Skrevet av Emne: Mills på vei tilbake  (Lest 4688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Mills på vei tilbake
« på: Januar 01, 2008, 14:55:09 »
Jeg håper virkelig det er hold i dette. Likte stilen hans.

Leeds United have been linked in the press this week with a bid for ex-Whites defender Danny Mills.

Mills, who's currently contracted to Manchester City has spent a considerable amount of time on loan at Charlton. The loan spell now looks set to end as he now faces a minimum 3 game suspension for foul and abusive language aimed towards the referee during Charlton's 1-1 draw with Hull City.

Hull themselves are said to also be in the running for Mills, who plied his trade at Elland Road between 1999 and 2004.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

berlin

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #1 på: Januar 01, 2008, 15:17:33 »
Jeg håper virkelig det er hold i dette. Likte stilen hans.

Leeds United have been linked in the press this week with a bid for ex-Whites defender Danny Mills.

Mills, who's currently contracted to Manchester City has spent a considerable amount of time on loan at Charlton. The loan spell now looks set to end as he now faces a minimum 3 game suspension for foul and abusive language aimed towards the referee during Charlton's 1-1 draw with Hull City.

Hull themselves are said to also be in the running for Mills, who plied his trade at Elland Road between 1999 and 2004.


Jo, jeg likte stilen hans jeg også. Men han er vel langt fra så god som før, bortsett fra at det ser ut til at han fortsatt samler på kort.
Jeg sier ja takk til lån (ikke kjøp selvfølgelig, men Mills må nok regne med at lønnen hans går svært kraftig ned når kontrakten med City løper ut).

Jon R

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #2 på: Januar 01, 2008, 15:56:36 »
Mills er velkommen tilbake, forutsatt at han spiller gratis for oss ut sesongen.  8)
Jon R.

Leedsulf

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #3 på: Januar 01, 2008, 17:57:22 »
Jatakk til Mills.
Send Diego Armando Richardson på tribunen, eller til Conference hvor han hører hjemme. Ta med Heath og Kandol i samme slengen.

morvar

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #4 på: Januar 01, 2008, 18:10:54 »
Kanskje dette er greit, men jeg er jaggu ikke sikker! Husker jeg var glad for at jeg hadde et godt hjerte sist han var ikledd Leeds drakta.. En del hodeløse dueller som ikke sjelden endte i farlige frispark eller enda værre - straffer..
 

OPM

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #5 på: Januar 01, 2008, 19:20:11 »
Mills er velkommen. Han er hurtig og relativ ballsikker. Uten tvil flere nivå bedre enn Frazer, selv om Mills nok var betydelig bedre tidligere. Mills kan også vikariere i midtforsvaret om nødvendig. Vi trenger iallefall fart på sidebackene dersom Heath skal ha klippekort på plass i midtforsvaret.
Vi tenger nytt blod og Mills er iallefall "fandenivolsk" nok. Akkurat det har vi manglet i det siste. Hna vil kunne løfte oss!!
 

sportcarl1

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #6 på: Januar 01, 2008, 20:07:29 »
hoppas verkligen på Mills,frazer har verkligen fått chanser att spela och uvecklas men har tyvärr inte gjort det, Mills har den hårdhet tuffhet vilja som leeds behöver, hoppas dock han inte spelar lika ovårdat som emellanåt förr, Inte så många år sedan han spelade ytterback för England så på denna nivå skall han bli en klar förstärkning
 

Per-Stian

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #7 på: Januar 01, 2008, 20:27:58 »
Byrjar å lukte litt heilsprekk for oss no, så Mills er velkomen attende!

peacock

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #8 på: Januar 01, 2008, 20:40:05 »
Dette er gode nyheter :)
Jeg har jo lenge hevdet at Frazer ikke holder mål.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #9 på: Januar 01, 2008, 20:56:00 »
Mills gjorde en grei jobb sist og er velkommen men han har nykker enda tydeligvis!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #10 på: Januar 02, 2008, 09:17:15 »
Tragisk!  Englands`mest hodeløse, og kanskje minst inteligente spiller.
Han er ett stort frispark.
Nei takk, han har tjent nok ££ i klubben vår - og gitt svært lite tilbake som spiller.
Syns helt klart at Leeds United ikke skal være kjent av spillere som Danny Mills.
 

Frode

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #11 på: Januar 02, 2008, 09:47:39 »
Styr unna!
 

Joe Jordan

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #12 på: Januar 02, 2008, 11:18:50 »
Mills er selvfølgelig velkommen tilbake uansett, herregud vi spiller i 3 divisjon! Vi har en stall der over halvparten får meg til å riste oppgitt på hodet.... Wake up!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Frode

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #13 på: Januar 02, 2008, 11:33:36 »
Sist jeg sjekket spilte vi i 2 divisjon .... et nivå Mills anno 2008 ikke holder!
 

Sheridan

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #14 på: Januar 02, 2008, 12:12:34 »
Usikker på om Mills er rett mann å hente inn.

Lars E

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #15 på: Januar 02, 2008, 14:32:43 »
Sist jeg sjekket spilte vi i 2 divisjon .... et nivå Mills anno 2008 ikke holder!

