Skrevet av Emne: Ned til 7.  (Lest 5977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Barry

Ned til 7.
« på: Oktober 30, 2007, 22:46:14 »
Da datt vi ned fra 6. til 7. plass etter at Forest passerte oss etter å spilt 0-0 hjemme mot Oldham i en hengekamp i kveld. Dog er det gledelig at Forest bare klarte uavgjort hjemme  mot Oldham.
 

Ove

Sv: Ned til 7.
« Svar #1 på: Oktober 30, 2007, 22:51:27 »
Nok et godt resultat for oss. Jeg synes det er påfallende hvor mange resultater som går vår vei. Men etter alt vi har gått igjennom de siste måneder og år så fortjener vi det.
 

Per-Stian

Sv: Ned til 7.
« Svar #2 på: Oktober 30, 2007, 23:05:47 »
Nok et godt resultat for oss. Jeg synes det er påfallende hvor mange resultater som går vår vei. Men etter alt vi har gått igjennom de siste måneder og år så fortjener vi det.

Det tykkjer eg også. Kan ikkje hugse sist vi hadde slik flyt og medgang. La oss berre håpe at vinden har snudd for godt, og at meir godt er i vente... :)

Torgeir

Sv: Ned til 7.
« Svar #3 på: Oktober 30, 2007, 23:11:05 »
KANON  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Sheridan

Sv: Ned til 7.
« Svar #4 på: Oktober 30, 2007, 23:16:05 »
Håper det er iferd med å snu seg for Shez og co  :)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ned til 7.
« Svar #5 på: Oktober 30, 2007, 23:39:20 »
Forests uavgjort nr 6 (og den fjerde som ender 0-0) denne sesongen. Tror Calderwood begynner å sitte utrygt i managerstolen snart nå....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ned til 7.
« Svar #6 på: Oktober 30, 2007, 23:40:40 »
Forests uavgjort nr 6 (og den fjerde som ender 0-0) denne sesongen. Tror Calderwood begynner å sitte utrygt i managerstolen snart nå....
...det var nok nok en kamp der de dominerte i banespillet og egentlig hadde fortjent seieren   ;D


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ned til 7.
« Svar #7 på: Oktober 30, 2007, 23:53:47 »
Får nesten litt vondt av Nottingham Forest.....

God lesning om Forest er denne bloggen her: http://nffcblog.com/2007/10/30/like-watching-paint-dry/
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

mari

Sv: Ned til 7.
« Svar #8 på: Oktober 31, 2007, 09:26:28 »
Synes det mest fantastiske er at vi har tatt igjen 14 av 15 poengs handicap mot den store favoritten i divisjonen etter 13 kamper ! I tillegg har vi slått laget borte og har hjemmekampen til gode.

Og dette er skrevet  før inntak av dagens tranpille...
 

Papi

Sv: Ned til 7.
« Svar #9 på: Oktober 31, 2007, 10:03:03 »
Eg er volsomt imponert over Leeds laget foreløpelig denne sesongen, og trur dette vil vedvare.
Ser ikkje bortifrå at me har skaffa oss ei luke ned til dei hardaste konkurrentane ved juletider, og ut på nyåret faller poengstaffen vekk og vi rykker opp ved påsketider ;D ;D

*Drømmescenario*
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Sv: Ned til 7.
« Svar #10 på: Oktober 31, 2007, 10:35:28 »
Calderwood satt vel heller mer utrygt i starten av sesongen da Nottingham fomlet rundt nede under streken. Etter de fem-seks første kampene, har Nottingham vært i ganske så god form og er nå bare 3 poeng unna opprykk. Tror nok Calderwood sitter tryggere nå.
Marching on together!

4ever arcticwhite

Sv: Ned til 7.
« Svar #11 på: Oktober 31, 2007, 10:53:50 »
Vi skal ikke klage på det resultatet der selv om vi ramlet ned en plass. Uavjort hjemme mot Oldham er jo ikke akkkurat fryktinngytende.... Vi klatrer forbi igjen til helga  :)
The future's so White I've got to wear shades 8)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ned til 7.
« Svar #12 på: Oktober 31, 2007, 13:09:42 »
Calderwood er jo fortsatt relativt fersk som Forestmanager, så det er sikkert fornuftig av Forestledelsen å gi ham litt tid, men jeg ser ikke bort fra at Leeds stormende start på denne sesongen har gitt Forestledelsen en ordentlig realitycheck som kan gi konsekvenser for Calderwood. Når Leeds klarer det – hvorfor klarer ikke Forest det?

