Skrevet av Emne: KAMP: vs. Northampton 5/1  (Lest 46744 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sleivind

KAMP: vs. Northampton 5/1
« på: Januar 04, 2008, 15:49:20 »
Ville vel egentlig bare minne folk på at det er ny kamp i morgen!


Men ingen kamptråd denne helgen Kjelvi?  ???

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #1 på: Januar 04, 2008, 16:13:13 »
Leeds er uten Thommo og Kandol med suspensjon, og de skadede Kish, Douglas, Howson, Parker, Constatine og De Vries!

8 stykker som kunne ha vært i starte elleveren, da skriver jeg kunne ha vært fordi jeg ikke mener at de kunne spilt der samtidig.

.....liksom slik at det IKKE er noen som misforstår eller mistolker det jeg skriver.

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond A

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #2 på: Januar 04, 2008, 16:42:37 »
Leeds er uten Thommo og Kandol med suspensjon, og de skadede Kish, Douglas, Howson, Parker, Constatine og De Vries!

Her mener du vel Heath. Egentlig. :)
Luscos medl. 338

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #3 på: Januar 04, 2008, 18:04:26 »
Leeds er uten Thommo og Kandol med suspensjon, og de skadede Kish, Douglas, Howson, Parker, Constatine og De Vries!

Her mener du vel Heath. Egentlig. :)

Jepp, var litt på bærtur nå, men tror Kandol må stå over neste...pga gule. Eller....trenger litt hjelp nå!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

BERGH

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #4 på: Januar 04, 2008, 20:56:29 »
Kandol bør hvile uansett >:(
 

M

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #5 på: Januar 04, 2008, 21:19:34 »
Kandol bør hvile uansett >:(

Jepp ..
LEEDS LEEDS LEEDS

Læshy

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #6 på: Januar 04, 2008, 21:51:06 »
En anonym kilde har fortalt meg at Tore Andre Flo starter morgendagens kamp! Les mer om kampen her.
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #7 på: Januar 04, 2008, 22:27:32 »
En anonym kilde har fortalt meg at Tore Andre Flo starter morgendagens kamp!
Hysjj. Svend Simon W Susan Walton ville ikke at du skulle si det  :)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Læshy

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #8 på: Januar 04, 2008, 22:51:34 »
Susan kan heldigvis ikke norsk ;) Men for å være ærlig så fortalte hun meg at jeg skulle skrive det på forsiden, og står det på forsiden står det på forumet ;)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

B-m

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #9 på: Januar 04, 2008, 23:25:36 »
blir en tøff kamp i morgen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Roy

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #10 på: Januar 04, 2008, 23:36:02 »
HELVETE!!!! Går det ikke an å ta en tur til utlandet før laget går på trynet??? Her er jeg borte en ukes tid og så er ragnarokk løs :( Dette må snu i morgen - må faen meg være måte på :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

isak

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #11 på: Januar 04, 2008, 23:38:46 »
En anonym kilde har fortalt meg at Tore Andre Flo starter morgendagens kamp! Les mer om kampen her.
 So du trur nyinnkjøpte Sorsa går rett inn på laget? :o Er det og i fylgje di anonyme kjelde? Verker litt rart spyrr du meg ;)

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #12 på: Januar 05, 2008, 00:26:48 »
En anonym kilde har fortalt meg at Tore Andre Flo starter morgendagens kamp! Les mer om kampen her.


Westlake ute av form?  ??? Det er vel ikke mer enn ett par kamper siden han var en av Leeds sine beste spillere? Det er vel grenser på hvor fort man kan miste formen?  :)

OPM

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #13 på: Januar 05, 2008, 00:42:29 »
En anonym kilde har fortalt meg at Tore Andre Flo starter morgendagens kamp! Les mer om kampen her.


Westlake ute av form?  ??? Det er vel ikke mer enn ett par kamper siden han var en av Leeds sine beste spillere? Det er vel grenser på hvor fort man kan miste formen?  :)
Med den formen som hele laget har vist de siste to-tre kampene skal man være totalt ute av form for å ikke være blant de beste. (Det holder nesten bare å møte opp til kamp) ;)
 

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #14 på: Januar 05, 2008, 02:21:56 »
Fra et Northampton forum ...  :)

"Wow, from looking at our squad list we really are screwed aren't we?

I work out that from 24 players in our squad list on our official site (including the recently added Greg Taylor) the only fit and avaliable ones are:

Bunn, Crowe, Jackman, Hughes, Kirk, Larkin, Holt, Dunn, Burnell, Brett Johnson, May, Dolman, Dyer, Taylor and Bowditch. (Gilligan?)

