Skrevet av Emne: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!  (Lest 16886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« på: Oktober 25, 2007, 19:08:18 »
En kamerat har lest et rykte som sier at Ramos (Sevilla) er i ferd med å bli manager på White Hart Lane og at Gus Poyet vil bli assistenten hans. Jeg syns det høres litt usannsynlig ut, men legger ut linker hvis jeg finner.

Edit(h): Kompisen min er Tottenham-fan og lurte på om jeg visste noe om dette. Har ikke fått link av han, så jeg aner ikke hvor han tar det fra.
« Siste redigering: Oktober 29, 2007, 10:52:59 av Mr Kaizer »
Marching on together!

B-m

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #1 på: Oktober 25, 2007, 19:27:17 »
Wise uten Gus blir som knoll uten tott! :-[
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sander

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #2 på: Oktober 25, 2007, 19:29:23 »
Hvorfor skulle Poyet gå ditt? Vi møter jo Tottenham neste år uansett :D
 

Tom S

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #3 på: Oktober 25, 2007, 19:34:26 »
Denne trur eg ikkje særlig på. Vert overraska om Gustav forlet det arbeidet han og Dennis har byrja i Leeds United.
COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #4 på: Oktober 25, 2007, 20:36:50 »
Så også det var nevnt på WACCOE, uten at det gjør ryktet noe mer troverdig.

Tviler på at det er noe hold i det, men det hadde vært meget synd hvis det viser seg å stemme. Som B-m så fint påpekte: Wise uten Gus blir som Knoll uten Tott.

John I

Marching on together

Hallgeir *

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #6 på: Oktober 25, 2007, 20:49:32 »
    "Never change a winning team".  Og vinne er det vi gjør nå. Nei, hold på Gus! :o
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #7 på: Oktober 25, 2007, 22:02:24 »
Är nog mest lösa rykten, även om jag läste det på Leedsnow med, vill ha Poyet kvar i Leeds, tror Wise behöver Poyet som bollplank
 

knut_eknes

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #8 på: Oktober 25, 2007, 22:20:55 »
Hørte det samme fra en spurs-kamerat jeg og, og trodde jeg skulle komme med rykende ferske "nyheter" her :D
Han skulle visst fungere som tolk/assistent siden Ramos var heller dårlig på Engelsken..

Men jeg tviler no litt på dette, har Gus og Ramos noe samarbeid i fortiden da? virker merkelig at han plutselig bare skal forsvinne til tottenham, ramos har vel sine egne folk...
 

Jon R

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #9 på: Oktober 25, 2007, 22:47:13 »
Wise uten Gus blir som Knoll uten Tott.

For ikke å si Pompel uten Pilt.  ::)
Jon R.

Budda

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #10 på: Oktober 25, 2007, 22:59:25 »
Høres litt søkt ut spør du meg. Får håpe at det ikke er noe sannhet i det. Blir ikke det samme uten Poyet. Føler han er litt motvekt til Wise.
Endre

Pheriox

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #11 på: Oktober 25, 2007, 23:04:48 »
Jol har trukket seg: http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2824923,00.html
Så da gjenstår det å se hvem Tottenham henter inn.
Håper Leeds slipper unna endringer nå som det går så bra.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Papi

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #12 på: Oktober 25, 2007, 23:21:31 »
Kan ikkje akkurat skyte av researchen til VG. Poyet for tiden assistent i Chelski?? hmmm....

sakset fra VG:

Ifølge The Times er den tidligere Spurs-spilleren Gustavo Poyet med i det nye trenerteamet som assistent. Poyet er for tiden assistent i Chelsea
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

MooCow

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #13 på: Oktober 25, 2007, 23:21:02 »
http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/25/516247.html

"Den midliertidige løsningen på White Hart Lane vil ifølge The Times være at den gamle storscoreren Clive Allen (reservelagssjef) og tidligere Spurs-spiller Gus Poyet (nå assistentmanager i Leeds) tar over ansvaret."

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/tottenham/article2741595.ece

 :-\

kilgallon

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #14 på: Oktober 25, 2007, 23:33:17 »
Dette er dårlige nyheter. Når det skrives om det så mange steder så er det helt sikkert noe om snakken. Hvem skal så ta over etter Gus? Zola??

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #15 på: Oktober 25, 2007, 23:36:31 »
Dette er dårlige nyheter. Når det skrives om det så mange steder så er det helt sikkert noe om snakken. Hvem skal så ta over etter Gus? Zola??
Neida, nå skal Tore hjelpe sin gode venn Dennis  :D


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ToreLA

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #16 på: Oktober 25, 2007, 23:42:41 »
Vel, ifølge VG er Gus assistent i Chelsea nå, så da har det jo ingenting å si for oss.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176978


Stifler

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #17 på: Oktober 25, 2007, 23:47:46 »
-Nr 2 er den første taperen-

Sheridan

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #18 på: Oktober 26, 2007, 03:56:43 »
Denne trur eg ikkje særlig på. Vert overraska om Gustav forlet det arbeidet han og Dennis har byrja i Leeds United.

Tror jeg aldri skjer.

Tom S

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #19 på: Oktober 26, 2007, 07:43:34 »
Liker dette dårlig...

COME ON LEEDS !!

pale

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #20 på: Oktober 26, 2007, 07:57:14 »
Vi må nok forsone oss med at Poyet forsvinner idag.
Det er jo beklagelig da jeg har inntrykk av at han har bidratt med mye i samarbeidet med Wise.
Hvordan Wise vil klare seg alene er jo usikkert...

