Skrevet av Emne: Gylfi og Derry slipper ikke unna  (Lest 1782 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Gylfi og Derry slipper ikke unna
« på: August 17, 2007, 02:19:22 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1093213,00.html

Tilbake fra skader,men slipper ikke unna hardkjøret; ikke noe som heter å spella sæ i form hos Wise nei! Har faktisk sansen for det jeg![|)]
Yeboahs vitne

Dennis

Re: Gylfi og Derry slipper ikke unna
« Svar #1 på: August 17, 2007, 02:23:44 »
Selvsagt helt korrekt bedømmelse! Vi har mange sentrale midtbanespillere, så vi har råd til å vente på dem likevel. En Derry i form ser jeg gjerne presser på for å få spille.

- Dennis
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Gylfi og Derry slipper ikke unna
« Svar #2 på: August 17, 2007, 16:11:23 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Selvsagt helt korrekt bedømmelse! Vi har mange sentrale midtbanespillere, så vi har råd til å vente på dem likevel. En Derry i form ser jeg gjerne presser på for å få spille.

- Dennis



Derry er en mann jeg har sansen for når han er i form. Tøff, kompromissløs og fighter dersom han får de rette arbeidsforholdene. Tror L1 er det rette arbeidsmiljøet for ham. Bare håper han unngår for mange kort (og skader) når han kommer i gang med tacklingene!
Yeboahs vitne

Lawerve

Re: Gylfi og Derry slipper ikke unna
« Svar #3 på: August 17, 2007, 16:24:51 »
Hvis også gylfi finner tilbake til gamle takter så ser ihvertfall midtbanen sterk ut i L1... Men vi trenger nok en keeper til, back og stopper i løpet av høsten. Da blir L1 oppholdet kort selv med -15 poeng fra start.

SUPER LEEDS
SUPER LEEDS

KeyserSoze

Re: Gylfi og Derry slipper ikke unna
« Svar #4 på: August 17, 2007, 16:32:49 »
Tviler på at Gylfi får en særlig stor rolle i årets Leeds.
 

auren

Re: Gylfi og Derry slipper ikke unna
« Svar #5 på: August 17, 2007, 16:39:11 »
Blir Derry matchfit rangerer jeg han høyere enn Douglas. Da kan vi faktisk med god samvittighet selge Douglas, og kjøpe en spennende venstreving eller midstopper i stedet. Vi har mer enn nok av spillere som kan bekle den sentrale midtbanen i Leeds United.

Nå må Wise få fingen ut og signe en ny keeper foran kampen i morgen. Hvis ikke MÃ… han plassere en ungutt av en keeper på benken! Idiotisk å gamble med at Ankers ikke blir skadet eller får rødt kort.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

soumoh

Re: Gylfi og Derry slipper ikke unna
« Svar #6 på: August 17, 2007, 16:41:34 »
Jeg har egentlig ikke sansen for Douglas. Ja, jeg liker gutsen hans, og at han gir alt. Men han er elendig til å skyte fra distanse (noe han forsøker på å ofte), og har for mange feilpasninger. Heller Derry enn Douglas ja. Enig med Auren du.

We'll be back.
We'll be back.

Lawerve

Re: Gylfi og Derry slipper ikke unna
« Svar #7 på: August 17, 2007, 16:41:54 »
Bredde er bra, blir mange kamper i løpet av sesongen;)

SUPER LEEDS
SUPER LEEDS