Forest er jo en klubb som på de fleste områder er like ressurssterk som Leeds, og de har benyttet lang tid på å bygge opp et lag som på papiret skal være mye bedre enn Leeds sitt. Allikevel opplever de – før 3 måneder har gått av sesongen – å bli tatt igjen av Dennis Wise sitt ’sammenraskede’ Leedslag, som attpåtil startet sesongen 15 poeng bak!! Hvilken ydmykelse….

Forest har øst ut penger på mange nye spennende spillere foran denne sesongen, men samme mønster som i fjor viser seg: Laget spiller fin fotball og dominerer de fleste kampene, men taper altfor mange poeng på målfattige uavgjortkamper mot divisjonens bunnlag.  Om dette fortsetter, varer det ikke lenge før Forestledelsen begynner å stille spørsmål ved Calderwood tror jeg….

Spekuleres også i at Calderwood har røket uklar med midtbanespiller Neil Lennon.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

veteranen

  • Gjest
Sv: Ned til 7.
« Svar #13 på: Oktober 31, 2007, 14:56:25 »
Calderwood er jo fortsatt relativt fersk som Forestmanager, så det er sikkert fornuftig av Forestledelsen å gi ham litt tid, men jeg ser ikke bort fra at Leeds stormende start på denne sesongen har gitt Forestledelsen en ordentlig realitycheck som kan gi konsekvenser for Calderwood. Når Leeds klarer det – hvorfor klarer ikke Forest det?

Forest er jo en klubb som på de fleste områder er like ressurssterk som Leeds, og de har benyttet lang tid på å bygge opp et lag som på papiret skal være mye bedre enn Leeds sitt. Allikevel opplever de – før 3 måneder har gått av sesongen – å bli tatt igjen av Dennis Wise sitt ’sammenraskede’ Leedslag, som attpåtil startet sesongen 15 poeng bak!! Hvilken ydmykelse….
.

Hvordan er du kommet frem til at Forest har et "mye bedre lag på papiret" enn Leeds, Midjo? Hvilket papir brukte du da du kom frem til denne konklusjonen?  :)

Uten at jeg har sett en eneste Forest-kamp, tipper jeg at dette er grunnen til at de sliter med å omsette spillende dominans i tellende resultater: De spiller en typisk posession-orientert fotball. Dette ligger jo også til Forest-kulturen. Skal en spille seg ut av denne "knokkeldivisjonen", må en være god - og det er antagelig ikke Forest pr idag.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ned til 7.
« Svar #14 på: Oktober 31, 2007, 16:08:59 »
Calderwood er jo fortsatt relativt fersk som Forestmanager, så det er sikkert fornuftig av Forestledelsen å gi ham litt tid, men jeg ser ikke bort fra at Leeds stormende start på denne sesongen har gitt Forestledelsen en ordentlig realitycheck som kan gi konsekvenser for Calderwood. Når Leeds klarer det – hvorfor klarer ikke Forest det?

Forest er jo en klubb som på de fleste områder er like ressurssterk som Leeds, og de har benyttet lang tid på å bygge opp et lag som på papiret skal være mye bedre enn Leeds sitt. Allikevel opplever de – før 3 måneder har gått av sesongen – å bli tatt igjen av Dennis Wise sitt ’sammenraskede’ Leedslag, som attpåtil startet sesongen 15 poeng bak!! Hvilken ydmykelse….
.

Hvordan er du kommet frem til at Forest har et "mye bedre lag på papiret" enn Leeds, Midjo? Hvilket papir brukte du da du kom frem til denne konklusjonen?  :)

Uten at jeg har sett en eneste Forest-kamp, tipper jeg at dette er grunnen til at de sliter med å omsette spillende dominans i tellende resultater: De spiller en typisk posession-orientert fotball. Dette ligger jo også til Forest-kulturen. Skal en spille seg ut av denne "knokkeldivisjonen", må en være god - og det er antagelig ikke Forest pr idag.


