Skrevet av Emne: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10  (Lest 37998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #360 på: Oktober 15, 2007, 03:58:29 »
Hej Jon jag har gjort research och jag tar tillbaka det jag sagt om dig, och ber självfallet om ursäkt, däremot hot shot står jag för vad jag skrev efter gått igenom och läst inlägg
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by sportcarl1

kämpa på Svendanders behövs sådana som du som är opptimister och ser möjligheterna, behövs till skillnad från JonR och karl hot shot som verkar mest fokuserade att visa sitt hat över wise och hur urusel tränare han är,


Hva begrunner du dette med, sportscarl? Du har ikke helt klart å fange opp hva jeg står for. Du bør nok gjøre en langt grundigere research før du gulper slike påstander ut av deg neste gang.  



Jon R.


 

Jon R

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #361 på: Oktober 15, 2007, 04:08:03 »
Du er tilgitt, sportscarl. [8D]

Jon R.
Jon R.

Promotion 2010

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #362 på: Oktober 15, 2007, 04:11:06 »
quote:
Originally posted by sportcarl1

Hej Jon jag har gjort research och jag tar tillbaka det jag sagt om dig, och ber självfallet om ursäkt, däremot hot shot står jag för vad jag skrev efter gått igenom och läst inlägg
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by sportcarl1

kämpa på Svendanders behövs sådana som du som är opptimister och ser möjligheterna, behövs till skillnad från JonR och karl hot shot som verkar mest fokuserade att visa sitt hat över wise och hur urusel tränare han är,


Hva begrunner du dette med, sportscarl? Du har ikke helt klart å fange opp hva jeg står for. Du bør nok gjøre en langt grundigere research før du gulper slike påstander ut av deg neste gang.  



Jon R.





Det tok ham bare 1 time og 21 minutter å gå igjennom 8885 poster...... [:D][:D][:D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #363 på: Oktober 15, 2007, 04:17:16 »
Raskere enn Petter Solberg. "Sportscarl" betyr nok "sportsbil" på svensk, promo. [:D]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #364 på: Oktober 15, 2007, 04:26:20 »
En liten gave til B-m og andre som har fått helgen ødelagt av oss Wise kritikere: [8D]


 Leeds fans bask in their renaissance
Norman Hubbard

It is some time since their anthem 'Marching On Together' has been sung with such resonance. United has often been an inappropriate suffix for Leeds, but it is not now.

Leeds boss Dennis Wise is finally winning over a sceptical crowd after a troubled season

With a siege mentality fostered by the perception of unfair treatment, there is a greater sense of unity than at any time since the heady days of the Champions League semi-final. As Leeds prove that a 15-point deduction may be no impediment to promotion, their supporters are savouring life in the lowest league they have ever encountered.

With attendances approaching 30,000, Leeds are proving a more popular draw than eight Premier League clubs; indeed, only four Euro 2008 qualifiers drew a higher gate than the League One side on Saturday. That was despite, unlike their immediate rivals, opting to kick off at the same time as England.

The chants of 'Yorkshire, Yorkshire' that came from the stands appeared a statement of independence. God's Own County - or at least part of it - was content to turn its back on the rest of the nation. As Leeds revel in their status as self-proclaimed pariahs, it seemed all too apt.

Yet, at the same time, Leeds have started to attract more compliments than they have done for several seasons. They are unaccustomed to popularity outside West Yorkshire and their manager is unused to acclaim within it. Now, with nine wins and two draws from their 11 matches, they are the only unbeaten team in the Football League and Dennis Wise's name has been heard from the stands.

Calls for Wise's head have ended. A mention of 'a club I used to play for' was a diplomatic, and even a wry, way of avoiding mention of Chelsea, but approval has come with results, rather than from his past. While Wise floundered last season, he has, for the first time, a side that is demonstrably his.

They are notable for the differences with their predecessors. Consistency in team selection is one significant alteration. So, too, is the addition of speed to a side who were regularly outpaced in the Championship.