Sheridan

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #21 på: Oktober 26, 2007, 08:09:59 »
Føler meg faktisk ganske confident på at Gus blir værende i Leeds!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #22 på: Oktober 26, 2007, 08:40:36 »
Wise uten Gus blir som Knoll uten Tott.

For ikke å si Pompel uten Pilt.  ::)

Esben uten Esther! :-[
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #23 på: Oktober 26, 2007, 09:07:57 »
Ingen røyk uten ild!

Når såpass mange skriver om Poyet, er det nok i det minste et snev av sannhet i påstanden. Dessverre har det vært svært tyst fra Leeds' side, jeg tar det som et tegn på at ingenting er avklart og tviholder på håpet om at Poyet blir i Leeds. Jeg er 100% sikker på at Wise fungerer bedre sammen med Poyet og gir han en stor del av æren for den flotte sesongstarten. Gus virker som et naturlig bindepunkt mellom lag og manager.

Et lite håp jeg også har, er at Ramos aldri har hatt Poyet i planene sine. Nå er det vel kanskje mer sannsynlig at det er duoen Allen\Poyet som skal overta midlertidig, men hvorfor Poyet skulle gå til Tottenham, for snarlig å bli erstattet av en annen Ramos-assistent, skjønner jeg ikke. Dersom det blir Ramos, håper jeg han tar med sitt eget team, slik at vi får beholde Gus.

Har sett meg grundig lei på Tottenham og ser hvorfor noen småhater de litt. Klubben er talentløs og det er fakta. De har ikke produsert en egen spiller siden Ledley King og det er vel den eneste på 15-20 år. Klubben går klart inn for å hente andre klubbers (dvs Leeds) beste unge spillere, og gjøre dem til sine egne. Det er også derfor Tottenham aldri vil bli noen etablert toppklubb. Ingen klarer å klore seg plass blant de beste uten å produsere egne spillere. Litt bitter i dag... >:(
Marching on together!

Kato

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #24 på: Oktober 26, 2007, 09:18:22 »
Da blir det vel Vinnie Jones som assistent.... >:(
 

jarle

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #25 på: Oktober 26, 2007, 09:29:43 »
Idag må GUS gå ut å bekrefte at han er LEEDS og forblir i LEEDS... at han er her fordi de har en langsiktig plan...

Hvis ikke kan det blir rusk i Leeds maskinen...

Men som Leeds fan er det alltid en grå sky på himmelen... selv når solen skinner som mest!!!!


Er møkklei Tottenham... for en loosergjeng!!!
Men Gus er under kontrakt og bør ikke slippes for under 10 millpund... Er lei av Spurs ranene!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #26 på: Oktober 26, 2007, 10:22:22 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news/Leeds-silent-on-Poyet39s-Spurs.3419313.jp

YEP nevner at det er stor stillhet fra Leeds United om dette ryktet. Vet ikke hvordan dette skal tolkes, kanskje det forhandles om penger? Uansett, Spurs er et gjøkelag, reirplyndrere og noen talentløse krek! Spurs= Spys! >:(
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #27 på: Oktober 26, 2007, 10:24:57 »
Igjen er jeg nødt til å utrykke irritasjon og frustrasjon over dagens manglende lojalitet innenfor fotball. Vg melder i papirutgaven at Clive Allen og Gustavo Poyet (Poyet som assistent?) blir caretakers for Ramos, frem til han skal starte i jobben på White Hart Lane. Noen tror Ramos ikke blir å se på Tottenham-benken før i august, neste år, mens andre tror han leder klubben søndag, andre igjen melder at han starter mandag.

Det er selvsagt ingenting som er kommet fra offisielt hold, men jeg mener bestemt at dersom Poyet blir i Leeds, burde han gått ut med en offisiell avklaring. Jeg anser han som tapt.

Poyet og Wise har lenge forklart at de er her for the long run og at de har en plan med å få Leeds opp. Dette virker altså å være tomme ord fra Poyets side. Slike uttalser er ikke verdt båndopptageren, papiret eller servietten intervjueren skriver det ned på.

Beklager, en sutrete og personlig post, men jeg er møkka lei folk som "binder" seg til klubben vår for å skaffe populæritet, for så å dolke oss i ryggen midt i arbeidet med å bygge oss opp igjen. Jævla Tottenham også! Hvorfor ikke bare annonsiere direkte samarbeid med den talentløse klubben, slik at vi like godt kan få det klart at vi er farmerklubben demmes! Tottenham Hotspur = Tottenham Vulture.  >:(

Luta lei!
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #28 på: Oktober 26, 2007, 10:34:59 »
Yeboahs vitne

SveinArve

Sv: RYKTE : Gus Poyet til Tottenham
« Svar #29 på: Oktober 26, 2007, 10:37:09 »

GUS POYET: STATEMENT

Gus in discussions with Dennis during trainingDespite the widespread speculation that emerged last night linking Gus Poyet with a potential role at Tottenham Hotspur within a new management team following the departure of Martin Jol, Leeds United can officially confirm that we have neither received an approach from Tottenham for Poyet nor a request from him to be released from his contract with Leeds.


Any approach from Tottenham for our assistant manager would not be welcome.


The most important matter for everyone at Leeds United is Saturday's fixture against Millwall where we will be looking to extend our unbeaten start to the League season.


The club will not be making any further comment at this time
 
Shaun Harvey
Leeds United 2007 Ltd
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com