Skrevet av Emne: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?  (Lest 28834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #120 på: Juni 21, 2014, 11:56:57 »
En tråd som aldri går av moten..

Sjelden har det vært så dårlig stemning før en sesong, man blir jo helt matt.

Jeg kjenner selv at behovet for å sjekke flyavganger og hotell ikke er like prekært som tidligere, men jeg/vi må ikke gi opp!
Er imponert over din evne til å holde motet oppe, Leedsfan. Og - surprise? - denne sesongen støtter jeg deg fullt ut. Selvsagt må vi stå bak manageren og laget; uavhengig av hvem som styrer skuta (vel, så lenge ikke etternavnet er Hitler eller Stalin, kanskje). Har svært dempede forventninger, men er allikevel spent på hva sesongen vil bringe. MOT!

DenHviteYeboah

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #121 på: Juni 21, 2014, 11:59:19 »
En tråd som aldri går av moten..

Sjelden har det vært så dårlig stemning før en sesong, man blir jo helt matt.

Jeg kjenner selv at behovet for å sjekke flyavganger og hotell ikke er like prekært som tidligere, men jeg/vi må ikke gi opp!
Er imponert over din evne til å holde motet oppe, Leedsfan. Og - surprise? - denne sesongen støtter jeg deg fullt ut. Selvsagt må vi stå bak manageren og laget; uavhengig av hvem som styrer skuta (vel, så lenge ikke etternavnet er Hitler eller Stalin, kanskje). Har svært dempede forventninger, men er allikevel spent på hva sesongen vil bringe. MOT!
Jeg er også spent-veldig spent på om det blir 13. eller 14.plass :(

Sydhagen

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #122 på: Juni 21, 2014, 12:09:28 »
Hock er ansatt. Get over it og støtt både Hock og laget.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #123 på: Juni 21, 2014, 12:15:54 »
En tråd som aldri går av moten..

Sjelden har det vært så dårlig stemning før en sesong, man blir jo helt matt.

Jeg kjenner selv at behovet for å sjekke flyavganger og hotell ikke er like prekært som tidligere, men jeg/vi må ikke gi opp!
Er imponert over din evne til å holde motet oppe, Leedsfan. Og - surprise? - denne sesongen støtter jeg deg fullt ut. Selvsagt må vi stå bak manageren og laget; uavhengig av hvem som styrer skuta (vel, så lenge ikke etternavnet er Hitler eller Stalin, kanskje). Har svært dempede forventninger, men er allikevel spent på hva sesongen vil bringe. MOT!

Jeg sliter med å holde motet oppe, er ikke noe lettere med de som spår dommedag selv om de kanskje har rett...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #124 på: Juni 21, 2014, 12:43:50 »
Tipper noen og enhver kommer til å bli overrasket denne sesongen jeg.
Get In There
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #125 på: Juni 21, 2014, 12:59:54 »
En tråd som aldri går av moten..

Sjelden har det vært så dårlig stemning før en sesong, man blir jo helt matt.

Jeg kjenner selv at behovet for å sjekke flyavganger og hotell ikke er like prekært som tidligere, men jeg/vi må ikke gi opp!
Er imponert over din evne til å holde motet oppe, Leedsfan. Og - surprise? - denne sesongen støtter jeg deg fullt ut. Selvsagt må vi stå bak manageren og laget; uavhengig av hvem som styrer skuta (vel, så lenge ikke etternavnet er Hitler eller Stalin, kanskje). Har svært dempede forventninger, men er allikevel spent på hva sesongen vil bringe. MOT!
Jeg er også spent-veldig spent på om det blir 13. eller 14.plass :(
låter rimligt och det är nog där jag också tippar att vi landar efter kommande säsong,däremot är det aldrig fel att satsa och tro på play-off som spelare och tränare, denna säsongen handlar väl egentligen bara om att få ordning på ekonomin och styra upp allt från academyn till A-laget,
 

Hallgeir *

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #126 på: Juni 21, 2014, 13:46:32 »
Klubben og laget støttes uansett.

Men hva ledelse og eier rører i hop enkelte ganger (for ofte, egentlig), forbeholder jeg meg retten til å stille kritiske spørsmål ved!
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #127 på: Juni 21, 2014, 15:02:12 »
Klubben og laget støttes uansett.

Men hva ledelse og eier rører i hop enkelte ganger (for ofte, egentlig), forbeholder jeg meg retten til å stille kritiske spørsmål ved!
Nemlig!
tydeligvis veldig vanskelig for enkelte å forstå det du skriver....

Gufrias

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #128 på: Juni 21, 2014, 15:59:19 »
Burde jeg "get behind the club and team" nå? Utvilsomt

Føles det enkelt med tanke på det som har hendt i år? Tvilsomt.

Kommer jeg til å dra over for å se laget? Ikke så sikkert som for ett år siden.