The strike pairing of Jermaine Beckford and Tresor Kandol may be callow and can lack sophistication, but both are quick. Moreover, with a combined tally of one league goal for Leeds prior to this campaign and 11 thus far, they are players championed by Wise and performing for him.

Seb Carole was another marginal figure as Leeds were relegated, yet he, too, is decidedly rapid. The winger was the most influential figure in the second half against Leyton Orient on Saturday which, after being the most ineffectual before then, prompted one observer to wonder if he had undergone a talent transplant at the interval.

The injection of energy was required. Now those, such as Alan Thompson, who relies on his passing and allows others to do his running, are in the minority and the balance of the side is consequently better. Whereas Kevin Blackwell favoured a side composed of senior professionals, there is a youthful look to Wise's collective. An increase in fitness, together with the obvious improvement in team spirit, help account for Leeds' remarkable record of turning draws into victories. In five matches already, late goals have transformed one point into three.

---------------------------------------------------------------
OBS! herfra og ned, kun for herdede sjeler.

There are alternative explanations for their revival. It may sound bizarre to brand a side who have been deducted 25 points in the last six months fortunate, but Leeds were lucky against Orient. They benefited from a remarkable refereeing performance from Nigel Miller.

The most obvious of several significant errors was his refusal to allow what would have been a winning goal from Adam Boyd, from a shot that clearly crossed the line. There may have been a sense of déjà vu at Elland Road. Earlier this season, Hartlepool's Richie Barker claimed a goal with a header that, once again, the officials deemed had not entered the net.

Leeds could be forgiven for thinking they were owed some good fortune. They are also reaping the rewards for their dedication to the cause. Several of Wise's signings spent the summer at Elland Road and played during pre-season when the club was unable to pay them. Their eventual prize was one denied to many players of their ability.

Like Nottingham Forest, Leeds still have a gravitational pull. The prestige of playing for them outweighs that of representing, say, Orient. Players who would not be considered by Everton or Manchester City, let alone Liverpool and Manchester United, can join a big club.

By the standards of League One, they are also a wealthy one. Poverty has afflicted Leeds for several seasons but the size of their support gives Leeds a financial advantage over their rivals.

It is apparent in the composition of a side with a sprinkling of internationals, as well as with a glance at the players' car park: Frazer Richardson, for instance, may well be the only League One right-back with an Aston Martin
.

--------------------------------------------------------------
Resten bør være greit! [:)]

But after several years of stalling or being stuck in reverse, Leeds look as though they have finally found top gear.
http://soccernet.espn.go.com/columns/story?id=472446&root=england&cc=5739



Jon R.
« Siste redigering: Oktober 15, 2007, 04:31:56 av Jon R »
Jon R.

Svend Anders

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #365 på: Oktober 15, 2007, 05:00:58 »
Haha! Likte den om at Frazer er den eneste høyrebacken i League One med en Aston Martin... hehehe.

Før jeg tar kvelden (for idag) vil jeg bare legge til at man ikke må gjøre de siste debattsidene her så voldsomt personfokusert. Husk å ta sjansen og ikke dommeren. (eller var det mannen istedet for ballen?)

SA

http://www.svendanders.com/

Karl Hot Shot

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #366 på: Oktober 15, 2007, 05:22:36 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Her faller du for eget grep, Svend Anders! I innlegget før prøver du å nyansere og være detaljert, mens du altså i dette innlegget generaliserer igjen og viser din gamle "Bates-elskov". Du kan gjerne bestrebe deg mer på å sette deg inn i det jeg har skrevet, så vil du fort oppdage at jeg ikke har satt ting og tang så veldig på spissen (du pleier jo vanligvis være en mer saklig debattant her inne enn mange av de andre i samme aldersgruppe som deg).



Faller for eget grep?

Ingen her inne blir noen gang 100% objektive, Karl. Hverken du eller jeg, aldri så mye som vi ønsker det.

Jeg ikke Bates med et eneste ord i innlegget, så du må gjerne også sette deg mer inn i mine innlegg.

