Sesongens første TV-kamp: Darlo

Started by ego, September 27, 2007, 01:46:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ego

"Darlington have today announced that their second round Johnstone's Paint Trophy tie with League One Leeds United will be live on Sky Sports. This will be the first live game televised from the new Arena and a big occasion for the club

The game kicks off at 19:30 on Tuesday October 9th and tickets are still available from Darlington FC ticket office at £10 adults and £5 concessions"

Endelig!

MOT

Dennis

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Jon R

He-he. Hadde aldri trodd jeg skulle oppleve at Leeds mot Darlo i maling cupen skulle bli et av sesongens høydepunkt. [8D][xx(]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Ikke jeg heller. Faktisk vurderer jeg å ta en sen start på onsdagen, muligens ta helt fri, bare i anledning dette.
Selvsagt dreier det seg jo også om muligheten til å ta en øl i godt selskap.

Stifler

Vil den gå på Viasat også da?

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Sleivind

For de som ikke har anledning til å gå på puben for å se kampen. Så vises den med 90% sikkerhet på http://www.livesport247.com/ . Eneste minuset er at du må betale noen kronasjer for å se kampen, men det er ikke mer enn en femtilapp. Jeg brukte det for å se på Brann - Odd, og jeg synes det fungerte bra. Ikke akkurat HD-kvalitet, men langt bedre enn "vanlig" gratis stream.

Sleivind

Den femtilappen er ikke kun for en kamp. Men får abonnement i ei uke og kan se akkurat de kampene du vil som går den uka.

TrevorCherrie

Uansett verdt det. Lengter veldig etter å se Leeds igjen

McMidjo

quote:
Originally posted by Sleivind

For de som ikke har anledning til å gå på puben for å se kampen. Så vises den med 90% sikkerhet på http://www.livesport247.com/ . Eneste minuset er at du må betale noen kronasjer for å se kampen, men det er ikke mer enn en femtilapp. Jeg brukte det for å se på Brann - Odd, og jeg synes det fungerte bra. Ikke akkurat HD-kvalitet, men langt bedre enn "vanlig" gratis stream.

Dette er vel rein piratvirksomhet, som kan bli stoppet når som helst av de samme skumle fyrene som stoppet Jon R på Youtube?
Jaja - ikke mye penger å tape på det uansett....

Jeg ser ellers at det er svært lite som skjer i den store fotballverdenen akkurat den kvelden, så da burde vel alle seriøse fotballpuber kunne prioritere denne kampen framfor GIF Sundsvall - Ørgryte....

For oss som har for lang vei til Three Lions - høres det ut som det kan bli en livlig Leedskveld på Bohemen, eller er det slik at Sportsbaren i Schweigaardsgate også har Sky?

-----------------------------------

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Sportsbaren har Sky, midjo. [:)]

Forøvrig pussig at du nevner GIF Sundsvall: Hele puben er dekorert med GIF Sundsvall effekter. Håper ikke det får konsekvenser for oss.[:)]      Det der var heldigvis jug.

Jon R.
Jon R.

Geir W

Jeg tar matchen i egen stue da jeg har Sky Sport og ny 46`` flatscreen...............

Jon R

quote:
Originally posted by Wangen

Jeg tar matchen i egen stue da jeg har Sky Sport og ny 46`` flatscreen...............

Toppers! Er det enklest å komme seg dit med buss eller tog? Har du Guiness? [:p]

Jon R.
Jon R.

Sydhagen

quote:

hvordan får man sky sports hjemme her i norge...???
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Geir W

Må ha engelsk adresse....+ egen sky dekoder...

Sølvreven

Hoii. Gleder meg syk mye nå.  Tenk å få se en kamp live, og at vi til og med vinner den... "drømme"   Når skjedde det sist?

Better dead than red.

Champions League, here we come!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

martind

HVilke puber i drammensdistriktet sender kampen?

MOT!! We are Leeds!
MOT!! We are Leeds!

Per-Stian

Omsider kunne eg hatt sjansen til å få sjå mitt kjære Leeds, men så er eg bortreist frå Oslo[:(] Jaja, får nøye meg med internett denne gongen også. God fornøyelse til dåkke som har tilgang og tid.

GeirO

quote:
Originally posted by martind

HVilke puber i drammensdistriktet sender kampen?

MOT!! We are Leeds!

Goggen på torget er vel til å stole på. Sportsbaren på Strømsø sender vel også. Har ikke sjekket, men Sky Sport står vel på hele tiden.

Skal LUSCOS avd. Drammen møtes på Goggen?
MOT

janove

quote:
Originally posted by Sydhagen

quote:

hvordan får man sky sports hjemme her i norge...???

Er du interessert i Sky, så skal jeg hjelpe deg med det.

morvar

Flere som er interessert i SKY gitt[:D]!

janove

quote:
Originally posted by morvar

Flere som er interessert i SKY gitt[:D]!

Kontakt meg på janen-lufc@hotmail.com

Sheridan

Sydhagen

hvilke kostnader innebærer et abonnement fra sky?  er familiemann, så har ikke råda til de store utgiftene...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

quote:
Originally posted by Jon R

Sportsbaren har Sky, midjo. [:)]

Forøvrig pussig at du nevner GIF Sundsvall: Hele puben er dekorert med GIF Sundsvall effekter. Håper ikke det får konsekvenser for oss.[:)]      Det der var heldigvis jug.

Jon R.

[:D]

janove

quote:

hvilke kostnader innebærer et abonnement fra sky?  er familiemann, så har ikke råda til de store utgiftene...

Det kommer an på hvilken pakke man vil ha. Du må regne med månedlige
kostnader fra £42 til £55.
I tillegg må du ha en Sky digibox til ca £400.
Parabolen bør være på minst 120 cm i diameter. Bor du nord for
Trondheim, bør du kanskje opp i 150 cm.

AndyMathie

Fantastisk, gleder meg til endelig å ta en pils med Jon R. å se kamp. Har ikke møte før kl. 10:00 så da kan jeg ligge å sove til 08:30 dagen etter. FANTASTISK"!

We are Leeds and we are proud of it!

Oggy

quote:

Er det ikke vi familiemenn som har best råd da [:D]
Oggy

pesi

Noen som vet om kampen går i stavangerområdet?

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Jon R

quote:
Originally posted by AndyMathie

Fantastisk, gleder meg til endelig å ta en pils med Jon R. å se kamp. Har ikke møte før kl. 10:00 så da kan jeg ligge å sove til 08:30 dagen etter. FANTASTISK"!

Looking forward to it, mr Mathisen.  [:)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by pesi

Noen som vet om kampen går i stavangerområdet?

Dessverre, Sky insisterer på å sende kun hvis kampen går i Darlington.
En talsmann for Sky uttalte at det ville by på problemer å sende utstyret over Nordsjøen. Spersielt ille ville det være å rigge det opp mellom alle Stavangerstormene, uttalte Sky Stormwind i en kommentar.  [8)]

All my powers of expression and thoughts so sublime
Could never do you justice in reason or in rhyme

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan