Skrevet av Emne: Thompson vs Hughes  (Lest 1616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Thompson vs Hughes
« på: Oktober 05, 2007, 22:45:49 »
Aner ikke om det har blitt laget tråd om dette før, så jeg mekker en..

Har lest flere rapporter fra andre Leedsfans om at Thompson ikke spiller spesielt bra om dagen. Hvorfor setter vi Hughes ned på backen, så fort Thompson er spilleklar, når Hughes spiller knall bra på midten? (som jeg også har lest[:D])

Veit Thompson har et navn, er kaptein på laget, hans dødballer kan være avgjørende og han lissom er vår nøkkelspiller, men hvis han ikke spiller bedre enn Hughes, syns jeg Wise skal være tøff nok til å benke Thompson og bruke Hughes på sentral midtbane sammen med Douglas (Westlake).. Bruk heller Clapham på back! Liker ikke å bruke sentrale midtbaner (høyre back/kant) på venstre back..

Thompson må begynne å ta i et tak syns nå jeg. Lei av å lese at vår viktigste mann ikke spiller spesielt bra

 

Lars E

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #1 på: Oktober 05, 2007, 22:53:25 »
Hvis Thommo ikke tar seg sammen og forbedrer prestasjonene sine så bør Wise ha baller nok til å benke ham ja! Men han har tross alt vært ute med skader en stund, så jeg er villig til å gi ham en sjanse til.

Forever Leeds

Forever Leeds

flynn

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #2 på: Oktober 05, 2007, 22:54:01 »
Thompson er ingen ungsau lengre, og han trenger nok matching for å komme opp på sitt maksnivå. Jeg ville fortsatt valgt å bruke ham, fordi han på sitt beste kan dominere stort i denne divisjonen. Derimot er jeg ikke fremmed for å la Hughes forsøke seg i stedet for Douglas. Nettopp det kan vel fort skje i og med at den godeste Douglas av en eller annen grunn fortsatt tas ut i Irlands tropp, og dermed mister kamper for Leeds ganske snart.

Ellers var vel Hughes "plaget" av nettopp å bli brukt mange steder også i Norwich. Tydeligvis en mann med mange strenger å spill på, og slik sett en ypperlig reserve også!

flynn

Dennis

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #3 på: Oktober 05, 2007, 22:55:30 »
Fullstendig enig, broder'n! Til tross for at han er kaptein, burde han ikke ha klippekort på laget. Douglas og Prutton er spillere med langt flere kilometer av grass tilbakelagt i løpet av en kamp. I tillegg er Westlake (det lille jeg har sett) en Bowyer\box-to-box-type. Thompson er en matchvinner på frispark og burde være god for kanskje oppimot 10 mål i løpet av sesongen. Derimot kan den statiske spillestilen hans være grunn til langt flere baklengs om midtbanen løpes over, dersom de andre ikke balanserer det.

Vi har i nyere tid - snakker om Blackwell og Butler - hatt en kaptein med klippekort på laget. Det bør ikke gjentas. Hughes ja, han og Prutton er mitt førstevalg sentralt.

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
« Siste redigering: Oktober 05, 2007, 22:56:19 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sander

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #4 på: Oktober 05, 2007, 23:01:15 »
Ikke akkurat enig med at Prutton skal spille sentralt.. Virker som rollen til Prutton er litt som Bowyer hadde når han var hos oss. Mer sentralt enn ving kan man si.. Gir mer rom for Carole. Vanskelig å si. Sånn som vi spiller nå, har vi rett og slett et slags luksusproblem. Bare tenk når Derry kommer tilbake:)
 

sportcarl1

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #5 på: Oktober 05, 2007, 23:25:03 »
självklart skall Thompson spela, han är den bästa passningsspelaren i den här divisionen och kan avgöra matchen på egen hand, han har varit borta i över en månad så jag förstår att han inte var så märkvärdig i förra matchen men får han 3-4 matcher blir han vår mittfältsgeneral
 

Tom S

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #6 på: Oktober 06, 2007, 00:16:57 »
Ein skadefri Thommo må spille.
Han kan vinne kamper for oss, enten med frispark eller gjennombruddspasninger.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Papi

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #7 på: Oktober 06, 2007, 00:34:59 »
Enig i at Thompson skal spille OM mannen er fit for fight.....

Om han er det, er eit anna spørsmål

Gullet skal hem te Bergen!!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Roy

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #8 på: Oktober 06, 2007, 01:17:12 »
Thommo er en klassespiller på dette nivået. Men det betyr ikke klippekort! Han som alle andre må forsvare en plass.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sølvreven

Re: Thompson vs Hughes
« Svar #9 på: Oktober 06, 2007, 01:20:44 »
Jeg synes også at Thomson forsvarer en plass på laget når har er skadefri. Han har en egen ro over spillet som jeg liker. Litt smak og behag dette da.

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".