Skrevet av Emne: Derry på lån til Palace  (Lest 9631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #60 på: Desember 06, 2007, 00:50:20 »
Du har absolutt et poeng eller to her, fornuftige mann.   :)
Jon R.

berlin

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #61 på: Desember 06, 2007, 11:58:00 »
Ikke noe stort bidrag fra meg, men jeg har sett på ratingen av Derry i sine 4 kamper for Palace.
De har vært midt på treet ( 3 x 6 ), så nær som første ( 7 ). I disse kampene har CP gjort det bra,
og hans kollegaer har oftest blitt ratet høyere. Men han har jo spilt alle 4 kampene da.

BERGH

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #62 på: Desember 06, 2007, 12:10:04 »
Derry for leeds 8)
 

Runar

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #63 på: Desember 06, 2007, 12:19:42 »
Synes d er rart JonR at man nå plutselig skal ha et kritisk syn på hvordan leeds opptrer, mens under blackwells første sesong så skulle man ta alle vurderinger som ble gjort for god fisk..

Jeg er helt for at Derry skal ha spilt sin siste kamp for Leeds, selv om han HELT sikkert er mer enn god nok til å spille i league one oh tydeligvis CCC, men jeg vil at Leeds skal benytte seg av andre typer spillere - Derry er en grå spiller i mine øyne, som ligger altfor typer å sparker etter motspillerne...

Jeg tenker på framtiden, og at mener jeg forssat at man ikke kan ha for mange alternativer sentralt på midtbanen ettersom våre største "talenter" også er aktuell i denne posisjonen.
 

Dennis

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #64 på: Desember 06, 2007, 12:50:00 »
La oss så si at det ikke var fitness, men "dårlige holdninger" som er den egentlige årsaken. Hvorfor tåkelegge og gi inntrykk av å holde døra på gløtt for et come back, når spilleren heller burde blitt sparket ut av den samme døra? Wise har da ellers vært svært så handlekraftig ( jfr Butler/gregan som du  nevner her) når spillere ikke har passet inn i opplegget hans. Er det "latterlig" og "konspiratorisk" å undre seg over dette også?  :-\

Kanskje Wises handlinger er litt mer diffuse i denne saken nettopp fordi Shaun Derry er såpass populær blant fansen som han er og at han ikke ønsker å skade sitt litt småømme rykte blant Leeds-fansen ved å kaste en favoritt på hue og rævva ut? Paul Butler var ikke veldig populær mot slutten, var han vel? Nå skal ikke dette snues mot en popularitets-konkurranse, men jeg tror du tar tankegangen.

Uttad er han nok den midtbanekrigeren vi alltid vil se i Leeds-trøya. Jeg tenker da på typen Billy Bremner, David Batty og Gary Speed (uten spillemessig sammenligning, forøvrig) derfor tror jeg Wise er litt forsiktig i behandlingen av Derry. Eller kanskje grunnen til det er rett og slett fordi Wise bokstavelig talt setter døra på gløtt for et comeback, dersom Derry skulle overbevise han? Er det bevist at ordene kun er et spill for galleriet? Men egentlig tror jeg vel Midjo har rett i at Wise ønsker å spare pressen for blekk til å dekke tabloidoverskriftene sine. Og Wise kan vel lære av sine feil han som alle andre?

Ã… sette Shaun Derry inn i et lag som har gjort det svært bra i starten, ville uansett vært ganske oppsiktsvekkende, ettersom han knapt har spilt fotball på halvannet år. Ã… ha han som backup i et tøft kampprogram? Ja, kanskje det, men er det ikke sentral midtbane vi har nær sagt konkludert med at vi har nok av spillere da? Det er i alle fall ikke lenge siden vi ikke ønsket denne unge karen fra Ipswich eller Leicester fordi posisjonen er godt nok dekket som den er.