Det er jo du som er så opptatt av Bates med dine "F**k Bates, f**k Wise, get Chelsea out of Leeds!"-kommentarer. Jeg trenger vel neppe gjenta meg for mye om at jeg synes Chelsea-kommentarene er håpløst barnslige og fullstendig irrelevante, og ikke bare fra deg.

Du skrev: "Leeds United var faktisk heldige som i det hele tatt fikk med seg ett poeng på eget gress i dag, og det etter å ha spilt den siste timen med en mann mer enn Orient. Nei, vi har nok hatt veldig mye flaks i noen av de tidligere 1-0-seirene.

Jeg har sagt mitt om at vi var både var heldige og uheldige som fikk ett poeng igår, og forsøkt vise til NOE av årsaken til bl.a. kontringene imot. Ut i fra hva jeg så av dine kommentarer virket det som du overså både det faktum at vi presset stort, og at misset på straffe.

Mener du, når du ser innlegget ditt over, at du ikke setter ting på spissen - når du bruker gårsdagens kamp til å dra konklusjoner og generaliser flere av våre tidligere kamper?

Og videre: kommer du til å trekke sammekonklusjoner neste gang Leeds spiller festfotball og vinner klart?

Back to the point: Når det kommer noen subjektive meninger av BLANT ANNET deg (for mitt innlegg var som jeg eksplisitt skrev, ikke bare til deg), så må man regne med at det kommer subjektive innlegg til svar.

Virkeligheten, slik den nå engang er, ligger nok et sted midt i mellom.

SA

http://www.svendanders.com/



Det der med "f**k Bates, f**k Wise" har jeg skrevet en eneste gang her inne! Og du prøver å fortelle "verden" at jeg skal ha gjentatt dette? Og hvem var det som for noen dager siden sendte meg et You Tube-klipp med en video som formidler dette budskapet? Du sitter virkelig i glasshus med ditt forsøk på å være "rein og uskyldig"! Jovisst har du vært en aktiv støtte for Kenneth Bates. Bare innrøm det!
 

Karl Hot Shot

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #367 på: Oktober 15, 2007, 05:27:43 »
quote:
Originally posted by sportcarl1

Hej Jon jag har gjort research och jag tar tillbaka det jag sagt om dig, och ber självfallet om ursäkt, däremot hot shot står jag för vad jag skrev efter gått igenom och läst inlägg
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by sportcarl1

kämpa på Svendanders behövs sådana som du som är opptimister och ser möjligheterna, behövs till skillnad från JonR och karl hot shot som verkar mest fokuserade att visa sitt hat över wise och hur urusel tränare han är,


Hva begrunner du dette med, sportscarl? Du har ikke helt klart å fange opp hva jeg står for. Du bør nok gjøre en langt grundigere research før du gulper slike påstander ut av deg neste gang.  



Jon R.






Til deg, Sportscarl1, kan jeg formidle at jeg overhode ikke kjenner på noe som helst hat overfor den lille rotta Dennis Wise! Jeg synes bare at Wise er en skam for Leeds United og vil ha ham bort fra denne strålende fotballklubben så fort det lar seg gjøre. Håper du med din svensk er i stand til å forstå norsk?
 

Svend Anders

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #368 på: Oktober 15, 2007, 14:42:40 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Det der med "f**k Bates, f**k Wise" har jeg skrevet en eneste gang her inne! Og du prøver å fortelle "verden" at jeg skal ha gjentatt dette? Og hvem var det som for noen dager siden sendte meg et You Tube-klipp med en video som formidler dette budskapet? Du sitter virkelig i glasshus med ditt forsøk på å være "rein og uskyldig"! Jovisst har du vært en aktiv støtte for Kenneth Bates. Bare innrøm det!



Jeg har ikke sett igjennom hvor mange ganger du har skrevet den setningen, karl, og om du ikke er så veldig opptatt av budkskapet i den, beklager jeg feil fremstilling av hva du mener. Jeg har hatt en følelse av at du ikke har hatt så mye til Bates og Wise også før du skrev den kommentaren, men jeg har kanskje tatt feil.

