Skrevet av Emne: Support Wise  (Lest 42173 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Re: Support Wise
« Svar #270 på: September 21, 2007, 15:43:09 »
quote:
Originally posted by Sølvreven

Jeg er nok en av de som fortsatt mener at Wise ikke gjorde en god jobb i vår når vi kjempet for å unngå nedrykk. Jeg synes at disposisjonene av laguttak samt alle dumme uttallelsene hans vitnet om en mann som ikke klarer å snu en negativ trend. Han har vist i år at han klarer seg bra når vi spiller i medgang, men det vil vise seg når vi får en periode med motgang om han takler presset.



jeg mener at denne sesongstarten er bevis på det motsatte av det du skriver her!
wise har klart å snu nedrykket og en svært vanskelig sommer til noe SVÆRT positivt!! her har vi vunnet 6 ligakamper på rappen og så kommer du med noe sånt tull!?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Einar

Re: Support Wise
« Svar #271 på: September 21, 2007, 16:06:05 »
For statistisk interesserte kan det jo i en innskutt bisetning med særdeles liten skrift nevnes at det er fullt mulig at Dennis Wise er tidenes nest beste Leeds-manager ved utgangen av denne sesongen (målt i kamputfall, dvs 3p for seier og 1p for uavgjort dividert på antall oppnåelige poeng). Det er neppe mulig å slå Don Revie, som ledet klubben gjennom 740 kamper hvorav 394 ble vunnet, 197 endte uavgjort og ergo kun 149 tap - med en målscore på 1262-703.

Statistikken tar ikke hensyn til nivået det spilles på, selvsagt...

Listen toppes av:

1. Don Revie 1961-1974 62,12%
2. David O'Leary 1998-2002 57,47%
3. Jimmy Armfield 1974-1978 53,20%
4. Howard Wilkinson 1988-1996 52,80%

Akk og ve, statistikk kan brukes til så mangt... og hvis laget fortsetter slik de har begynt sesongen er det kun et tidsspørsmål før Wise'n topper lista...
 

Masinga

Re: Support Wise
« Svar #272 på: September 21, 2007, 16:30:46 »
Bare for å ha sagt det, selv om vi alle vet det:

De fire nevnte managerne som troner øverst på listen, ledet laget to nivåer høyere enn der Leeds ligger i dag. Dog skal det sies at Revie ledet Leeds fra div. 2 til div. 1 tidlig i sin karriere. Det samme gjelder Wilkinson.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Sølvreven

Re: Support Wise
« Svar #273 på: September 21, 2007, 18:36:55 »
quote:
Originally posted by Sydhagen

quote:
Originally posted by Sølvreven

Jeg er nok en av de som fortsatt mener at Wise ikke gjorde en god jobb i vår når vi kjempet for å unngå nedrykk. Jeg synes at disposisjonene av laguttak samt alle dumme uttallelsene hans vitnet om en mann som ikke klarer å snu en negativ trend. Han har vist i år at han klarer seg bra når vi spiller i medgang, men det vil vise seg når vi får en periode med motgang om han takler presset.



jeg mener at denne sesongstarten er bevis på det motsatte av det du skriver her!
wise har klart å snu nedrykket og en svært vanskelig sommer til noe SVÆRT positivt!! her har vi vunnet 6 ligakamper på rappen og så kommer du med noe sånt tull!?

Du må lese hva jeg skriver. Jeg sa at jeg mener at han ikke gjorde en god nok jobb i VÃ…R! Sesongstarten har jo vært fenomenal. Så spørs det om han er god nok taktisk når vi får motgang. Jeg kan ikke skjønne at du kaller dette tull? Les innlegget mitt engang til, og med litt mindre kritiske øyner denne gang. Jeg håper jo av hele mitt hjert at jeg tar feil av Wise, og at han er rett mann i motgang også. Men det gjenstart vel å se? Det må vel være lov til å synse ut en at det blir kalt tullprat?

