Skrevet av Emne: EX-Spiller: Andy Hughes  (Lest 27657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mari

EX-Spiller: Andy Hughes
« på: August 10, 2007, 01:30:14 »
Andy Hughes fra Norwich ryktes å være signet. Visnok opplyste Dennis Wise dette i et intervju på SSN for kort tid siden.

29 år gammel spiller som kan spille høyre kant / høyre back. Spilte inntil 2005 i i Reading scort en del mål fra sin midtbaneposisjon.

« Siste redigering: Juni 24, 2014, 12:45:09 av Promotion 2010 »

John I

Re: Andy Hughes
« Svar #1 på: August 10, 2007, 01:54:30 »
Er muligens noe på gang ja,får vel vente å se..

http://carrowroad.net/news.php?item.290.1
Marching on together

jokern

Ferre

« Svar #3 på: August 10, 2007, 02:38:03 »
Bra signering! Synes stallen begynner å se meget bra ut nå. Bare så synd med den helvetes 15 poeng straffen! [:(]

-WE'LL BE BACK-

baste

« Svar #4 på: August 10, 2007, 02:44:34 »
-15 p er O poeng etter 5 kamper...Så kan vi se framover..Bra sign dette..ser mye bedre ut i dag..enn for bare noen dager siden.

samadhi

« Svar #5 på: August 10, 2007, 02:45:40 »
Her må man virkelig henge med i svingene for å få me seg alt som skjer.

Spennende signing dette!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

DOFFER

« Svar #6 på: August 10, 2007, 02:58:05 »
Høres ut som en bra signing...

Norwich's own Mr Versatile, Hughes has played almost every position for the Canaries - and all with the same wholehearted desire and passion. A cult hero among supporters, Hughes won praise during the second half of last season for the way he performed at right-back. However, the former Reading man prefers to play in central midfield, where he feels he can deploy his high-energy game to the best of his abilities.

http://www.canaries.premiumtv.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10355~8769,00.html

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

KeyserSoze

« Svar #7 på: August 10, 2007, 03:02:43 »
Litt info om Andy: http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Hughes_%28footballer%29

Registrerer at han har fått en del tyn av supporterne både i Reading og Norwich, men da angivelig mye fordi han har blitt brukt out of position.

Men spennende signing. Mye erfaring fra CCC, og vi spiller tross alt i L1 nå..

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #8 på: August 10, 2007, 05:26:52 »
OM Andy kommer er vel det kjempegreier...

Men, typisk nok:

quote:
However, the former Reading man prefers to play in central midfield, where he feels he can deploy his high-energy game to the best of his abilities.

...der har vi jo en del alternativer fra før...

They say that patriotism is the last refugee   To which a scoundrel clings
Steal a little and they throw you in jail  Steal a lot and they make you king
There's only one step down from here baby, it's called the land of permanent bliss
What's a sweetheart like you doin' in a dump like this

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

« Svar #9 på: August 10, 2007, 05:55:31 »
Forhåpentligvis vil han ikke ødelegge utviklingen til Gardner, ved å bekle rollen som høyreback i store deler av sesongen. Kanskje passer han (eller Prutton) inn i rollen som den type høyre midtbanespiller Leeds hadde i Bowyer, uten sammenligning forøvrig. Altså ingen utpreget kantspiller (som Carole), men heller box-to-box.

Bra signering for League One dette. Erkeengelsk hodeløs kylling. Luv it! [:)]

Tore

« Svar #10 på: August 10, 2007, 15:19:22 »
En mann som spiller med hjertet utenå skjorta, noe vi forsåvidt trenger, men hva men midstoppere ???? Hva gjør vi når Heat må ut med ankel skade etter 20 min mot Tranmere og Rui får rødt kort ??[:0][:(!][xx(][?]

Tore
Marching on together...
Tore
Marching on together...