Ã… sende deg facebook-videoen var basert på nettopp inntrykket av at du ikke likte disse to, og ment som en morsom oppkvikker til deg med glimt i øyet. For de som ikke vet hva jeg snakker om kan man se filmen her (om du er på facebook): http://www.facebook.com/video/video.php?v=7404881604&oid=2204500214

Selvfølgelig har jeg kommet med innlegg som forsvarer noen av Bates sine handlinger, men hva hadde det å gjøre med mitt innlegg om kampform, taktiske kampvurderinger og å støtte laget etter uavgjort?

Og igjen bommer du med dette "rein og uskyldig": Jeg sier jo nettopp at jeg - eller andre - IKKE kan være objektiv, karl. Jeg prøver jo nettopp å ta dette som den debatten det er, og jeg er overrasket over at du ikke ser ut til å oppfatte at når du kaster ivei høyst subjektive og bombastiske innlegg, må du regne med å få noe igjen.

Når det er sagt så er jeg selvfølgelig ikke imot kritiske røster, andre oppfatninger eller meninger, og jeg verdsetter de fleste av dine bidrag her inne.

SA

http://www.svendanders.com/

Dennis

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #369 på: Oktober 15, 2007, 15:12:08 »
Jeg er litt småbekymret og overrasket over kvaliteten på forumet om dagen, i den grad at jeg syns innleggene for tiden er svært lite saklige og forferdelig dårlig argumentert. Det kalles vel fortsatt for et diskusjonsforum, men hvorfor er det som blir bedrevet da krangling og beskyldninger som flakser at og fram?

Det er ingen som er enige i alt, det er det eneste alle kan være enige om. Likevel, hvorfor er det slik at man enten er en Wise-elsker eller en Wise-hater? Fotballen er da ikke så svart-hvitt? Det må da kunne være mulig å kunne støtte laget, uten å være enig i alt manageren driver med? Eller faktisk å gi den unge, viljesterke manageren en sjans, uten at man er nødt til å stå i ledtog med Gamle-Erik sjøl av den grunn? Det er vel ingen hemmelighet at jeg faktisk har valgt å gi Wise en ny sjanse etter den makabre fjorårssesongen, fordi jeg mener hans innsatsvilje og fandenskap kan være riktig for både L1 og forhåpentligvis også en eventuelt CCC-sesong, neste år. Det betyr likevel ikke at jeg tror han er et taktisk geni. Jeg respekterer likevel at andre mener han ikke er den som skal ta oss tilbake til Europa. Det kan jeg si meg enig i, men faktum er at vi pr i dag er i League One, ikke i Premier League. Derfor synes jeg det blir usaklig når noen omtrent sier "Joda, vi vant yet again, men bare vent, snart så smeller det!" Faktum er at Dennis Wise har opptrådt ganske så profesjonelt i år. Noen få krasse ord mot dommeren er ikke nok til å felle han, dessverre, ettersom det er noe de fleste managere holder på med.  

Leeds er en klubb for Premier League, ikke League One, sier noen. Det er selvsagt den hele og fulle sannheten, men fotballen består av fotballkamper og så lenge Leeds United vinner kamper, bør det absolutt være lov å glede seg, uten at man skal kalles naiv av den grunn. Det er da ingen her som er sikre på at Leeds vil cruise gjennom denne sesongen, den neste og så kvalifisere seg i for Europacup-spill året etter? Jeg tror egentlig ikke det. Men det er kanskje bare naiviteten som snakker?

Jeg forstår ikke helt hvorfor noen har piggene på utsiden når de skriver på forumet. Det er da ingen vits i det? Er det et forsøk på å dempe en eventuell skuffelse i dårlige perioder? Eller er Leeds United rett og slett en så skakkjørt klubb at når det begynner å lysne i tunnelen, publikum kommer tilbake og kamper begynner å vinnes at det må være noe galt? Jeg ser argumentet om at Leeds er en toppklubb, for toppdivisjonen, men jeg velger å glede meg over medgang, til tross for at vi er i League One. Vi kommer oss ikke tilbake til Premier League uten å vinne mange kamper, så hvorfor ikke glede seg over de kampene?