Papiret er vel gjerne det ’folk flest’ skriver på når en bedømmer et lag kun ut fra spillerstallen – og hvilken verdi/attraktivitet den objektivt sett har.

Calderwood har jo – innenfor rimelighetens grenser – fått kjøpe 'alt' han har pekt på og etablert en stall av kvalitetsspillere – stort sett i sin beste alder - som det sannsynligvis har vært en del rift om. 

Om vi rewinder tilbake til sesongstart var Forest tidenes største favoritt i League 1 –  nettopp fordi de ’på papiret’ hadde den soleklart sterkeste spillerstallen i divisjonen – gjennom kjøpene av Lennon fra Celtic, Wilson fra Preston, Lockwood fra Orient, Cohen/Davies fra Yeovil.  Om Forest hadde lagt ut hele spillerstallen sin for salg – regner jeg med at de hadde fått bra med penger for noen av de ovennevnte + spillere som Commons, Clingan, Chambers, Agogo og Tyson .

Tilfellet Forest er jo en fortreffelig illustrasjon på at det hjelper lite å ha de beste spillerne ’på papiret’ om det svikter på andre områder. Spørsmålet er hvor lenge Calderwood får lov til å holde på med å spille lekker possession fotball så lenge den ikke tar klubben opp fra League One.

(Jeg er naturligvis inhabil når det gjelder Leeds, men om vi går tilbake til sesongstart bestod  Leedstroppen i stor grad av kontraktsløse ’lykkejegere’ og reservelaget til Kevin Blackwell – og var et lag som med nøytrale øyne framstod som svakt ’på papiret’ sammenlignet med Nottm Forest).

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Hallgeir *

Sv: Ned til 7.
« Svar #15 på: Oktober 31, 2007, 16:54:20 »
Eg er volsomt imponert over Leeds laget foreløpelig denne sesongen, og trur dette vil vedvare.
Ser ikkje bortifrå at me har skaffa oss ei luke ned til dei hardaste konkurrentane ved juletider, og ut på nyåret faller poengstaffen vekk og vi rykker opp ved påsketider ;D ;D

*Drømmescenario*
  Måtte du bare ha rett!! :)
Super Leeds since 1968

ToreLA

Sv: Ned til 7.
« Svar #16 på: Oktober 31, 2007, 16:58:25 »
Det hadde jo selvsagt vært bra om poengstraffen forsvinner, men isåfall håper jeg det drøyer enda lenger enn til jul. Straffen er nok helt klart noe av grunnen til den gode seriestarten. Hadde vi fått tilbake 15 poeng imorgen og dermed altså ledet med 11 poeng, tør jeg påstå at vi ganske sikkert hadde tapt mot Carlisle på lørdag. Det kan vi jo selvsagt gjøre uansett, men noe av motivasjonen og gløden kan forsvinne.


veteranen

  • Gjest
Sv: Ned til 7.
« Svar #17 på: Oktober 31, 2007, 17:37:36 »

Om vi rewinder tilbake til sesongstart var Forest tidenes største favoritt i League 1 –  nettopp fordi de ’på papiret’ hadde den soleklart sterkeste spillerstallen i divisjonen – gjennom kjøpene av Lennon fra Celtic, Wilson fra Preston, Lockwood fra Orient, Cohen/Davies fra Yeovil.  Om Forest hadde lagt ut hele spillerstallen sin for salg – regner jeg med at de hadde fått bra med penger for noen av de ovennevnte + spillere som Commons, Clingan, Chambers, Agogo og Tyson .
Tilfellet Forest er jo en fortreffelig illustrasjon på at det hjelper lite å ha de beste spillerne ’på papiret’ om det svikter på andre områder. Spørsmålet er hvor lenge Calderwood får lov til å holde på med å spille lekker possession fotball så lenge den ikke tar klubben opp fra League One.

(Jeg er naturligvis inhabil når det gjelder Leeds, men om vi går tilbake til sesongstart bestod  Leedstroppen i stor grad av kontraktsløse ’lykkejegere’ og reservelaget til Kevin Blackwell – og var et lag som med nøytrale øyne framstod som svakt ’på papiret’ sammenlignet med Nottm Forest).


