Skrevet av Emne: Ny assistent: Steve Staunton  (Lest 7308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Masinga

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #30 på: Februar 04, 2008, 17:01:33 »
Greit å få assistenten på plass. Staunton er et meget beskrevet blad som spiller, men et ubeskrevet blad som trener. Rent bortsett fra at han fikk sparken som Irlands trener, etter kort tid.
Masinga, medl.nr. 1250

Stifler

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #31 på: Februar 04, 2008, 17:52:11 »
Hva slags CV har han som trener da?

Managerjobben for Irland får man kastet etter seg nå om dagen!

Men kan ikke akkurat si de tar hvem som helst :) Nå er Giovanni Trapattoni snart klar for jobben.
De gamlet når de fikk Staunton som ny manager, og han gjorde absolutt ingen god jobb, så er ikke helt sikker på hva jeg skal syntes om dette...
-Nr 2 er den første taperen-

Lids

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #32 på: Februar 04, 2008, 17:52:32 »
Staunton får jobben som nummer to under Gary McAllister.

McAllister skal lede Leeds ut sesongen, etter at Dennis Wise forsvant til Newcastle. Tidligere i sesongen mistet man også assistenttrener Gustavo Poyet.

Leeds spiller på tredje beste nivå i det engelske ligasystemet. Etter en kjempestart på sesongen har laget opplevd en formsvikt i det siste.

http://fotball.fvn.no/internasjonal/article99456.ece
Thomas

Lids

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #33 på: Februar 04, 2008, 17:53:32 »
Thomas

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #34 på: Februar 04, 2008, 18:00:54 »


Men kan ikke akkurat si de tar hvem som helst :) Nå er Giovanni Trapattoni snart klar for jobben.
De gamlet når de fikk Staunton som ny manager, og han gjorde absolutt ingen god jobb, så er ikke helt sikker på hva jeg skal syntes om dette...

Har du peiling på irer da?  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #35 på: Februar 04, 2008, 18:05:08 »
Staunton får jobben som nummer to under Gary McAllister.

McAllister skal lede Leeds ut sesongen, etter at Dennis Wise forsvant til Newcastle. Tidligere i sesongen mistet man også assistenttrener Gustavo Poyet.

Leeds spiller på tredje beste nivå i det engelske ligasystemet. Etter en kjempestart på sesongen har laget opplevd en formsvikt i det siste.

http://fotball.fvn.no/internasjonal/article99456.ece


...bortsett fra i norske lokalaviser tror jeg ikke det er offisielt bekreftet underskrevet kontrakt ennå (ikke ifølge Yorkshire Post f.eks.) - selv om man venter at det er like rundt hjørnet...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #36 på: Februar 04, 2008, 18:20:29 »
spennende og uventet. Ser ut som brikkene begynner å falle på plass nå. Håper bare det vises på banen også nå ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

pedro

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #37 på: Februar 04, 2008, 18:55:58 »
Staunton får jobben som nummer to under Gary McAllister.

McAllister skal lede Leeds ut sesongen, etter at Dennis Wise forsvant til Newcastle. Tidligere i sesongen mistet man også assistenttrener Gustavo Poyet.

Leeds spiller på tredje beste nivå i det engelske ligasystemet. Etter en kjempestart på sesongen har laget opplevd en formsvikt i det siste.

http://fotball.fvn.no/internasjonal/article99456.ece


...bortsett fra i norske lokalaviser tror jeg ikke det er offisielt bekreftet underskrevet kontrakt ennå (ikke ifølge Yorkshire Post f.eks.) - selv om man venter at det er like rundt hjørnet...



Det påståes hvertfall her http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1232683,00.html
Leedsomaniac

Stifler

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #38 på: Februar 04, 2008, 19:00:46 »


Men kan ikke akkurat si de tar hvem som helst :) Nå er Giovanni Trapattoni snart klar for jobben.
De gamlet når de fikk Staunton som ny manager, og han gjorde absolutt ingen god jobb, så er ikke helt sikker på hva jeg skal syntes om dette...

Har du peiling på irer da?  ;D




Funny everytime ::) ;D
-Nr 2 er den første taperen-

Sleivind

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #39 på: Februar 04, 2008, 19:05:39 »
Hmm, det var vel et rimelig overraskende valg? Var vel ikke akkurat imponerende det han fikk til i Irland, men det blir spennende å se om han greier å utrette noe med Super Leeds.