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Re: Support Wise
« Svar #274 på: September 21, 2007, 18:51:54 »
Dere snakker forbi hverandre Sydhagen og Sølvreven. Den ene tenker på mer sportslig motgang, mens den andre tenker motgang primært utenomsportslig. Wise har så langt denne sesongen ikke opplevd sportslig motgang (les; at vi har tapt kamper.. gjerne flere på rad). Men han har opplevd motgang på den utenomsportslige måten i hele sommer og deler av våren. Denne motgangen har han taklet med bravur. Denne type motgangen kunne gått ut over (eller har kanskje gått utover) den sportslige biten, med tanke på at vi ikke fikk signere spiller før 8 dager før sesongen startet. Wise har på en utmerket måte snudd noe særdeles negativt - til noe positivt. Håper fremgangen fortsetter. Ikke minst spillemessig. Vi har faktisk vært underlegne spillemessig i de fleste kampene denne sesongen.

auren; fredsmekler

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Karl Hot Shot

Re: Support Wise
« Svar #275 på: September 21, 2007, 21:42:16 »
quote:
Originally posted by auren

Men han (d.e. Wise) har opplevd motgang på den utenomsportslige måten i hele sommer og deler av våren. Denne motgangen har han taklet med bravur.



Er dette seriøst ment?
 

Sølvreven

Re: Support Wise
« Svar #276 på: September 21, 2007, 21:42:20 »
quote:
Originally posted by auren

Dere snakker forbi hverandre Sydhagen og Sølvreven. Den ene tenker på mer sportslig motgang, mens den andre tenker motgang primært utenomsportslig. Wise har så langt denne sesongen ikke opplevd sportslig motgang (les; at vi har tapt kamper.. gjerne flere på rad). Men han har opplevd motgang på den utenomsportslige måten i hele sommer og deler av våren. Denne motgangen har han taklet med bravur. Denne type motgangen kunne gått ut over (eller har kanskje gått utover) den sportslige biten, med tanke på at vi ikke fikk signere spiller før 8 dager før sesongen startet. Wise har på en utmerket måte snudd noe særdeles negativt - til noe positivt. Håper fremgangen fortsetter. Ikke minst spillemessig. Vi har faktisk vært underlegne spillemessig i de fleste kampene denne sesongen.

auren; fredsmekler

Leeds
Till
I
Die!

[:)]Godt observert, auren

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Re: Support Wise
« Svar #277 på: September 21, 2007, 22:07:07 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by auren

Men han (d.e. Wise) har opplevd motgang på den utenomsportslige måten i hele sommer og deler av våren. Denne motgangen har han taklet med bravur.



Er dette seriøst ment?



Synes at Wise har taklet transfer embargoen og -15 poeng på en flott måte. Har klart å overtale spillere som Alan Thompson og Flo til å bli med i preseason selv om de ikke visste utfallet av klubbens skjebne.

Er du seriøs her Hot Shot?[:o)]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

mari

Re: Support Wise
« Svar #278 på: September 21, 2007, 22:35:58 »
Dennis Wise om lånespillere - Kavanagh - contra egne unge spillere i dagens YEP. Synes han sier mye fornuftig her;


United's boss said: "It's the easy option. No disrespect to him, but I'm looking for a different kind of player and a different kind of personality.

"I've got my experienced player in Alan Thompson, and I'm looking for younger ones. But I'm not looking at the moment.

"I don't think I need anyone. If something happens then we'll deal with it, and if I was to get three or four injuries then we've got a little list that we'll try to go and get. But I want my own players. I don't want other people's.

"I am short on the squad and I've had a lot of youngsters on the bench, but I'm willing to give them an opportunity if they perform in the reserves and when they're training with us.

"Why shouldn't they get it? Why should I shift them out of the way and bring in a loan player? Some of these youngsters have done well and they'll play a bit-part this season for sure."

