Skrevet av Emne: Dennis Wise på riktig arena?  (Lest 6906 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Dennis Wise på riktig arena?
« på: Oktober 07, 2007, 04:02:00 »
Klipper denne fra "En litt annerledes oppsummering".

"It might just be that some bosses are cut out to manage in certain situations and that League One/Two is Wise’s natural stomping ground, having had a modicum of success at Swindon before he came to Leeds. And that’s not disrespectful, it’s a reality check".


Synes faktisk uttalelsen er et godt poeng. Kampanalysene antyder jo også "very direct style" fra de siste kampene.

Vi ser vel tegningen av "kast-blod-i-garderoben-spring-til-vi-stuper-uansett-hvor-vi-springer-fotball".

Og det er vel det som må til i 3.-divisjon......

Leeds er i ferd med å lykkes og kanskje Dennis Wise er "En dyktig 3.-divisjonstrener", som er havnet på riktig arena.
 


 

Tom S

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #1 på: Oktober 07, 2007, 04:17:35 »
Wisey er utvilsomt ein dyktig manager på dette nivået.
Han har vel ikkje fått bevist noko i CCC eller høgare, kanskje med unntak av sesongen med Millwall.

Rykker han opp med Leeds United denne sesongen fortener han sjansen til å prøve seg på nytt i CCC.
Det er ikkje reint sjeldent at managere, og ledere generelt, vert bedre etterkvart som dei tilegner seg erfaring. Og det er ikkje nødvendigvis i første jobben dei finn suksess.
Kanskje kan Dennis bli PL-manager i framtida?

Give the brave lion a chance!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Oktober 07, 2007, 04:18:06 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Klausen

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #2 på: Oktober 07, 2007, 07:11:55 »
Det er ytterst få managere som får prøve seg på høyeste nivå i starten av sin karriere! At Wise er en dyktig manager i League 1 er et faktum, det er dermed ikke sagt at han ikke skal klare å gjøre det samme på et høyere nivå.
Noen vil kanskje si at han allerede har hatt sjansen til å bevise hva han kan i CCC, og på sett og vis stemmer jo det, men under de rådende omstendighetene hadde han ikke allverdens forutsetninger for å lykkes!

Jeg syns i så måte at Dennis Wise har mange likhetstrekk med David Moyes i Everton. Han blir sett på som en glimrende motivator som setter høy lagmoral, arbeidsinnsats og god fysisk form i fokus. Er det bare jeg som ser likhetene?

Personlig tror jeg Wise kan nå langt som manager, men det er opp til han selv. Han er på ingen måte perfekt, men at han er god nok for dagens Leedslag er det ikke tvil om!  Pr. nå er vi på vei mot noe stort, og akkurat det skal Wise ha mye av æren for, og forhåpentligvis får han også muligheten til å utvikle seg i takt med resten av klubben i fremtiden.





kjelvi

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #3 på: Oktober 07, 2007, 07:19:18 »

RuneSve

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #4 på: Oktober 07, 2007, 07:49:35 »
Litt off-topic, men gadd ikke å lage noen ny topic for denne akkurat.

Litt artig video av en breial liten Chelsea-unge som omtales som ungen til Wise :P

http://www.youtube.com/watch?v=9-zIrEG5gc8&mode=related&search=
 

Leedsfan

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #5 på: Oktober 07, 2007, 15:49:11 »
Wise tok over en gjeng med utrente og udisiplinerte karer. Nå har han kvittet seg med de som ikke ville være med å dra lasset og trent de andre knallhardt. Det er jo ikke uten grunn at vi vinner på slutten og at Wise tør å sette inn 2 spisser i tillegg til de 2 som allerede er utpå hvis han ikke vet/ser at det andre laget er mer slitne enn Leeds.

