KAMP: vs. Gillingham 29/9

Started by kjelvi, September 23, 2007, 04:16:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

F***e! Dommerjævel dra te helvete!

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Sølvreven

Jævla idioten Kandol som startet dette. Og jævla idioten av en dommmer som fortsatte det. Og gratulerer til resten av laget hvis de klarer et poeng i dag. Mot et tegneserielag som vi normalt skulle slått med 3-4 mål.

Better dead than red.

Champions League, here we come!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leeeeeeeeeeeeds

Jeg er stolt av gutta, et poeng borte mot Gillingham med 9 menn er strekt. Veldig sterkt!!!!!!

HI MY NAME IS LEEDS
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

auren

Kamp slutt. 1-1. Ett poeng er bra med over en omgang med 10 mot 11 og 9 mot 11 i nesten 40 min. Jævla dommer. Er nedturen begynt???

auren - uansett skuffet...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Roy

Selv når alt går MOT oss taper vi ikke.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

clarke

Jaja. Vi hadde vært heldige i mange kamper nå. Surt at dommern ødelegger kampen :(
Nå skal vi slå tilbake mot Oldham!!!

SuperLeeds
SuperLeeds

B-m

Jaja, så klarte football league stoppe oss. :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Enig, Leedsvik! Sterkt som fy, spesielt når alt blir gjort for at vi skal snuble.

auren : NEI!

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Mats-

Fy faen, er så forbanna, er ikke på nettet før neste kamp. Helt makan, greit at Kandol startet det, men noe så gjennomskuelig av dommeren! Hvor er kontrollene for å stoppe en klovn som dette? Er helt ordløs, det er offisielt alle er ute etter oss, for en f**king cunt av en dommer. Ellers Cheers til de ni som holdt poenget i dag.

Us Against the World!

Per-Stian

Jaja, eitt poeng er vel ei lita trøst på ein miserabel dag...

GeirO

OK, vi ligger over streken, og hhv. 6 og 8 poeng fram til playoff og direkte opprykk. Ikke ille!
MOT

MrK

Vi står imot tross spill mot 12 mann. Midtforsvaret var strålende - Casper og!
Bad refereeing iflg. Lorimer er årsaken til tapt poeng!

Fortsatt ubeseiret - minor setback!

"Molde TL 08 - Leeds CCC 08/09 - to opprykk på rad"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

samadhi

Forbannet at vi ikke skulle klare å holde det når vi var kommet så langt,
men all honnør til de 9 som fullførte.

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Sheridan

Dennis Wise pre-season program kommer godt med på dager som dette.

Imponerende av Leeds United dette!

Volda69

MOT

Tom S

Slutt.

Dette virker på meg som ein latterlig kamp. Vi er i utgangspunktet mykje betre enn Gills, men når dommeren er på deira lag vert det vanskelig.
Vi skal nok ikkje gløyme opp i det heile at både Tres og Becks bidrog veldig sjølv for å oppnå desse røde kortene, men det er ikkje tvil om at dommeren gjorde sitt for at Leeds United ikkje skulle vinne.

Vi tok med oss eit fortjent poeng sjølv med 2 mann mindre, it's so f**king easy!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

sveifors

Det verste er også at Målscoreren fra Gillingham skulle ha vært sent av banen hadde dommeren vært konsekvent.

Surt å tape poeng, men fantastisk disiplin av gutta.

VI TAPER ALDRI
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Asbjørn

...det blei en dyr ettermiddag på oddsen, Kjell Bjørn [V]

DOMMEREN regnet du ikke med... (og to spisser som vel ikke opptrådte smart akkurat...)

All my powers of expression and thoughts so sublime
Could never do you justice in reason or in rhyme

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

WE ALL LOVE LEEDS!

No går eg ut og drikk meg full!
SKÃ...L!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Seier i neste, med juniorlaget på topp. Helt greit for meg at vi starter på en ny seiersrekke nå med en gang. I morgen ser jeg nok påsitivt på ting igjen, men nå er jeg bare forbanna på møkkatarmotpengerforåsenkeleedsdommere.

Better dead than red.

Champions League, here we come!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Sterkt av laget i dag! Synd at vi blir fravrista en opplagt 3-poenger.
Super Leeds since 1968

soumoh

Det ble 1-1 som jeg skrev FØR kampen startet.

We'll be back.
We'll be back.

Per-Stian

With 10 minutes remaining, Ian Cox had a great opportunity to level for Gillingham, but he fired high and wide from close range. Gills sub Chris Dickson also headed over as the clock started tick down on potentially United's best win so far this season.

In the first minute of stoppage time, Ankergren got down well to deny Graham, but the equaliser came from the resultant corner when Cox's header proved too powerful for a United defender to head off the line.

stefan

surt tap av 2 poeng, men dette kan bare styrke samholdet i laget, noe som kan komme godt med utover sesongen. innsatsen til spillerne gav meg gåsehud idag.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Leeds04

Med ni spillere i lang tid skal vi være meget godt fornøyd med et poeng på bortebane.
Jeg er sterk i troen på at dette laget uansett når CCC denne sesongen.
Litt rusk er det alltid. Wise forteller nok gutta det vi andre mener om de røde kortene. Et er greit, men to er totalt uakseptabelt.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Ferre

Er bare så synd å tenke på at vi hadde fått 3 poeng i dag hadde det ikke vært for en retardert dommer, men er fornøyd med 1 poeng slik kampen utviklet seg.

-WE'LL BE BACK-

arne armoen

7 x seier, 1 x U, 7 x seier, 1 x U, 7 x seier, 1 x U, ......osv......
D kainn æ levva med. D bli konjakk oppi glasset i kveld å!!

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl !!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

vertigo

Etpoeng er bra når vi spiller 9 mot 12, men er utrolig skuffet likevel, når det scores på overtid. Nå får vi gå og se Viking.

Hallgeir *

Takk for oppdatering under kampen! Med Leeds i spill blir lørdagen aldri kjedelig......
Super Leeds since 1968

sportcarl1

t o m enligt gillinghams hemsida var det hårt att ge kandol varningarna emn så är det att vara Leedsspelare eller fans, här ges det inga fördelar, nog bäst wise inte säger vad han tycker eller borde säga för då blir det väl ännu mer bestraffning, skall man säga något så skall man heta ferguson eller spela i scum