Skrevet av Emne: KAMP: vs. Swansea 29/12  (Lest 42576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #480 på: Desember 29, 2007, 17:58:37 »
Sorry!
Ikke godt nok!!
 >:(

Ferre

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #481 på: Desember 29, 2007, 17:58:54 »
Kandol gult etter kampslutt, idiotisk!!

Stifler

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #482 på: Desember 29, 2007, 17:59:08 »
Helvete...
-Nr 2 er den første taperen-

GeirO

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #483 på: Desember 29, 2007, 17:59:26 »
Swansea 12 poeng foran hvis de vinner de to hengekampene. Nesten like bra som oss hittil mao.
MOT

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #484 på: Desember 29, 2007, 17:59:31 »
Dirttleeds!... faen altså!
-SirOlsen-

DaGa

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #485 på: Desember 29, 2007, 17:59:33 »
Og Kandol fikk gult kort?? Unødvendig hvis han fikk det.
We all LOVE LEEDS!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #486 på: Desember 29, 2007, 17:59:45 »
Kandol fikk gult etter at kampen var blåst av. Jææææævla smart den fyren der. Ny spissmakker til Beckford i januar?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #487 på: Desember 29, 2007, 17:59:51 »
Idiot Kandol... hult kort etter at kampen er over... Håper virkelig vi kan få inn en klassespiss ved siden av Beckford. Kandol er ingen klassespiss og kommer aldri til å bli det.

Takk

Alta-White :-\

isak

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #488 på: Desember 29, 2007, 18:00:10 »
Æsj drittkamp! >:(

Leif Egil

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #489 på: Desember 29, 2007, 18:00:14 »
Eneste "trøsten" er at Nottingham og Carlisle også tapte... :-\
 

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #490 på: Desember 29, 2007, 18:00:25 »
Kandol gult kort etter kampen?... ehhh... er det mulig da?... :-o

-SirOlsen-

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #491 på: Desember 29, 2007, 18:00:44 »
Swansea 12 poeng foran hvis de vinner de to hengekampene. Nesten like bra som oss hittil mao.
Det er to bortekamper de har, så jeg har ikke tro på 6 poeng til de. NOT
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

GeirO

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #492 på: Desember 29, 2007, 18:00:58 »
Eneste "trøsten" er at Nottingham og Carlisle også tapte... :-\

Og de tapte ordentlig også....
MOT

berlin

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #493 på: Desember 29, 2007, 18:01:12 »
Noe merkelig skjedde i dag, vi scoret ingen mål etter 86.minutt. Hvorfor ikke?

Jeg skjønner ikke bæret, noe må være galt.


Tom S

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #494 på: Desember 29, 2007, 18:02:16 »
Då er det berre å brette opp ermene og satse på to strake sigrar på heimebane mot Oldham og Northampton.
Vi lar ikkje dette tapet knekke oss!

we all love leeds

COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #495 på: Desember 29, 2007, 18:02:22 »
Dette er for dårlig, vi spiller med en mann mer i over en omgang, og det skal selvsagt være en fordel. Men i perioder så bli vi faktisk overkjørt av Swansea! Og nå frykter jeg at Howson og Douglas kommer til å være lenge ute, det kan bli hardt for Leeds å miste de. Sånn som det er idag så er det ingen i Leeds som kan balansere midtbanen slik som de gjør. Kanskje Derry kan komme tilbake og spille noen kamper, for å dekke hullene etter Douglas og Howson?

clarke

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #496 på: Desember 29, 2007, 18:02:37 »
 :'( Nok en trist dag i Wales. Ikke helt uventet. Med litt flaks kunne vi vunnet, men det kunne gått mye værre også....