Per-Stian

« Svar #11 på: August 10, 2007, 17:36:52 »
Hughes er sannsynlegvis ikkje henta for å bekle ei sentral midtbanerolle, så då må det bli høgre back eller - midtbane. Då skal han kjempe med Gardner, Bayly og Carole. Som mange andre håpar eg at Gardner får nok sjansar til å vise at han er framtidas høgreback på ER. Bayly har også imponert tidvis iflg rapportar, men han har ikkje vore sjølvskreven på kanten. Håpar difor at Hughes skal spele høgre kant.

kjelvi

« Svar #12 på: August 10, 2007, 21:08:24 »
Hughes sold as City miss out on targets

Norwich City last night sold midfielder Andy Hughes to crisis-torn League One side Leeds United for a fee believed to be about £250,000.
Hughes, who was signed by Nigel Worthington from Reading in July 2005 and made 69 appearances for the Canaries, has signed a two-year deal with the Yorkshire club, who were yesterday reeling after having a 15-point penalty upheld by the Football League.
The 29-year-old former Oldham and Notts County player was joined at Elland Road by former Celtic midfielder Alan Thompson, who was named as skipper after signing a one-year following his release by the Scottish champions at the end of last season.
Both players are expected to line up in the Leeds midfield in tomorrow's League One opener against Tranmere.
City boss Peter Grant confirmed that Hughes would have struggled to make his own starting line-up this season.
“Andy did exceptionally well for us last season but with Jon Otsemobor coming in it was always going to be tough for him this season,” he said. “Leeds were able to offer him a longer deal which I didn't feel able to do. Andy is a fantastic person who we're sad to lose. His quality of character shone through last season and it was not right to stand in his way.”

new.eveningnews24.co.uk

« Siste redigering: August 10, 2007, 21:31:46 av kjelvi »

auren

« Svar #13 på: August 11, 2007, 01:42:03 »
Høres ut som en meget solid spiller dette. Meget bra Wisey!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

« Svar #14 på: August 13, 2007, 14:01:14 »
Sånn skal det låte:

Tresor Kandol's late winner sealed the points and triggered on-field celebrations that matched those in the sold-out away end.

And new signing Andy Hughes reckons that is a sign of the spirit that will help Leeds turn the corner. Hughes said: "The celebration huddle was just a little thing we wanted to do and it shows we are together. There are no individuals here.

"Everyone is focused because everyone is against us, or so it seems. It's a motivating factor.

"It's going to be a grind this year. I was fortunate to win promotion out of this division with Reading and I know how hard it is.

"I don't think the club can go any lower than this. It's at its lowest ebb but the players and fans were wonderful.

"The manager saw where we were going wrong and handed out a few tellings off at half-time, and put a few things right."

Hughes joined from Norwich after the summer-long transfer embargo was lifted.

And he admitted: "A lot of people may have questioned why I left Norwich to go to Leeds when I had a year left on my contract there.

"But there was just something that felt right about this club. A lot has gone wrong but I just felt it was right to give it a go and come here and fight.

"That's the sort of attitude I've been used to.

"Sometimes you can go through your career and your life comfortably but I just saw this as a challenge. People seem to be turning away from the club and things are going against them but I want to come here and stand up for a fight."

Kandol 4 Kongo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

fmtj

• Lorimer
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #15 på: August 13, 2007, 19:28:27 »
"But there was just something that felt right about this club. A lot has gone wrong but I just felt it was right to give it a go and come here and fight.

"That's the sort of attitude I've been used to.

Musikk!!!![:p]
Yeboahs vitne

Papi

« Svar #16 på: August 14, 2007, 19:38:14 »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Tom S

Andrew Hughes
« Svar #17 på: April 21, 2008, 18:29:16 »
Såg nettopp intervjuet med Andy på LUTV.
Ein utruleg likandes kar med super haldning og som drar alltid fram sine medspillere i positiv forstand. Sånne personer er godt å ha med i stallen.
Vart litt imponert over "gutten"!

For de som har LUTV vil eg anbefale å sjå dette intervjuet.
COME ON LEEDS !!

Webredaktøren

• Gjest
Sv: Andrew Hughes
« Svar #18 på: April 21, 2008, 18:32:53 »
Enig, Hughes er uten tvil en meget bra spiller å ha på mange måter :)

Budda

« Svar #19 på: April 21, 2008, 18:43:05 »
Angrer noe utrolig på at jeg ikke betalte for LUTV. Føler jeg har gått glipp av mye - intervju, highlights osv. Ble lagt ut mye i starten på Youtube osv, men ikke i det siste. Får bli neste sesong
Endre

Dennis

« Svar #20 på: April 21, 2008, 18:44:13 »
Andy Hughes fremstår for meg som en person som er en enorm bonus å ha i stallen både når det gjelder treninger, i garderoben og på banen. Han gir aldri opp, går foran i alle dueller og har virkelig hår på armene (bokstavelig talt). Om det er å ligge under i en kamp eller motgang formmessig, så synes Hughes å være en pådriver for å snu en vond trend. Jeg liker han veldig godt!

