Skrevet av Emne: EM 2008: Bosnia  (Lest 3221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

EM 2008: Bosnia
« på: September 28, 2007, 04:57:04 »
17. oktober møter Norge Bosnia i Sarajevo. Bosnias landslagssjef Fuad Muzorovic har tatt ut følgande tropp:

Forsvar: Dzemal Berberovic (Krasnodar), Safet Nadarevic (Zagreb), Ivan Radeljic (Slaven Belupo), Branimir Bajic (Koblenz), Ante Aracic (Brussel).

Midtbane: Mirko Hrgovic (Hajduk), Elvir Rahimic (CSKA Moskva), Darko Maletic (Partizan), Branislav Krunic (FC Moskva), Zvjezdan Misimovic (Nürnberg), Sejad Salihovic (Hoffenheim).

Angrep: Senijad Ibricic (Zagreb), Zlatan Muslimovic (Atalanta), Adnan Custovic (Mouscron), Edin Dzeko (Wolfsburg), Admir Vladavic (Zilina), Vedad Ibisevic (Hoffenheim), Dragan Blatnjak (Khimki), Samir Merzic (Teplice).

Forutan Muslimovic og Custovic, så kjenner eg spelarane meget dårleg. Vi har som kjend Carew ute med skade, men forventar at Helstad eller Iversen fyller tomrommet på ein god måte.

Kickthemdown

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #1 på: September 28, 2007, 07:37:00 »
I helvete.. Ikke Iversen for all del [xx(] Klippekort på landslaget men benket av et middels klubblag [8)] Burde ikke vært i troppen engang...

Gamst - Rushfeldt - Braathen

Sånn.. I en 4-3-3 eller 4-5-1 [:)]

Alta-White som prioriterte tur til Leeds fremfor tur til Bosnia.. Ikke et sååå vanskelig valg... [:p]

Sydhagen

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #2 på: September 28, 2007, 12:56:16 »
har trua på helstad på topp borte mot bosnia...hurtig gjennombruddsspiller!
kan kontre inn et mål eller to i den formen han er i nå
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #3 på: September 28, 2007, 15:02:08 »
Rushfeldt!?

Skulle vi hatt med noen fra Tromsø fra start, måtte det i så fall vært Lars Iver Strand.

Jeg går for bakromsspissen Torstein Helstad fra start, med Gamst og Braaten på kantene. Da har vi et kontringssterkt angrep, samt Braaten som kan binde opp spillet eventuelt holde på ballen.

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Per-Stian

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #4 på: September 28, 2007, 15:22:16 »
Gamst - Helstad - Braaten høyrest ut som ein solid og kjapp trio på topp. Einig at Ivers ikkje forsvarar ein plass i lagoppstillinga slik situasjonen hans i RBK er for tida, men ein grei joker kan han iallfall vere.

nellejr

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #5 på: September 28, 2007, 16:55:55 »
Jeg er helt enig i at vi må prioritere hurtighet på topp. Ser for meg en kamp hvor vi ligger med lavt press, og får noen gode hurtige kontringer. Helstad bør da være selvskrevent førstevalg.

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

ToreLA

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #6 på: September 28, 2007, 17:37:14 »
Ødegaard burde absolutt bli med i denne troppen. Burde forsåvidt spilt fra start også, som venstreving.




Kickthemdown

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #7 på: September 28, 2007, 18:21:10 »
Ja Rushfeldt. Herjer fremdeles med alle midtstopperne i tippeligaen. Jobben han legger ned sånn at Morten Målskred kan løpe igjennom er stor! [:)] Har sett Rush live med flere anledninger i år og det er lite tvil om at han er en langt bedre spiller enn f.eks Iversen -.. [8)]

Mvh

Alta-White

Per-Stian

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #8 på: September 28, 2007, 23:24:14 »
quote:
Originally posted by ToreLA

Ødegaard burde absolutt bli med i denne troppen. Burde forsåvidt spilt fra start også, som venstreving.






Hareide er visstnok på same tanken, men er det nokon som har klippekort på landslaget, så er det Gamst. Blir nok difor i beste fall ein plass på benken for Alex.

aoj

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #9 på: September 29, 2007, 00:34:55 »
Heller Ødegaard enn Braaten. Helstad fremst.
 

Ferre

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #10 på: September 29, 2007, 01:53:35 »
Tror nok trioen Braaten - Iversen - Gamst blir den beste mot Bosnia. Vi trenger en target man på topp som kan vinne baller på topp og stusse i bakrommet til kantene våre.

-WE'LL BE BACK-

roaldv

Re: EM 2008: Bosnia
« Svar #11 på: September 29, 2007, 04:57:19 »
Rushefeldt, Helstad, Ødegaard, Braaten! Hvorfor bruke vrakgodset når man kan få den ekte vare? Steffen Iversen er udiskutabel på topp, så lenge Carew (også vrakgods?) er uaktuell[B)]