Disse navnene som du trekker frem her (bortsett fra Lennon) er det antagelig ikke andre enn Forest-supportere og nerder som har hørt om før!  :-\

Lockwood (31): Har tidligere spilt for Orient og Bristol R. Når han som 31 åring aldri har spilt på et høyere nivå enn dette, så finnes det kun èn forklaring: han er ikke særlig god!
Wilson (22). Tidlegere Preston, der han stort sett var benkesliter.
Cohen (20) og Davis (23): kom begge fra Yeovil. Det er mulig at de er talenter, men da lurer jeg på hvorfor ikke klubber på et høyere nivå viste interesse for dem...
Commons (24): Inne i sin fjerde sesong i Forest. Har tidligere spilt ca 20 kamper for Stoke.
Clingan (23): Tidligere Chesterfield, der han spilte ca 30 kamper.
Chambers (22): kom fra Northampton.
Agogo (28): Har tidligere spilt for Barnet og Bristol City.
Tyson (25): Tidligere Wycombe, der han hadde 1 god sesong (2004/2005).

Da ser vi altså at det finnes veldig lite "proven" kvalitet, på et høyere nivå enn dette, i Forest.

Min konklusjon: Vi har et langt sterkere mannskap enn Forest - både på papiret og på banen!  :)


Tom S

Sv: Ned til 7.
« Svar #18 på: Oktober 31, 2007, 18:33:08 »
Dette er jo eit supert resultat for oss. Ser på Forest som den største utfordreren i kampen om direkte opprykk.
At vi detter ned ein plass lever vi med, om ikkje lenge er vi tilbake i topp seks!

« Siste redigering: Oktober 31, 2007, 18:35:00 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ned til 7.
« Svar #19 på: Oktober 31, 2007, 19:14:49 »
....
Disse navnene som du trekker frem her (bortsett fra Lennon) er det antagelig ikke andre enn Forest-supportere og nerder som har hørt om før!  :-\

...
Da ser vi altså at det finnes veldig lite "proven" kvalitet, på et høyere nivå enn dette, i Forest.
Min konklusjon: Vi har et langt sterkere mannskap enn Forest - både på papiret og på banen!  :)


Har du en dårlig dag i dag, Veteranen?  :)
Hyggelig at vi for en gangs skyld trekker samme konklusjonen. :) Trakk du samme konklusjon før sesongen startet?

Tror du ikke at styret i Forest har en oppfatning av at de har divisjonens beste spillerstall 'på papiret' - og at Dennis Wise sine resultater med Leeds setter Calderwoods ditto  prestasjoner med Forest i et dårlig lys?

Tror nok de aller aller fleste fotballeksperter som følger engelsk fotball på dette nivået var skjønt enige om at Forest ved sesongstart hadde det beste laget 'på papiret' - og at de var en skyhøy favoritt til å vinne League 1. Tror ikke du skal google mye for å finne spor av det.  :)

Desto herligere da at Dennis Wise Leedslag gjør omtrent alle forhåndstips til skamme....

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

veteranen

  • Gjest
Sv: Ned til 7.
« Svar #20 på: Oktober 31, 2007, 23:31:53 »
....
Disse navnene som du trekker frem her (bortsett fra Lennon) er det antagelig ikke andre enn Forest-supportere og nerder som har hørt om før!  :-\

...
Da ser vi altså at det finnes veldig lite "proven" kvalitet, på et høyere nivå enn dette, i Forest.
Min konklusjon: Vi har et langt sterkere mannskap enn Forest - både på papiret og på banen!  :)


Har du en dårlig dag i dag, Veteranen?  :)
Hyggelig at vi for en gangs skyld trekker samme konklusjonen. :) Trakk du samme konklusjon før sesongen startet?

Tror du ikke at styret i Forest har en oppfatning av at de har divisjonens beste spillerstall 'på papiret' - og at Dennis Wise sine resultater med Leeds setter Calderwoods ditto  prestasjoner med Forest i et dårlig lys?

Tror nok de aller aller fleste fotballeksperter som følger engelsk fotball på dette nivået var skjønt enige om at Forest ved sesongstart hadde det beste laget 'på papiret' - og at de var en skyhøy favoritt til å vinne League 1. Tror ikke du skal google mye for å finne spor av det.  :)

Desto herligere da at Dennis Wise Leedslag gjør omtrent alle forhåndstips til skamme....



