Skrevet av Emne: Andrews and De Vries  (Lest 8600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #60 på: November 12, 2007, 16:29:06 »
La oss si at Kandol blir skadet... Skal vi da starte med en meget unfit Constatine? Jeg mener han burde kjøres kraftig på reservelaget før han spiller noe som helst i League One ! De vries er også en genial mann å sette inn for å lage kaos med Beckford og Kandol samtidig om vi jakter scoring. Mer rom til de nevnte 2 om De Vries kommer inn. Tiltrekker seg minst 2 mann så stor som han er...  8)

Alta-White som tror De Vries senker Swindon ...

Per-Stian

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #61 på: November 12, 2007, 16:57:51 »
Beckford og Kandol har, sesongen sett under eitt, levert varene. Men også dei har kampar der det meste verkar håplaust (som no sist). Constantine er vel så vidt byrja på vegen tilbake frå skade, og bak han ser det veldig tynt. Flo er jo som kjent ute til nyåret. Difor er det flott at Wise har henta inn ein spiss(-konkurrent). De Vries og Kandol kan godt byte på å starte framover.

flynn

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #62 på: November 12, 2007, 17:11:44 »
Selv om de søte jentene på stripa ikke ser forskjell er det bedre å cruise rundt med egen bil enn en tilsvarende en som bare er leid inn fra Avis....
Kvalitetsforskjellen bør være merkbar før jeg velger leiebil så lenge jeg har egen.

flynn

Per-Stian

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #63 på: November 12, 2007, 17:14:10 »
Selv om de søte jentene på stripa ikke ser forskjell er det bedre å cruise rundt med egen bil enn en tilsvarende en som bare er leid inn fra Avis....
Kvalitetsforskjellen bør være merkbar før jeg velger leiebil så lenge jeg har egen.

flynn

Burde vi heller satse på Tomi Ameobi, då? Verken da Costa, Howson eller andre er vel typiske spissar, så eg tykkjer lånet "makes sense" sjølv om De Vries ikkje akkurat er nokon stjernespiss.

Jon R

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #64 på: November 12, 2007, 17:41:47 »
Dette er flott! Lånet av De Vries er et klart signal til de to "superspissene" at her nytter det ikke å hvile på laubærene.  ::)

Skulle forresten ikke forundre meg om De Vries signes permanent i januar vinduet, hvis han lykkes litt bedre under dette oppholdet enn det forrige vel og merke.  :o
Jon R.

Ferre

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #65 på: November 12, 2007, 17:56:19 »
Synes også det er helt greit å ha De Vries i backup, skulle en av spissene våre bli skadet. En god mann å kaste inn på slutten av kamper der vi jager mål.

Runar

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #66 på: November 12, 2007, 18:34:38 »
Synes vi burde satse på å hente en bedre spiss en De Vries. Hva med Daniel Nardiello?
 

flynn

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #67 på: November 12, 2007, 18:49:00 »
Jeg har altså ingenting imot å hente en spiss til, men jeg er misliker at vi bare låner spillere. Særlig om de ikke direkte styrker førsteelver'n.

flynn

Erik_

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #68 på: November 12, 2007, 19:06:56 »
Eneste muligheten nå er jo å hente inn spiller på lån eller på free transfer.

Helt greit at De Vries kommer tilbake. Kjenner allerede til spillerne og systemet til Wise, om han har noe.

B-m

Sv: Andrews and De Vries
« Svar #69 på: November 12, 2007, 22:07:00 »
Tror Maradonna Beckford og 'Cangoal if he want' har godt av dette!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?