Skrevet av Emne: Tankeekspriment  (Lest 2090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

soumoh

Tankeekspriment
« på: August 02, 2007, 16:58:19 »
siden ORDET ER FRITT, ønsker jeg spørre deres mening om noe;

Si at Wise får fyken.
Hvem ville vi ha som manager?
Er Warnock en aktuell kandidat, er han "bra" nok for Leeds? Eller hater vi ham pga han er en "Blades" fan...

We'll be back.
We'll be back.

Tom S

Re: Tankeekspriment
« Svar #1 på: August 02, 2007, 17:25:47 »
Warnock er utvilsomt ein bedre manager enn Wisey, men tviler på om han er særlig populær blant Leeds-fansen.
Det er vanskelig for ein manager når han frå dag 1 er uønskt, men vinner vi kamper gløymer vi fort...

Eg for min del vil ikkje ha Warnock til Leeds, heller McAllister og Strachan.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Pål

Re: Tankeekspriment
« Svar #2 på: August 02, 2007, 17:50:17 »
Ja, Strachan er jo en sannsynlig kandidat... Ã… gå fra Champions League til League 1 er nok han veldig interessert i.

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Tom S

Re: Tankeekspriment
« Svar #3 på: August 02, 2007, 17:55:53 »
Skjønner jo det lille venn!


quote:
Originally posted by Pål

Ja, Strachan er jo en sannsynlig kandidat... Ã… gå fra Champions League til League 1 er nok han veldig interessert i.

Full mann, full kontroll



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SOL

Re: Tankeekspriment
« Svar #4 på: August 02, 2007, 18:07:30 »
Macca og Speed [8D]
 

Leppan

Re: Tankeekspriment
« Svar #5 på: August 02, 2007, 18:13:16 »
Så lenge Bates sitter med makta får Wise aldri sparken!

Glory years will come again!
Glory years will come again!

Dennis

Re: Tankeekspriment
« Svar #6 på: August 02, 2007, 18:44:45 »
Trur nok heller ikke Wise blir sparket så lenge Ken Bates eier og styrer. Med Wise i managerrollen får Bates styre det sportslige også, samt at han ikke får (offentlige) klager fra sin manager.

Men, det var ikke det som var topicen. Dersom Wise får fyken på en eller annen måte, hadde jeg svært gjerne sett Gary Speed som Leeds-manager. Kanskje er det utopi, kanskje er han ingen god manager, men han har uttalt at han er Leeds-fan fortsatt og jeg syns han er en ordentlig god hærfører. Vel, det er mitt ønske i hvertfall.

Men med vår flaks blir nok Leeds' neste manager en delt rolle mellom Thomas Brolin og Frank Strandli. [xx(]

- Dennis
« Siste redigering: August 02, 2007, 18:45:31 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Tankeekspriment
« Svar #7 på: August 02, 2007, 19:00:49 »
...nå skal ikke jeg hacke denne tråden, men hvis Leeds skulle spille Champions League-finale med det første, hvem syntes du skulle spille for Leeds da?

(neei for all del, ikke begynn!!!)

Det ER lov & diskutere slikt! ... men særlig fruktbart?? (og ikke diskutert siste par årene...JAUU)



I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
« Siste redigering: August 02, 2007, 19:02:43 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Re: Tankeekspriment
« Svar #8 på: August 02, 2007, 19:07:48 »
quote:
Originally posted by soumoh

siden ORDET ER FRITT, ønsker jeg spørre deres mening om noe;

Si at Wise får fyken.
Hvem ville vi ha som manager?
Er Warnock en aktuell kandidat, er han "bra" nok for Leeds? Eller hater vi ham pga han er en "Blades" fan...

We'll be back.



Kelly og Radebe [8D][8D][8D]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

JanT

Re: Tankeekspriment
« Svar #9 på: August 02, 2007, 21:54:11 »
quote:
Originally posted by SOL

Macca og Speed [8D]




Dreamteam.[^]

Jan Tore, luscos 1119
Jan Tore, luscos 1119

Papi

Re: Tankeekspriment
« Svar #10 på: August 02, 2007, 22:14:50 »
Er ikkje Capello ledige da???


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Re: Tankeekspriment
« Svar #11 på: August 02, 2007, 22:34:11 »
Denne tråden er bare irriterende så lenge det ennå ikke er avklart om vi får starte sesongen, med eller uten minuspoeng i handicap. [}:)]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: Tankeekspriment
« Svar #12 på: August 02, 2007, 23:35:44 »
Wise er Bates` "åndsfrende" og håndplukkede mann, så det er lite sannsynlig at han får fyken med det første.

Bates vet (etterhvert) at han er upopulær blant fansen. Han vet også at Wise ikke står høyt i kurs hos supporterene. Og han vet at duoen Bates/Wise er usedvanlig dårlig likt i Leeds! Og da kommer vi til den eneste grunnen til at Bates kan komme til å avskjedige Wise: Når trykket og presset fra fansen blir sterkt nok, kan Bates komme til å dolke Wise i ryggen for å berge sitt eget skinn. Han kan da komme til å sparke Wise, for å forsøke å berge seg selv ved å ansette en manager som han tror kan blidgjøre fansen. Men da blir jo neste spørsmål: hvilken oppegående manager vil jobbe under Bates i Leeds?

Det var vel Redbus/Morris som hadde linet opp Paul Jewell som ny manager, hvis de de hadde vunnet kampen om Leeds.  Med tanke på Jewells resultater i Bradford og Wigan, så ville vel en ansettelse av han  vært et aldri så lite scoop. Men  kan den samme Jewell komme til å være interessert i å jobbe under Ken Bates? Det kan jeg aldri tenke meg! Det ble jo påstått at Jewell slet med nervetrøbbel de siste månedene i Wigan. Hvis dette medfører riktighet, så er nok en managerjobb under Bates det siste den mannen har godt av!

Men uansett, det mest fornuftige spørsmålet vi kan stille i disse tider er dette: Hva kan vi bidra med for å bli kvitt Ken Bates?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Tankeekspriment
« Svar #13 på: August 02, 2007, 23:52:47 »
Uten tanke på realisme; Martin O`Neill!
Yeboahs vitne

soumoh

Re: Tankeekspriment
« Svar #14 på: August 03, 2007, 00:13:45 »
Folk er for useriøse her ass. Men poenget mitt var, dersom Wise får sparken, hvem skal "vi" sette inn da? Og vær da realistiske.
Uansett. Det er for mye depping på forumet her, og jeg orker ikke å helle mer diesel på bålet.
Inntil videre støtter jeg Wise & Gus.

We'll be back.
We'll be back.

Tom S

Re: Tankeekspriment
« Svar #15 på: August 03, 2007, 00:15:19 »
Ved å delta i aksjoner som blomsterprotesten og evt andre fredelige protester rundt og inne på Elland Road.


quote:
Originally posted by veteranen

Men uansett, det mest fornuftige spørsmålet vi kan stille i disse tider er dette: Hva kan vi bidra med for å bli kvitt Ken Bates?



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!