Neste år vil Wise vise at han er god nok for Championship også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #6 på: Oktober 07, 2007, 16:32:23 »
wise viser ved byttene sine at han IKKE er fornøyd med uavgjort. han viser guts den mannen!!
ville støttet de byttene han gjorde selv om det skulle endt med tap..må våge for å vinne!

er også enig med leedsfan her..han har trent opp en gjeng med slubberter og gjort de til vinnere!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #7 på: Oktober 07, 2007, 17:14:26 »
Tydeligvis mange som har kjøpt (bort)forklaringene til Wise om hvorfor vi rykket ned ifjor. Let`s face it: Wise & Gus taklet ikke utfordringen ( i motsetning til feks John Gregory i QPR og Simon Daveys i Barnsley) og ferdig med det.  [8)]

Ingen tvil om at Wise & Gus gjør det strålende på dette nivået, og det virker som om det vet akkurat hva som skal til. Den typen bytter de gjorde igår, hadde trolig ikke betalt seg på et litt høyere nivå ( ta ut begge kantspillerne og sette inn to typiske spisser). Ã… pøse på med langballer mot fire fyrtårn blir kanskje for primitivt allerede i CCC. Vil så laget klare å utvikle seg i takt med nivåhevingen? Dersom vi rykker opp og kommer oss igjennom sesongen uten den helt store turbulensen, ser jeg ikke noen hindringer for at vi skal slå godt ifra oss i CCC også. Det virkelig kvantespranget kommer uansett ikke før i 2010 da vi rykker opp til PL, så gutta har jo god tid til å omstille seg til den utfordringen. [8D]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 07, 2007, 17:19:03 av Jon R »
Jon R.

sportcarl1

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #8 på: Oktober 07, 2007, 17:56:08 »
leeds har varit ett sjunkande skepp de sista 5-6 åren vi har haft många manager från o Learys sista år tills nu,de har gått käpprakt nedåt förutom korta perioder inte pga av managerna isig för de har säkert varit lika bra som de andra i samma divisioner talar då om o leary, venables,reid,  gray  blackwell, carver, wise. utan pga av att leeds säsong efter säsong  tappat sina nyckelspelare, talet om att det  den och dens fel att det gick så och att vi åkte ur den divisionen står mig upp i halsen, vad jag vet är att vi för första gången på många år har ett lag som fungerar som ett lag trots att vi även denna säsongen brandskattats på våra (stjärnspelare) talar då om healy cresswell, blake tex, nu vänder vi båten och seglar med vind i seglen, med en förstärkning tror jag vi kan vinna även coca cola league, tackar wise för att vi fått ordning på skutan, men skyller inte på han att vi åkte ut utan det hade måmga andra orskaer lika lite som jag skyller på reid och gray att vi åkte ur premier league,
 

sportcarl1

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #9 på: Oktober 07, 2007, 17:58:08 »
menar en förstärkning i varje del av laget så kan vi gå upp en division till
 

Kato

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #10 på: Oktober 07, 2007, 18:04:16 »
Det må være årets lengste setning...
 

Klausen

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #11 på: Oktober 08, 2007, 03:48:28 »
"Ingen tvil om at Wise & Gus gjør det strålende på dette nivået, og det virker som om det vet akkurat hva som skal til. Den typen bytter de gjorde igår, hadde trolig ikke betalt seg på et litt høyere nivå ( ta ut begge kantspillerne og sette inn to typiske spisser). Ã… pøse på med langballer mot fire fyrtårn blir kanskje for primitivt allerede i CCC"


Vi spiller jo i League 1, så hvorfor prøve spille som om vi var i CCC?
Den fotballen Leeds spiller er selvfølgelig tilpasset det nivået vi befinner oss på, noe annet ville vært meningsløst!!

sportcarl1

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #12 på: Oktober 08, 2007, 05:05:56 »
tycker det börjar bli uttjatat om wise om han är frälsare eller ingen märkvärdig tränare, dags att leeds fans står upp som en enhet fokuserar på allt det positiva istället, vad kan det komma ut för gott om fansen är uppdelade i 2 läger och vilka tjänar på det, är ju en omöjlig ekvation att få alla nöjda, då får vi gå tbx till 1965-1974
 

Jon R

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #13 på: Oktober 08, 2007, 05:19:49 »
quote:
Originally posted by sportcarl1

tycker det börjar bli uttjatat om wise om han är frälsare eller ingen märkvärdig tränare, dags att leeds fans står upp som en enhet fokuserar på allt det positiva istället, vad kan det komma ut för gott om fansen är uppdelade i 2 läger och vilka tjänar på det, är ju en omöjlig ekvation att få alla nöjda, då får vi gå tbx till 1965-1974