Vil jeg støtte laget hvis jeg tar turen? Like sikkert som for ett år siden.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #129 på: Juni 22, 2014, 16:47:48 »
Klubben og laget støttes uansett.

Men hva ledelse og eier rører i hop enkelte ganger (for ofte, egentlig), forbeholder jeg meg retten til å stille kritiske spørsmål ved!
Nemlig!
tydeligvis veldig vanskelig for enkelte å forstå det du skriver....
Hvis en norsklærer ønsker å illustrere det språklige fenomenet "skjult argumentasjon", vil jeg anbefale en kjapp tur innom dette forumet.

Promotion 2010

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #130 på: Juni 22, 2014, 18:09:05 »
Tror majoriteten som følger Leeds er fornøyd med ansettelsen av Neil Warnock og det gjør at man blir optimistiske igjen... Burde fansen legge "anti-Bates-kampanjen" på is en liten stund? Burde vi gjøre Elland Road til en festning igjen ved å støtte våre spillere fra start til slutt selv om resultatet kanskje ikke går vår vei..

Hva mener DU?


Morsom førsteinnlegg i denne tråden. Forøvrig første gang jeg åpner den!   ;D

OK, Get behind Warnock, McDermott, Cellino og Hockaday!  Alle nye i løpet av et par år!  Det er nok bare supporterne som har et snev av historie igjen i denne klubben!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #131 på: November 02, 2014, 13:08:16 »
Hva skjer fremover?? "Alle" har fått viljen sin med Redfearn og hva vil skje hvis vi fortsetter å tape kamper??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #132 på: November 02, 2014, 14:02:03 »
Tenker litt over dette:

Jeg kommer til å reise over og feire uhemmet hver gang Leeds skårer eller vinner. Leeds United er i blodet!  :)


Jeg kommer alltid til å stille meg bak eiere og managere.


Jeg kommer alltid å ha meninger om drift, kampforløp, disposisjon av ressurser og hvilken retning dette til enhver tid går mot!


Jeg kommer alltid til å ha håp om seier, mesterskap og at klubben om kort tid vil spise kirsebær med de store!


MOT - Marching On Together!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

whitelocks

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #133 på: November 02, 2014, 14:09:55 »
Slik er det for mange av oss. Hadde en lengre Leeds prat med min 11 årige sønn i dag. Han synes det er tungt nå og tviler, men vi pratet litt og var inne på mange av de punktene som du nevner. 11 åringen blei enig med seg sjøl å fremdeles gi de sjansen. Vi avslutte med å se 50 av 100 av de beste Leeds måla. Han koste seg med å se atvi hadde banka inn mål mot Real Madrid, Barcelona og MU. Han utbrøt ojjjj når han såg Vidukas dribling og mål mot Lpool. Så det er håp og trua er fremdeles sterk. Av og til må man bygge seg opp igjen. MOT

Gufrias

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #134 på: November 02, 2014, 15:45:48 »
Burde jeg "get behind the club and team" nå? Utvilsomt

Føles det enkelt med tanke på det som har hendt i år? Tvilsomt.

Kommer jeg til å dra over for å se laget? Ikke så sikkert som for ett år siden.

Vil jeg støtte laget hvis jeg tar turen? Like sikkert som for ett år siden.
Status quo
Hekta på Leeds siden 1974

gulle

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #135 på: November 02, 2014, 17:00:55 »
Dette er er en dum tråd
Jeg tror alle som registrerer seg her inne har samme uhelbredelige sykdom som meg selv.
Vi kan ikke annet!
Nå rykker vi opp! Jasederja

Kontakinte

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #136 på: November 02, 2014, 17:53:41 »
Dette er er en dum tråd
Jeg tror alle som registrerer seg her inne har samme uhelbredelige sykdom som meg selv.
Vi kan ikke annet!
Enig, men denne sykdommen er pr. d.d ikke smittsom. Bare oss egoistiske fedre som med vilje overfører den til usyldige barn  ;)

Andersen

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #137 på: November 02, 2014, 21:36:29 »
Jeg har 3 gutter  ingen av dem er en tøddel interessert i fotball , og i hvertfall ikke Leeds United ! Så jeg er selv blitt påført smitte av å holde med Leeds United av egen vilje og en klasse kamerat tidlig på 70 tallet !  :)

Cherry

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #138 på: November 03, 2014, 07:58:32 »
Tenker litt over dette:

Jeg kommer til å reise over og feire uhemmet hver gang Leeds skårer eller vinner. Leeds United er i blodet!  :)


Jeg kommer alltid til å stille meg bak eiere og managere.


Jeg kommer alltid å ha meninger om drift, kampforløp, disposisjon av ressurser og hvilken retning dette til enhver tid går mot!


Jeg kommer alltid til å ha håp om seier, mesterskap og at klubben om kort tid vil spise kirsebær med de store!


MOT - Marching On Together!   ;D

Midt på spikeren!  Uhelbredelig virus.....kronisk ....sitter i beinmargen siden 72`her. ;D