avstemning

Ønsker du Ã¥ se  Beckford i en fri rolle pÃ¥ Leeds United, eller den 3. verdenskrig.

Fri rolle
13 (38.2%)
3. verdenskrig
14 (41.2%)
Begge deler
2 (5.9%)
Vet ikke
5 (14.7%)

Stemmer totalt: 33

Skrevet av Emne: Scouting report: Jermaine Beckford  (Lest 7222 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #30 på: Januar 11, 2008, 17:05:25 »
WOW!

Leedsstriker Jermaine Beckford has caught the eye of Manchester United-manager Alex Ferguson, and there are strong rumours that Ferguson is ready to offer Cristiano Ronaldo in exchange for Beckford. It’s believed that Ronaldo has fallen out with Wayne Rooney and other senior key players of the United squad, and Ferguson sees Leedsstar Beckford as Ronaldos ideal successor at Old Trafford.

Manchester United is now the fifth Premiership club that has been linked with Beckford. Leedsmanager Dennis Wise has already rejected offers from Derby, Bolton, Wigan and Fulham for a player that surely must be the hottest property in League One.

Ronaldo is not amused....


Link: http://www.tribalfans.com/scum/ronaldo/luscosprank#3  ;D


I rest my case!   ;D
Jon R.

sportcarl1

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #31 på: Januar 11, 2008, 17:47:15 »
WOW!

Leedsstriker Jermaine Beckford has caught the eye of Manchester United-manager Alex Ferguson, and there are strong rumours that Ferguson is ready to offer Cristiano Ronaldo in exchange for Beckford. It’s believed that Ronaldo has fallen out with Wayne Rooney and other senior key players of the United squad, and Ferguson sees Leedsstar Beckford as Ronaldos ideal successor at Old Trafford.

Manchester United is now the fifth Premiership club that has been linked with Beckford. Leedsmanager Dennis Wise has already rejected offers from Derby, Bolton, Wigan and Fulham for a player that surely must be the hottest property in League One.

Ronaldo is not amused....


Link: http://www.tribalfans.com/scum/ronaldo/luscosprank#3  ;D


I rest my case!   ;D
[/Hur mycket pund skulle vi få imellan vid ett evntuellt byte?quote]
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28912
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #32 på: Januar 11, 2008, 17:48:46 »
Fri rolle  7 (36.8%)
3. verdenskrig  8 (42.1%)
Begge deler  1 (5.3%)
Vet ikke  3 (15.8%)
 
Stemmer totalt: 19

Da er avstemningen over og vi kan komme til en slags konklusjon. Hvis vi holder de utenomsportslige aspektene unna, finner vi at en betydelig andel ( 42,4 % )på dette forumet er av den oppfatning at Beckford absolutt bør spille i en fri rolle på Leeds United. Resten bør gå inn i seg selv.  :)



Da kan vi altså slå fast at hele 99,6%  av de som har registrert seg her inne ( 1684 av 1691)  i k k e  ønsker Jermaine i en fri rolle.

...so much for that, Jon  ::)



Nå er du barnslig. Dette blir jo helt feil bruk av statistikk, dumme dumme Asbjørn.  >:(

OK. Vi får vel møtes på middelveien da.

På dette forumet er 42,4% (hvis vi holder de utenomsportslige aspektene unna) fór at Jermaine skal ha en fri rolle, mens 99,6% er imot at Jermane skal ha en fri rolle...  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #33 på: Januar 11, 2008, 18:03:53 »
Dette er riktig hvis du forutsetter at alle som ikke har stemt, er imot at han får en fri rolle.  :)

Det blir vel det samme som å kreditere RV alle "stemmene" til "sofavelgerne" ved neste valg? Mener du virkelig at dette er riktig, Asbjørn? Skal vi brått kaste alle demokratiske og parlamentariske prinsipper på sjøen?  Hvilke konsekvenser vil ikke dette få for nordboerenes måter å leve livene sine på, hvis ditt syn skulle få gjennomslag her?  :)


Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28912
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #34 på: Januar 11, 2008, 18:07:40 »
Dette er riktig hvis du forutsetter at alle som ikke har stemt er imot at han får en fri rolle.  :)

Det blir vel det samme som å kreditere RV alle stemmene til "sofavelgerne" ved neste valg? Mener du virkelig at dette er riktig, Asbjørn? Skal vi brått kaste alle demokratiske og parlamentariske prinsipper på sjøen?  ::)

Nå må du huske på at dette er en viktig sak, det handler om hvorvidt Jermaine skal få lov til å fortsette å ha de samme arbeidsinstrukser i kampene som han har hatt denne høsten, at han skal slippe å føle et ansvar som blir for stort for stakkars mannen, å ha hele banen til disposisjon. Tenk om han i tillegg til dette også skal få hele Cristianos voldsomme vekt over skuldrene, samtidig som han skal fylle skoa hans...

Nei, da må selv demokratiet vike.

Dessuten vet vi jo at Jermaine i noen kamper i høst har vist tendenser til stjernenykker. Om han da i tillegg skal ha en "Ronaldo-rolle" ville han jo ta hélt av...  ::) ::) ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #35 på: Januar 11, 2008, 19:42:36 »
Eller takk. ikke den klysen  ;D ::)

WOW!

Leedsstriker Jermaine Beckford has caught the eye of Manchester United-manager Alex Ferguson, and there are strong rumours that Ferguson is ready to offer Cristiano Ronaldo in exchange for Beckford. It’s believed that Ronaldo has fallen out with Wayne Rooney and other senior key players of the United squad, and Ferguson sees Leedsstar Beckford as Ronaldos ideal successor at Old Trafford.

Manchester United is now the fifth Premiership club that has been linked with Beckford. Leedsmanager Dennis Wise has already rejected offers from Derby, Bolton, Wigan and Fulham for a player that surely must be the hottest property in League One.

Ronaldo is not amused....


Link: http://www.tribalfans.com/scum/ronaldo/luscosprank#3  ;D

Stand up and sing for LEEDS UNITED

lojosang

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #36 på: Januar 12, 2008, 02:18:06 »
Sikkert noen som har vært kultne mot Lonanldo. Stjålet foundationkremen hans, eller bytta ut selvbruningskremen med tigerbalsam.
- Leif Olav

Dennis

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #37 på: Januar 12, 2008, 10:44:39 »
Sikkert noen som har vært kultne mot Lonanldo. Stjålet foundationkremen hans, eller bytta ut selvbruningskremen med tigerbalsam.

Selv savner jeg bendelorm-sveisen hans, med de ekle nydelige blekede stripene i panna.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #38 på: Januar 13, 2008, 13:11:15 »
Jeg så Beckford i L1 for Orient i fjor. La ut denne da:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=7995.0

Var noen spente debatanter som også så frem til Becks sin opptreden for Leeds i år...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #39 på: Januar 13, 2008, 14:53:11 »
Jeg så Beckford i L1 for Orient i fjor. La ut denne da:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=7995.0

Var noen spente debatanter som også så frem til Becks sin opptreden for Leeds i år...

"Var i London i helgen og så denne kampen. Ex-Leeds'er som Ian Morris var en svært aktiv playmaker på Scunthorpe, sammen med en svært så imponerende Jermaine Beckford....
 ...Han imponerte med stor fart, vilje til å vinne alle dueller og en meget bra ballbehandling. Han dro seg fri gang på gang bar et godt Orient-forsvar. Pasningene var av stor kvalitet og overblikket var godt. ....1-1 ble det raskt da Beckford gikk til linja og la inn en utsøkt pasning foran mål....."


Rene playmaker egenskaper du beskrev den gangen, promo.  ::)

Hva om Wise prøvde Becks i en fr....  Nei forresten. Det blir for dumt.  ;D
« Siste redigering: Januar 13, 2008, 14:55:36 av Jon R »
Jon R.