Det kalles debatt, sportscarl. Hva er et poeng med et forum der alle er enige og "positive" hele tiden? "Tjata på" sier jeg. Når det er kamp står vi alle skulder ved skulder og synger MOT. Etter kampen "tjatar" vi litt mer.   [8)]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #14 på: Oktober 08, 2007, 05:23:14 »
quote:
Originally posted by Klausen

"Ingen tvil om at Wise & Gus gjør det strålende på dette nivået, og det virker som om det vet akkurat hva som skal til. Den typen bytter de gjorde igår, hadde trolig ikke betalt seg på et litt høyere nivå ( ta ut begge kantspillerne og sette inn to typiske spisser). Ã… pøse på med langballer mot fire fyrtårn blir kanskje for primitivt allerede i CCC"


Vi spiller jo i League 1, så hvorfor prøve spille som om vi var i CCC?
Den fotballen Leeds spiller er selvfølgelig tilpasset det nivået vi befinner oss på, noe annet ville vært meningsløst!!




Du får nesten spille den ballen til kato. Det var han som startet denne "meningsløse" tråden, klausen. [8D]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #15 på: Oktober 08, 2007, 17:27:36 »
quote:
Originally posted by Klausen
Vi spiller jo i League 1, så hvorfor prøve spille som om vi var i CCC?
Den fotballen Leeds spiller er selvfølgelig tilpasset det nivået vi befinner oss på, noe annet ville vært meningsløst!!




Og sist sesong befant vi oss på et nivå som tilsa nedrykk, så tilpasset Wise oss til det nivået også? [}:)] [8D]



- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
« Siste redigering: Oktober 08, 2007, 17:36:30 av lojosang »
- Leif Olav

Klausen

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #16 på: Oktober 08, 2007, 18:23:48 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Klausen
Vi spiller jo i League 1, så hvorfor prøve spille som om vi var i CCC?
Den fotballen Leeds spiller er selvfølgelig tilpasset det nivået vi befinner oss på, noe annet ville vært meningsløst!!




Og sist sesong befant vi oss på et nivå som tilsa nedrykk, så tilpasset Wise oss til det nivået også? [}:)] [8D]



- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets



Vi var vel ikke bedre da..et uharmonisk lag med feite,utrente og umotiverte spillere rykker ned fra hvilken som helst divisjon med hvilken som helst manager!

Men vi kan gjerne ta en debatt til, om hvor elendig Dennis Wise gjorde det i fjor!
La oss ramse opp alle (bort)forklaringene han brukte..


En sånn tråd har vi vel ikke hatt, så vidt jeg kan se?[B)]

Klausen

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #17 på: Oktober 08, 2007, 18:26:02 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Klausen

"Ingen tvil om at Wise & Gus gjør det strålende på dette nivået, og det virker som om det vet akkurat hva som skal til. Den typen bytter de gjorde igår, hadde trolig ikke betalt seg på et litt høyere nivå ( ta ut begge kantspillerne og sette inn to typiske spisser). Ã… pøse på med langballer mot fire fyrtårn blir kanskje for primitivt allerede i CCC"


Vi spiller jo i League 1, så hvorfor prøve spille som om vi var i CCC?
Den fotballen Leeds spiller er selvfølgelig tilpasset det nivået vi befinner oss på, noe annet ville vært meningsløst!!




Du får nesten spille den ballen til kato. Det var han som startet denne "meningsløse" tråden, klausen. [8D]

Jon R.




Tråden er like meningsløs som hvilken som helst annen tråd..
Jeg har iallefall ikke påstått noe annet!


L.RADEBE

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #18 på: Oktober 08, 2007, 19:04:23 »
Jeg har trua på at Wise kan gå inn i historebøkene som en av de største i Leeds. Vi kjører over divisjonen nå, noe som nok ikke de største optimistene hadde trodd på forhånd. Vi rykker opp og kapital blir frigjort til spillerkjøp. Vi er endelig på vei oppover og for et priviligeum det er som supporter å få være med på turen!
 