Nivå 3 i hvert fall. Det er ikke så mange år siden Mills spilte fast på Englands landslag. For nivå 3 tror jeg han ville være en god signing.
Forever Leeds

Runar

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #16 på: Januar 02, 2008, 16:23:22 »
sendhan rett inn i midforsvaret....Då kan v ligge litt høyere. Det er få spillere som løpefra Danny Mills. Svennis sa før sesongen for City at Mills var den "F***est" spilleren i stalle.
 

Dennis

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #17 på: Januar 02, 2008, 16:46:10 »
sendhan rett inn i midforsvaret....Då kan v ligge litt høyere. Det er få spillere som løpefra Danny Mills. Svennis sa før sesongen for City at Mills var den "F***est" spilleren i stalle.


Det var da en krass uttalelse av Svennis å kalle for Mills for ei F***e!  ::) ;)
Marching on together!

Sheridan

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #18 på: Januar 02, 2008, 18:16:16 »
sendhan rett inn i midforsvaret....Då kan v ligge litt høyere. Det er få spillere som løpefra Danny Mills. Svennis sa før sesongen for City at Mills var den "F***est" spilleren i stalle.


Det var da en krass uttalelse av Svennis å kalle for Mills for ei F***e!  ::) ;)

f E I T est  ??? ***

Tom S

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #19 på: Januar 02, 2008, 18:29:15 »
Nokon som veit korleis Mills gjorde det i Charlton?
Trur ikkje det nødvendigvis er Mills vi mangler for å få laget på rett kjøl igjen....

COME ON LEEDS !!

4ever arcticwhite

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #20 på: Januar 02, 2008, 21:05:06 »
sendhan rett inn i midforsvaret....Då kan v ligge litt høyere. Det er få spillere som løpefra Danny Mills. Svennis sa før sesongen for City at Mills var den "F***est" spilleren i stalle.
F * * * e s t
F a s t e s t ?
F a t t e s t ?
F i t t e s t ?
F a r t e s t ?

The future's so White I've got to wear shades 8)

Runar

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #21 på: Januar 03, 2008, 01:03:10 »
F***este....den best trente
 

supervisor

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #22 på: Januar 03, 2008, 07:50:16 »
Det hadde vært fint med denne terrieren tilbake i Leeds >:(

flynn

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #23 på: Januar 03, 2008, 09:20:51 »
Noen synspunkter fra Charlton-fansen, riktignok postet på Danny's egen hjemmeside, forteller meg at han har gjort sakene sine bra. Han samler riktignok fortsatt kort i et tempo som ville gjort seg bedre i Las Vegas, men that's Danny...

Dear Danny

You are exactly what our team has been lacking since Scott Parker left - someone who cares, someone with gritt, and someone with determination.

Thank you for your performances.

PLEASE sign for us permanently - you have single-handedly carried the team the past few months. We will not get promoted without you.

Daniel Garnham
 
Danny,

I'm a Charlton season ticket holder in the lower north stand. Would just like to say many thanks for all your efforts over the last few months. I am still hopeful that the club come to a resolution and we get to keep hold of you.

Have a top xmas and best of luck for your future wherever that lies.

Regards, Alex.
 
mate, i was just about to get your name on the back of my charlton shirt. absolutely gutted you are going back to man citeh, i personally believe you are one of the reasons we've started to turn things around. we can only hope the charlton board manage to sort things out with man citeh (5am isn't that early). failing that, thanks for everything.
 
 
Im A Die Hard Charlton Fan And Im Pleased To Say Youve Been One Of Our Best Players So Far This Season.
I Hope This Is The Case For Many Seasons To Come.

Kevin
 
sorry to hear that youre not gonna be around at cafc after leicester game,since you returned your performances have been great,our defence will certainly miss you,all the best for the future
 
Hi Danny,
I've supported Charlton for 39 seasons. I've seen many good players over the years, and you are one of them. When you were first with us about ten years ago, you added a 'buccaneering' football style to our team, that was missed when you left.

I genuinely hope you are able to stay with us for this season and beyond if possible. We are better with you than without.

Whatever happens, thanks for your effort so far, and good luck.

Andy
 
mate, i was just about to get your name on the back of my charlton shirt. absolutely gutted you are going back to man citeh, i personally believe you are one of the reasons we've started to turn things around. we can only hope the charlton board manage to sort things out with man citeh (5am isn't that early). failing that, thanks for everything.
 
 
Hi Danny

As you write, lot of things happen behind the scenes. So let wait and see what the New Year brings and in which club you play in Januar. I do understand that you rather play in Premier League than in The Championship.

Since I work with public transport my heart really fills with joy when I read that you use the train for trips to and from training with Charlton. A very wise decision that help us save the world.