Synd med Howson   >:(

MEN - med et par kjappe på ER nå, så er vi i humør igjen  ;)

SuperLeeds

Stifler

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #497 på: Desember 29, 2007, 18:05:43 »
Eneste "trøsten" er at Nottingham og Carlisle også tapte... :-\


Ingen trøst egentlig...
Gjorde det bare veldig mye surere å tape idag.
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #498 på: Desember 29, 2007, 18:08:09 »
Swansea er nok det desidert beste laget vi har møtt i denne divisjonen så det er ikkje krise å tape borte mot de, men det er skuffande at vi med ein mann meir på bane i over ein omgang ikkje klarer å styre og produsere meir målsjanser.

Med seier idag hadde vi vert top of the league....


COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #499 på: Desember 29, 2007, 18:08:55 »
Dennis Wise blir nå nødt til å gape så høyt at han klarer å svelge en kamel, dvs sette Derry innpå så snart utlånsperioden er over. Alt annet er ansvarsløst og hodeløst! >:(
Super Leeds since 1968

fotballfantomet

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #500 på: Desember 29, 2007, 18:10:09 »
e skuffa no....døyver sorgen i alkohol.....men vi reiser oss, og dritt Swan,s får kraftig down periode etter nyttår....godt nyttår folkens ;)
Leeds United since -69/70 and 4 ever

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #501 på: Desember 29, 2007, 18:10:37 »
Hehe, vi er så sinnsykt dårlige egentlig, når jeg tenker meg om... ^^
Huff.. det kommer til å bli så forbaska lenge til jeg får se mitt elskede møkkalag Leeds tilbake i Premier League igjen.. Pr tiden har vi ikke engang noe i Wankership (CCC) å gjøre heller.. rett og slett for døde..

Hvor ble det av målorgien til Becks og Kantgol?.. Becks ser jo ut til å putte i ny og ne, men Kandol har jo ikke scooret på så lenge jeg kan huske.. og hva har vi på benken?.. en Flo som maks får spille 45 minutt ^^ for en farse... jeg blir så full av flir... :D
Moro at Flo har steppet inn og scooret et par ganger selvfølgelig.. men hva hjelper det oss idag?.. vi tapte jo.. og ingen mål fra superinbytteren vår..

Jeg tør ikke engang tenke på hva som skjer når vi mister Marques... å herregud.. tenk om både Douglas og Howson er ute på samme tiden... da er jeg redd vi nesten må begynne å forberede oss på en ny sesong her nede.. eller.. den faren er jo forresten overhengende stor akkurat nå da... huff.. for et møkkalag jeg holder med... :D
-SirOlsen-

isak

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #502 på: Desember 29, 2007, 18:16:40 »
Eg er skuffa no, men me må ikkje deppe for fælt... Ligg eit poeng bak Nottingham og no ventar to "lette" heimekampar, bør ve mogleg å kome opp på ein andreplass i nær framtid!

Jon R

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #503 på: Desember 29, 2007, 18:21:04 »
Eneste "trøsten" er at Nottingham og Carlisle også tapte... :-\


Ingen trøst egentlig...
Gjorde det bare veldig mye surere å tape idag.

Du mener altså at tapet ville vært mindre surt for oss om Nottingham og Carlisle hadde vunnet sine kamper?  ;)

Swansea har fått en luke nå, og har to kamper mindre spilt. Her blir det i første omgang viktigst å ha "kontroll" på annen plassen.  Derfor skal vi være velddig fornøyd med at våre viktigste konkurenter om den plassen også tapte sine kamper. :)

Forøvrig vil "kravet" om å hente Shaun Derry tilbake enda sterkere nå,  hvis det viser seg at også Howson blir ute lenge. Crystal P vant igjen idag og for 10. kamp på rad spilte Derry 90 minutter. Palace ,som var en nedrykkskandidat da Derry kom til klubben i november, har nå 8-2-0 på disse kampene og ligger nå a poeng med play-off plass. Ingen tvil om at Derry kunne blitt en nøkkelspiller i jakten på en topp to plass.   :o
Jon R.

nord

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #504 på: Desember 29, 2007, 18:39:32 »
OK vit tapte til med 1 mål til toplaget, som enda spillede med 10 mand! >:(. Dette betyder at det ser ud til at blive meget svært at indhente Swansea, mere realistiskt er nok at vinde 2 pladsen! så  "Derry come home!!".
 