Karl Hot Shot

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #19 på: Oktober 08, 2007, 19:30:34 »
Det er store forskjeller rent kvalitetsmessig mellom The Coca-Cola Championship (CCC) og League One (L1). Hvor mange ganger har vi f.eks. ikke sett lag rykke opp fra Nationwide Conference, for så å bruke bare en sesong hver på å kjøre gjennom League Two og League One, mens det blir bom stopp i CCC? Man kan enkelt gruppere klasseforskjellene i de fire profesjonelle ligaene i England i tre; Premier League er i en klasse for seg, så følger Championship deretter, mens L1 og L2 er på et langt lavere nivå.

Det blir helt feil å utrope Wise til noe som helst, uten at prestasjonene i hvert fall gjøres i CCC eller PL. Det skulle da også bare mangle! Leeds United har den klart beste spillerstallen av alle lag i L1, og det er ingen grunn til at laget skulle bli som Nottingham Forest under Gary Megson (som for øvrig er den eneste manageren utenom Glen Hoddle som jeg har mindre respekt for enn Wise).
 

L.RADEBE

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #20 på: Oktober 08, 2007, 19:35:54 »
Enig i at det er kvalitetsforskjell, men jeg føler meg trygg på at våres lag ville ha klart seg veldig greit i ccc. Mange er vel uenig i det, men den entusiasmen og gutsen som vises hver bidige uke er noe jeg ikke har sett på veldig mange år.. Kvalitetsspillere har vi selvsagt også, og disse vi blomstre ytterligere under Wise. Vi rykker direkte opp i år- ditto neste år. Lenge leve optimismen :) Sa vel det samme før Champions League(2000) hvor jeg mente at årets Leeds utgave kunne gå hele veien. Var jo ikke såå langt unna :)
« Siste redigering: Oktober 08, 2007, 19:37:20 av L.RADEBE »
 

Karl Hot Shot

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #21 på: Oktober 08, 2007, 19:46:20 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Enig i at det er kvalitetsforskjell, men jeg føler meg trygg på at våres lag ville ha klart seg veldig greit i ccc. Mange er vel uenig i det, men den entusiasmen og gutsen som vises hver bidige uke er noe jeg ikke har sett på veldig mange år.. Kvalitetsspillere har vi selvsagt også, og disse vi blomstre ytterligere under Wise. Vi rykker direkte opp i år- ditto neste år. Lenge leve optimismen :) Sa vel det samme før Champions League(2000) hvor jeg mente at årets Leeds utgave kunne gå hele veien. Var jo ikke såå langt unna :)



Kandol falt dessverre ned på de gamle unotene i siste oppgjør mot Yeovil Town, men ellers er den store forskjellen på siste vår i CCC og denne høsten så langt i L1, at vi har fått et klassisk spisspar i Beckford/Kandol. Vi vet fra tidligere hvor viktig det er med slike spisspar. Hvem kan glemme Chapman/Wallace?

Ellers synes jeg du virker på grensen til naiv, når du tror at en usportslig lømmel som Wise skal kunne konkurrere på noen som helst måte med f.eks. Revie eller Wilkinson. Revie og Wilkinson etablerte Leeds United i toppdivisjonen. Leeds United er for øyeblikket i 3.divisjon (om vi skal kategorisere korrekt). Wise var en ren skrekk å følge fra oktober 2006 til mai 2007 i CCC.
 

L.RADEBE

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #22 på: Oktober 08, 2007, 21:26:47 »
Kan vel ikke si annet enn at tiden får vise. Har alltid vært fan av Wise og la vel aldri skjul på at det var han jeg håpet at klubben skulle ansette for en tid tilbake. Det han leverte i fjor føler jeg på ingen måte er representativt for han som manager. Skadene var allerede skjedd før den tid. Nå som han har hatt tid på seg til å utforme sitt eget lag ser vi jo fort hva det er som er i ferd med å skje.

Wise begynner også sakte men sikkert å vinne over de supporterene som vil ha han vekk fra klubben. Kanskje han aldri seirer over de største wise-haterene her inne, men akk hvem bryr seg. De fleste derimot glemmer gamle feider når man begynner å vinne å klatre oppover i ligasystemet. På sikt er Wise en såpass vinnertype som vil vinne pokaler også- det får han muligheten til i Leeds.
 