Dette er ikke rettet til noen, men litt generelt. Sjøl er jeg ikke på langt nær plettfri - og takk for det! Jeg har sjøl sagt ting som har blitt trukket tilbake fordi jeg har skjønt det var feil, men jeg syns det er i ferd med å utarte seg litt på forumet for tiden. Til flere poeng Leeds tar, til mer drittkasting forekommer. Hvorfor det? Det er da mye artigere å gå igjennom en tråd som det virkelig svinger diskusjon av enn en der det bare krangles og går mer på personlig kritikk, fremfor å handle om der det gjelder - på banen. Det er jo så enormt mange gode fotballhoder på dette forumet (dere har jo alle valgt Leeds og kan neppe kalles medgangssupportere) så hvorfor ikke bruke litt tid til å forklare hvorfor det bør være slik og ikke sånn?

- Dennis
« Siste redigering: Oktober 15, 2007, 15:14:42 av Mr Kaizer »
Marching on together!

flynn

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #370 på: Oktober 15, 2007, 16:22:41 »
Godt sagt og skrevet Dennis!
Vi skal selvsagt ha meningsutveksling og debatt her inne, men av og til føler jeg at vi faller i "SV-fella". Med det mener jeg at vi er så vant til motgang og å være i opposisjon til resten av verden at vi ser spøkelser ved høylys dag når ting plutselig går vår vei et lite øyeblikk.
Det må være mulig å ha to tanker i hodet på en gang, vi kan og bør glede oss over øyeblikksopplevelser (les seiere), samtidig som vi ser kritisk på klubbens gjøren og laden bak kulissene.

flynn

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #371 på: Oktober 15, 2007, 16:47:58 »
Fin avrunding der - Kaizer og Flynn.

Kanskje på tide å lukke denne kamptråden nå.

- midjo
(lettere forbløffet over debattemperaturen etter en slik kamp - ser med stor interesse fram til debatten etter den første kampen Leeds taper...[:)])



--------------------------------------------

Pride, Spirit, Togetherness

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #372 på: Oktober 15, 2007, 17:04:41 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer
 Likevel, hvorfor er det slik at man enten er en Wise-elsker eller en Wise-hater? Fotballen er da ikke så svart-hvitt? Det må da kunne være mulig å kunne støtte laget, uten å være enig i alt manageren driver med?


Synes du har skrevet et godt innlegg med mange poenger, Dennis. Allikevel synes jeg du svartmaler situasjonen. Jeg tror faktisk at den store majoriteten her inne klarer å se nyansene i det arbeidet som har og blitt utført på Elland Road det siste året. Det er vel heller at de mer ekstreme ytringene legges merke til og får mer plass i form av at folk blir provosert og svarer med samme "mynt". Noen ganger er vi kanskje litt for raske med å henge negative merkelapper på hverandre? Jeg synes det er en styrke at ikke forumet er for ensrettet, men at sort/hvitt fremstillingene nok har tatt litt overhånd de siste ukene. [8)]

En liten brannfakkel til slutt: Det overrasker meg ikke at Wise bidrar til å mobilisere engasjement og sort/hvitt tenkning på godt og vondt. Det ligger rett og slett i hans natur. [8D]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #373 på: Oktober 15, 2007, 17:41:17 »
quote:
Originally posted by Jon R

Allikevel synes jeg du svartmaler situasjonen. Jeg tror faktisk at den store majoriteten her inne klarer å se nyansene i det arbeidet som har og blitt utført på Elland Road det siste året. Det er vel heller at de mer ekstreme ytringene legges merke til og får mer plass i form av at folk blir provosert og svarer med samme "mynt".

Jon R.