Latterlig og konspiratorisk? Nei, det er det nok ikke. Det er lov å stille seg spørsmål om saken og det er lov å gi sine meninger til spørsmålene  ::)


« Siste redigering: Desember 06, 2007, 12:54:02 av Mr Kaizer »
Marching on together!

chief

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #65 på: Desember 06, 2007, 13:29:11 »
Konspirasjonsteorier eller ikke, Shaun Derry er den beste midtbanespilleren i klubben idag (skadefri naturligvis) Og hvis ikke det er andre veldig tungtveiende grunner som gjör det umulig å bruke mannen, er det bare å få han tilbake fra Palace og inn på laget.

1 4 all and all 4 1

Runar

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #66 på: Desember 06, 2007, 15:52:21 »
Beste midtbanespilleren i klubben? Har du sett han spille godt de siste 2 årene?
 

Jon R

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #67 på: Desember 06, 2007, 15:57:09 »
Synes d er rart JonR at man nå plutselig skal ha et kritisk syn på hvordan leeds opptrer, mens under blackwells første sesong så skulle man ta alle vurderinger som ble gjort for god fisk..


Dette er med all respekt sludder og vås, Runar.  ;)

Du og jeg var grunnleggende uenig i hovedsak en ting, som vi brukte mye tid på å diskutere: Du hevdet at ungutta ikke fikk sjansen på førstelaget, mens jeg hevdet at det var positivt feil. (Jeg mener den dag i dag at det bare er å se på oversikten over spilletid den sesongen for å se hvem som hadde "rett". ) Videre diskuterte vi mye "timingen" ift å introdusere Lennon ( som hadde gått skadet i pre-season) : Jeg mente timingen var god, du mente den var dårlig. Det som forundret meg den gangen var at det var en ganske stor gruppe av debattanter som ikke hadde et eneste positivt ord om jobben som ble gjort, men som bare hamret og jamret ved nær sagt hver anledning. Sånn sett ble det en polarisering mellom "Blackwell-elskeren" Jon R og en gruppe hodeløse høns.   :)
Jon R.

chief

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #68 på: Desember 06, 2007, 16:49:42 »
Beste midtbanespilleren i klubben? Har du sett han spille godt de siste 2 årene?

Har sett Derry i mange kamper fra han debuterte og frem til ifjor. Hvis man legger til grunn de kampene hvor han var skadefri, vil jeg påstå at han er vår beste og mest komplette midtbanespiller.
Mulig at han er den eneste av våre som har kapasitet på Pr.L nivå.

Dette er min subjektive oppfatning av spilleren og du kan selvfölgelig vaere uenig i den Runar.

Derry for Leeds
1 4 all and all 4 1

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #69 på: Desember 06, 2007, 16:59:55 »
Sånn sett ble det en polarisering mellom "Blackwell-elskeren" Jon R og en

...hvis du tenker ordentlig etter, Jon, er du sikker på at du elsker Kevin, after all... (jeg mener, Elizabeth rank'er vel en smule høyere...)  ::)

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #70 på: Desember 06, 2007, 21:51:19 »

...hvis du tenker ordentlig etter, Jon, er du sikker på at du elsker Kevin, after all...

Jeg elsker ikke Kev` lenger. Forholdet begynte for alvor å skrante mai 2006 og jeg brøt med han i slutten av august samme året. Hjertet mitt tilhører en annen nå.  :)
Jon R.

HåvardK

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #71 på: Desember 06, 2007, 22:40:34 »

...hvis du tenker ordentlig etter, Jon, er du sikker på at du elsker Kevin, after all...

Jeg elsker ikke Kev` lenger. Forholdet begynte for alvor å skrante mai 2006 og jeg brøt med han i slutten av august samme året. Hjertet mitt tilhører en annen nå.  :)
Men ikke en liten rotte med stikkende øyne, vel?

Jon R

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #72 på: Desember 07, 2007, 00:00:23 »

...hvis du tenker ordentlig etter, Jon, er du sikker på at du elsker Kevin, after all...

Jeg elsker ikke Kev` lenger. Forholdet begynte for alvor å skrante mai 2006 og jeg brøt med han i slutten av august samme året. Hjertet mitt tilhører en annen nå.  :)
Men ikke en liten rotte med stikkende øyne, vel?

