Skrevet av Emne: Hva betydde Poyet egentlig  (Lest 2449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hva betydde Poyet egentlig
« på: November 06, 2007, 10:33:17 »
Litt tidlig å sette spm tegn ved dette tapet, men betydde muligens Poyet mere på psykologiske plan enn vi tror.
Nå er basset kommet inn i den rollen. Har absolutt null tro på Basset. Vi er vel nærmere toppen nå enn vi var i august, men det at vi har begynt å slite i enkelte kamper og taper såpass klart mot Carlisle er et svakhetstegn.Håper og tror at dette er en downperiode som allerede nå er vekk

flynn

Sv: Hva betydde Poyet egentlig
« Svar #1 på: November 06, 2007, 11:00:37 »
Kampen mot Millwall + førsteomgangen mot Carlisle var vel noe av det beste vi har gjort denne sesongen. Ingen grunn til å overdrive bekymringene før det eventuelt viser seg at vi faktisk er i en downperiode synes nå jeg. At marginene bikker feil vei i en omgang, på bortebane mot divisjonens nest beste lag er ikke direkte sjokkerende, og bør ses i sammenheng med alle kampene vi faktisk kunne ha tapt poeng i!

Jeg tror Bassett har ting å bidra med, men han er jo ikke Poyet-in-disguise så dette må nok sikkert gå seg til. Poyets betydning, og Bassets evne til å kompensere for denne, kan vi først mene noe kvalifisert om etter 5-10 kamper.


flynn
« Siste redigering: November 06, 2007, 11:05:53 av flynn »

Per-Stian

Sv: Hva betydde Poyet egentlig
« Svar #2 på: November 06, 2007, 18:12:04 »
Sidan Poyet reiste har vi ikkje anna enn tapt, så svaret gir vel seg eigentleg sjølv ;) Bassett skulle ha som hovudoppgåve å organisere det defensive, så han fekk litt av ein elddåp. Både trur og håpar på framgong allereie ikveld. Vi må nok gi han litt tid... Men Poyet vil nok bli sakna på ein eller annan måte, sjølv om framgongen skulle halde fram.

Karl Hot Shot

Sv: Hva betydde Poyet egentlig
« Svar #3 på: November 06, 2007, 18:29:28 »
Det er liten grunn til å geniforklare Gustavo Poyet. Ramos hos Spurs bruker vel Poyet mest som tolk. Jeg tviler på om Poyet har særlig å lære Ramos innenfor fotballens edle kunstart.
 

Roy

Sv: Hva betydde Poyet egentlig
« Svar #4 på: November 06, 2007, 19:00:07 »
Trenere kommer og går - LEEDS BESTÃ…R  ;)

MOT!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Leedsfan

Sv: Hva betydde Poyet egentlig
« Svar #5 på: Januar 29, 2014, 21:06:42 »
Poyet gjør det meget godt overalt. Imponert hva han har fått til å håpløse Sunderland...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: Hva betydde Poyet egentlig
« Svar #6 på: Januar 29, 2014, 23:00:56 »
Jeg er helt enig. Det gikk litt i stå for Denis Wise når Poyet sluttet (gikk til Tottenham høst 2007). Før det hadde Leeds en glitrende periode i League 1, vant 7 første kamper, og forsvaret holdt tett. jeg håpet hele tiden at Poyet skulle kommet tilbake som hovedtrener, men timingen var feil . Fotballen i Brighton var fin å se på , mye langs bakken, holdt i ballen, fremdrift  og stram defensiv. De var et svakt lag i L1 da han overtok. Dyktig!!