United's manager revealed that he has already identified two specific targets who Leeds will attempt to sign on permanent contracts in January, saying: "I know who they are and the chairman knows.

"I'd like to bring them in on a permanent basis but I have to wait until the time is right to do it."

Wise's confidence in his squad has grown steadily during their long run of league victories, and United can expect to move out of League One's relegation places if they beat Swansea tomorrow.

 

Karl Hot Shot

Re: Support Wise
« Svar #279 på: September 21, 2007, 23:13:55 »
quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by auren

Men han (d.e. Wise) har opplevd motgang på den utenomsportslige måten i hele sommer og deler av våren. Denne motgangen har han taklet med bravur.



Er dette seriøst ment?



Synes at Wise har taklet transfer embargoen og -15 poeng på en flott måte. Har klart å overtale spillere som Alan Thompson og Flo til å bli med i preseason selv om de ikke visste utfallet av klubbens skjebne.

Er du seriøs her Hot Shot?[:o)]

auren

Leeds
Till
I
Die!



Ja, jeg stilte spørsmålet i fullt alvor, siden jeg ikke kan se at Wise har håndtert de utenomsportslige forholdene på en måte som fortjener honnør. Alan Thompson og Tore André Flo (dersom de makter å holde seg skadefrie) kan betraktes som gode signeringer, ut fra hvordan de var på fotballbanen for fem år siden. Sannheten er at Thompson og Flo ikke fikk tilbud om kontrakt med større klubber enn Leeds United, og derfor gjorde de som alle profesjonelle fotballspillere ville ha gjort, de valgte det beste tilbudet. Thompson fikk til og med kapteinsbindet på Elland Road, og dermed var valget enkelt for venstrebeinsskytteren. Jeg mener at signeringen av disse to spillerne ikke kan benyttes i en argumentasjonsrekke til forsvar for Dennis Wises fortreffelighet.
 

Sydhagen

Re: Support Wise
« Svar #280 på: September 21, 2007, 23:20:46 »
har lest hva du skriver sølvreven.
jeg mener at wise ikke bare kan vurderes ut ifra forrige sesong og så vurderes ut ifra denne sesongen..jeg personlig mener at wise har gjort en kjempejobb med å snu en meget negativ sportslig trend i klubben til en meget positiv trend. er lenge siden jeg har hatt den samme positive følelsen som jeg har nå over Leeds United sin fremtid.

tror egentlig ikke at vi er så uenige her.

MOT!

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Re: Support Wise
« Svar #281 på: September 21, 2007, 23:36:30 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by auren

Men han (d.e. Wise) har opplevd motgang på den utenomsportslige måten i hele sommer og deler av våren. Denne motgangen har han taklet med bravur.



Er dette seriøst ment?



Synes at Wise har taklet transfer embargoen og -15 poeng på en flott måte. Har klart å overtale spillere som Alan Thompson og Flo til å bli med i preseason selv om de ikke visste utfallet av klubbens skjebne.

Er du seriøs her Hot Shot?[:o)]

auren

Leeds
Till
I
Die!



Ja, jeg stilte spørsmålet i fullt alvor, siden jeg ikke kan se at Wise har håndtert de utenomsportslige forholdene på en måte som fortjener honnør. Alan Thompson og Tore André Flo (dersom de makter å holde seg skadefrie) kan betraktes som gode signeringer, ut fra hvordan de var på fotballbanen for fem år siden. Sannheten er at Thompson og Flo ikke fikk tilbud om kontrakt med større klubber enn Leeds United, og derfor gjorde de som alle profesjonelle fotballspillere ville ha gjort, de valgte det beste tilbudet. Thompson fikk til og med kapteinsbindet på Elland Road, og dermed var valget enkelt for venstrebeinsskytteren. Jeg mener at signeringen av disse to spillerne ikke kan benyttes i en argumentasjonsrekke til forsvar for Dennis Wises fortreffelighet.