Adis

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #40 på: Februar 04, 2008, 19:49:32 »
Tror kanskje jeg er et lite hakk mindre positiv en de fleste her. Overhodet ikke kritisk dårlig ansettelse dette men jeg vet ikke.. mulig fordi jeg ikke har noe klart inntrykk av hvordan han er som person i en sånn rolle. Men, han har bøttevis med rutine, kjenner spillet inn og ut og etter det jeg kan huske var han en spiller med stor moral og innsats. Håper han flytter holdningene over til Leedsspillerne og kan løfte treningene og innstillingen.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

sveifors

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #41 på: Februar 04, 2008, 20:25:46 »
Endelig kan vi få skikk på det defensive og dødball imot. Dette er bra. Macca og Staunton er sikkert samkjørte, sikkert ikke maccas førstevalg siden han ringte Staunton igår.

Kan ikke sammenligne landslagsjobb mot trener i klubb direkte så det har ingen betydning at han fikk fyken der.

Staunton var i sin spilledager en ærlig hardtarbeidende spiller som lojalt fulgte sitt lags strategi, dette trenger vi også....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Adis

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #42 på: Februar 04, 2008, 20:55:26 »
Det burde vel legges til at Staunton neppe var førstevalget til Macca ettersom han sa de han ville ha var "in jobs" og han jobbet med å løse det.. Staunton var vel ei i noen jobb..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #43 på: Februar 04, 2008, 21:10:28 »
Heller ikke Staunton sier meg stort om kvalitet/stil på treningsfeltet, men det kan jo for all del bli bra. Jeg hakke peil!

Jeg forstår det slik at man prøvde å få Sammy Lee klar, men at det pga noe kontraktsgreier ifbm avgangen i Bolton i fjor så lot det seg ikke gjøre.

SA

marve

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #44 på: Februar 04, 2008, 22:05:13 »
Våre medsupportere på wacco slakter jo fyren totalt ,spesielt de irske supporterne .
Må si jeg er meget skeptisk både når det gjelder macca og staunton .
Oser vell ikke manager erfaring av noen av de ,men jeg håper inderlig at min uro motbevises kjapt og at det blir disse 2 som får oss først til championship så prl.
 

Jon R

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #45 på: Februar 04, 2008, 22:05:26 »
Kan ikke finne spesielle argumenter verken for eller imot denne ansettelsen. Verre enn utdaterte Bassett kan det umulig være, men neppe bedre enn Sammy Lee.  :)
Jon R.

berlin

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #46 på: Februar 04, 2008, 22:51:14 »
Våre medsupportere på wacco slakter jo fyren totalt ,spesielt de irske supporterne .
Må si jeg er meget skeptisk både når det gjelder macca og staunton .
Oser vell ikke manager erfaring av noen av de ,men jeg håper inderlig at min uro motbevises kjapt og at det blir disse 2 som får oss først til championship så prl.

Irene er vel nesten inhabile, da de nok er opptatt av jobben han gjorde som sjef for Irlands landslag.

Synes det er positivt at assistenten er på plass såpass tidlig, da vi har dårig tid til å komme på rett kjøl igjen.

Positivt er det også at både Macca og Staunton nok har bra kredibilitet blant spillerne. Det må jo nesten være en grunn til at Staunton
i det hele tatt fikk landslagsjobben.

Om en mnd eller 2 får vi vite om de kan regne med å få lengre kontakter. Gjør vi det dårlig er det vel ingen som vet hva som vil skje,
men stadige managerbytter bidrar ikke til kontinuitet.
Personlig strekker min tålmodighet når det gjelder Macca, seg utover årets sesong, uansett utfall. Når det gjelder Stautons fortsettelse
bør Macca selv avgjøre det. Rykker vi opp regnes begge for å være en suksess, hvis ikke kan det bli duket for et assistent-skifte.

Men så har du den kanskje mest avgjørende faktoren: Hva skjer på eier-fronten til sommeren?