For å si det sånn: Man tukter den man elsker, Håvard. Jo, jeg er nok litt nyforelsket.  :-*
Jon R.

Runar

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #73 på: Desember 07, 2007, 00:27:50 »
Synes d er rart JonR at man nå plutselig skal ha et kritisk syn på hvordan leeds opptrer, mens under blackwells første sesong så skulle man ta alle vurderinger som ble gjort for god fisk..


Dette er med all respekt sludder og vås, Runar.  ;)

Du og jeg var grunnleggende uenig i hovedsak en ting, som vi brukte mye tid på å diskutere: Du hevdet at ungutta ikke fikk sjansen på førstelaget, mens jeg hevdet at det var positivt feil. (Jeg mener den dag i dag at det bare er å se på oversikten over spilletid den sesongen for å se hvem som hadde "rett". ) Videre diskuterte vi mye "timingen" ift å introdusere Lennon ( som hadde gått skadet i pre-season) : Jeg mente timingen var god, du mente den var dårlig. Det som forundret meg den gangen var at det var en ganske stor gruppe av debattanter som ikke hadde et eneste positivt ord om jobben som ble gjort, men som bare hamret og jamret ved nær sagt hver anledning. Sånn sett ble det en polarisering mellom "Blackwell-elskeren" Jon R og en gruppe hodeløse høns.   :)

Sludder å vås for du ta på din egen kappe. Jeg sa aldri at spillerne ikke fikk "sjansen" vi vet begge at det var delegert endel spille tid til alle å en hver i troppen. Men jeg mente og mener det forsatt i dag at spillerne ikke ble satset på. Om du forsat mener at de ble det så er jo det noe du får ta på din egen kappe. Jeg var blant annet meg misfornøyd med at spillerne måtte til en hvertid spille ut av posisjon, om det ikke var vanskelig nok å slå igjennom fra før lissom. Og at en hver unnskyldning med tap var at vi hadde så mange unge spillere på banen... Grunnen til at folk hamret løs (jeg kan kun snakke for meg selv) kan jo være at de ikke var fornøyd. For min del så var jeg grunnleggende uenig med den strategien som Blackwell valgte. Og etter min mening så hadde vi rykket rett ned igjen fra PL med det laget som vi hadde i play off sesongen (det hadde vel vært bedre enn å rykke med i league one vel å merke) Men korthuset raste sammen etter min mening pågrunn av valgene å stragtegien Blackwell valgte 04/05 -05/06........

No var det ikke snøen som falt under Blackwell vi skulle diskutere her.

Jeg er helt klar på at Derry ikke er i Leeds fordi Wise ikke vil ha han der. Det trenger ikke nødvendigvis han noe med sporslige kvalikfikasjonene hans .

Og for min del er ikke det nødvendig heller, det er "totalpakka" som teller i denne sammenhengen, og om den ikke er god nok for Wise....Vel så gjør han det eneste riktige å kvitte seg med han. Akkurat som om Blackwell gjorde når han "kvittet" seg med 19 "juniorer."  Dersom han ikke hadde troen på de så er jo det eneste riktige å be de reise til et annet sted. Hva som er rett å galt er jo helt umulig å komme fram til før i ettertid og selv da så har jo man ingen garanti for hvordan det ville ha blitt idag om Blackwell hadde gjort som jeg ville......

Jeg synes uansett at det er feil å kritisere valget til Wise om å sende Derry vekk når resultatene har vært som de har vært... En manager blir dømt etter sine resultater ikke nødvendigvis hvordan han oppnår de. Reint personlig så synes jeg Derry er en grå å trist fotballspiller (ikke at Hughes og Douglas er noen fargeklatter) så jeg er ikke "lei" meg for at han er på vei bort. Det er ikke akkurat som han har byttet ronaldinho mot Kandol heller...
 

Runar

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #74 på: Desember 07, 2007, 00:30:46 »
Jeg velger absolutt å være uenig. Jeg synes aldri han har vært GOD i Leeds trøyen. Han er ikke en så allerverst spiller for all del, men jeg mener vi har flere bedre alternativer i stallen.