Hughes er nok ideell for tøffe, tette bataljer som de eventuelle playoff-kampene vil bli!
Marching on together!

Per-Stian

« Svar #21 på: April 21, 2008, 18:55:17 »
Hughes overbeviste meg tidleg når det gjaldt haldningar, men tykkjer at det sportslege har gått nedover for han. Han fekk ein veldig positiv opning på Leeds-karriera med fighterinnstilling og driv på midten, men som venstreback har han prestert ujamnt og under middels. Redd han er for svak for vår sentrale midtbane og må stille som reserve bak Sheehan på backen. Men greit å ha ein "potet" som Hughsey i troppen.

Roy

« Svar #22 på: April 21, 2008, 21:10:10 »
Angrer noe utrolig på at jeg ikke betalte for LUTV. Føler jeg har gått glipp av mye - intervju, highlights osv. Ble lagt ut mye i starten på Youtube osv, men ikke i det siste. Får bli neste sesong

Beste 30 pundene jeg har innvestert  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

McMidjo

• På juniorlaget
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
« Svar #23 på: April 21, 2008, 22:47:56 »
Må si jeg har enorm sans for en spiller som Hughes.

Han må jo være den ideelle squadplayer - både gjennom sin anvendelighet på banen, og gjennom sin enorme entusiasme og innsats.

Kan ikke skjønne annet enn at han også må være en god rollemodell for klubbens yngre spillere - med sin holdning til knallhardt arbeid.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Trond90

« Svar #24 på: April 21, 2008, 23:32:51 »
Har vel ikke så mye med Hughes og gjøre dette men ser dere har snakket om lutv så da skriver jeg det her ;)

Kan høre kamper på LUTV, men nå virker det ikke og se intervjuer og highlights lenger..
irriterende!
Dette er feilmeldingen:

Cannot play protected content.

Please try playing our demo file.

If you are getting an error message mentioning DRM, license or protected content, your DRM component might be corrupted.

For instructions on how to resolve this issue please refer to our Frequently asked questions page, section Licence delivery error: A problem has occurred in the DRM component.

Har prøvd og skifte på innstillinger i nettleseren også men funker ikke, noen som har råd? men nå er det kveld og godnatt ;) MOT
« Siste redigering: April 21, 2008, 23:34:23 av Trond90 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lojosang

« Svar #25 på: April 21, 2008, 23:35:56 »
Samme problem her. Velg Download og spill av i Windows Media Player. Det funka for meg.
VLC, Creative Mediaplayer, IE, FIrefox og Opera gav bare ymse variasjoner av mislykkethet.
- Leif Olav

Runar

« Svar #26 på: April 22, 2008, 02:47:44 »
jeg synes tidligere at Hughes var vår viktigste sentrale midtbanespiller. Til en viss gard så synes jeg vi har utviklet oss videre fra det og jeg vil ikke hause han oss pga hans scoring.

Men det er klart at dette er en type spiller som står fram i klubben, og det er viktig spesielt i den posisjonen klubben har hatt i årets sesong med mye usikkerhet. Om han skal være med videre neste sesonger jeg usikker på, kommer helt enkelt på alternativene vi kan tiltrekke oss.
Uansett så har Hughes visst at han bærer den hvite drakten med stolthet, og det er jo prisverdig i seg selv.

torivar

• Gjest
« Svar #27 på: April 22, 2008, 08:16:05 »

Beste 30 pundene jeg har innvestert  ;)
[/quot

Samme her. 30 meget fornuftig brukte pund. Anbefales.