Roy

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #47 på: Februar 04, 2008, 22:58:27 »
Dette virker bra...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

baste

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #48 på: Februar 04, 2008, 23:35:28 »
Spennende combo, Staunton ser ut som en "tøff" trener(ass).. Tror dette er bra for laget, to "store" inn, rask etter Wise forlot skuta. Tror det er viktig at tidsaspektet ble så minimal som mulig.
 ;D

flynn

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #49 på: Februar 05, 2008, 09:13:15 »
Skal vel vanskelig gjøres å finne en manager eller assistent som både:
a) har rikelig med erfaring fra engelsk fotball, og
b) aldri har blitt kastet / gått av mot sin vilje i tidligere lag

I så fall snakker vi vel om Wenger eller Ferguson, og det var vel aldri særlig aktuelt.

I McAllister & Staunton har vi to flotte typer som begge har en lang og suksessrik karriere bak seg som spillere, som alltid har vært preget av entusiasme og lojalitet, og som begge har forsøkt seg på manager/treneryrket før.
Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette er as-good-as-it-gets med tanke på hvor vi faktisk er i dag.

flynn

Kato

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #50 på: Februar 05, 2008, 09:22:12 »
Helt enig med Flynn.

Med slike typer strekker min tålmodighet seg mmyyyyyeeee lengre enn med "banditter" bak spakene.

Noen rasler med sablene etter første kamp, meningsløst.

Enhver ny leder bør fredes i 100 dager.

 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #51 på: Februar 05, 2008, 12:48:23 »
McAllister og Staunton ser ut som et spennende team, men så skal vi ikke glemme at Stauntons siste jobb innen club management var som assistenttrener under den skandaliserte Paul Merson i Walsall…. Hva kan det si om Stauntons dømmekraft montro?  ::)

Håper ikke forskjellen fra Wise/Bassett er SÃ… stor at spillerne må bruke 4-5 kamper for å komme seg over ’kultursjokket’ dette managerskifte kan innebære.

Etter å ha lest en del kommentarer på Ordet Fritt den siste uka, virker det som mange synes det er viktigere å ha et sympatisk managerteam med en god CV, enn å ha et managerteam som gir resultater...?

Forhåpentligvis får vi både i pose og sekk…?  ::)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #52 på: Februar 05, 2008, 16:31:57 »
Helt enig med Flynn.

Med slike typer strekker min tålmodighet seg mmyyyyyeeee lengre enn med "banditter" bak spakene.

Noen rasler med sablene etter første kamp, meningsløst.

Enhver ny leder bør fredes i 100 dager.

Foreslår at vi legger ned forumet i 100 dager, så ingen kommer med meningsløs kritikk mot den nye manageren. Hvor ble det av den kato som hudflettet, slaktet og parterte Dennis Wise etter bare drøye to mnd i stolen?  ;)
Jon R.

haak-d

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #53 på: Februar 05, 2008, 16:40:39 »
Det teamet vi har nå virker veldig spennede i mine øyne. Får bare håpe de klarer å få spillerne til å yte maks, da det den siste tiden har gått merkelig dårlig. Vi har jo bare scoret 2 ganger på siste 5 kampene og har ikke vunnet på siste 4. Måtte bare Gary få skikk på det offensive og Steve på det defensive, slik at vi rykker opp. Når det gjelder det defensive så ordner nok det seg selv nå som Rui er på vei tilbake. Ellers virker alt spennede, syns kanskje Mac slapp til litt mange nye i forrige kamp, men ingen kritikk. Han skal få arbeidsro av meg, inntil videre :)
 

Dennis

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #54 på: Februar 05, 2008, 17:04:19 »
Helt enig med Flynn.

Med slike typer strekker min tålmodighet seg mmyyyyyeeee lengre enn med "banditter" bak spakene.

Noen rasler med sablene etter første kamp, meningsløst.

Enhver ny leder bør fredes i 100 dager.

Foreslår at vi legger ned forumet i 100 dager, så ingen kommer med meningsløs kritikk mot den nye manageren. Hvor ble det av den kato som hudflettet, slaktet og parterte Dennis Wise etter bare drøye to mnd i stolen?  ;)

Det lurte jeg litt på også  ::)
Marching on together!

Sheridan

Sv: Ny assistent: Steve Staunton
« Svar #55 på: Februar 05, 2008, 17:25:24 »
Staunton - sikkert greit  :)