Skrevet av Emne: Support Wise  (Lest 42154 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinArve

Support Wise
« på: August 10, 2007, 18:23:12 »
Jeg har ikke vært veldig glad i Wise før. Syns han ikke fikk det til så bra som han burde i fjor. Hadde også mange rare uttalelser og oppførsel i fjor.

Men vinden har snudd litt. Han har vist en bra lojalitet til klubben. Ting begynner å falle på plass, både med spillere, det defensive og spelestil generelt. Han har jo den vanskeligste jobben på øyriket!!!

Jeg sier: Jeg støtter Wise no foran sesongstart!!! Syns han har mange gode kommentarer og utspill. Kanskje han har fått roa på seg no i sommer. Han hadde ikke en enkel jobb i fjor. alt var jo kaos!! Ser ut til at ting begynner å sette seg igjen, og han kan forme sin egen tropp.

I support Wise!

Hva med dere?

Husk: MARCHING ON TOGETHER!!

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

baste

Re: Support Wise
« Svar #1 på: August 10, 2007, 18:28:41 »
Trur nok Wise gjør sitt beste. Spørsmålet er jo om det er godt nok. Som manager og som person så virker han noe "kort" i enkelte situasjoner. Kan ikke beskylde han for å være noen diplomat, og så spørs det hvordan det virker inn på spillegruppa. Ser fram til en ny sesong, og håper Wise/ Gus leverer varene.

Come on Leeds. -15p er ikke noe....

flynn

Re: Support Wise
« Svar #2 på: August 10, 2007, 18:29:20 »
Han har også plusspoeng i min bok for det som har skjedd mellom nedrykket og i dag, men jeg tør ikke å tro at dette er en situasjon som vil vedvare. Frykter at det bare er et spørsmål om tid (og tapte fotballkamper) før han ryker i tottene på noen igjen desverre.

Men det faktum at han står i jobben selv etter alt som er skjedd, og med store deler av klubbens fans mot seg, viser jo at han ikke er redd for en fight og at han liker utfordringer. Akkurat det er egenskaper vi liker å forbinde med Leeds, så kanskje kan han kan "prove-us-wrong". Ingenting hadde vært bedre!

flynn

HAD

Re: Support Wise
« Svar #3 på: August 10, 2007, 18:35:08 »
Jepp, han har min fulle støtte....

kjelvi

Re: Support Wise
« Svar #4 på: August 10, 2007, 18:38:30 »
Fyren har vært og er fortsatt en fotball-dverg.
At han p.t. er Leeds-manager endrer dessverre ikke på det.
Tror ikke på noen oppturer eller ny storhetstid før Wise og Bates er ute av dørene.

SveinArve

Re: Support Wise
« Svar #5 på: August 10, 2007, 18:42:16 »
quote:
Originally posted by kjelvi

Fyren har vært og er fortsatt en fotball-dverg.
At han p.t. er Leeds-manager endrer dessverre ikke på det.
Tror ikke på noen oppturer eller ny storhetstid før Wise og Bates er ute av dørene.



Dette var en SUPPORT-tråd Kjelvis!!:)

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

torivar

  • Gjest
Re: Support Wise
« Svar #6 på: August 10, 2007, 18:44:39 »
Wise støtter Leeds, jeg støtter Wise

United we rise!

AndyMathie

Re: Support Wise
« Svar #7 på: August 10, 2007, 18:58:49 »
Støtter Leeds til å vinne L1 i år og dermed må det jo skje under Wise derfor går min støtte også til Wise.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Per-Stian

Re: Support Wise
« Svar #8 på: August 10, 2007, 19:10:36 »
Byrja å få nok av denne Chelsea-fyren mot slutten av forrige sesong, men i sommar verkar han å ha haldt hovudet kaldt og KUN tenkt sportsleg. På bakgrunn av rapportane frå oppkøyringskampane har laget stått saman og vi har skapt eit flust av sjansar. Riktignok har vi tapt mange av kampane, men mot betre lag.

Som mange andre vil eg gi han nokre kampar før eg tek ei ny evaluering. Til sjuande og sist er det sigrar i teljande kampar som tel!