Har hatt en helt grei dag jeg, Midjo. Du også?  :)

Når det gjelder de såkalte eksperters vurdering av de forskjellige lagenes opprykksmuligheter, så tror jeg deres vurdering av Leeds var veldig preget av alt rotet sist sommer, og ikke minst de mye omtalte -15. Det er godt mulig at det var en eller annen ekspert som mente at Forest hadde en sterkere spillerstall, men i såfall tok de nok veldig feil.

Så du er altså enig med meg i at Leeds har mye mer kvalitet i sin stall enn Forest? Javel. Når jeg leste det du tidligere skrev i denne tråden, så tolket jeg det sånn at du egentlig mente det motsatte - og at du brukte "ekspertenes" vurderinger til å underbygge dine egne meninger. Men da har jeg vel kanskje misforstått deg..?

Du ble vel ikke irritert fordi jeg tok en liten research på din research? Jeg går jo utfra at du navngav disse spillerene i Forest, for å underbygge hvor mye kvalitet som fantes på City Ground. Når jeg så tok en kikk på de omtalte spilleres CV'er, fant jeg forsvinnende lite som gjorde meg imponert eller skremt. Så hvis Forest har den sterkeste spillerstallen utenom Leeds, kan jeg ikke se at vi har mye å frykte i tiden fremover. Bortsett fra de problemene vi eventuelt måtte stelle til for oss selv, da...

Hva Forest-ledelsen måtte tenke om sin egen sesonginnledning, vet jeg like lite om som deg, Midjo. Kanskje de tenker at Leeds har bedre spillere og en bedre manager enn det de selv har...?  :)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ned til 7.
« Svar #21 på: November 01, 2007, 00:52:12 »
Morsomt at du klarer å lage en så stor diskusjon av så lite, Veteranen. ???

Selvfølgelig er det mye kvalitet i dette Leedslaget. Resultatene taler jo ganske bra for seg selv ift det, og om du har finlest andre tråder like mye som du tydeligvis har finlest denne, har du vel også sett at jeg har skrytt relativt mye av Dennis Wise og hans lag - på et tidligere tidspunkt enn mange andre…

Som sagt – hyggelig å se at vi nå er tilsynelatende enige om kvaliteten på Wise sitt lag, så får vi bare fortsette å være uenige om kvaliteten på laget til Forest.  Jeg har ihvertfall en oppfatning av at Calderwood får for lite ute av et potensielt godt spillermateriale, mens Wise får ut svært mye av potensialet i sitt spillermateriale.

David Prutton var for eksempel en vandrende katastrofe i Forestdrakta i fjor, og ble ikke tilbudt noen videre kontrakt i klubben. 3-4 måneder senere er han altså en av støttespillerne i Leeds.

Forestspillerne jeg trakk fram, er de spillerne Forestfansen selv trekker fram som ’stjernene’ i stallen - og de fleste av dem er spillere tidlig i 20-åra som har kommet til klubben på transfersummer som er relativt store sett ift det spillere generelt omsettes for i League 1.

Både eksperter og bookmakere gjorde Forest til skyhøye favoritter foran denne sesongen, stort sett begrunnet i at klubben (’på papiret’) hadde den bredeste og beste spillerstallen i divisjonen.  Ingenting er morsommere enn at såkalte ’eksperter’ bommer på sine fotballspådommer, så i den grad jeg har støttet meg til disse eksperters vurderinger i denne tråden – er det for å illustrere at Nottingham Forest presterer langt dårligere enn de fleste hadde forventet foran denne sesongen.  Forestsupportere, nerder eller whatever – jeg tror de fleste som følger med fotballen i League One også har den oppfatningen, og det skulle jammen ikke forundre meg om styret i Forest også har hatt svært høye forventninger foran denne sesongen :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

veteranen

  • Gjest
Sv: Ned til 7.
« Svar #22 på: November 01, 2007, 02:02:32 »
Dette er ikke noen stor diskusjon, Midjo. Dette er en liten diskusjon mellom deg og meg.  :)
Men det var jo hyggelig at du syntes at det var "morsomt".   ;)

La meg bare få lov til å legge til dette (og nå er jeg veldig seriøs!): Jeg driver ikke nå og "oppgraderer" kvaliteten på Leeds-stallen i forhold til de andre lagene i denne divisjonen, fordi jeg vil minimalisere betydningen av det Wise har gjort. Dennis Wise har gjort en kjempejobb denne sesong! Ingen må tro at jeg mener noe annet.

