Skrevet av Emne: Spissene i neste kamp!?!?  (Lest 4334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Spissene i neste kamp!?!?
« på: September 30, 2007, 00:51:11 »
Kanskje litt tidlig ute å begynne å debatere det...men hva mener folk?

Jeg mener at her må Flo om han virker belage seg på å starte med Ameobi og om Elliot er frisk så må han på benken!

Det er jo et alternativ å bruke Howson, men slik som Leeds sin spille stil har vært hittil i sesongen så tror jeg vi trenger en spillertype som Ameobi på banen!

Han fikk jo brukbare skussmål mot Pompey i ligacupen av P. Lorimer så dette er han sjanse!

Om ikke Wise benytter seg av Ameobi i neste kamp når Beckford og Kandol er ute så kan man vel si at Wise ikke har noen tiltro til de aktuell unguttene, noe som jeg synes ville vært ganske dumt!

Vi har den stallen vi har og vi har ikke stor dekning på spiss plass, men det er Ameobi/Elliot som er neste mann i rangeringen av spissene i klubben og da håper jeg at Wise tør å stole på dem i 1 kamp!
 

Ferre

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #1 på: September 30, 2007, 00:58:00 »
Kanskje vi kan prøve en 4-5-1 formasjon, eller 4-4-1-1 med Howson som hengende spiss? Håper en av ungutta får sjansen på topp, tror det kan bli litt "tynt" med både Ameobi og Elliot som spisser. Tror vi trenger en litt mer rutinert spiss i lamme en av de unge.

-WE'LL BE BACK-

Kickthemdown

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #2 på: September 30, 2007, 01:33:35 »
I neste kamp satser jeg på at vi bruker Kandol og Beckford ...

Alta-White

Per-Stian

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #3 på: September 30, 2007, 01:41:27 »
Her blir det vel snakk om éin kamp, så vi treng iallfall ikkje bli desperate i lånmarknaden. Elliot og Constantine er vel definitivt ute med skadar, medan Flo er uviss. Ameobi verkar å vere eit lite stykke unna førstelagsfotball og han skårar ikkje reservane. Einaste håpet eg har, er at Flo kjem attende.

Kickthemdown

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #4 på: September 30, 2007, 02:18:11 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Her blir det vel snakk om éin kamp, så vi treng iallfall ikkje bli desperate i lånmarknaden. Elliot og Constantine er vel definitivt ute med skadar, medan Flo er uviss. Ameobi verkar å vere eit lite stykke unna førstelagsfotball og han skårar ikkje reservane. Einaste håpet eg har, er at Flo kjem attende.

Nynorsk e nå forbanna møkk [8)]

[:D]

Alta-White

Per-Stian

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #5 på: September 30, 2007, 02:22:23 »
quote:
Originally posted by Alta-White

quote:
Originally posted by Per-Stian

Her blir det vel snakk om éin kamp, så vi treng iallfall ikkje bli desperate i lånmarknaden. Elliot og Constantine er vel definitivt ute med skadar, medan Flo er uviss. Ameobi verkar å vere eit lite stykke unna førstelagsfotball og han skårar ikkje reservane. Einaste håpet eg har, er at Flo kjem attende.

Nynorsk e nå forbanna møkk [8)]

[:D]

Alta-White



Faen ta dæ, dinn førbannja hæstkuk!!! [:D] Vil du at eg overset innlegget til engelsk?
« Siste redigering: September 30, 2007, 02:23:39 av Per-Stian »

Kickthemdown

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #6 på: September 30, 2007, 02:29:07 »
[:D] Hoho ængelsk e mye bedre enn d dær.... [:p]

Alta-White

sveifors

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #7 på: September 30, 2007, 02:44:56 »
Hørte på radioen at Flo ikke ble klar til tirsdag, og at Wise blei å hive seg på telefonen ikveld for å finne "lånespiss". Denne blr neppe klar for tirsdag, men Becks har vel fått sitt femte gule og må stå over mer enn en kamp, ifølge kommentator på yorkshire radio
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #8 på: September 30, 2007, 03:14:53 »
Kandol og Becks tror jeg spiller mot Oldham. Det er visst hjemmekampen mot Yeovil de må stå over.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #9 på: September 30, 2007, 03:29:49 »
quote:
Originally posted by auren

Kandol og Becks tror jeg spiller mot Oldham. Det er visst hjemmekampen mot Yeovil de må stå over.

auren

Leeds
Till
I
Die!