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Support Wise
« Svar #9 på: August 10, 2007, 19:23:56 »
Jeg støtter alle som støtter LEEDS. Og vil gjerne ha livet til alle som vil ha livet ha oss. Wise prøver det han kan og jeg støtter han for det!!!!

HI MY NAME IS LEEDS
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Roy

Re: Support Wise
« Svar #10 på: August 10, 2007, 19:24:09 »
Wise skal ha ros for det som er skjedd siden nedrykket, JA! Men rett mann for å ta Leeds til nye høyder...neppe. Etter min mening viste han til fulle i fjor at han ikke er rett mann i vår klubb. Men... jeg håper han motbeviser dette i år - for det er ikke mye som tyder på at vi blir kvitt han.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

kilgallon

Re: Support Wise
« Svar #11 på: August 10, 2007, 19:29:54 »
Jeg støtter Wise. Selvfølgelig er gutten proff og hvis han ble tilbudt jobben i Chelsea i morgen så tok han den. Men etter det jeg har sett så har han gjort det fornuftig her i sommer. Det mest positive er, at mange av de spillere som han først har hatt mulighed for å signe i denne uka har vært med på det meste af sesongoppkjøringa... De har fått en del kamper sammen og det ser ut til at han har en start-11 klar i hodet.

Peter7

Re: Support Wise
« Svar #12 på: August 11, 2007, 00:01:23 »
Som jeg skrev da han ble ansatt: har alltid sett på ham som en liten drittsekk - men nå er han blitt VÃ…R lille drittsekk. Det er en viss forskjell. Støtter selvsagt manageren i Leeds United.

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

h.b

  • Gjest
Re: Support Wise
« Svar #13 på: August 11, 2007, 00:34:37 »
Støtter Leeds. Da støtter jeg manageren uansett om det er den eller den



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

mari

Re: Support Wise
« Svar #14 på: August 11, 2007, 00:45:06 »
Helt enig h.b. Ikke så ofte !!

Forøvrig hadde wise en bra melding på pressekonferansen idag;

"as you know there were 7 dwarfs - and I am the grumpy one"
 

Kato

Re: Support Wise
« Svar #15 på: August 11, 2007, 01:18:23 »
I og med at dette er en positiv tråd, lar jeg de 29 negative tingene ligge.

Den ene positive er:

Rotta forlot ikke det synkende skip.
 

Sander

Re: Support Wise
« Svar #16 på: August 11, 2007, 01:33:31 »
Har trua på Wise og Poyet. Likte ikke helt når de kom, men likte begge som spillere..
 

Karl Hot Shot

Re: Support Wise
« Svar #17 på: August 11, 2007, 02:06:26 »
Dennis Wise er enn så lenge manager for Leeds United. "Den lille rotta med de stikkende øynene" får imidlertid ikke min støtte. Det betyr likevel ikke at jeg kommer til å bue på han så lenge han sitter på Leeds United-benken. Men jeg støtter de 11 som han til enhver tid sender ut på gressmatta. Jeg gidder ikke støtte krøplingene som styrer denne klubben.
 

veteranen

  • Gjest
Re: Support Wise
« Svar #18 på: August 11, 2007, 02:33:26 »
Er litt usikker på hva dere legger i å støtte Wise. Hvis støtte betyr at jeg skal gå rundt og forsøke å innbille meg at han er den rette manageren, så kan dere bare glemme det! Eller for å si det på en annen måte: Siden Bates er styreformann, så kan man gjerne si at Wise er rett manager, fordi det blir en slags helhet i galskapen. Men jeg mener at Bates er fullstendig feil eier, og hans lakei på laglederbenken er fullstendig feil manager.

Men uansett, Dennis Wise er vår manager, enten vi nå liker det eller ei. Personlig mener jeg at vi bør forsøke å forholde oss mest mulig nøytral. Vi bør rose ham når han foretar seg fornuftige og gode ting, og vi bør kritisere når han faller tilbake til sin sedvanlige nebrytende idiot-oppførsel. Men å ukritisk støtte idioti, bare fordi det blir utført av våre idioter, er noe forbanna tull, som ikke fører til annet enn at vi selv er med på bidra til våre egne nedturer. Vi bør vel etterhvert ha lært noe, eller..?

