Skrevet av Emne: Vi har/hadde 20 spillere registrert  (Lest 1446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Vi har/hadde 20 spillere registrert
« på: Juli 27, 2007, 20:05:43 »
http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273,00.html

Disse står jo oppført som "stall/tropp" p.t.- 27/7-2007
Rose er vekk, og meg bekjent er det flere som ikke har signet/har kontrakt av disse også.
Hvis man da tar utgangspunkt i at man "kan ha" 20 spillere så lenge situasjonen er som den er, og kan begynne med kamper i League 1 - så bør det vel noen flere på kontrakt MEGET snarlig!
Usikker på leiebestemmer da, mulig vi kan "skli unna" litt der også.

Noen som vet?
 

Einar

Re: Vi har/hadde 20 spillere registrert
« Svar #1 på: Juli 27, 2007, 20:53:29 »
Etter hva jeg kan se er det kun 15 spillere med profflisens for øyeblikket...
 

Per-Stian

Re: Vi har/hadde 20 spillere registrert
« Svar #2 på: Juli 28, 2007, 00:27:29 »
4 Jonathan Douglas  Midfielder    
7 Ian Westlake  Midfielder    
8 Tore Andre Flo  Striker    
11  Eddie Lewis  Midfielder    
15  Frazer Richardson  Midfielder    
16  Gylfi Einarsson  Midfielder    
17  Sebastien Carole  Midfielder    
19  Matt Heath  Defender    
21  Jermaine Beckford  Striker    
21  Shaun Derry  Midfielder
 
24  Manuel Rui Marques  Defender    
25  Richard Cresswell  Striker    
27  Tresor Kandol  Striker    
30  Ben Parker  Midfielder    
33  Jonathan Howson  Midfielder    
34  Robert Bayly  Midfielder    
36  Jonathan Lund  Goalkeeper    
37  Tom Elliott  Striker    
39  Fabian Delph  Defender

Merka med raudt: Usikre  

Ser nokså tynt ut, stallen sett under eitt. Eit og anna lyspunkt er der likevel. Førebels har vi eit godt stoggarpar, ei sentral midtbane som ser grei ut og nokre unggutar som eg trur tek steget opp blant seniorane denne sesongen. Men vi manglar sårt ein solid keeper og ein spiss med mindre Flo vert skadefri og signerar ny kontrakt.

arneg

Re: Vi har/hadde 20 spillere registrert
« Svar #3 på: Juli 28, 2007, 01:10:38 »
Ærlig talt, nå må dere slutte å håpe på Flo.  Det er mange, mange år siden han har hatt et år som ikke har vært preget av skader. Selv i Italia slet han.  Det å signe Flo vil være å signe en som permanent vil være på skadelisten.  Har vi råd til å ha en slik når vi så langt bare kan ha 20 mann på proffkontakt, selvfølgelig ikke.
 

Budda

Re: Vi har/hadde 20 spillere registrert
« Svar #4 på: Juli 28, 2007, 01:14:18 »
quote:
Originally posted by arneg

Ærlig talt, nå må dere slutte å håpe på Flo.  Det er mange, mange år siden han har hatt et år som ikke har vært preget av skader. Selv i Italia slet han.  Det å signe Flo vil være å signe en som permanent vil være på skadelisten.  Har vi råd til å ha en slik når vi så langt bare kan ha 20 mann på proffkontakt, selvfølgelig ikke.



Det er vel ingen som håper på Flo, men han kommer nok til å spille for Leeds neste sesong. Enten man liker det eller ikke...
Endre

peacock

Re: Vi har/hadde 20 spillere registrert
« Svar #5 på: Juli 28, 2007, 01:18:26 »
Heath og Marques har vel ikke kontrakter ennå?

arneg

Re: Vi har/hadde 20 spillere registrert
« Svar #6 på: Juli 28, 2007, 03:16:38 »
Det var dette som Per Stian skrev jeg reagerte på: og ein spiss med mindre Flo vert skadefri og signerar ny kontrakt.

Dette er å tru på julenissen.  Mannen er jo så skrøpelig at han ikke våger å være med på treningsleir i redsel for skade.  Har respekt for Flo som en hyggelig fyr, og dyktig spiller så lenge kroppen holdt.  Nå ville jeg heller hatt Haavard i Leedsstallen, og det sier ikke lite.
 

Per-Stian

Re: Vi har/hadde 20 spillere registrert
« Svar #7 på: Juli 28, 2007, 23:01:33 »
quote:
Originally posted by arneg

Det var dette som Per Stian skrev jeg reagerte på: og ein spiss med mindre Flo vert skadefri og signerar ny kontrakt.

Dette er å tru på julenissen.  Mannen er jo så skrøpelig at han ikke våger å være med på treningsleir i redsel for skade.  Har respekt for Flo som en hyggelig fyr, og dyktig spiller så lenge kroppen holdt.  Nå ville jeg heller hatt Haavard i Leedsstallen, og det sier ikke lite.



Du har heilt rett, sikkert ingen som trur Flo vert skadefri i tide til å signere ny kontrakt før sesongen. Får berre håpe han held seg skada slik at vi får henta inn ein ny spiss. Dette trengs sårt sidan eg reknar Cressys dagar i Leeds som talte innan kort tid...