MooCow

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #505 på: Desember 29, 2007, 18:47:34 »
Skuffings  :-\

peacock

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #506 på: Desember 29, 2007, 19:04:52 »
"Hvor ble det av målorgien til Becks og Kantgol?.. Becks ser jo ut til å putte i ny og ne"

Eh..................er vel vanskelig å klage på uttellingen til Beckford?

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #507 på: Desember 29, 2007, 19:16:59 »
Eneste "trøsten" er at Nottingham og Carlisle også tapte... :-\


Ingen trøst egentlig...
Gjorde det bare veldig mye surere å tape idag.
Tull og tøys. Se ting litt i perspektiv.. Forest seier så kunne de vært 7 poeng foran oss om de vinner kampen de har til gode.  :o Det kommer til å sto mellom oss og Forest til slutt og da er det selvfølelig nesten like viktig at de går på trynet.

Alta-White

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #508 på: Desember 29, 2007, 19:18:36 »
Hehe, vi er så sinnsykt dårlige egentlig, når jeg tenker meg om... ^^
Huff.. det kommer til å bli så forbaska lenge til jeg får se mitt elskede møkkalag Leeds tilbake i Premier League igjen.. Pr tiden har vi ikke engang noe i Wankership (CCC) å gjøre heller.. rett og slett for døde..

Hvor ble det av målorgien til Becks og Kantgol?.. Becks ser jo ut til å putte i ny og ne, men Kandol har jo ikke scooret på så lenge jeg kan huske.. og hva har vi på benken?.. en Flo som maks får spille 45 minutt ^^ for en farse... jeg blir så full av flir... :D
Moro at Flo har steppet inn og scooret et par ganger selvfølgelig.. men hva hjelper det oss idag?.. vi tapte jo.. og ingen mål fra superinbytteren vår..

Jeg tør ikke engang tenke på hva som skjer når vi mister Marques... å herregud.. tenk om både Douglas og Howson er ute på samme tiden... da er jeg redd vi nesten må begynne å forberede oss på en ny sesong her nede.. eller.. den faren er jo forresten overhengende stor akkurat nå da... huff.. for et møkkalag jeg holder med... :D
Skammelig innlegg.  :o

Alta-White

Adis

Sv: KAMP: vs. Swansea 29/12
« Svar #509 på: Desember 29, 2007, 20:36:19 »
Hehe, vi er så sinnsykt dårlige egentlig, når jeg tenker meg om... ^^
Huff.. det kommer til å bli så forbaska lenge til jeg får se mitt elskede møkkalag Leeds tilbake i Premier League igjen.. Pr tiden har vi ikke engang noe i Wankership (CCC) å gjøre heller.. rett og slett for døde..

Hvor ble det av målorgien til Becks og Kantgol?.. Becks ser jo ut til å putte i ny og ne, men Kandol har jo ikke scooret på så lenge jeg kan huske.. og hva har vi på benken?.. en Flo som maks får spille 45 minutt ^^ for en farse... jeg blir så full av flir... :D
Moro at Flo har steppet inn og scooret et par ganger selvfølgelig.. men hva hjelper det oss idag?.. vi tapte jo.. og ingen mål fra superinbytteren vår..

Jeg tør ikke engang tenke på hva som skjer når vi mister Marques... å herregud.. tenk om både Douglas og Howson er ute på samme tiden... da er jeg redd vi nesten må begynne å forberede oss på en ny sesong her nede.. eller.. den faren er jo forresten overhengende stor akkurat nå da... huff.. for et møkkalag jeg holder med... :D
Skammelig innlegg.  :o

Alta-White

Skammelig indeed!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!