Skrevet av Emne: Leauge 2 next  (Lest 5002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trygve

  • Gjest
Re: Leauge 2 next
« Svar #30 på: Juli 30, 2007, 18:45:02 »
Heldeigvis er det ikke noen som er så flink til og tippe utfallet av sesongen her :)
I fjor på denne tiden var det snakk om opprykk, men motsatte skjedde.
Så vi får håpe at snakket om nedrykk i år, ender på samme måten ( med opprykk)
:):):)
Tror Leeds blir med og kjemper i toppen, tror ikke en treg start vil hindre de i det.
Blir og finne blant topp 6.

Øystein E

Re: Leauge 2 next
« Svar #31 på: Juli 30, 2007, 21:19:04 »
Tipper at Wisey har jobbet hardt med å samkjøre en slags første 11'r, men laget vil nok bli
både mere samkjørt og forsterket i løpet av høsten/vinteren slik at vi uansett vil gjøre
en bedre vårsesong. Nedrykk blir det nok ikke, selv om vi muligens vil bli og finne
i nedre halvdel av tabellen før jul.
Tipper vi vil sloss om en kvalik plass i vår.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leauge 2 next
« Svar #32 på: Juli 30, 2007, 23:55:46 »
L2 next- det var jammen en hyggelig tråd oppi all viraken vi sliter med fra før[xx(]!
Yeboahs vitne

rd1

Re: Leauge 2 next
« Svar #33 på: September 23, 2007, 05:53:20 »
Av og til er det herlig å innrømme at man tar feil!! Da jeg startet denne tråden, var Leeds tilværelsen helsvart og alt var bare rot. Jeg mente oppriktig at vi kom til å slite denne sesongen, og at nedrykk var veldig sannsynlig.

Men da vi fikk minuspoengene og lov til å fungere som klubb igjen snudde det hele. Et mer tydelig vendepunkt i en klubbs historie tror jeg faktisk du skal lete lenge etter. Et eksempel er Chelseas navneskifte til Chelski, et annet er Liverpools ansettelse av Souness.

Plutselig signerte vi spillere, og klarte å beholde Douglas og Beckford. Vi merket en kamplysten spillergruppe, som været blod. Det var oss mot dem.

Sju kamper og syv seire senere ser det meste lyst ut. Vi har divisjonsens beste spisspar og slipper nesten ikke inn mål. I tillegg har vi spillere som Derry, Flo og Constantine på vei tilbake fra seier.

Wise virker å ha gode egenskaper som motivator, og nå når han har sin "egen" spillergruppe, ser han ut som en helt annen manager en han gjorde sist sesong.

Det er vel ikke tvil om at vi etterhvert vil hente inn de fleste lagene og rykke opp til CCC til våren, og høsten 2009 er vi klare for P.L. Det er jeg like sikker på som jeg var da jeg skrev at vi kom til å rykke ned til Leauge 2[:)].

Med dette begraves denne tråden, evt døpes om til CCC next!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Leauge 2 next
« Svar #34 på: September 23, 2007, 14:10:29 »
Leser du tabellen rd1, er vi da vitterlig nærmere League 2 enn The Championship!Og tabellen lyver jo aldri....[:0]

Morsom trend dette med å plukke fram gamle topics. Mye morsomt å lese på 'Ordet Fritt' om en går tilbake 2-3 måneder, og når vi nærmer oss jul er det kanskje like 'morsomt' å gå tilbake og se hva vi skrev i september! [:)]

-----------------------------------

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

ToreLA

Re: Leauge 2 next
« Svar #35 på: September 23, 2007, 17:46:01 »
quote:
Originally posted by rd1

Det er jeg like sikker på som jeg var da jeg skrev at vi kom til å rykke ned til Leauge 2[:)].



[B)]




Masinga

Re: Leauge 2 next
« Svar #36 på: September 23, 2007, 20:26:21 »
Sporty av rd1 å hente frem sin egen spådom fra juli. Foreløpig virker det ikke som Leeds skal rykke ned til League Two! Det eneste vi vet er at Wise og laget holder god League One standard. Vi vet ikke om Leeds holde god CCC standard. I fjor gjorde vi det ikke. Og det er himmelvid forskjell på League One og CCC. Det er også himmelvid forskjell på CCC og Premier League. Så er det sagt.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Per-Stian

Re: Leauge 2 next
« Svar #37 på: September 23, 2007, 20:48:06 »
Ikkje løye at rd1 og fleire av oss andre var litt bekymra når vi skreiv juli 2007. Situasjonen per september 2007 er nesten totalforvandla! Økonomien er forhåpentlegvis på riktig kjøl, sjølv om eg ventar på fleire spøkelsar i klesskåpet, Wise har henta inn solide forsterkningar i sentrallinja og fleire av fjorårets skuffelsar (Frazer, Kandol, Carole etc.) har vore gjennom ekstrem forvandling. Men vi er framleis berre eitt poeng frå L2, så vegen er endå lang. Men eg føler meg nokså trygg på at vi ikkje rykkjer ned. Playoff er plutseleg innan rekkjevidde, og det før to månadar er gått[:)]

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Leauge 2 next
« Svar #38 på: September 24, 2007, 03:50:16 »
quote:
Originally posted by Masinga
.....
Det eneste vi vet er at Wise og laget holder god League One standard. Vi vet ikke om Leeds holde god CCC standard. I fjor gjorde vi det ikke. Og det er himmelvid forskjell på League One og CCC. Det er også himmelvid forskjell på CCC og Premier League. Så er det sagt.

Masinga, medl.nr. 1250



Svært svært uenig, men det kan vi sikkert diskutere i en egen tråd...

-----------------------------------

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....