Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spillere ut  (Lest 67709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #150 på: Januar 01, 2008, 10:50:16 »
Shaun Derry has refused an urgent request from Dennis Wise to return to Leeds United and solve the club's midfield crisis.
Like greit spør du meg, har vel følt en stund at Derry burde dra videre.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Derry39s-No-to-Leeds-United.3631336.jp

Hvis derry har nekta å hjelpe klubben han tilhører så la kan han bli der han er spør du meg .
Dette kan vell ikke være sant eller ????.
 

Sheridan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #151 på: Januar 01, 2008, 10:55:13 »
En skam av Derry.
Men er egentlig ikke overasket.

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #152 på: Januar 01, 2008, 11:58:44 »
La Derry råtne på reservelaget ut kontraktstiden.

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #153 på: Januar 01, 2008, 12:10:11 »
Sorsa som blir klar i morgen??

Bates said: "If you plan for the worst possible outcome, you avoid nasty surprises. We budgeted on crowds of 22,000, and we expected to gain £50,000 from our cup matches.

"The attendances this season mean we are making a profit, paying people on time and sitting with money in the bank.

"It gives Dennis a bit of flexibility in the transfer market, and we've got one player coming in on January 2.
 

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #154 på: Januar 01, 2008, 12:13:43 »
Det avgjørende spørsmålet blir vel her; hvordan føler Derry at Wise har behandlet ham?

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #155 på: Januar 01, 2008, 12:43:44 »
Høyst interessant utvikling i saken. 

"Leeds are not believed to have inserted a recall clause in the original contract, but Wise had hoped that his plea to the midfielder would secure his return ahead of this afternoon's clash at Elland Road."


Hvorfor kaller Wise spilleren tilbake med tanke på Oldham kampen, hvis det ikke finnes noen tilbakekallings-klausul?  ??? :)

To be continued....
« Siste redigering: Januar 01, 2008, 12:50:29 av Jon R »
Jon R.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #156 på: Januar 01, 2008, 13:25:14 »
Høyst interessant utvikling i saken. 

"Leeds are not believed to have inserted a recall clause in the original contract, but Wise had hoped that his plea to the midfielder would secure his return ahead of this afternoon's clash at Elland Road."


Hvorfor kaller Wise spilleren tilbake med tanke på Oldham kampen, hvis det ikke finnes noen tilbakekallings-klausul?  ??? :)

To be continued....

At Douglas er ute for lang tid er jo ikke noe man planlegger med. Howson blir vel ikke borte lenge. Thompson kan man ikke regne spiller hver eneste kamp, og Kishisev har ikke slått til denne gang.

Kan jo bare gjette at det enkelt og greit er et forsøk, men svaret fra (ageneten til) Derry var som de fleste av oss ventet.

Tipper Wise plutselig blir overivrig etter å bringe inn en "battling midfielder", selv om det er opplagt at de ønsker forterkninger i forsvaret også.
Angripere/flankespiller må sies å være bonustillegg nå, slik jeg ser det. Men det er vel Sorsa som kommer 2.jan?

ragnar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #157 på: Januar 01, 2008, 13:39:13 »
Syntes kjelvis innlegg det er snakk om, bare kan fortsette å komme. Om du ikke gidder å lese de, er det bare til å bla videre ned. Med dagens teknologi har jeg hørt at scrolling går som en drøm...

*In El Loco we trust!*

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #158 på: Januar 01, 2008, 14:07:55 »
En skam av Derry.
Men er egentlig ikke overasket.

Mener du virkelig dette, Ole?  Derry har nå en bindende lånekontrakt ( uten klausul om tilbakekallelse) med en klubb hvor han har fått 100 % tillit. Så skal vi liksom forvente at Derry skal bryte denne kontrakten ( noe han trolig ikke har lov til, juridisk sett) og vende tilbake som en "kriseløsning" til en klubb der han ble vist null tilllit for halvannen måned siden, og hvor han ble utpekt som en illojal muldvarp for under et år siden?

Wise måtte ha skjønt at denne forespørselen ville bli avvist. Dette minner meg om svarte-Per spill av verste sort fra vår manager.
« Siste redigering: Januar 01, 2008, 14:13:58 av Jon R »
Jon R.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #159 på: Januar 01, 2008, 14:11:41 »
Kan være det Jon, hvis "vi" tror at forholdet Wise/Derry virkelig er så kjølig som nordpolen.
Men det kan jo også være et helt greit spørsmål. Ja eller nei. Det ble nei. OK, så går vi videre, liksom.....