Papi

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #40 på: Januar 13, 2008, 16:29:07 »
Becks er juvelen på topp for oss...

Etter og ha sett høgdepunkter frå kampen mot Northampton, blir eg ein smule imponert over gutten.
Han scorer ikkje mål denne kampen, men kommer til mange sjanser, og runddribler backen fleire gonger 8)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Promotion 2010

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #41 på: Januar 13, 2008, 19:53:37 »
Jeg så Beckford i L1 for Orient i fjor. La ut denne da:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=7995.0

Var noen spente debatanter som også så frem til Becks sin opptreden for Leeds i år...

"Var i London i helgen og så denne kampen. Ex-Leeds'er som Ian Morris var en svært aktiv playmaker på Scunthorpe, sammen med en svært så imponerende Jermaine Beckford....
 ...Han imponerte med stor fart, vilje til å vinne alle dueller og en meget bra ballbehandling. Han dro seg fri gang på gang bar et godt Orient-forsvar. Pasningene var av stor kvalitet og overblikket var godt. ....1-1 ble det raskt da Beckford gikk til linja og la inn en utsøkt pasning foran mål....."


Rene playmaker egenskaper du beskrev den gangen, promo.  ::)

Hva om Wise prøvde Becks i en fr....  Nei forresten. Det blir for dumt.  ;D

Søren........nå er det både husken og å kvalitetssikre innleggene....!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #42 på: Januar 15, 2008, 14:54:32 »
Ift det jeg har sett av Beckford tidligere i år, ble jeg storligen imponert over det han viste mot Crewe. Sammenligningsgrunnlaget er ikke all verden, men ift det jeg så i et par kamper tidligere i sesongen har han modnet og utviklet seg enormt. Trygg og smart med ballen, god til å bevege seg og søke nye posisjoner, jobbet bra bakover på banen, god balanse og dømmekraft ift å spille inn andre vs avslutte på mål etc.

Virket ellers som han hadde full kontroll på temperamentet, og var 'god venn' med dommeren hele kampen. Becks har ikke fått gult kort siden kampen mot Swindon den 17/11 - og det kortet var billig!. Det er 10 strake kamper uten kort det!

Når en ser hva Beckford leverer etter kun ett år i profesjonell fotball, kommer han til å bli litt av en spiss om denne utviklingen fortsetter.

I tillegg til Paul Jewell/Stan Ternent fra Derby, så jeg også Adrian Heath (også ansatt i Derby?) på tribunen i går, og etter hva jeg forstår var også Gordon Strachan tilstede - og sikkert et stort kobbel av scouts fra andre klubber. Tror det er mange som har shortlistet Beckford etter denne kampen.

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #43 på: Januar 15, 2008, 15:05:31 »
Men adressen på svært mange av pasningene hans vitner om en SPISS ikke om en playmaker.
Det samme gjorde målet hans. Så kom med tredje verdenskrig du, Jon.
- Leif Olav

Runar

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #44 på: Januar 15, 2008, 15:28:02 »
Beckford er en spiller som mister ballen 9 av 10 ganger, den tidende gangen ligger riktig nok ballen i mål:-)
 

Per-Stian

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #45 på: Januar 16, 2008, 13:39:14 »
Jewell laughs off Beckford link

Derby manager Paul Jewell has hit back at Leeds United boss Dennis Wise by insisting he is looking for "better players" than Jermaine Beckford.

The Premier League strugglers have been linked with a swoop for the 16-goal marksman and Jewell watched the striker in action in Monday's 1-0 win at Crewe.

However, following Dennis Wise's blast that Leeds are a bigger club than Derby, the Ram's boss has distanced himself from a bid, stating the striker is not of the quality he is looking for.

"I would not make any comment about that (Wise's claim) because I think it is disrespectful for a manager to talk about other teams unless they are saying nice things," he told the Yorkshire Post.