Når hb nå skriver at han "alltid støtter klubbens manager, uansett hvem det er", så tar dette kaka blant uttalelsene i denne tråden! Og det sier ikke lite...

h.b

  • Gjest
Re: Support Wise
« Svar #19 på: August 11, 2007, 02:41:46 »
Veteranen. Personlig så missliker jeg at Wise er manager for Leeds, men jeg støtter ham frem til jeg mister tålmodigheten angående hans disposisjoner når Leeds taper terreng i forhold til teten i L1.
Men nå foholder jeg meg til blanke ark og håper jeg tar skammelig feil om at han ikke er rett manager for Leeds.
Men akkurat nå stiller jeg meg bak Wise i et lite håp om at jeg tar feil om Wise



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Eriksen55

Re: Support Wise
« Svar #20 på: August 11, 2007, 03:14:14 »
Selvfølgelig støtter jeg wise. Har jeg gjort fra dag 1 han ble ansatt! Håper og tror mange må bite i seg noen ord etterhvert :)

veteranen

  • Gjest
Re: Support Wise
« Svar #21 på: August 11, 2007, 03:21:00 »
quote:
Originally posted by eriksen55

Selvfølgelig støtter jeg wise. Har jeg gjort fra dag 1 han ble ansatt! Håper og tror mange må bite i seg noen ord etterhvert :)


Hvis du har støttet Wise fra dag èn, så finnes det vel ikke så mange  ord igjen å bite i... [:)]

Jon R

Re: Support Wise
« Svar #22 på: August 11, 2007, 03:40:12 »
Uansett hvor suksessfull Wise måtte bli i fremtiden, trenger vi ikke bite i oss noe som helst. Mannen oppførte seg som en idiot ved en rekke anledninger ifjor og det skal man selvfølgelig forholde seg kritisk til. Sportslig sett var han også en katastrofe for oss. [xx(]

Etter nedrykket synes jeg Wise har vært imponerende løsningsfokusert, og måten pre-season har vært gjennomført på tyder på at mannen tross alt har ressurser som kan komme klubben til gode denne sesongen. Dels fordi jeg er en ekstremt godhjertet og tilgivende person, og dels fordi vi trolig er stucked med Wise så lenge Bates sitter  ved roret, gir jeg han blanke ark og appauderer det som er bra og gir pepper når han driter på draget. [:)][}:)][8)]

Jon R.
« Siste redigering: August 11, 2007, 03:43:28 av Jon R »
Jon R.

Sydhagen

Re: Support Wise
« Svar #23 på: August 11, 2007, 04:11:23 »
wise er en uferdig og urutinert manager, men jeg tror absolutt at han kan bli en meget bra manager på sikt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

John I

Re: Support Wise
« Svar #24 på: August 11, 2007, 04:22:00 »
Jada, vi vil nok bli belemret med både Bates og Wise en stund til.  Får bare håpe at vi nå kan konsentrere oss mer om det sportslige og at poengene triller jevnt og trutt inn på kontoen fra nå av.  Da vil man tåle mere av sprellene til både Wise og Bates samtidig som det vil bli attraktivt for Bates etter hvert å selge klubben (forhåpentligvis) til nye investorer.  

MOT
Marching on together

Eriksen55

Re: Support Wise
« Svar #25 på: August 11, 2007, 04:38:59 »
nå er jo ikke du den verste jon,langt ifra. du klarer å se ting som det er. Mange andre stygge person angrep, og hodeløse utsagn om han. Men tror her at for enkelte hjelper det ikke med opprykk og 2 cup seire engang. Wise er dritt uansett!

Men utrolig spent på morgendagen. gleder meg:)

lojosang

Re: Support Wise
« Svar #26 på: August 11, 2007, 05:12:02 »
"Hodeløse utsagn" treffer en spiker på¨hodet.
Men spørs om det ikke er feil hode?

Wise hadde sin sjanse til å overbevise i fjor. Den tok han ikke på noen måte.
Hvis sesongen begynner semert vil jeg inntre i hylekoret Veteranen er hoveddirigent for, og kreve på et fat det hodet jeg mener ble truffet i første linje.

Hvis sesongen begynner bra, og vi er ute av bunnstriden til jul vil jeg ikke betale avgiften til Korforbundet for neste år. Ã… gå så angt som å komme med offentlige støtteerklæringer til Wise kommer jeg ikke til å gjøre før han eventuelt tar sin hatt og går, eller har stabilisert oss i Premier League.