Karl Hot Shot

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #23 på: Oktober 08, 2007, 21:36:25 »
Hva i all verden er det som har skapt din fascinasjon for Dennis Wise, L. Radebe? Med det nicket ditt skulle man jo tro at du holdt deg med skikkelige folk!
 

Budda

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #24 på: Oktober 08, 2007, 23:40:08 »
Har alltid hatt sansen for Wise. En liten pøbel som virkelig har vinnerinstinkt. Var litt skeptisk til hans egenskaper som manager i fjor. Blant annet til de taktiske valgene når vi ledet, men han har virkelig skjerpet seg i år. Han har også gjort en strålende jobb i pre-season med tanke på motivasjon, fysisk form og samhold. Synes det er artig å ha en managertype som Wise
Endre

Klausen

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #25 på: Oktober 09, 2007, 00:01:41 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by L.RADEBE

Enig i at det er kvalitetsforskjell, men jeg føler meg trygg på at våres lag ville ha klart seg veldig greit i ccc. Mange er vel uenig i det, men den entusiasmen og gutsen som vises hver bidige uke er noe jeg ikke har sett på veldig mange år.. Kvalitetsspillere har vi selvsagt også, og disse vi blomstre ytterligere under Wise. Vi rykker direkte opp i år- ditto neste år. Lenge leve optimismen :) Sa vel det samme før Champions League(2000) hvor jeg mente at årets Leeds utgave kunne gå hele veien. Var jo ikke såå langt unna :)



Kandol falt dessverre ned på de gamle unotene i siste oppgjør mot Yeovil Town, men ellers er den store forskjellen på siste vår i CCC og denne høsten så langt i L1, at vi har fått et klassisk spisspar i Beckford/Kandol. Vi vet fra tidligere hvor viktig det er med slike spisspar. Hvem kan glemme Chapman/Wallace?

Ellers synes jeg du virker på grensen til naiv, når du tror at en usportslig lømmel som Wise skal kunne konkurrere på noen som helst måte med f.eks. Revie eller Wilkinson. Revie og Wilkinson etablerte Leeds United i toppdivisjonen. Leeds United er for øyeblikket i 3.divisjon (om vi skal kategorisere korrekt). Wise var en ren skrekk å følge fra oktober 2006 til mai 2007 i CCC.




Angående Kandol, så må det vel være lov å ha en dårlig dag på jobben? Det regner jeg med du også har hatt..

Jeg syns det er dumt at du syns Wise var en skrekk å følge fra oktober 2006 til mai 2007, men det var tross alt forrige sesong!
Klarer ikke du å sette pris på det han gjør i dag?

Hvis svaret er nei, så Kandolerer jeg..

« Siste redigering: Oktober 09, 2007, 00:03:56 av Klausen »

Jon R

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #26 på: Oktober 09, 2007, 00:45:46 »
quote:
Originally posted by Klausen

quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Klausen
Vi spiller jo i League 1, så hvorfor prøve spille som om vi var i CCC?
Den fotballen Leeds spiller er selvfølgelig tilpasset det nivået vi befinner oss på, noe annet ville vært meningsløst!!




Og sist sesong befant vi oss på et nivå som tilsa nedrykk, så tilpasset Wise oss til det nivået også? [}:)] [8D]



- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets



Vi var vel ikke bedre da..et uharmonisk lag med feite,utrente og umotiverte spillere rykker ned fra hvilken som helst divisjon med hvilken som helst manager!