"I wouldn't say anything about Leeds United other than to say I have got no interest in Jermaine Beckford. He had a good spell at Scunthorpe last year.

"He is having a decent season so far but, with all respect to Jermaine Beckford, I am looking for better players than that."

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_3052534,00.html

pale

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #46 på: Januar 16, 2008, 14:01:26 »
Dette er selvsagt bare tull fra Jewell.
Så klart var det Beckford de var og så på.
Han må gjerne kikke på bedre spillere, men det spørs om han får tak i så mange.

Men for all del, hvis de har mistet interessen for Becks er det flott for oss.

Og til slutt er jeg enig med Jewell i at det ikke er noe poeng i å slenge med leppa om andre klubber.

baste

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #47 på: Januar 16, 2008, 14:04:39 »
Jewell slenger med leppa om personen Becks..at han ikke holder mål...sier riktignok at Becks duger i L1 ...men dog....

Håper Becks etter dette blir enda mer bestemt på å være i Leeds.

Promotion 2010

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #48 på: Januar 16, 2008, 15:56:11 »
Jewell slenger med leppa om personen Becks..at han ikke holder mål...sier riktignok at Becks duger i L1 ...men dog....

Håper Becks etter dette blir enda mer bestemt på å være i Leeds.

Utrolig bra uttalelse av Jewell. Så du den Jon?  ;D Jeg tror kanskje Wise er lur nok til å bruke den uttalelsen for hva den er værd...  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #49 på: Januar 16, 2008, 16:14:42 »
Syns som sagt denne påståtte ordkrigen mellom Wise og Jewell er blåst opp til de grader. Selvsagt ønsker Wise å beskytte vår juvel mot interesse fra ymse middelmådigheter, og jeg syns da heller ikke det Wise sa var annet enn en bisetning, langt fra noe angrep på selve Derby. I tillegg var det jo ikke minst korrekt! At Jewell nå 'angriper' den aktuelle personen, Jermaine Beckford, blir det samme som å pisse i motvind. Han kunne like godt sagt 'styreformannen min er sterkere enn styreformannen din!'

Ikke bare var det et barnslig motangrep, men når halve Derby-ledelsen trapper opp på Gresby Road, var det ikke for å bevitne en storkamp. Det var for å se på en spiller - Jermaine Beckford. Uttalelsen sier vel mest om Derbys tilstand, fremfor Beckfords talent. For det første tror jeg Leeds per i dag er minst like gode som Derby sportslig og dersom Jewell drar til Crewe for å se Beckford, for deretter å kalle han altfor dårlig for Premier League... Vent litt... Derby er jo heller ikke gode nok for Premier League, så da snakker vel Jewell sant da??  ??? Beckford er ikke god nok for Premier League, men det er da ikke der Derby spiller neste år, likevel?

Denne kan sikkert også vries til at det var 'Wise som startet' eller lignende, men ettersom jeg mener det hadde blitt totalt feil, gjør det meg litt godt å se at geniet Paul Jewell også tråkker i salaten iblant?  8)
« Siste redigering: Januar 16, 2008, 16:53:40 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #50 på: Januar 16, 2008, 20:26:15 »
Jewell slenger med leppa om personen Becks..at han ikke holder mål...sier riktignok at Becks duger i L1 ...men dog....

Håper Becks etter dette blir enda mer bestemt på å være i Leeds.

Utrolig bra uttalelse av Jewell. Så du den Jon?  ;D Jeg tror kanskje Wise er lur nok til å bruke den uttalelsen for hva den er værd...  8)

Jeg så den og har allerede kommentert det i en annen tråd, promo.( før jeg leste denne)  Rett og slett en liten genistrek (på flere måter) og det må ha vært nettopp dette som Wise var ute etter. Nesten ufattelig hvordan Jewell lot seg lure. Respekt! Respekt!  ;D
Jon R.