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

SveinArve

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #17 på: Juli 17, 2007, 15:38:23 »
Ej meina at vi bør BARE satse på unggutter, så bruker vi neste året til å gi dei speletid(kanskje vi ikkje rykker opp) så går vi for gull neste år og neste år  og neste år...(satt på spissen)
Uansett så meina ej at vi bør satse på ungdommen. Blir dei satsa på så blir det enklere å få ungdommer til klubben også, når dei ser at veien til førstelaget ikke er langt. Det handler om å sende ut signaler, signaler om at Leeds er en klubb som har lyst å satse ungt. Dessverre så har det ikke blitt gjort siden DOL  var her.. Får håpe det har snudd seg.
Ej meina at Rose, Howsson, Elliot osv hadde gjort en minst like bra jobb som de leigesoldatene som har blitt henta inn de siste tre åra. Dei har ikke gjort det så veldig dårligere enn å rykke ned til League1 iallefall. Hadde ungdommen blitt satsa på for 3 år sia så hadde de no hatt 3 år på baken og vi hadde hatt et mykje bedre utgangspunkt!!!

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

samadhi

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #18 på: Juli 17, 2007, 16:59:48 »
Hva så med Gavin Rothery? Han har tidligere blitt nevnt som ett av talenta i klubben, men har ikke sett navent hans noen sted så langt denne sesongen...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

ego

Re: Hvilke unggutter får sjansen denne sesongen?
« Svar #19 på: Juli 17, 2007, 17:50:42 »

Hva med vår venn Ameobi? Han debuterte under Blackwell og har scoret jevnt og trutt for reservelaget i vår. Ben Gordon (16) har dessuten vært i chelsea's søkelys allerede. Kan være et alternativ på venstrebacken hvis Lewis forsvinner og Parker skuffer...

E:)