Hvis dette er utgangspunktet ditt for denne diskusjonen, forstår jeg hvorfor du argumenterer som du gjør, klausen. Da tenker du kanskje også at managere som John Gregory ( QPR), Phil Brown ( Hull) og Simon Davey ( Barnsley) kom til harmoniske, konfliktfrie spillergrupper med topptrente og motiverte atleter da de tok over i sine respektive klubber høstesesongen 2006? [8)]

Utgangspunktet for denne tråden var altså "om Wise er på riktig arena". Mitt svar er som ditt, et ubetinget "ja", men jeg er altså litt mer skeptisk til om han vil være like egnet i CCC. Hva har vi så lært under tiden med Wise?  Ifjor gikk mye galt, i år gjør Wise tilsynelatende det meste riktig. Konklusjonen må derfor bli: Det er definitivt enklere å lede en gruppe som vinner fotballkamper, enn et lag som sliter sportslig og kjemper mot nedrykk! [8D]  


Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #27 på: Oktober 09, 2007, 01:13:00 »
Jeg må si meg litt lei på diskusjonen om hvorvidt Wise er god nok for høyere divisjoner. Dersom man tar et lite skritt tilbake i virkeligheten, kan man se at klubben til daglig spiller i League One, altså verken Premier League, Allsvenskan, CCC eller Bundesliga. Spillermateriellet vil selvsagt også ha noe å si på hvor man legger ambisjonene, det samme vil økonomi og selvsagt også om man blir trukket poeng eller ikke.

Det eneste som er sikkert akkurat nå er at det Wise, Poyet og den profesjonelle spillergruppen de har skapt (utav rasket Blackwell overlot dem for et år siden) har gjort, er ikke annet enn strålende. ETTER nedrykket, altså, om noen skulle tro jeg mente noe annet. Man kan snakke så mye man orker og hæler om hvor dårlig manageren vår egentlig er på høyere nivå (Millwall på øvre halvdel av CCC, samt cupfinale teller selvsagt ikke[xx(]) men fakta er at verken (dagens) QPR, Sheff W m.fl. ikke kunne rykka ned og kopiert Leeds til knærne engang.

Jeg prøver ikke å genierklære Wise; det fortjener han ikke, men det blir bare hypotetisk å påsta at han kan rykke opp med Leeds i år, og så vil det (selvsagt) gå rett på trynet neste år. Nå tok jeg fram noe som ikke kan bevises selv (med QPR og Sheff W) men jeg står ved det, ettersom jeg mener at toppen av L1 (det vil si omtrent alle lagene vi har møtt så langt) ikke er noe dårligere enn bånn av CCC. Kvalitetsforskjell er det nok helt sikkert på ligaene, men da tror jeg man må se fra midten->topp til topp på hver divisjon.

Hvis poenget er at han ikke holder i en divisjon høyere, da er jo kanskje Aidy Boothroyd det beste eksempelet for dere som mener at managere er slik? Han tok opp Watford, men hadde ingenting som skulle til i Premier League, eller hva? At han er en fersk manager, som Wise, betyr vel ingenting?

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
« Siste redigering: Oktober 09, 2007, 01:15:03 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Svend Anders

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #28 på: Oktober 09, 2007, 01:15:10 »
Jeg skal ikke hive meg inn i en debatt jeg synes å bli litt væl mye flisespikkeri og gammelt oppgulp, men vil istedet fortelle hva dagens rapport fra nordmann på Thorp Arch melder om:

En trening med et utrolig humør, stor innsats og positiv fotball a la den Leeds har presert i de gode periodene så langt i sesongen.

Godordene flagrer om Constantine, noen tror han blir bedre enn Kandol.

"We're gonna run their balls off for 80 minutes, then win the game" er blitt en liten læresetning det jobbes etter - og har jo vist seg særdeles vellykket til nå.

Treningstrykkket, intensiteten og tempoet er så høyt at spillere a la Thompson ikke blir hentet i fremtiden.

Og som sagt; en enorm tro på det man driver med er gjennomgående  i hele troppen.

PS! Shaun Derrt er i trening igjen med juniorene så smått - kanskje tilbake på banen allerede om en måned.

Svend Anders,
håper jeg ikke ødelegger moroa for vedkommende som kom med rapporten... :-)

http://www.svendanders.com/

Dennis

Re: Dennis Wise på riktig arena?
« Svar #29 på: Oktober 09, 2007, 01:21:47 »
Svend Anders:
"Treningstrykkket, intensiteten og tempoet er så høyt at spillere a la Thompson ikke blir hentet i fremtiden"



Dersom dette stemmer, er det gode nyheter.

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!