Skrevet av Emne: EX-spiller: Gary Speed  (Lest 27506 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

BERGH

EX-spiller: Gary Speed
« på: Oktober 10, 2007, 18:10:15 »
Hva syntes dere om å få Gary Speed tilbake til Leeds [?]

Han er riktignok 37 år men har alltid holdt kroppen i god form !!!

Da Costa og Speed på venstre kanten. [:p]
« Siste redigering: September 07, 2018, 16:07:12 av Promotion 2010 »
 

auren

Re: GARY SPEED
« Svar #1 på: Oktober 10, 2007, 18:19:44 »
Skal vi spille med to spillere på venstrekanten?

Speed var en av mine favoritter da han spilte for Leeds. Synd vi solgte han. Er nok for gammel, og ønsker nok å avslutte karrieren i Bolton. Enkelte vil ha han inn i trenerapparatet i Leeds. Noen som vet om han er en egnet trener/manager? Tror nok helst slike lyster beror på hans lange og gode spillerkarriere.

auren

"Slutt. 0-0.Skuffende...

auren

Leeds
Till
I
Die!"

Skrevet 10 sekunder før Ian Westlake scoret vinnermålet mot Oldham 5 minutter på overtid 02.10.07



Sånn skriver du i signaturfeltet ditt, auren.
« Siste redigering: Oktober 11, 2007, 05:08:13 av lojosang »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Karl Hot Shot

Re: GARY SPEED
« Svar #2 på: Oktober 10, 2007, 18:23:53 »
Gary Speed har tatt trenerkurs ved siden av spill for Bolton de to siste årene. Han har i hvert fall mer formell kompetanse enn Wise. Speed har allerede treneransvar i Bolton, han er spillende trener.
 

GeirO

Re: GARY SPEED
« Svar #3 på: Oktober 10, 2007, 18:26:27 »
Han må jo være en fantastisk midtstopper et par år framover. Og Leeds-trener.
MOT

B-m

Re: GARY SPEED
« Svar #4 på: Oktober 10, 2007, 18:30:18 »
Auren jeg liker signaturen din men kan du gjøre den litt mindre i skrift-str. slik midjo har gjort?


Thompson og "Speed" på midten - nei takk!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Re: GARY SPEED
« Svar #5 på: Oktober 10, 2007, 18:36:24 »
Prøver å gjøre den mindre, men vet ikke hvordan... Any help?

auren

"Slutt. 0-0.Skuffende...

auren

Leeds
Till
I
Die!"

Skrevet 10 sekunder før Ian Westlake scoret vinnermålet mot Oldham 5 minutter på overtid 02.10.07
« Siste redigering: Oktober 10, 2007, 22:51:54 av Jon R »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Re: GARY SPEED
« Svar #6 på: Oktober 10, 2007, 18:51:26 »
Drar tråden tilbake til utgangspunktet..

Jeg har lenge sagt at Speed må tilbake til Leeds i en eller annen rolle. Nå er vel utskifting av manager for øyeblikket et ikke-tema, og det er slett ikke sikkert at Speed og Wise/Poyet fungerer sammen, så det toget er nok gått for denne gang. Speed som ren spiller er vel ikke akkurat fremtidsrettet...
Det virker som om han har ambisjoner om en trener/manager karriere, og det har jo vært signaler som tyder på at han forlanger stor medbestemmelsesrett i Bolton. Tror ikke tiden er inne for å hente en som ikke vil underkaste seg det sittende regimet i ett og alt.
La ham derfor få noen års erfaring som trener ett annet sted, så kommer han hjem neste gang vi trenger nytt blod!

flynn

Sheridan

Re: GARY SPEED
« Svar #7 på: Oktober 10, 2007, 19:01:30 »
Jo, kan absolutt se for meg Gary Speed tilbake i Yorkshire for å avslutte karrieren der alt begynte. Nostalgi? Ja sikkert litt. Men det jeg har sett av Gary, også denne sesongen tyder på at han tåler alderen svært godt. Hadde vært ett fint scenario med opprykk denne sesongen - for deretter å hente tilbake Gary, som så hjelper sitt kjære Leeds United (er på Elland Road Waliserens hjerte ligger) opp til PL våren 2009! Skal aldri si aldri vettu [8D] [;)]


kjelvi

Re: GARY SPEED
« Svar #8 på: Oktober 10, 2007, 21:50:40 »
Som meldt i går på explayer-tråden (http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8066&whichpage=18) er det en muligens konflikt pågang mellom Speedy og Sammy Lee.