Beste midtbanespilleren i klubben? Har du sett han spille godt de siste 2 årene?

Har sett Derry i mange kamper fra han debuterte og frem til ifjor. Hvis man legger til grunn de kampene hvor han var skadefri, vil jeg påstå at han er vår beste og mest komplette midtbanespiller.
Mulig at han er den eneste av våre som har kapasitet på Pr.L nivå.

Dette er min subjektive oppfatning av spilleren og du kan selvfölgelig vaere uenig i den Runar.

Derry for Leeds
 

Per-Stian

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #75 på: Desember 07, 2007, 00:46:23 »
Shaun "breakdancer" Derry er den beste midtbanespelaren Leeds har hatt på mange år! Punktum. Få han tilbake!

lojosang

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #76 på: Desember 07, 2007, 10:47:14 »
Det er ikke akkurat som han har byttet ronaldinho mot Kandol heller...

Men akkurat DET hadde slett ikke vært så dumt!  ;D
- Leif Olav

Runar

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #77 på: Desember 07, 2007, 11:39:59 »
Det er ikke akkurat som han har byttet ronaldinho mot Kandol heller...

Men akkurat DET hadde slett ikke vært så dumt!  ;D

Bare å kvitte seg med Kandol etter min mening
 

Jon R

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #78 på: Desember 07, 2007, 12:19:13 »

Jeg synes uansett at det er feil å kritisere valget til Wise om å sende Derry vekk når resultatene har vært som de har vært... En manager blir dømt etter sine resultater ikke nødvendigvis hvordan han oppnår de. Reint personlig så synes jeg Derry er en grå å trist fotballspiller (ikke at Hughes og Douglas er noen fargeklatter) så jeg er ikke "lei" meg for at han er på vei bort. Det er ikke akkurat som han har byttet ronaldinho mot Kandol heller...

Igjen: Jeg kan ikke se at jeg har kritisert Wise i denne tråden. Jeg har første og fremst undret meg over begrunnelsen for å låne han ut, satt opp mot spilletiden og den sportslige suksessen han har opplevd i Palace. Videre har jeg ( og andre) reflektert rundt andre mulige årsaker til at han er lånt ut. Hvis "dårlige holdninger" er årsaken, er det naturlig å undre seg over hvorfor han ikke er "sparket" ut av klubben slik feks Butler ble. Jeg synes at de ulike synepsunktene har vært inetressant lesning, og for min del er denne saken litt mindre "underlig" idag enn den var for to uker siden.  :)

Jeg er absolutt av den oppfatningen av at hvis Derry er en dårlig miljøfaktor, er det best for alle at han går til en annen klubb. Videre kan det være klokt å være tildekkende for omverdenen, sett i lys av tidligere erfaringer med å blåse interne konflikter i media, samt at "saken Shaun Derry" bør behandles som spesielt sensitiv. En naturlig konklusjon er da at Wise har lært av feila fra ifjor. Det kan også være så enkelt at derry har hatt en raskere fysisk progresjon enn noen kunne ane, og at han er tilbake i førstelagsdiskusjonen i januar, selv om jeg anser det pr idag som den minst sannsnynlige forklaringen.  :)
« Siste redigering: Desember 07, 2007, 12:25:49 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #79 på: Desember 07, 2007, 12:34:35 »
Godt å se at denne tråden er back on track etter at den tok en småskummel vending mot Jon Rs private kjærlighetsliv.  ::)

Ikke at det hadde vært noe dårlig diskusjonsgrunnlag, altså Jon!  ;)

Emnet Shaun Derry er spesielt i Leedssammenheng og ikke minst er det veldig interessant å lese denne tråden. Uten tvil er han en spiller som bokstavelig talt spiller på et bredt spekter hos oss; noen mener han er den beste spilleren i stallen skadefri, mens andre mener han like godt kan kvittes med. Ikke mange spillere opplever så mange forskjellige oppfatninger om seg selv og sine ferdigheter!