Det var satt på spissen og det med overlegg. Jeg er helt enig i at man alltid bør være kritisk til hva som blir sagt og gjort i og rundt klubben Leeds United. På slutten av nittitallet og starten av dette århundret var Leeds et enormt friskt pust i en liga dominert av to lag. Vi spilte feiende flott fotball og vi spilte med egne gutter. Likevel, når man i ettertid ser hva som har skjedd, så skjønner man at det burde vært flere som stilte spørsmål rundt pengebruken i klubben. Da snakker jeg selvsagt ikke fansen, men om de idiotene som satt i styret. Kritikk bør alltid være der, som en slags balansevekt mellom det naive og det idiotiske.

Nå derimot, virker det litt som om enkelte ikke klarer å skille mellom en som setter pris på Leeds-seiere og sportslig fremgang og en som tror at himmelen plutselig er pur blå igjen. Det er mulig å både glede seg over en kanonstart på sesongen, men likevel være skuffet over hvilken divisjon vi spillere og selvsagt også hvilke ledere klubben styres av.

Som du sier, Jon R, det er nok bare ytterkantene som merkes spesielt. De som enten er enormt negative eller enormt positive. Og når det gjelder Wise, så er han nok en ganske primitiv person som oppfordrer til å enten være "med eller mot" Leeds United. Det er ikke sikkert det er så dumt i dagens situasjon, for samhold og lagfølelse har han skapt utav det.

PS! Det siste jeg vil er at forumet skal bli ensrettet og at alle er enige, da kunne vi like godt startet en sekt, noe som vel er heller usunt. Mitt poeng er at folk kanskje bør gjøre som Enrique oppfordret til; pust inn og ut et par ganger, før man setter seg ned og skriver et knakende godt og velargumentert innlegg, helt fritt for personangrep og annet mannsjit.

- Dennis
« Siste redigering: Oktober 15, 2007, 17:50:47 av Mr Kaizer »
Marching on together!

kjelvi

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #374 på: Oktober 15, 2007, 19:27:21 »
Boyd hits out over 'undue pressure'



Miller


Leyton Orient striker Adam Boyd today accused Leeds United of deliberately placing undue pressure on Nigel Miller after the referee was at the centre of fresh controversy.
A pulsating 1-1 draw at Elland Road on Saturday was overshadowed by a catalogue of contentious decisions from Miller, who took charge of the fixture despite a pre-match request from United for a different referee.
The County Durham official sent off visiting midfielder Sean Thornton and awarded Leeds an 80th-minute penalty and the anger of Orient manager Martin Ling was increased when Miller and his assistants failed to spot that an 86th-minute shot from Boyd had crossed the line.
Ling insisted Miller had delivered a "biased" performance, but Boyd instead directed his criticism at Leeds after claiming that the Elland Road club's bid to have the referee removed was a "deliberate attempt to influence Miller's judgment".
The request was made as a result of the confrontation between Miller and United boss Dennis Wise at Southend United last season which earned Wise a fine from the Football Association.
But United's plea to the Football League was rejected by the Professional Game Match Officials Board, which is responsible for the appointment of referees.
Boyd, who believed he had been denied a clear goal, said: "It was on Teletext about Dennis Wise having a go at him beforehand, and it worked.
"That's what he was trying to do – get him on side. I think he did it.
"Decisions went against us. There was no doubt in my mind that it was a goal."
Boyd's effort, had it been awarded, would have inflicted United's first defeat of the League One season, but the extension of the 11-match unbeaten sequence could not hide Wise's disappointment after Tresor Kandol missed an 80th-minute penalty with the score at 1-1.
Wise said: "Tres isn't the penalty-taker but he wanted to take it. I don't think he'll be taking them again.
"We need to sort a normal penalty-taker out. It's usually Alan Thompson or (Jermaine) Beckford, but Becks left Tres to take it.
"It was not the best but I have missed quite a few penalties during my career so I won't be knocking him. It's not the end of the world – we're still unbeaten."
Thompson had limped from the field 20 minutes before the award of United's penalty and a hamstring strain now looks likely to keep United's captain on the sidelines until the beginning of next month.