Det er korrekt. Det var derfor jeg skrev Kandol og Becks.. [8)]

Mvh

Alta-White

kjelvi

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #10 på: September 30, 2007, 03:33:57 »
quote:
Originally posted by sveifors

Wise blei å hive seg på telefonen ikveld for å finne "lånespiss".

Leeds er linka med fleire spissar i det siste.

Matty Fryatt i Leicester (http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8989&whichpage=4).
Kan ikkje sjå at det framleis er aktuelt. Unge Matty har puttet i dei to siste kampane!

Ipswich sin unge Billy Clark er ein annan (http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9140).

Eg for min del skulle gjerne ha sett John Hartson på eit to månaders opphald - forutsatt at han er frisk og trent. Han er fortsatt i WBA, men kranglar framleis om ein sluttpakke.

kjelvi

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #11 på: September 30, 2007, 06:06:08 »
Leeds could be without two strikers
Kandol has no right of appeal
When Leeds United visit Boundary Park on Tuesday they could be missing their main strikers as Tresor Kandol and Jermaine Beckford (pictured) were both sent off in Leeds draw at Gillingham. To compound matters, manager Dennis Wise was also shown the red card.
Kandol was shown a second yellow card by referee Danny McDermid after sarcastically applauding a decision against his team. His previous card was for dissent after 26 minutes of the game. The manager was dismissed after half time shenanigans with the referee. Beckford walked in the second half after firstly being shown a yellow card for kicking the ball away. He was then sent off after a challenge on Sean Clohessy.
Kandol has no right of appeal and will definitely serve his one match ban against the Latics but it is not clear whether Beckford was given a straight red or a second yellow card for his sending off. If it was a straight red he will be able to appeal and that appeal would be held on Tuesday, but if it was a second yellow card then Beckford will also serve an automatic ban meaning he cannot take part in the 'battle of the roses' clash.

oldhamathletic-mad.co.uk

sportcarl1

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #12 på: Oktober 01, 2007, 00:46:00 »
vi får väl damma av Poyet(ler)
 

Per-Stian

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #13 på: Oktober 01, 2007, 00:50:55 »
quote:
Originally posted by sportcarl1

vi får väl damma av Poyet(ler)



Är inte så stödig i svenska, men meinar du at vi skal nytte Poyet som hengande spiss i neste kamp? Tykkjer det høyrest ut som ein strålande idé[;)]

Jon R

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #14 på: Oktober 01, 2007, 00:53:43 »
Heath og Howson! [:p]

Jon R.
Jon R.

BERGH

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #15 på: Oktober 01, 2007, 01:06:27 »
hva med ROB HULSE !!!??? er han skadet, han spiller ihvertfall ikke for Sheffield
 

samadhi

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #16 på: Oktober 01, 2007, 01:10:54 »
Howson var spiss på ett tidlig tidspunkt, og kanskje er han aktuell. Carole er en annen som sikkert er aktuell og flytte opp, og kanskje kan poteten Andy Hughes også mestre en spiss splass.

Av ungguttene får vi kanskje se Elliott, Ameobi og/eller Delph...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #17 på: Oktober 01, 2007, 01:45:39 »
quote:
Originally posted by BERGH

hva med ROB HULSE !!!??? er han skadet, han spiller ihvertfall ikke for Sheffield



Rob Hulse brakk benet i vårsesongen og er ennå ikke rehabilitert. [8)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #18 på: Oktober 01, 2007, 02:56:30 »
Hulse går i aktiv sjukemelding og er på attføring saman med Flo[8D]

Nei, vi får klare oss med det vi har i stallen. Vi får satse på Ameobi og Poyet på topp mot Oldham.

sportcarl1

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #19 på: Oktober 01, 2007, 03:12:56 »
in med allan clarke, mckenzie eller lorimer så har vi några som kan leverera
 

Per-Stian

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #20 på: Oktober 01, 2007, 07:11:17 »
Strikers Jermaine Beckford and Tresor Kandol are set to miss Tuesday's trip to Oldham.