Jon R

Re: GARY SPEED
« Svar #9 på: Oktober 10, 2007, 22:52:51 »
quote:
Originally posted by auren

Prøver å gjøre den mindre, men vet ikke hvordan... Any help?

auren

"Slutt. 0-0.Skuffende..."

auren - Leeds Till I Die!
Skrevet 10 sekunder før Ian Westlake scoret vinnermålet mot Oldham 5 minutter på overtid 02.10.07




Prøvde å hjelpe deg med signaturen, auren, men det funket visst ikke. [V]

Jon R.

- hadde dette funket bedre, Joachim? [:)]
Dumme dumme Asbj - moderator som tror han kan [}:)]
« Siste redigering: Oktober 11, 2007, 04:18:50 av Jon R »
Jon R.

Geir Magne

Re: GARY SPEED
« Svar #10 på: Oktober 11, 2007, 04:08:48 »
For ordens skyld så var Gary Speed Everton-supporter i oppveksten og fikk sin store drøm oppfylt om å spille for klubben. Er han en god trener er han selvfølgelig velkommen til oss i Leeds United, klubben hvor han slo igjennom og huskes for vingspillet da vi tok ligamesterskapet i '92.

Happy days are here again, it's official from Number 10!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

samadhi

Re: GARY SPEED
« Svar #11 på: Oktober 11, 2007, 04:23:54 »
Speed hadde vel sjansen til å gå til Leeds fra Newcastle som en del av Milner overgangen. Den gangen ville ikke Speed tilbake til Leeds fordi han følte han forsatt kunne klare seg på øverste nivå. Siden han fremdeles klarer seg bra i PL er det vel tvilsomt om han vil ned i L1 nå.



marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Sheridan

Re: GARY SPEED
« Svar #12 på: Oktober 11, 2007, 04:25:49 »
Gary Speed hadde en drøm som liten gutt å spille for Everton.
Sjansen/gjennombruddet fikk han i Leeds....i en vidunderlig periode for klubben....den sterkeste kjærlighet som aldri ruster ifølge ham selv. For hva den enn betyr [8D]

« Siste redigering: Oktober 11, 2007, 04:28:24 av Sheridan »

Sheridan

Re: GARY SPEED
« Svar #13 på: Oktober 11, 2007, 04:27:20 »
Richard, kanskje til sommeren når Leeds går for opprykk til Premier League. Ikke nå. [;)]

« Siste redigering: Oktober 11, 2007, 04:27:50 av Sheridan »

berlin

Re: GARY SPEED
« Svar #14 på: Oktober 11, 2007, 05:05:42 »
Jeg har alltid han sansen for Yoga-Speed, både som spiller og person. Men det er ikke dermed sagt at han egner seg trener eller manager. Og ikke minst, jeg tror tanken er helt fjern for Wise og Poyet, de har vel de folkene de vil ha nå, på trenersiden etc, har de ikke?

BERGH

Re: GARY SPEED
« Svar #15 på: Oktober 11, 2007, 17:42:46 »
Jeg så for meg Da Costa som venstre ving med Gary som venstre indreløper med noen herlige lure pasninger til Costa på løp.