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #160 på: Januar 01, 2008, 14:12:07 »
sälj Derry nu i januari till CP, det är bäst för alla parter, vore sjukt ta tillbaka honom den 19:e januari, han vill ju bevisligen hellre spela i CP än i Leeds, kan förstå både honom och wise
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #161 på: Januar 01, 2008, 14:17:35 »
Kan være det Jon, hvis "vi" tror at forholdet Wise/Derry virkelig er så kjølig som nordpolen.
Men det kan jo også være et helt greit spørsmål. Ja eller nei. Det ble nei. OK, så går vi videre, liksom.....

Joda, berlin. Hvordan har så media fått snusen i dette? Uansett sitter Derry nok en gang igjen med "svikerstempelet" i mange Leedsfolks øyne. Fortjent?
« Siste redigering: Januar 01, 2008, 14:19:29 av Jon R »
Jon R.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #162 på: Januar 01, 2008, 14:21:40 »
Joda, berlin. Hvordan har så media fått snusen i dette? Uansett sitter Derry nok en gang igjen med "svikerstempelet" i mange Leedsfolks øyne. Fortjent?

Vi vet jo egentlig ikke. Men svaret mitt bli nei, og det bllir sikkert ditt også.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #163 på: Januar 01, 2008, 14:31:34 »
Kan ha varit ett bra sätt av Wise att sätta slut på denna diskussionen om Derry med förfrågan han gjorde till CP,
 

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #164 på: Januar 01, 2008, 18:57:03 »
Kan være det Jon, hvis "vi" tror at forholdet Wise/Derry virkelig er så kjølig som nordpolen.
Men det kan jo også være et helt greit spørsmål. Ja eller nei. Det ble nei. OK, så går vi videre, liksom.....

Joda, berlin. Hvordan har så media fått snusen i dette? Uansett sitter Derry nok en gang igjen med "svikerstempelet" i mange Leedsfolks øyne. Fortjent?

Ja fortjent ,hørte basset fortelle at leeds fortsatt betaler en god del av derrys lønn CP betaler bare en del av lønna hans .Kan vell være mulig wise sente derry til CP for å komme i form da
 

BERGH

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #165 på: Januar 03, 2008, 14:16:44 »
Wise har bekreftet at han kunne tenke seg Dean Morgan fra Luton og en midtbane spiller fra Barnet som har scoret 10 mål allerede.
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #166 på: Januar 03, 2008, 14:31:41 »
Wise har bekreftet at han kunne tenke seg Dean Morgan fra Luton og en midtbane spiller fra Barnet som har scoret 10 mål allerede.

Barnet-spilleren er vel Puncheon? Kjent for utenomsportslige feilskjær. Burde passe perfekt. ::)
Marching on together!

mari

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #167 på: Januar 03, 2008, 17:00:32 »

Vi er fryktelig glad i rykter etc. Og noen elsker å male alt i beksvart

Når det gjelder unggutten fra Barnet ble han arrestert mistenkt for et ran/overfall - men løslatt + alle anklager bortfalt fordi man fant ut at det dreide seg om "mistaken identity"...... Men om han er et av "Guds aller beste barn" skal jeg ikke ha noen formening om.

Forøvrig synes jeg vi er på sporet av noe hvis vi får Punch og Morgan - i tillegg til Sorsa. Jeg innbiller meg - dog mest basert på rapporter - at alle 3 har bra fart i kroppen - og gir oss noen alternativer på kanten. Noe laget har skreket etter i mange år. 

Hvis vi får litt mer av det

+ den kreative midtbanekraft,
minst 1 - eller helst 2  dominerende midstoppere og
en Tony Dorigo kloning på venstrebacken

 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #168 på: Januar 03, 2008, 17:03:35 »

Vi er fryktelig glad i rykter etc. Og noen elsker å male alt i beksvart

Min "flyktige øyne-smiley" mente å tilsi at jeg spøkte litt!  ;)

Håper vi kan snappe Puncheon, selv. Virker å være spennende! Ikke bare kan han være med å hjelpe oss opp, men snikende interesse fra klubber høyere opp kan bety at han er en mann vi kan tjene store penger på - om det skulle bli slik.

