Godt å se at det spirer og gror i rekkene..

Started by Adis, September 26, 2007, 13:05:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Adis

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=171342

Det er jo alltid like hyggelig å se at nye supportere blir funnet av Leeds og at de bærer hvitt så stolt, og det i en alder av 16 år. Han har jo i sin "bevisste" fotballalder ikke opllevd videre mye medgang med Leeds så det står respekt av å fortsette å støtte laget. Og han er flink til å lese spillet sier han.. det er vel felles for oss Leeds supportere.. vi leser spillet så godt og derfor ser Leeds sitt spill så vakkert ut at vi velger å støtte dem :)




After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Tobb

Må bare ønske gutten lykke til! Alltid like hyggelig å se folk representere med drakta :) MOT
 

soumoh

We'll be back.

lojosang

Lykke til,! Spark røv, mann!

- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
- Leif Olav

TrJ

I følge bildeteksten er bildet også tatt i mai, så det vitner om en skikkelig supporter.

Lykke til Kim!

/Terje
- Ride, si sapis -
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Dennis

Kult! Ronny Le Trekrø er en artig fyr, morsomt at han er Leeds-fan!

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Budda

Står respekt av denne prestasjonen. Hadde selvsagt ikke vunnet hvis jeg hadde stilt opp, men det er jo så
Endre

Geir Magne

Kjenner broren til Ronny, Gard Tekrø. Også han er innbarket Leeds United supporter! Vi har sett noen kamper sammen på Piets Pub i Hov i Land.

Happy days are here again, it's official from Number 10!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Skillardinho

Halla Gutta! Kim Rønningstad her, var 16 da jeg vant NM, men er 17 nå :) Holdt med Leeds siden Kewell, Viduka, Bowyer, Martyn, Robinson, Ferdinand og  osv. Ca 7 år siden jeg fikk øynene opp for gutta fra Yorkshire...Fantastisk klubb..Hyggelig å se at jeg får min egen "topic" her inne. Besøk denne: www.pesnorge.net Norges beste PES-side, hvor du kan diskutere alt fra PES til Engelsk League one!

Troa på gutta i år, 7 av 7 vitner på at storhetstiden kanskje er tilbake raskere enn vi fryktet..?
Med Wise og Poyet ved roret, rykker vi opp!

Forza Leeds! :D
 

Sølvreven

quote:
Originally posted by Skillardinho

Halla Gutta! Kim Rønningstad her, var 16 da jeg vant NM, men er 17 nå :) Holdt med Leeds siden Kewell, Viduka, Bowyer, Martyn, Robinson, Ferdinand og  osv. Ca 7 år siden jeg fikk øynene opp for gutta fra Yorkshire...Fantastisk klubb..Hyggelig å se at jeg får min egen "topic" her inne. Besøk denne: www.pesnorge.net Norges beste PES-side, hvor du kan diskutere alt fra PES til Engelsk League one!

Troa på gutta i år, 7 av 7 vitner på at storhetstiden kanskje er tilbake raskere enn vi fryktet..?
Med Wise og Poyet ved roret, rykker vi opp!

Forza Leeds! :D

Lykke til i EM. Forza LEEDS [:D]

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

Go Skillardinho! [:)]



All my powers of expression and thoughts so sublime
Could never do you justice in reason or in rhyme

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Inspirerende. Kanskje flere av oss her inne kan gjøre det like bra - i FootballManager?

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Skillardinho

Takker, alle sammen :)

Skal se om jeg ikke klarer å gjøre i Norge, og her inne, stolte..:) Ingen som har gått videre fra gruppespillet som sagt, men gjør jeg det. Er det VM, den 26 september på meg ;)

Blir morro, det her :)

Noen av dere som har vært i Sevilla, btw?
 

Svend Anders

quote:
Originally posted by Skillardinho

Takker, alle sammen :)

Skal se om jeg ikke klarer å gjøre i Norge, og her inne, stolte..:) Ingen som har gått videre fra gruppespillet som sagt, men gjør jeg det. Er det VM, den 26 september på meg ;)

Blir morro, det her :)

Noen av dere som har vært i Sevilla, btw?



26.september? Da er du vel enten tre dager for sen eller en knapt år igjen å vente...?

Bare husk Leeds-drakten, Kimmo!

Lykke til, og stå på!

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Skillardinho

Skrev sevlfølgelig feil, 26 november!

Hehe! Litt i tåkeland da jeg skrev, synd med 1-1 i dag, men vi er fortsatt VELDIG godt med :)
 

Ferre

Lykke til Kim! Er stor PES-entusiast selv, men er helt sikkert ikke like god som deg! [:)]

-WE'LL BE BACK-

Kickthemdown

Kronerulling for ny drakt han kan bruke i VM? [:)]

Alta-White som ønsker deg lykke til!

Skillardinho

Hehe! Krone-rulling hadde vært konge! Lite med penger for tiden, og alt for Leeds...Om dere gjør dette, LOVER jeg å bruke den på turneringsdatoen! :) (PS. Jeg er kristen, så jeg holder mine løfter..)