Ok... Fortell oss gjerne alt galt Wise har gjort etter at fjorårssesongen var over! Så du synes ikke han skal ha honnør i det hele tatt for at vi har tatt 6 av 6 mulige seire? Det er svært imponerende ut i fra de elendige forholdene som rådet Elland Road i sommer. Virker som om du er den eneste som synes Wise har gjort en lousy jobb denne sommeren...[B)]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Re: Support Wise
« Svar #282 på: September 22, 2007, 00:04:15 »
quote:
Originally posted by mari

Dennis Wise om lånespillere - Kavanagh - contra egne unge spillere i dagens YEP. Synes han sier mye fornuftig her;


United's boss said: "It's the easy option. No disrespect to him, but I'm looking for a different kind of player and a different kind of personality.

"I've got my experienced player in Alan Thompson, and I'm looking for younger ones. But I'm not looking at the moment.

"I don't think I need anyone. If something happens then we'll deal with it, and if I was to get three or four injuries then we've got a little list that we'll try to go and get. But I want my own players. I don't want other people's.

"I am short on the squad and I've had a lot of youngsters on the bench, but I'm willing to give them an opportunity if they perform in the reserves and when they're training with us.

"Why shouldn't they get it? Why should I shift them out of the way and bring in a loan player? Some of these youngsters have done well and they'll play a bit-part this season for sure."

United's manager revealed that he has already identified two specific targets who Leeds will attempt to sign on permanent contracts in January, saying: "I know who they are and the chairman knows.

"I'd like to bring them in on a permanent basis but I have to wait until the time is right to do it."

Wise's confidence in his squad has grown steadily during their long run of league victories, and United can expect to move out of League One's relegation places if they beat Swansea tomorrow.





Dette er ei haldning hos vår manager som eg set stor pris.
Synest Wisey har gjort og sagt mykje riktig etter nedrykket. Om han kan vise at han står for det han seier og vi slipper fleire "bomber" fra den kanten, ja då må eg kanskje byrje å revurdere min oppfatning om at han ikkje er manager-material.

Bra Wisey!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Re: Support Wise
« Svar #283 på: September 22, 2007, 00:36:48 »
Se for dere at vi allerede har rykka ned og skulle starte i League One, se for dere at klubben har økonomisk kaos innad (spillere får ikke lønn, klubben er under adm. osv) Se for dere at klubben er på et all-time low divisjonsmessig og i tillegg må starte med -15 poeng.

Hvordan går det ann å være så virkelighetsfjern at man likevel mener Wise har gjort en dårlig jobb etter nedrykket? Hvorfor tror noen at vi kun fikk spillere, fordi "-15 poeng skapte jo et ekstremt samhold innad helt av seg selv og var en gudsgave til den hjelpesløse Wise." For svært mange spillere er jo kjent for å gå til klubber i krise, fordi det er en utfordring de har løst til å ta. Spesielt spillere som Huntington, som spilte 1\3 av forrige sesongs Premier League. Prutton, Thommo, Ankers. Neida, dårlige (gratis)kjøp alle det. Mange andre L1-klubber har jo henta langt på vei mer kvalitet enn det de står for. [xx(]

Hvordan i helvete er 6 seiere av 6 mulige mot nesten like mange opprykkskandidater en dårlig jobb? I morgen tar vi imot en ny opprykkskandidat; laget trenger støtte, ikke folk som mener starten ikke har vært god nok!

Jeg var også svært skeptisk til Wisey i våres, men HERREGUD, PÃ… TIDE Ã… VÃ…KNE OPP! Hvordan kunne Fergie, Wenger, Benitez eller Mourinho gjort det bedre enn 6/6 seiere? 100-0 i målforskjell? Kaka og Henry på laget? Greit nok at noen har bestemt seg for å hate Wise uansett, men djizes! Hva fortjener han da? Sparken?

