Skrevet av Emne: members club ??  (Lest 1872 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

members club ??
« på: Oktober 21, 2007, 19:08:03 »
Er det noen her som vet om man kan melde seg inn i members club via nettet eller må man sende innmeldingen via post ????.Hvor lang tid tar det før dere kan bestille billeter osv osv .
For dere som er medlemer er dere fornøyd ???.Får dere noe igjen for penga ???

« Siste redigering: Oktober 21, 2007, 19:09:54 av marve »
 

whitelocks

Sv: members club ??
« Svar #1 på: Oktober 21, 2007, 22:43:02 »
ikke mye, men kan være greit å ha når man skal kjøpe billett til Leeds-kamper. Kommer først i køen vet du.

mvh
oak-tjome
med ny innlogg (passord-problemer.... på det gamle)

Geir Magne

Sv: members club ??
« Svar #2 på: Oktober 22, 2007, 21:12:27 »
Du må inn på den offisielle LU-sida, leedsunited.com. Klikk på Members Club og deretter How to join. Skriv ut innmeldingsskjemaet, fyll ut og send det inn. Du kan ikke fylle det ut over nettet, de må ha skjemaet og din underskrift.
Du får Leeds,Leeds,Leeds hver annen måned, et meget godt magasin. Du får rabatt på abonnement av hjemmekampprogrammet. Reiser du til England får du kjøpt bortekampbilletter (og selvfølgelig hjemmekampbilletter). Du får adgang til Conference Centre mm før og etter kamp og div. andre klubbarrangementer på Elland Road der gamle stjerner og enkelte av dagens spillere deltar.
Jeg synes medlemsskapet er verdt det.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Tom S

Sv: members club ??
« Svar #3 på: Oktober 22, 2007, 21:42:19 »
Las i siste TPN at Dalen jobber med saken, og håper det snart er mulig å melde seg inn via LUSCOS.

COME ON LEEDS !!

Petter F

Sv: members club ??
« Svar #4 på: Oktober 23, 2007, 10:46:10 »
Synes absolutt Members Club er verdt pengene.  I tillegg til å kunne bestille billetter til hjemmekaper før de legges ut til åpent salg er dette også eneste måten å få tak i billetter til bortekampene på (om enn vanskelig da det er stor konkurranse om disse).
6 nummer av Leeds Leeds Leeds er inkludert i prisen (fikk siste nummer i går og må si meg positivt overrasket, blant annet en glimrende reportasje om Wise og Gus).  10 % rabbatt gis på varer i Leeds United Club Shops.

Siste frist for å tegne medlemsskap for sesongen 2007/2008 er 30. november.

Forøvrig er det riktig at vi i LUSCOS (les Tor) forhandler med klubben om muligheten for å få tegnet et personlig medlemsskap.  Her var det snakk om at prisen skulle dekke abonnement på LUTV i steden for Leeds Leeds Leeds, men dette ser ut til å ta tid.

Bjalle Skien

Sv: members club ??
« Svar #5 på: Oktober 23, 2007, 19:52:42 »
Har vært "betaler" av membercard i veldig mange år, og det kan anbefales. Den største fordelen er at man får billett sammen med Leeds supporterne på bortekamper noe som er en opplevelse i seg selv (kjempe stemning). Har til dags dato ikke blitt nektet borte billett når jeg har bestilt ifra Norge.

Så løp og kjøp...

Tom S

Sv: members club ??
« Svar #6 på: Oktober 23, 2007, 20:14:17 »
Her burde det vere mulig å velge eller si "ja takk, begge deler".  ::)
Eg for min del kunne godt tenke meg å igjen motta LLL.
Håper dette går an å ordne.
Hører du Tor? ;)

Her var det snakk om at prisen skulle dekke abonnement på LUTV i steden for Leeds Leeds Leeds, men dette ser ut til å ta tid.
« Siste redigering: Oktober 23, 2007, 21:47:09 av Tom S »
COME ON LEEDS !!