I fjor snakket vi om blant annet om Kandol og Heath, som svært få (inkludert undertegnede) levnet noen fremtid i klubben. Nå er de - på et lavere nivå, vel og merke - faste i et lag som presterer. Et år, eller kun et par måneder, kan på en og samme tid være svært kort og svært lang tid i fotball. Hvem vet hvor Derry ender opp hen i januar?
« Siste redigering: Desember 07, 2007, 13:40:34 av Mr Kaizer »
Marching on together!

berlin

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #80 på: Desember 07, 2007, 12:51:02 »
Knapt nok verdt en egen tråd, men......

Ser det som kun positivt at Derry lånes ut til Palace. Skulle han få spilletid, så er jo det bare bra,
da kan vi enten hente han tilbake eller kanskje få en liten overgangssum om Warnock vil ha han fast.

Antagelig vil han forsatt få lite spilletid, også hos Palace, dårlig fitness og skadeutsatt om han er.

Men å spille for gamleklubben kan gi inspirasjon, mon tro om han ikke lengter tilbake til London.

Kilde: LUFC Offisiell side + de fleste store andre

Lite visste jeg........må nok tenke meg om en gang eller to før jeg neste gang starter en ny tråd, dumme, dumme meg.  ;D
Hadde ikke jeg startet tråden, er det ikke sikkert noen hadde oppdaget at Derry hadde blitt lånt ut til Palace en gang.  ;D ;D ;D

Dennis

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #81 på: Desember 07, 2007, 12:56:13 »
Lite visste jeg........må nok tenke meg om en gang eller to før jeg neste gang starter en ny tråd, dumme, dumme meg.  ;D
Hadde ikke jeg startet tråden, er det ikke sikkert noen hadde oppdaget at Derry hadde blitt lånt ut til Palace en gang.  ;D ;D ;D

Vi gjør alle feil, berlin::) :D
Marching on together!

Runar

Sv: Derry på lån til Palace
« Svar #82 på: Desember 07, 2007, 14:40:35 »

Jeg synes uansett at det er feil å kritisere valget til Wise om å sende Derry vekk når resultatene har vært som de har vært... En manager blir dømt etter sine resultater ikke nødvendigvis hvordan han oppnår de. Reint personlig så synes jeg Derry er en grå å trist fotballspiller (ikke at Hughes og Douglas er noen fargeklatter) så jeg er ikke "lei" meg for at han er på vei bort. Det er ikke akkurat som han har byttet ronaldinho mot Kandol heller...

Igjen: Jeg kan ikke se at jeg har kritisert Wise i denne tråden. Jeg har første og fremst undret meg over begrunnelsen for å låne han ut, satt opp mot spilletiden og den sportslige suksessen han har opplevd i Palace. Videre har jeg ( og andre) reflektert rundt andre mulige årsaker til at han er lånt ut. Hvis "dårlige holdninger" er årsaken, er det naturlig å undre seg over hvorfor han ikke er "sparket" ut av klubben slik feks Butler ble. Jeg synes at de ulike synepsunktene har vært inetressant lesning, og for min del er denne saken litt mindre "underlig" idag enn den var for to uker siden.  :)

Jeg er absolutt av den oppfatningen av at hvis Derry er en dårlig miljøfaktor, er det best for alle at han går til en annen klubb. Videre kan det være klokt å være tildekkende for omverdenen, sett i lys av tidligere erfaringer med å blåse interne konflikter i media, samt at "saken Shaun Derry" bør behandles som spesielt sensitiv. En naturlig konklusjon er da at Wise har lært av feila fra ifjor. Det kan også være så enkelt at derry har hatt en raskere fysisk progresjon enn noen kunne ane, og at han er tilbake i førstelagsdiskusjonen i januar, selv om jeg anser det pr idag som den minst sannsnynlige forklaringen.  :)


Mulig du ikke har direkte kritisert utlånet av Derry. Jeg så s Derry spille reservelagskamp for en drøy mnd siden - og da så han ut som han var utrent å jævli. At han no viser prov på jo grunntrening MÃ… jo oppfattes posititivt av Wise. Han har jo åpnet døren litt for at det er opp til Derry å komme tilbake.