So if our ways splits here for this time I would like to thank you for your performances and the big heart you show every time you’re on the pitch. Sometimes that heart maybe can be too big

On behalf of the supporters in Sweden

Lars Liljegren
Chairman of Swedish Addicks
 
Danny, as a Canadian, following Charlton from afar, it is often difficult to bond with the various players who wear the red and white of Charlton. When you first joined the club under Alan Curbishley, I was immediately taken with your playing style, attitude and overall approach to the game. I greatly respected your desire to remain at the Premiership level when the club was relegated. I watched your performances over the subsequent years and remained an admirer of you as a footballer. When it was announced that you would once again join Charlton on loan, I was enthused and naturally hopeful that it would become a permanent situation. Alas, that is apparently not the case and off you go again! You have added much to the relative success of Charlton so far this season and will be greatly missed. You are a consummate professional and I wish you all the very best. Thank you for what you have done for the club and for your gracious words in the posting on your website.

Bob Miller
Hamilton, ON, Canada
 
Danny,

Just got the link to your site from Charlton Life Board where I am a member, it’s not often you get a chance to write to a player so I thought I’d seize the opportunity lucky for you eh!

Anyway, just wanted to say I have really been impressed with your committed displays since you have returned to the valley, think our side would have been kicked off the pitch in most of our games if we didn’t have players like you to stand up to the opposition. I really hope you are enjoying life back in South London although being away from your family must be really hard for you.

Just wanted to wish you the best for the rest of the season hope you sign permanently, but if not all the best wherever you may end up. Carry on leading by example & show our younger players what it really means to be a winner like you.

All the best

Paul Everett
 
Hello mate...

I've been going Charlton for the last 24 years from the age of six, and am now residing in Australia, so I wanted to ask you to stay with us from the other side of the world due to your recent performances... having seen you several times in the red of the Charlton boys I think you have a real part to play in our attempt to get back to the prem...

Please Stay, broker the deal!

Jon
 
Danny all the Charlton fans love you and I've not heard anyone say a bad word about you. You've been terrific this season and we all want you to sign for us in January.

Kind Regards

Steve White season Ticket Holder Covered End
 
Hi Danny

I sincerely hope that Charlton can come to some arrangement with Man City to sign you permanently come January. Your professionalism and athleticism this season has been outstanding, and you could be the key figure which leads us back to the EPL.

Keep up the great work, and best wishes from the 40 odd Addicks Downunder

Tel
Addicks Downunder....CAFC Supporters in Australia and New Zealand
 
 

flynn

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #24 på: Januar 03, 2008, 09:41:36 »
Sendte for moro skyld inn en mail til ham jeg også, med ordlyden;

Hi Danny,

I know you want to play in the Premiership, or at least the CCC. However, I would urge you to seriously consider a return to Elland Road. Since you left we have been through a torrid time, but now things are looking better. However, to ensure promotion and to make a serious challenge in CCC next year, we need players with heart & skills. Seems like a perfect challenge for you don’t you think ?

PS: Somehow I fell you would get along well with our manager too, he appreciates a bit of blood and thunder…

Peter7

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #25 på: Januar 03, 2008, 09:58:49 »
Sist jeg sjekket spilte vi i 2 divisjon .... et nivå Mills anno 2008 ikke holder!

Nivå 3 i hvert fall. Det er ikke så mange år siden Mills spilte fast på Englands landslag. For nivå 3 tror jeg han ville være en god signing.

Får vi Mills tilbake på høyre back og Crainey på venstre back så kan vi se fremtiden lyst (hvitt) i møte ...  ;)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

bmoen

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #26 på: Januar 03, 2008, 11:01:28 »
Enig! Hva skal Leeds med en slik hodeløs spiller som Mills? Haugevis med gule og røde kort etter idiotiske taklinger og håpløs munnbruk. Vi har hatt nok av slike spillere!

Tragisk!  Englands`mest hodeløse, og kanskje minst inteligente spiller.
Han er ett stort frispark.
Nei takk, han har tjent nok ££ i klubben vår - og gitt svært lite tilbake som spiller.
Syns helt klart at Leeds United ikke skal være kjent av spillere som Danny Mills.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Lars E

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #27 på: Januar 03, 2008, 12:43:29 »
Sist jeg sjekket spilte vi i 2 divisjon .... et nivå Mills anno 2008 ikke holder!

Nivå 3 i hvert fall. Det er ikke så mange år siden Mills spilte fast på Englands landslag. For nivå 3 tror jeg han ville være en god signing.

Får vi Mills tilbake på høyre back og Crainey på venstre back så kan vi se fremtiden lyst (hvitt) i møte ...  ;)

Ja bring Crainey back!
Forever Leeds

Per-Stian

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #28 på: Januar 03, 2008, 12:50:00 »
Sist jeg sjekket spilte vi i 2 divisjon .... et nivå Mills anno 2008 ikke holder!

Nivå 3 i hvert fall. Det er ikke så mange år siden Mills spilte fast på Englands landslag. For nivå 3 tror jeg han ville være en god signing.

Får vi Mills tilbake på høyre back og Crainey på venstre back så kan vi se fremtiden lyst (hvitt) i møte ...  ;)

Crainey?!?! Er dette ønskjetenking frå di side eller eit faktisk rykte?

Lars E

Sv: Mills på vei tilbake
« Svar #29 på: Januar 03, 2008, 12:56:10 »
Herregud! Er det blitt et rykte også nå..

Nai Crainey hold deg så langt vekke som mulig!!
Forever Leeds