The duo, who have 11 goals between them so far this season, were both controversially sent-off during Saturday's 1-1 draw at Gillingham for two bookable offences.

With Tore Andre Flo and Leon Constantine both sidelined through injury, youngster Tomi Ameobi is the only available striker for the trip to Boundary Park.

"We haven't any senior strikers," confirmed Wisey, who is expected to look at the loan market ahead of the game.

"It's not an ideal situation and we'll have a busy few days looking to see what we can do."

Dennis has already stated that he is more than happy with the strikers he has at the club, and he is keen to nurture young Tomi along, but a loan move could be the only way to solve the problem ahead of Tuesday.

United will head for Oldham on the back of an eight-match unbeaten run, the winning start to the season coming to an end with the1-1 draw at Gillingham.

United were reduced to 10 men before half-time when Kandol was sent-off, and Jermaine followed midway through the second period, leaving the remaining nine to perform a terrific rearguard action that almost kept the home side out.

Referee Danny McDermid also booked a number of other Leeds players, Wisey was sent-off at half-time, and the boss said he was sworn it by the match official when he approached him after the final whistle.

"I think it is totally and utterly unacceptable and we as a club will be reporting him," said the boss.

"I have three witnesses who are going to back me up, so well done to the ref, he got the headlines he obviously wanted.

"The ref has sent me off at half-time because I've said something that I shouldn't have done. But it seems there are two different sets of rules."

BERGH

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #21 på: Oktober 01, 2007, 14:01:26 »
Thompson kommer inn og Carole flyttes opp
 

abbe

  • Gjest
Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #22 på: Oktober 01, 2007, 14:26:20 »
Det MÃ… vel bli Chapman på lån?

jarle

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #23 på: Oktober 01, 2007, 15:49:55 »
anker
frazer heath rui clapham
hughes prutton douglas carole
howson
ameobi

2- 1 seier...

15 poeng minus... spille med 9 mann... ingen ting stopper oss...




SveinArve

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #24 på: Oktober 01, 2007, 16:53:29 »
Catch up with the latest gossip and speculation in the world of football. Today's latest rumours:
9.31am
9.31am - Former Leeds United winger said to have been seen training at Thorp Arch.

8.06am - Leeds United rumoured to be in for Matt Fryatt to ease their striker crisis.

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Trond A

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #25 på: Oktober 01, 2007, 17:28:29 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Catch up with the latest gossip and speculation in the world of football. Today's latest rumours:
9.31am - Former Leeds United winger said to have been seen training at Thorp Arch.



Begersvinger John Oster?? [:0]

Andre aktuelle? [8)]

Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

agehvitstein

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #26 på: Oktober 01, 2007, 17:39:04 »
Jason Wilcox i følge det jeg har hørt.
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #27 på: Oktober 01, 2007, 17:41:17 »
quote:
Originally posted by SveinArve

9.31am - Former Leeds United winger said to have been seen training at Thorp Arch.



Vet ikke om dette er en spøk eller hva, men det ryktes på et annet forum at dette skal være Jason Wilcox....

quote:
Originally posted by SveinArve

8.06am - Leeds United rumoured to be in for Matt Fryatt to ease their striker crisis.


Hadde vært gull, men Fryatt er en av favorittene til den nye Leicestermanageren Gary Megson, så dette er nok dessverre helt usannsynlig.

-----------------------------------

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

BERGH

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #28 på: Oktober 01, 2007, 17:46:04 »
Nei, det er Michael Bridges ikke ving men spiss
 

Per-Stian

Re: Spissene i neste kamp!?!?
« Svar #29 på: Oktober 01, 2007, 17:51:43 »
quote:
Originally posted by BERGH

Nei, det er Michael Bridges ikke ving men spiss



Såg han i nokre kampar for Hull ifjor. Kan ikkje akkurat seie at eg lot meg imponere. Men det er vel vrient å få inn noko meir solid på så kort varsel.