YEP
« Siste redigering: Oktober 15, 2007, 19:28:10 av kjelvi »

Jon R

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #375 på: Oktober 15, 2007, 19:52:43 »
Jeg satt bare og ventet på den reaksjonen fra LO hold. [8)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #376 på: Oktober 15, 2007, 19:59:34 »
Ja, det er vel ikke så veldig lenge siden vi var i samme situasjon. Men vi var da ikke bitre...eller? [8)][:I]

- Dennis
Foreningen JJH (Jamre, Jamre & Hamre)
Marching on together!

B-m

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #377 på: Oktober 15, 2007, 21:17:37 »
quote:

 Mitt poeng er at folk kanskje bør gjøre som Enrique oppfordret til; pust inn og ut et par ganger, før man setter seg ned og skriver et knakende godt og velargumentert innlegg, helt fritt for personangrep og annet mannsjit.



Har mange gullkorn den karen!
« Siste redigering: Oktober 15, 2007, 21:17:49 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #378 på: Oktober 15, 2007, 23:24:17 »
quote:
Originally posted by B-m

Har mange gullkorn den karen!


Er det rart det er kornmangel i verden?



You gotta lotta nerve
to say you are my friend
When I was down
you just stood there - grinning

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #379 på: Oktober 15, 2007, 23:36:19 »
Skjønner godt at Orient syter. Denne gangen hadde vi VIRKELIG dommeren på rett side av grøten. Fikk ikke sett situasjonen med det røde kortet så godt, men det var noe strengt dømt. I tillegg får vi en særdeles billig straffe, og Orient får utrolig nok ikke godkjent 2-1 målet sitt.

Ankergren må ha hatt sin dårligste kamp for Leeds. Total feilberegning på 0-1 og tar en Myre glipp på "målet" som burde sikret Orient seieren.

Alt i alt en dårlig kamp av Leeds. Full skjerpings til neste helg, ellers ender det med første tapet. Minner om at Orient har hatt en udugelig form i det siste.

auren - skuffet over spill og bare ett poeng.. men STRÃ…LENDE fornøyd med dommeren(e)...

"Slutt. 0-0.Skuffende...

auren

Leeds
Till
I
Die!"

Skrevet 10 sekunder før Ian Westlake scoret vinnermålet mot Oldham 5 minutter på overtid 02.10.07
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #380 på: Oktober 16, 2007, 00:51:40 »
Etter å ha sett klippet som ligger på lutv så kan jeg ikke konkludere med annet enn at vi hadde griseflaks på lørdag. Enten så må det full skjerpings til, eller så kommer vi til å gå på en smell!

kjelvi

Re: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #381 på: Oktober 16, 2007, 02:21:32 »
O's launch Thornton appeal
Leyton Orient have decided to launch an appeal to the Football Association after Sean Thornton was sent off in Saturday's 1-1 draw at Leeds United.
The former Sunderland midfielder saw red for allegedly punching Leeds winger Seb Carole in an aerial challenge after earlier giving the O's the lead.
Orient boss Martin Ling said after the Elland Road clash that the referee had got four key decisions wrong - the sending off, awarding Leeds the corner that led to their equaliser, giving a penalty to the home side and denying Adam Boyd a perfectly legitimate winner - and he does not regret his comments.
He told the club's official website: "Having reviewed the game on the tape, I stand by everything I said on Saturday.
"He's got all four major decisions wrong, and although we can't appeal the corner, the penalty or the goal, we can appeal over Sean's red card and we'll be doing so.
"We'll hear the outcome later in the week, and after that we have to leave this game in the past and focus on an important match with Port Vale this Saturday."

football.co.uk

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Leyton Orient 13/10
« Svar #382 på: Oktober 18, 2007, 12:49:38 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_2804728,00.html

FA opprettholder fire kampers karantene for den utviste Leyton spilleren. Det er vel svar godt nok til de som spekulerte i om dommer Nigel Miller ville "blidgjøre" Leeds og Dennis Wise?!
Yeboahs vitne