- Dennis
« Siste redigering: September 22, 2007, 00:42:47 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sander

Re: Support Wise
« Svar #284 på: September 22, 2007, 00:39:33 »
Helt enig bruttern! Knall innlegg! Kunne ikke vært mer enig. En som har hatt trua på Wise og Poyet hele tida..
« Siste redigering: September 22, 2007, 00:39:54 av Robbie Blake »
 

Sander

Re: Support Wise
« Svar #285 på: September 22, 2007, 00:42:25 »
Er vel egentlig samma hva Wise sier, bare det funker og alle er fornøyd.. ??
 

Masinga

Re: Support Wise
« Svar #286 på: September 22, 2007, 00:50:57 »
Dagens andakt.

Hvem skulle tro at dette lille pungdyret ved navn Dennis Wise skulle stå opp av asken etter den begredelige fjorårssesongen der han hadde 33 kamper på å vise hva som bodde i fyren? Fremdeles kan jeg ikke helt fatte at seiersrekken kan vare. Har det skjedd er mirakel på Elland Road i det Herrens år 2007? En gang i tiden hette det at "den Gud gir et embete, gir han også forstand". Har virkelig Wise fått en utenomjordisk oppvåkning i sjel, hjerte og forstand?

Jeg har mine tvil til at Wise er mannen som kan føre Leeds tilbake til toppen. Han fungerer i League One, men derfra? I tilfelle må det være et av verdens store underverker hvis så skjer. Akkurat nå virker det som miraklene inntreffer helg etter helg. Kan hende var det positivt at han fikk ryddet stallen i sommer. Ut med gretne og lite tilpassete B-spillere. Inn med positive B-spillere. I tillegg er det et par veteraner i troppen som vet hva som kreves på topplan. Både Alan Thompson fra Celtic og Tore Andrè Flo har tips å komme med i så måte, selv om de er skadete og spiller lite.

Men når medgangen kommer, tilgir man lettere. Og kanskje Wise og Bates tross alt er mennesker de også? Har man først fått godfoten og godfølelsen, er rart hva dette kan føre til. Og jeg har slett ikke i mot et Guds under i Leeds United. Det har skjedd før...

Amen.


Masinga, medl.nr. 1250
« Siste redigering: September 22, 2007, 00:58:38 av Masinga »
Masinga, medl.nr. 1250

Sydhagen

Re: Support Wise
« Svar #287 på: September 22, 2007, 00:53:10 »
for å si det på en annen måte: ferguson holdt på å få fyken i manure! og hva skjedde der....?
« Siste redigering: September 22, 2007, 00:53:34 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sander

Re: Support Wise
« Svar #288 på: September 22, 2007, 00:55:26 »
Hvorfor var han så begredelig i fjor? Hva gjorde han feil spør nå jeg?? Jeg driter i om han ikke holdt mål i fjor(selvom jeg syns han gjorde det) bare er god nok for League One, han er god nok for League One!! Vi skal opp herfra! dermed basta.. Så skal vi videre opp, uansett hvem som får oss ditt.. Er Dennis god nok for denne divisjonen (så la han få oss opp. Ikke mer å diskutere!!)
« Siste redigering: September 22, 2007, 01:01:55 av Robbie Blake »
 

Tom S

Re: Support Wise
« Svar #289 på: September 22, 2007, 01:59:47 »
Eksamen er i mai 2008 - vent med karakteren til da!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

tras

Re: Support Wise
« Svar #290 på: September 22, 2007, 03:03:32 »
En skal vel strengt tatt ikke utelukke at med en knallsesong i L1 - som det nå ligger an til - er det som skal til for at Wise skal få den nødvendige pondusen enhver manager trenger. Får han oss opp denne sesongen har han i realiteten gjennomført en bragd. Og det skal han naturligvis ha honnør for.