Motstanderne kommer nå til å tenke defensivt når de kommer til ER

Det betyr at vi må komme rundt på kanta og noen må legge de kreative passningene.  Det er der Gary kommer inn i mine tanker


leeds4ever
 

sportcarl1

Re: GARY SPEED
« Svar #16 på: Oktober 11, 2007, 23:01:53 »
intressant fakta om Gary Speed är att han har gjort mest Pl-matcher, nevillebörderna, giggs med mera hänger inte med där
 

Dennis

Re: GARY SPEED
« Svar #17 på: Oktober 11, 2007, 23:07:04 »
Jeg er ikke så sikker på om vi burde ha så mye speed inn i laget. Det er ikke bra for kondisjonen - helt lovlig tror jeg heller ikke det er. [8)]


Gary Speed derimot, ja, han er velkommen! Tviler vel utrolig sterkt på om han noen gang kommer til å spille for oss igjen, men jeg ser han svært gjerne i en trenerrolle. Det ser jo derimot ut som om Bolton har tenkt det samme, da.

- Dennis
Marching on together!

Peter7

Re: GARY SPEED
« Svar #18 på: Oktober 11, 2007, 23:13:45 »
For gammel.

***
Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Tom S

Re: GARY SPEED
« Svar #19 på: Oktober 11, 2007, 23:56:55 »
Det vert litt nostalgi, men ja takk til Gary Speed i trenerapperatet.
Speed virker på meg som ein sånn type som kan gjere det bra som manager.
Ærlig, seriøs og respektert.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: GARY SPEED
« Svar #20 på: August 05, 2013, 21:21:13 »
Lars Vaular slipper Gary Speed låten sin 13. september, jeg har fått snikhørt på den og jeg syntes den var kanonbra :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: GARY SPEED
« Svar #21 på: September 07, 2013, 08:26:45 »
Det er bare til å se frem;

http://www.ba.no/puls/article6848731.ece



« Siste redigering: September 07, 2013, 16:00:08 av Rudi G. »

Rudi G.

  • Gjest
« Siste redigering: September 07, 2013, 16:02:47 av Rudi G. »

auren

Sv: GARY SPEED
« Svar #23 på: September 07, 2013, 18:57:03 »
Sorry, men dette falt ikke helt i smak hos undertegnede. Men uansett et fint tiltak av Vaular, selv om jeg ikke liker musikken hans.

Takker meg heller til Matti Røsslands Leedssang :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Sv: GARY SPEED
« Svar #24 på: September 07, 2013, 22:35:40 »
Er sånt som ongdommen liker. ;-)
*In El Loco we trust!*

Oppdrettslaksen

Sv: GARY SPEED
« Svar #25 på: September 08, 2013, 02:13:33 »
Er sånt som ongdommen liker. ;-)

Sant! :) Meget spent på å høre det endelige resultatet må jeg innrømme! Har sansen for Vaular og musikken hans, og har troa på at dette kan bli en fet låt.

Eriksen55

Sv: GARY SPEED
« Svar #26 på: September 08, 2013, 08:43:37 »
Enig med Auren, flott og morsomt av Vaular.. Men selve musikken, grøss!

Leedsfan

Sv: GARY SPEED
« Svar #27 på: September 08, 2013, 10:56:19 »
Enig med Auren, flott og morsomt av Vaular.. Men selve musikken, grøss!

Helt enig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Sv: GARY SPEED
« Svar #28 på: September 08, 2013, 18:17:59 »
Vaulars musikk er milevis fra noe jeg klarer høre på, og ble ikke akkurat omvendt av det klippet  her heller.
Sier som auren; gi meg "Eg og Du og Peter Lorimer".

Reaney

Sv: GARY SPEED
« Svar #29 på: September 09, 2013, 01:19:44 »
Ikke uventet at folk, 20 - 30 år eldre enn Vaular ikke liker denne nymotens musikk. Men for en som var så heldig å få være med på videoinnspillingen, så overgår dette etter min mening alt annet som er gjort av fotballrelaterete sanger. Anbefaler alle å høre hele låta, og først og fremst tekstinnholdet. Her gjør Vaular noe helt nytt, som garantert vil røre ved hjerterota til alle Leeds fans som kjenner historien.