Promotion 2010

Sv: Andy Hughes
« Svar #28 på: Mars 17, 2009, 12:30:12 »
ome News Fixtures & Results Tables Sky Sports Experts Live on Sky Score Centre Photos Sky Bet Video Select a teamPremier LeagueArsenal Aston Villa Blackburn Rovers Bolton Wanderers Chelsea Everton Fulham Hull City Liverpool Manchester City Manchester United Middlesbrough Newcastle United Portsmouth Stoke City Sunderland Tottenham Hotspur West Bromwich Albion West Ham United Wigan Athletic ChampionshipBarnsley Birmingham City Blackpool Bristol City Burnley Cardiff City Charlton Athletic Coventry City Crystal Palace Derby County Doncaster Ipswich Town Norwich City Nottingham Forest Plymouth Argyle Preston North End Queens Park Rangers Reading Sheffield United Sheffield Wednesday Southampton Swansea City Watford Wolverhampton Wanderers Scottish PremierAberdeen Celtic Dundee United Falkirk Hamilton Heart of Midlothian Hibernian Inverness Caledonian Thistle Kilmarnock Motherwell Rangers St Mirren League OneBrighton Bristol Rovers Carlisle United Cheltenham Town Colchester United Crewe Alexandra Hartlepool United Hereford Huddersfield Town Leeds United Leicester City Leyton Orient Millwall Milton Keynes Dons Northampton Town Oldham Athletic Peterborough United Scunthorpe United Southend United Stockport County Swindon Town Tranmere Rovers Walsall Yeovil Town League TwoAccrington Stanley Aldershot Barnet FC Bournemouth Bradford City Brentford Bury Chester City Chesterfield Dag and Red Darlington Exeter City Gillingham Grimsby Town Lincoln City Luton Town Macclesfield Town Morecambe Notts County Port Vale Rochdale Rotherham United Shrewsbury Town Wycombe Wanderers Home NationsEngland Northern Ireland Scotland Wales InternationalsArgentina Austria Brazil Croatia Czech Republic France Germany Greece Italy Netherlands Poland Portugal Republic of Ireland Romania Russia Spain Sweden Switzerland Turkey Primera DivisionAthletic Bilbao Atletico Madrid Barcelona Deportivo La Coruna Espanyol Getafe Malaga Numancia Osasuna Racing Santander Real Betis Real Madrid Real Mallorca Real Valladolid Recreativo Huelva Sevilla Sporting Gijon UD Almeria Valencia Villarreal Serie AAC Milan Atalanta Bologna Cagliari Catania Chievo Fiorentina Genoa Internazionale Juventus Lazio Lecce Napoli Palermo Reggina Roma Sampdoria Siena Torino Udinese BundesligaArminia Bielefeld Bayer Leverkusen Bayern Munich Borussia Dortmund Borussia Monchengladbach Cologne Eintracht Frankfurt Energie Cottbus FC Schalke 04 Hamburger SV Hannover 96 Hertha Berlin Karlsruhe TSG Hoffenheim VFL Bochum VfB Stuttgart Werder Bremen Wolfsburg Ligue 1AJ Auxerre Girondins Bordeaux Grenoble Le Havre Le Mans Lille Lorient Monaco Nancy Nantes Nice Olympique Lyonnais Olympique Marseille Paris St Germain SM Caen Sochaux St Etienne Stade Rennes Toulouse Valenciennes EredivisieADO Den Haag AZ Alkmaar Ajax De Graafschap FC Groningen FC Twente FC Utrecht FC Volendam Feyenoord Heerenveen Heracles Almelo NAC Breda NEC Nijmegen PSV Eindhoven Roda JC Kerk Sparta Rotterdam Vitesse Arnhem Willem II Tilb Leagues & CompetitionsPremier League Championship Champions League Scottish Premier League One League Two Domestic Cups World Cup Internationals UEFA Cup Primera Division Serie A Bundesliga Ligue 1 Eredivisie Euro 2008 African Nations

Hughes wins Whites extension
Experienced Leeds man secures third season with the club
Last updated: 17th March 2009

Andy Hughes med ett år til i Leeds United:

Hughes: One-year extension

Andy Hughes has automatically secured a one-year extension with Leeds United for next season after a clause was triggered in his contract.

The former Norwich, Reading and Notts County man triggered a clause in his deal that stipulated that if he made 18 appearances he would automatically land a third season with the club.

Hughes, who would have been out of contract this summer, is thrilled to be staying with Leeds for another season and is looking forward to helping the club win promotion from League One.

"It was in my contract when I first came if I made a certain amount of appearances in my second year there would be another year," Hughes told the club's official website.

Delighted
"I'm delighted to have reached that because this is a place I love being at and my family love the area as well. And under the new manager it's great to be involved.

"If we can start nicking wins away from home, it'll set us up for a final push towards the end of the season."

A hamstring injury has curtailed Hughes' availability of late, forcing manager Simon Grayson to field Jonathan Douglas at right-back with Frazer Richardson also sidelined, but he is back in training and will be available against Crewe.