Vil han lykkes i Championship? Det kan vi jo strengt tatt bare spekulere i, det samme om han er mannen til å reise oss helt opp i eliten. Jeg tror likevel at Wise etter den ganske ekstreme starten han har hatt i leeds - jeg tror vel at ingen lagleder hadde hatt en lineær og positiv retning etter å ha kommet inn i klubben på det tidspunktet Wise gjorde - vil være mer i ett med klubben når Leeds igjen spiller championship.
Go United!

lojosang

Re: Support Wise
« Svar #291 på: September 22, 2007, 08:15:24 »
quote:
Originally posted by Tom S

Eksamen er i mai 2008 - vent med karakteren til da!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Han har strøket en gang allerede. Det er første konte i mai. I et lettere kurs.

- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Support Wise
« Svar #292 på: September 22, 2007, 20:07:59 »
quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by auren

Men han (d.e. Wise) har opplevd motgang på den utenomsportslige måten i hele sommer og deler av våren. Denne motgangen har han taklet med bravur.



Er dette seriøst ment?



Synes at Wise har taklet transfer embargoen og -15 poeng på en flott måte. Har klart å overtale spillere som Alan Thompson og Flo til å bli med i preseason selv om de ikke visste utfallet av klubbens skjebne.

Er du seriøs her Hot Shot?[:o)]

auren

Leeds
Till
I
Die!



Ja, jeg stilte spørsmålet i fullt alvor, siden jeg ikke kan se at Wise har håndtert de utenomsportslige forholdene på en måte som fortjener honnør. Alan Thompson og Tore André Flo (dersom de makter å holde seg skadefrie) kan betraktes som gode signeringer, ut fra hvordan de var på fotballbanen for fem år siden. Sannheten er at Thompson og Flo ikke fikk tilbud om kontrakt med større klubber enn Leeds United, og derfor gjorde de som alle profesjonelle fotballspillere ville ha gjort, de valgte det beste tilbudet. Thompson fikk til og med kapteinsbindet på Elland Road, og dermed var valget enkelt for venstrebeinsskytteren. Jeg mener at signeringen av disse to spillerne ikke kan benyttes i en argumentasjonsrekke til forsvar for Dennis Wises fortreffelighet.



Ok... Fortell oss gjerne alt galt Wise har gjort etter at fjorårssesongen var over! Så du synes ikke han skal ha honnør i det hele tatt for at vi har tatt 6 av 6 mulige seire? Det er svært imponerende ut i fra de elendige forholdene som rådet Elland Road i sommer. Virker som om du er den eneste som synes Wise har gjort en lousy jobb denne sommeren...[B)]

auren

Leeds
Till
I
Die!



Du startet med et innlegg (som jeg kommenterte) der du prøver å være diplomat mellom Sølvreven og Sydhagen. Du skrev at den ene kommenterte det utenomsportslige, mens den andre kommenterte det sportslige. Så tar jeg tak i det du skriver om det utenomsportslige. Der nevner du signeringene av Thompson og Flo. Jeg svarte hvorfor disse to signeringene ikke kan brukes til støtte av Wises håndtering av det utenomsportslige.

Så kommer du nå trekkende med det sportslige som et bevis på at Wise skal ha taklet også det utenomsportslige så godt! Argumentasjonen din henger ikke på greip. Og bare for å presisere: Jeg har ikke skrevet at Wise har taklet det utenomsportslige dårlig i sommer. Det fins fargeskalaer med andre farger enn bare svart og hvitt i denne verden. Jeg ville bare presisere at denne plutselige hvitmalinga av Wise (selv om klubben spiller i hvitt hjemme) sannsynligvis ikke er korrekt.
« Siste redigering: September 22, 2007, 20:09:00 av Karl Hot Shot »
 

Sheridan

Re: Support Wise
« Svar #293 på: September 22, 2007, 20:18:09 »
The Wise money is on Leeds

 
GRAEME LE SAUX has backed old mate Dennis Wise to defy the odds and take Leeds back to the Championship at the first attempt. The Elland Road outfit are currently second from bottom in League One on three points.But as the Leeds faithful will tell you, the former Champions League semi-finalists are top in the 'real' table. Despite being handed a 15-point deduction, Wise has led his side to six wins from their opening six games. And Le Saux believes his ex-Chelsea team-mate has used the punishment to his advantage by creating a siege mentality at the club.