Ha en god natt!  :)

BERGH

Sv: Ned til 7.
« Svar #23 på: November 01, 2007, 12:36:17 »
Nottingham er i oppløsning.  Lennon har reist hjem til Scotland hvor kone og barn bor.  Han bruker angenten til å prate med manager og ledelsen i klubben.  Det er aldri noe godt utgangspunkt.

Flere klubberi PL er på vei til å forberede bud på Commons i januar vinduet.


Spillerne har ikke selvtillit lenger og manager er rådløs !!!


Det blir ikke play off på Nottingham i år, ihvertfall ikke direkte opprykk for der kommer Swansea sammen med Leeds å være.

lykke til på lørdag alle sammen
 

auren

Sv: Ned til 7.
« Svar #24 på: November 01, 2007, 13:12:35 »
Tror folk gjør dumt i å avskrive Forest alt nå. De ligger 2 poeng fra direkte opprykk, og har, etter en elendig sesongstart med 3 poeng på 4 kamper, fått bra sving på sakene. Vi har kun spilt 13 (!) av 46 kamper folkens!
Har mindre tro på Leyton Orient, Swansea og Carlisle. Southend, Tranmere, Forest og Leeds vil nok alle være med og kjempe om topp 6 denne sesongen.

Denne informasjonen om Neil Lennon er for meg ukjent. Det er selvsagt ikke et bra tegn for Forest, og Kris Commons drar nok muligens ut stadionportene tidlig neste år. Men jeg avskriver langt i fra skogvokterne! Kanskje de i år får en omvendt sesongutvikling enn i fjor?

auren, som er redd luka til Forest øker til 4 poeng på lørdag... :-\
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ned til 7.
« Svar #25 på: November 01, 2007, 13:32:58 »
For meg er det uforståelig at enkelte folk er i ferd med å avskrive Forest.  Ønsketenkning eller analyse???  ???

Klubben har hatt en ganske jevnt stigende kurve siden sesongstart, og et par svake kamper mot presumtivt dårligere motstandere forandrer ikke på det. Tapet mot Luton kan langt på vei forklares med at Luton slår "alle" lag hjemme ( blant annet feide de et relativt toppet Sunderland av banen med 3-0 i ligacupen) og Oldham var tippet som en favorittene før sesongen startet.  :)

Leeds vil også få dårlige perioder denne sesongen, uten at vi skal avskrive laget når den tid kommer!

Alltid fornøyelig å følge diskusjoner der veteranen og midjo er representert, selv om akkurat denne ble litt preget av å koke suppe på en spiker. Sannheten er vel at både Forest og Leeds har sterke staller for denne divisjonen, og at det er plasseringen i mai som teller. Selv tror jeg Calderwood sitter ganske trygt. Enn så lenge.  ;) 
« Siste redigering: November 01, 2007, 13:35:04 av Jon R »
Jon R.

Roy

Sv: Ned til 7.
« Svar #26 på: November 01, 2007, 19:42:25 »
Forrest tar andreplassen bak oss
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Lids

Sv: Ned til 7.
« Svar #27 på: November 01, 2007, 23:51:10 »
Leeds og Forest går rett opp, tro meg.  ::)
Thomas

raggen

Sv: Ned til 7.
« Svar #28 på: November 02, 2007, 00:05:13 »
tror heller ikke vi skal avskrive forest nei.. er en lang og tøff sesong. Hvorfor er det snakk om hvis vi far poengene tilbake enda?? er ikke den saken endelig avgjort eller har jeg gått glipp av noe??
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

Sv: Ned til 7.
« Svar #29 på: November 02, 2007, 00:36:51 »
Forest vil være up there, hvorvidt det er snakk om direkte opprykk eller play-off er for tidlig å si,
og det samme kan nok sies om Leeds.

Jeg venter i alle fall til julen ringes inn før jeg har noen oppfatning om det, men når påskeharen kommer er drømmen at jeg kan riste av meg nervøsiteten, ved at Leeds da har vist seg å ha få "glipp" og opprykket mer eller mindre er klart.