Dennis, som ikke trodde han var blant svartmalerne!  :D
« Siste redigering: Januar 03, 2008, 17:10:22 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #169 på: Januar 03, 2008, 17:30:42 »
Jeg vil gjerne ha inn Beckfords makker fra fjoråret i Scunthorpe. Billy Sharp. Han sliter benken i Sheff.Utd. Han har kun to innhopp på hele høstsesongen før jul. Han har jo vist seg som meget potent på dette nivået. Lån ham ut sesongen (uten release-clause) eller kjøp ham.

Denne Morgan fra Luton har jeg slett ingen tro på. Hadde et blaff i fjor, men sliter for et Lutonlag i motgang.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

mari

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #170 på: Januar 03, 2008, 18:10:12 »

Tror ikke du har svart som yndlingsfarge...Dennis...
 
Kun et lite hjertesukk. Fra en som lengter intenst etter noen virkelige POSITIVE opplevelser med Leeds i 2008...Og er litt for naiv og positiv..


 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #171 på: Januar 03, 2008, 18:17:26 »

Tror ikke du har svart som yndlingsfarge...Dennis...
 
Kun et lite hjertesukk. Fra en som lengter intenst etter noen virkelige POSITIVE opplevelser med Leeds i 2008...Og er litt for naiv og positiv..

Jeg lengter også etter det! Selv når vi hadde vår fantastiske run av seiere i høst var det noe som var (eller måtte) være galt. Har vi virkelig blitt så bitre at vi ikke engang kan glede oss over medgang?
Marching on together!

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #172 på: Januar 03, 2008, 18:21:52 »
Jeg vil gjerne ha inn Beckfords makker fra fjoråret i Scunthorpe. Billy Sharp. Han sliter benken i Sheff.Utd. Han har kun to innhopp på hele høstsesongen før jul. Han har jo vist seg som meget potent på dette nivået. Lån ham ut sesongen (uten release-clause) eller kjøp ham.

Denne Morgan fra Luton har jeg slett ingen tro på. Hadde et blaff i fjor, men sliter for et Lutonlag i motgang.
Nå har Morgan vært på utlån i Southend siden 16. november. Da blir det vanskelig å slite for et lag man ikke spiller for, selv hvor mye motgang de har. Bare spør Derry...  :) Ikke store troen på Morgan jeg heller. En ny Weston?

Billy Sharp hadde vært veldig bra å få tak i, men det skjer neppe. Eastwood fra Wolves ryktes å være på vei tilbake til Southend på lån, kanskje kunne han også vært noe. Forøvrig kunne jeg ønske vi kjøpte inn en ny spillestil i januar.

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #173 på: Januar 03, 2008, 23:08:40 »
Inn : Puncheon , Morgan , Mills , Eastwood og vi e sikra opprykk :D

ut: Kandol kansje , BASSETT , costa , Constantine! :-X
Beckford 4 England!

isak

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #174 på: Januar 03, 2008, 23:37:13 »
Inn : Puncheon , Morgan , Mills , Eastwood og vi e sikra opprykk :D

ut: Kandol kansje , BASSETT , costa , Constantine! :-X
Ja, Costantine får me nok lett seldt ::) Ute i 2 månadar no  :-\

power

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #175 på: Januar 04, 2008, 07:48:41 »
Kanskje Peter Ihje!
Har jo bevist at han vet hvor målet står......men alt avhenger jo av pris
 

Lars E

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #176 på: Januar 04, 2008, 10:50:46 »
Eastwood og Sharp bør jo begge kunne skyte oss opp. Håper Wise er oppdatert på deres situasjon.
Forever Leeds

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #177 på: Januar 04, 2008, 11:35:11 »
Leijer lines up Leeds loan  http://www.theworldgame.com.au/home/index.php?pid=st&cid=103223

Aldri sett eller hørt om...


 

DOFFER

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #178 på: Januar 04, 2008, 12:36:31 »
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #179 på: Januar 04, 2008, 12:47:51 »
Eastwood og Sharp bør jo begge kunne skyte oss opp. Håper Wise er oppdatert på deres situasjon.

Den duoen hadde vært meget bra. Men hvem skal da spille? Vil ikke vrake Becks ihvertfall. Tror Sharp i tospann med Beckford hadde vært strålende. Men man skal vel ikke se bort i fra at Sharp drar på lån tilbake til The Irons.

Ønskeliste:

De to argentinske forsvarsspillere, Puncheon og Sharp. I tillegg trenger vi en kreativ midtbanespiller.

auren, som krever siger mot Northampton i morgen. Hvor mange Leedsfans drar over i tillegg til SA?
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.