Skrevet av Emne: TPN 142  (Lest 2477 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

TPN 142
« på: Oktober 14, 2007, 01:41:09 »
Kan ikke se et emne om siste utgaven av kjære medlemsblad.
Så litt feedback.

Favorittartikkelen min denne gang var Lars Brevigs korte introduksjon til motstanderne våre. Nyttig informasjon for oss med større interesse og entusiasme for engelsk fotball enn kunnskaper. [:)]

Kampreferater og dagbok er jo som vanlig av begrenset interesse idet bladet kommer, men blir gull når vi samles på et av de LUSCOS-gamlehjemmene om en 50 års tid, og krangler om når det egenlig var Flo scora mot Southend i 2007.

Til formannens spalte er det ikke så mye å si, kanskje unntatt: "Men Tor, dette er tross alt 3. øverste nivå!" [:D]

De neste sidene har jeg ingen kommentarer til utover at jeg framdeles syns det er festlig for en ikke-økonom at inntekter skal føres som negative tall [:)]

Headlines og artikkelen om Fazer er interessant lesning. Spillerpresentasjoner er alltid gøy, og "bak kulissene"-spalten like så.

Håkon er en modig mann som nå har gitt oss et bilde å sende til torpedoene og hitmennen våre. [:D]

Og lokalhistorisk hjørne er som vanlig velskrevet og fornøyelig lesning. Spark S.Vest-røv, Helle!

Lenger har jeg ikke kommet ennå.
Mye bra lesestoff i hvert fall.



- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
- Leif Olav

agehvitstein

Re: TPN 142
« Svar #1 på: Oktober 14, 2007, 01:56:08 »
Synes det også var nok et bra blad denne gangen. Mange bra leserinnlegg (kanskje med litt for detaljert beskrivelse av hvor mange pints som gikk med..), men for all del spennende reportasjer fra folk som har vært over. Formannens spalte synes jeg er nyansert og informativ lesning. Håper Røbech fortsetter som redaktør!
 

Sheridan

Re: TPN 142
« Svar #2 på: Oktober 14, 2007, 02:19:29 »
Kjempe produkt som vanlig! [:)]


Lids

Re: TPN 142
« Svar #3 på: Oktober 14, 2007, 02:24:56 »
Har ikke sett snurten av noe TPN. Kristiansand er tydeligvis lenger fra allfarvei enn Vennesla.

Thomas
« Siste redigering: Oktober 14, 2007, 04:26:53 av Lids »
Thomas

kjelvi

Re: TPN 142
« Svar #4 på: Oktober 14, 2007, 03:44:09 »
venter med lengsel også i landets hovedstad

laddi

Re: TPN 142
« Svar #5 på: Oktober 14, 2007, 04:31:19 »
venter endå her i  Gull Bergen!!!!!!
Bergen Whites

Læshy

Re: TPN 142
« Svar #6 på: Oktober 14, 2007, 05:28:46 »
Gledelig at du satt pris på artikkelen min, Lojosang :) Selv er jeg litt misfornøyd, ettersom jeg ikke fikk satt meg så grundig inn i lagene som jeg hadde håpet å få tid til...

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: TPN 142
« Svar #7 på: Oktober 15, 2007, 16:39:41 »
quote:
Originally posted by Lids

Har ikke sett snurten av noe TPN. Kristiansand er tydeligvis lenger fra allfarvei enn Vennesla.

Thomas



Gudskjelov at Arendal og Aust Agder er litt mer sentralt da[:D]!
Yeboahs vitne

Wexler

Re: TPN 142
« Svar #8 på: Oktober 15, 2007, 17:56:55 »




quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by Lids

Har ikke sett snurten av noe TPN. Kristiansand er tydeligvis lenger fra allfarvei enn Vennesla.

Thomas



Gudskjelov at Arendal og Aust Agder er litt mer sentralt da[:D]!



Det er fint at Posten tenker på de grisgrente fremfor de sentrale strøk som feks. Oslo. Jeg har heller ikke fått TPN...
 

Karl Hot Shot

Sv: TPN 142
« Svar #9 på: Oktober 16, 2007, 11:12:09 »
Jeg fikk den nyeste utgaven av "The Peacock News" i postkassa mi i Lier i går. Nok en gang gjør redaktør Sverre Røbech en meget solid jobb. Vurderingene av situasjonen på Elland Road er meget grundige og interessante å lese, selv om de er en tanke for positive, etter mitt syn. Intervjuet med administrerende direktør Shaun Harvey var spesielt interessant lesning. Jeg er skeptisk til fyren. Han er håndlanger for den største skurken (ved siden av Peter Ridsdale selvfølgelig) i Leeds Uniteds historie, og det betyr at det må være klare heftelser ved fyren. Videre skriver vår alles vestlandske venn Kurt Helle fortsatt meget interessante betraktninger. Stor lesning!
 

Promotion 2010

Sv: TPN 142
« Svar #10 på: Oktober 16, 2007, 12:04:28 »
Jeg fikk den nyeste utgaven av "The Peacock News" i postkassa mi i Lier i går. Nok en gang gjør redaktør Sverre Røbech en meget solid jobb. Vurderingene av situasjonen på Elland Road er meget grundige og interessante å lese, selv om de er en tanke for positive, etter mitt syn. Intervjuet med administrerende direktør Shaun Harvey var spesielt interessant lesning. Jeg er skeptisk til fyren. Han er håndlanger for den største skurken (ved siden av Peter Ridsdale selvfølgelig) i Leeds Uniteds historie, og det betyr at det må være klare heftelser ved fyren. Videre skriver vår alles vestlandske venn Kurt Helle fortsatt meget interessante betraktninger. Stor lesning!
...og karakteren.....?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lids

Sv: TPN 142
« Svar #11 på: Oktober 16, 2007, 12:23:52 »
Kom i går, men ikke fått tid til å lese det enda.  ::)
Thomas

lojosang

Sv: TPN 142
« Svar #12 på: Oktober 16, 2007, 12:46:08 »
Nok en gang gjør redaktør Sverre Røbech en meget solid jobb. Vurderingene av situasjonen på Elland Road er meget grundige og interessante å lese, selv om de er en tanke for positive, etter mitt syn.

Se det, Sverre! Skriv ut denne og heng på veggen ved siden av uttalelsene om forrige fra hvemdetnåvar om surmaga negativitet. Tyder på at dekningen er forholdsvis balansert, det  :)
- Leif Olav

Mats-

  • Gjest
Sv: TPN 142
« Svar #13 på: Oktober 16, 2007, 15:36:49 »
Fikk den til Mo I Rana for en stund siden, meget infromativt og bra...nok en gang.

Meget bra arbeid, keep'em coming!

rsp

Sv: TPN 142
« Svar #14 på: Oktober 16, 2007, 16:28:20 »
Synes det er på sin plass med noen go' ord om medlemsbladet. Selv er jeg lite aktiv på forumet, selv om jeg stort sett er innom daglig for å orientere meg. TPN er et meget godt, og ikke minst genuint, blad. Mye godt lesestoff, selv er jeg også nerdete nok til å sette pris på all kampstatistikk osv. Keep ut the good work!
 

Jon R

Sv: TPN 142
« Svar #15 på: Oktober 16, 2007, 16:33:22 »
Blekka ankom igår. Alltid høystidstund å pakke ut et nytt eksemplar av TPN.  :D

Et lite spørsmål: Hva gjør bildet av Robbie Elliot på side 4r. Skulle det egentlig vært et bilde av TOM Elliot der?  ??? ;)
Jon R.