Men jeg støtter selvfølgelig Leeds, og håper derfor at min sterke skepsis til Grumpy Dwarf (Da må vel Bates være Brille?) gjøres til skamme.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
« Siste redigering: August 12, 2007, 07:26:33 av lojosang »
- Leif Olav

samadhi

Re: Support Wise
« Svar #27 på: August 11, 2007, 05:19:07 »
Støtter Wise 100%, og har alltid gjort det. Synes han har mye av den gløden som jeg også vil se at Leeds har ute på banen - Leeds har alltid bestått av hardtkjempende  briter, og det håper jeg de vil i fremtiden også...



marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

auren

Re: Support Wise
« Svar #28 på: August 11, 2007, 05:56:49 »
Vi kan jo alltids håpe at Wise har lært av de feilene fra forrige sesong. Enig i at han har gjort det svært bra under vanskelig omstendigheter i preseason. Gode signeringer.
Men det blir svært tøft i morgen mot et lag som kommer til å kjempe om opprykk. Har lite tro på seier, og skal si meg fornøyd med ett poeng.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

  • Gjest
Re: Support Wise
« Svar #29 på: August 11, 2007, 06:23:29 »
quote:
Originally posted by samadhi

Støtter Wise 100%, og har alltid gjort det. Synes han har mye av den gløden som jeg også vil se at Leeds har ute på banen - Leeds har alltid bestått av hardtkjempende  briter, og det håper jeg de vil i fremtiden også...




Jeg vil også ha et hardtkjempende og aggressivt Leeds-lag. Det var jo det vi hadde da vi opplevde suksess under Revie og Wilkinson. Men både Revie og Wilkinson var kjent for å være dyktige tenkere som hadde en plan med det de foretok seg. Jeg stiller meg ærlig talt litt tvilende til Wise`s evner når det kommer til planmessig tenking på høyt nivå...

Jon har tidligere ymptet frempå at Wise sine egenskaper kanskje kommer bedre til sin rett i den noe primitive divisjonen vi nå skal spille i. Ser ikke bort fra at Jon er inne på noe her. Men samtidig er jeg overbevist om at Wise kommer til å skyte seg selv - og klubben! - i foten også iløpet av denne sesongen, med en eller annen idiot-oppførsel, eller idiotiske uttalelser - sannsynligvis begge deler!

Da ble klart at Dennis Wise ble vår nye manager, hadde vi en lang tråd om dette (233 innlegg). Jeg skrev ett innlegg i den tråden. Her har dere det innlegget, skrevet 24-10-06:
 
"At Wise tidligere har spilt for Chelsea, er selvsagt av helt underordnet betydning. Det som er viktig er at vår manager har de riktige egenskapene. Det har ikke Dennis Wise!

Mange ser ut til bygge sine forhåpninger på at vi nå har sikret oss en figher og "tøffing". Problemet er bare at det hjelper lite om en manager er tøff, hvis han ikke også er klok. Dennis Wise er ikke en klok mann, og vil derfor heller aldri bli en klok manager!

Ken Bates har nå fått sin mann, og han trenger ikke lenger bekymre seg for om manageren deler hans tanker. Disse to kjenner hverandre godt, og det er også klare likheter i deres personligheter. Forskjellene går vel på at Bates er mer eller mindre konstant brautende og breikjeftet, mens Wise til tider kan virke stillferdig og nærmest litt beskjeden, før han plutselig mister kontrollen og bryter ut i destruktive handlinger, både verbalt og fysisk (mangel på impulskontroll, kaller man sånt). Disse to skal altså bygge den kulturen og det miljøet som må til for på sikt gjøre oss til en toppklubb igjen. Ja, det får en si!

Men for all del, det er tydeligvis mange som gleder seg over denne ansettelsen, og det må dere selvsagt få lov til. Men hvis dere tror at dette er begynnelsen til noe stort, så er jeg redd for at dere kommer til å bli veldig skuffet. Dette er nok ikke engang begynnelsen til slutten på elendigheten..."


Er det noen som synes at jeg bør bite i meg noen av disse ordene..?