Skrevet av Emne: Til uka ordner det seg.  (Lest 1942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Til uka ordner det seg.
« på: Juli 28, 2007, 04:46:38 »
Jeg dagdrømte nå at FL og FA kom til en konklusjon om at Leeds skulle få spilletilatelsen og aksjen de trenger for å kunne spille denne sesongen. KPMG hadde sammen med Bates et møte i dag hvor dette kom frem. Bates ble da oppfordra til å selge klubben av FA. Han la da ut denne klubben for salg og hvem andre enn Revie,Pearson og en sheik med ufattelige mongder penger kom inn med et bud som Bates aksepterte.
De ansatte da Jewell som manager. Jewell fikk da 25 mill pund till spillerkjøp omgående.
Spillere ble hentet inn og Leeds vant da League 1 med god klarering. Videre så ble ytterligere 50 mill pund gjort tilgjengelig for spillerkjøp i CCC. Leeds vant da også denne divisjonen og rykket opp til Premier League.
I premier league ble ytterligere 100 mill pund gjort tilgjengelig samtidig med at Elland Road ble utvidet til et 75000 stadion.
Neste kapittel i min glade dagdrøm kommer senere[:D][:D]
Livet er herlig dere



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #1 på: Juli 28, 2007, 04:56:49 »
quote:
Originally posted by h.b

Jeg dagdrømte nå at FL og FA kom til en konklusjon om at Leeds skulle få spilletilatelsen og aksjen de trenger for å kunne spille denne sesongen. KPMG hadde sammen med Bates et møte i dag hvor dette kom frem. Bates ble da oppfordra til å selge klubben av FA. Han la da ut denne klubben for salg og hvem andre enn Revie,Pearson og en sheik med ufattelige mongder penger kom inn med et bud som Bates aksepterte.
De ansatte da Jewell som manager. Jewell fikk da 25 mill pund till spillerkjøp omgående.
Spillere ble hentet inn og Leeds vant da League 1 med god klarering. Videre så ble ytterligere 50 mill pund gjort tilgjengelig for spillerkjøp i CCC. Leeds vant da også denne divisjonen og rykket opp til Premier League.
I premier league ble ytterligere 100 mill pund gjort tilgjengelig samtidig med at Elland Road ble utvidet til et 75000 stadion.
Neste kapittel i min glade dagdrøm kommer senere[:D][:D]
Livet er herlig dere



Tyyypisk hb å værra så negativ     [:D]





I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #2 på: Juli 28, 2007, 04:58:58 »
UHU. Og jeg som trodde jeg var positiv nå.Ã…h som jeg elsker leeds.Sa nettopp til kjeringa at det er bedre at huset brenner ned enn at jeg er gift med en Manu supporter[:D]



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
« Siste redigering: Juli 28, 2007, 05:06:34 av h.b »

Roy

Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #3 på: Juli 28, 2007, 16:08:43 »
quote:
Originally posted by h.b

Jeg dagdrømte nå at FL og FA kom til en konklusjon om at Leeds skulle få spilletilatelsen og aksjen de trenger for å kunne spille denne sesongen. KPMG hadde sammen med Bates et møte i dag hvor dette kom frem. Bates ble da oppfordra til å selge klubben av FA. Han la da ut denne klubben for salg og hvem andre enn Revie,Pearson og en sheik med ufattelige mongder penger kom inn med et bud som Bates aksepterte.
De ansatte da Jewell som manager. Jewell fikk da 25 mill pund till spillerkjøp omgående.
Spillere ble hentet inn og Leeds vant da League 1 med god klarering. Videre så ble ytterligere 50 mill pund gjort tilgjengelig for spillerkjøp i CCC. Leeds vant da også denne divisjonen og rykket opp til Premier League.
I premier league ble ytterligere 100 mill pund gjort tilgjengelig samtidig med at Elland Road ble utvidet til et 75000 stadion.
Neste kapittel i min glade dagdrøm kommer senere[:D][:D]
Livet er herlig dere



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Hadde vært greier vet u[8D][:p]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #4 på: Juli 30, 2007, 23:57:25 »
Dagdrømmer er til hjelp i harde tider det!!!
Yeboahs vitne

Erik M

Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #5 på: Juli 31, 2007, 00:16:56 »
quote:
Originally posted by h.b

UHU. Og jeg som trodde jeg var positiv nå.Ã…h som jeg elsker leeds.Sa nettopp til kjeringa at det er bedre at huset brenner ned enn at jeg er gift med en Manu supporter[:D]



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Og for å sjekke hvor dypt du sitter i det - hvem heier kjærringa på??
 

h.b

  • Gjest
Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #6 på: Juli 31, 2007, 00:36:07 »
Erik.
hu holder med Liverpool. Dette fordi Kevin Keegan var kjekk



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #7 på: Juli 31, 2007, 01:08:20 »
quote:
Originally posted by h.b

Erik.
hu holder med Liverpool. Dette fordi Kevin Keegan var kjekk



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



[:D] Mi ække interessert i foppal en gang! Jeg har holdt på sjøl i en mannsalder, men ho har aldri sett en kamp...kanskje like greit men[8D]
Yeboahs vitne

Geir Magne

Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #8 på: Juli 31, 2007, 04:19:48 »
Ikke rart at Keegan var kjekk - han var jo faktisk fra Yorkshire! Doncaster, tror jeg. Synd ikke Leeds United så talentet hans. Det gjorde forresten ikke Coventry City heller; han var juniorspiller der men de syntes han var for liten av vekst til at de turte å satse på ham. Det turte altså 'Pool. Kan det stemme at de kjøpte Keegan fra Scunthorpe?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

DOFFER

Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #9 på: Juli 31, 2007, 04:26:09 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Keegan [8D]

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Tore

Re: Til uka ordner det seg.
« Svar #10 på: Juli 31, 2007, 18:12:07 »
Kjekt å se at humøret er på plass etter det marerittet vi har opplevd de siste 4-5 årene [:D]

Tore
Marching on together...
Tore
Marching on together...