"I'm back fit and training now," said the versatile 31-year-old. "I was in the squad on Saturday and wasn't involved, but I can't grumble about that because the boys have done well.

"The manager knows how to get success. He's done it at Blackpool, he's got good staff around, bubbly players, and the end of the season we need it."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Andy Hughes
« Svar #29 på: Mars 17, 2009, 15:55:55 »
ome News Fixtures & Results Tables Sky Sports Experts Live on Sky Score Centre Photos Sky Bet Video Select a teamPremier LeagueArsenal Aston Villa Blackburn Rovers Bolton Wanderers Chelsea Everton Fulham Hull City Liverpool Manchester City Manchester United Middlesbrough Newcastle United Portsmouth Stoke City Sunderland Tottenham Hotspur West Bromwich Albion West Ham United Wigan Athletic ChampionshipBarnsley Birmingham City Blackpool Bristol City Burnley Cardiff City Charlton Athletic Coventry City Crystal Palace Derby County Doncaster Ipswich Town Norwich City Nottingham Forest Plymouth Argyle Preston North End Queens Park Rangers Reading Sheffield United Sheffield Wednesday Southampton Swansea City Watford Wolverhampton Wanderers Scottish PremierAberdeen Celtic Dundee United Falkirk Hamilton Heart of Midlothian Hibernian Inverness Caledonian Thistle Kilmarnock Motherwell Rangers St Mirren League OneBrighton Bristol Rovers Carlisle United Cheltenham Town Colchester United Crewe Alexandra Hartlepool United Hereford Huddersfield Town Leeds United Leicester City Leyton Orient Millwall Milton Keynes Dons Northampton Town Oldham Athletic Peterborough United Scunthorpe United Southend United Stockport County Swindon Town Tranmere Rovers Walsall Yeovil Town League TwoAccrington Stanley Aldershot Barnet FC Bournemouth Bradford City Brentford Bury Chester City Chesterfield Dag and Red Darlington Exeter City Gillingham Grimsby Town Lincoln City Luton Town Macclesfield Town Morecambe Notts County Port Vale Rochdale Rotherham United Shrewsbury Town Wycombe Wanderers Home NationsEngland Northern Ireland Scotland Wales InternationalsArgentina Austria Brazil Croatia Czech Republic France Germany Greece Italy Netherlands Poland Portugal Republic of Ireland Romania Russia Spain Sweden Switzerland Turkey Primera DivisionAthletic Bilbao Atletico Madrid Barcelona Deportivo La Coruna Espanyol Getafe Malaga Numancia Osasuna Racing Santander Real Betis Real Madrid Real Mallorca Real Valladolid Recreativo Huelva Sevilla Sporting Gijon UD Almeria Valencia Villarreal Serie AAC Milan Atalanta Bologna Cagliari Catania Chievo Fiorentina Genoa Internazionale Juventus Lazio Lecce Napoli Palermo Reggina Roma Sampdoria Siena Torino Udinese BundesligaArminia Bielefeld Bayer Leverkusen Bayern Munich Borussia Dortmund Borussia Monchengladbach Cologne Eintracht Frankfurt Energie Cottbus FC Schalke 04 Hamburger SV Hannover 96 Hertha Berlin Karlsruhe TSG Hoffenheim VFL Bochum VfB Stuttgart Werder Bremen Wolfsburg Ligue 1AJ Auxerre Girondins Bordeaux Grenoble Le Havre Le Mans Lille Lorient Monaco Nancy Nantes Nice Olympique Lyonnais Olympique Marseille Paris St Germain SM Caen Sochaux St Etienne Stade Rennes Toulouse Valenciennes EredivisieADO Den Haag AZ Alkmaar Ajax De Graafschap FC Groningen FC Twente FC Utrecht FC Volendam Feyenoord Heerenveen Heracles Almelo NAC Breda NEC Nijmegen PSV Eindhoven Roda JC Kerk Sparta Rotterdam Vitesse Arnhem Willem II Tilb Leagues & CompetitionsPremier League Championship Champions League Scottish Premier League One League Two Domestic Cups World Cup Internationals UEFA Cup Primera Division Serie A Bundesliga Ligue 1 Eredivisie Euro 2008 African Nations

NEI så oversiktlig og informativt!  ;D
- Leif Olav