He said: "Dennis has an incredible will and he rises to a challenge. No one could have predicted the situation Leeds found themselves in at the start of the season. Despite that, he's managed to get his players into the right frame of mind. He couldn't buy anyone until season started, the players weren't getting their money and there was so much negativity — yet they've won six out of six. Dennis should take tremendous credit and I think they can quickly shoot up the league. They've got something to lose now after such a good start and they won't want to ruin it by losing the game against Swansea on Saturday.On paper I think they're just too good for League One

Le Saux has first-hand experience of Wise's determination to succeed and insists his ex-England colleague is driven by the desire to prove people wrong.

He added: "Dennis won't let the boys forget that everyone hates Leeds and he'll keep that siege mentality going. Everyone wants to see the club fail but Wisey will keep drumming in to them that they can prove people wrong. Leeds are building up some real momentum at the moment and Dennis appears to have won the fans over as well. He told me how difficult it was at the beginning for him and Gus Poyet because of the Chelsea connection. Wisey used stronger words to describe the reaction, so let's just say he wasn't very popular. But he's stuck with it and I'm sure he'll prove people wrong."


RoarG

Re: Support Wise
« Svar #294 på: September 23, 2007, 00:20:44 »
Med Wise' gloriøse start på sesongen er det vel en "fare" for at Chelski snapper'n fra oss[:p]? Kanskje vi kan få "the special one" i stedet[:p][:D].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

torivar

  • Gjest
Re: Support Wise
« Svar #295 på: Oktober 07, 2007, 03:33:32 »
Fortsatt ja!

kjelvi

Re: Support Wise
« Svar #296 på: Oktober 07, 2007, 07:16:09 »
Leeds har hatt en kanonstart.
Wise er som manager ansvarlig for resultatene - og skal derfor ha ros.
Legg man det utenomsportslige til side (disiplinproblem, manglende takt og tone, manglende personalpolitikk, drittprat om alle som ikke er 'med han', o.s.v.), ser dette meget bra ut.
Han strøk på første eksamen (i fjor vår), men kan klare seg godt på dette nivået. Har gjort mye riktig så langt.

Venter likevel til ut i januar før min karaktersetting faller.

Gleder meg storveis over Leeds' framgang, men må vel innrømme at jeg ser ikke på Dennis/Gus/Ken som de tre vise menn som skal føre Leeds tilbake til PL.

Frem fra glemselen: http://football.guardian.co.uk/gallery/slideshow/0,,2018106,00.html

« Siste redigering: Oktober 07, 2007, 07:19:38 av kjelvi »

sportcarl1

Re: Support Wise
« Svar #297 på: Oktober 07, 2007, 18:06:04 »
byter inte ut Wise mot någon manager, att vi avgjort 7 av nio matcher de sista fem minutrarna det talar om styrka bra lagsammanhållning och självförtroende och visst (lite tur),tydlig skillnad denna säsong nu mot tidigare är skadeläget nu har vi acceptabelt dvs 1-2 skadade, mot tidgare säsonger då det känndes som vi hade halva laget skadat samtidigt och man fick intrycket nästan att spelarna inte ville spela utan var förnjöda ändå
 

Sheridan

Re: Support Wise
« Svar #298 på: Oktober 07, 2007, 19:43:18 »



Sheridan

Re: Support Wise
« Svar #299 på: Oktober 13, 2007, 21:44:44 »
Legg de nye/kommende Wise repotasjene her,  Kjelvi [:)]