Which makes 15/16 depending on Gilligan's fitness. Can anyone pick a side out of that which remotely looks like it can even draw with Leeds?  "
 
Vi skal vinne selv om vi har mange skader/susp selv....

Alta-White
 

Sander

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #15 på: Januar 05, 2008, 03:06:11 »
Uten tvil.. Denne skal vi vinne!!
 

nord

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #16 på: Januar 05, 2008, 04:45:56 »
Vi har absolut bruk for en sejr nu! vi må helst ikke rykke ud af "play off zonen". Jeg tror på at vi klarer 2 pladsen når året er slut ::)
 

M

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #17 på: Januar 05, 2008, 10:39:51 »
Dette er troligvis laget idag :

                     Ankergren

 Richardson, Marques, Huntington, Hughes

 Sorsa, Prutton, Kilkenny (Westlake), Carole

                 Beckford, Flo.

Kilkenny er litt usikker på om han kan spille ,  dårlig form .  derfor står det Westlake i parantes ..
LEEDS LEEDS LEEDS

baste

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #18 på: Januar 05, 2008, 12:36:14 »
 :)

Tippet 4-1 til Leeds idag..Evig opptimist (realist..he he)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #19 på: Januar 05, 2008, 12:46:46 »
Leeds Utd v Northampton Preview
Whites hoping to regain league form



Wise: Hoping for return to form

PREDICTIONS:
Skysports.com predicts: Leeds Utd 1 Northampton 0
SKY BET odds: Leeds Utd 4/9, Draw 11/4, Northampton 11/2
One to Watch: Sebastian Sorsa


After suffering two disappointing defeats in fast succession, Leeds United will be looking to recapture the form they have enjoyed for most of the season against Northampton.
Defeat at home to Oldham was a big blow to the Whites after losing to league leaders Swansea in their final game of 2007.
It's been a long time coming but Dennis Wise's side are finally suffering a dip in their League form after bouncing back in impressive fashion from their 15-point deduction at the start of the season.
Now seven points adrift of league leaders Swansea who still have two games in-hand, the West Yorkshire side have some ground to make up.
And having lost just one league game at home so far this term, they are expected to return to form against a Northampton side who have won just one of their last six away league fixtures.
In saying that, The Cobblers go into Saturday's match in fairly decent form having lost only one of their last five league outings.

Team news
Leeds' latest addition from the January transfer window Sebastian Sorsa is expected to play some part against Northampton after putting pen-to-paper in an 18-month deal with the club.
Striker Leon Constantine (broken arm), Jonathan Douglas (knee ligaments) and Jonny Howson (knee) are all out of Saturday's tie though and the Whites will also be without skipper Alan Thompson and Matt Heath who will both be serving a one-match ban.
Radostin Kishishev is also doubtful through injury leaving Dennis Wise with a rather depleated squad.

Midfielder Bradley Johnson will return to action for Northampton despite being linked with a move away from the club.
Cobblers boss Stuart Gray will however be without Striker Poul Hubertz who begins a three-match ban after his late red card against former club Millwall on New Year's Day while left-back Daniel Jones is also suspended.


Sky

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #20 på: Januar 05, 2008, 12:47:57 »
Men ingen kamptråd denne helgen Kjelvi?  ???

Det meste om forholdet Leeds Utd. <--> Northampton Town: http://www.leedsfans.org.uk/leeds/links/NorthamptonTown.html

TK20

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #21 på: Januar 05, 2008, 12:50:06 »
Subscriba til LUTV i stad. Tenkte å høre matchen.

Det virker imidlertid ikke som alt er riktig, det funker for eksempel ikke å se highlights. Når jeg trykker på en highlight står det, "Delivering your licence...". Så popper det opp en ny tab der det bare står "OK", og så stopper det her. Altså, ingen klipp i orginalvinduet, kun "Delivering your licence...".

Er dette typisk? Må jeg bare vente?

Har noya for ikke å få hørt kampen.

-espen

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #22 på: Januar 05, 2008, 12:53:53 »
Pointing finger at agents over that new year horror

Peter Lorimer
Talking Soccer


MANY people are wondering what happened to Leeds United over the festive period, when four games yielded just four points and an in-depth analysis is required to put things into perspective.
Firstly, no opposition in this league can be lightly dismissed and it was no surprise to me that Leeds were run pretty close by Bristol Rovers, who had impressed me when we played them at their place earlier in the season.
It was pretty plain that the away games at Hartlepool and Swansea were going to be tough and so they proved. It was definitely a point gained in the north east and I think most people who saw the next match felt that the Welshmen had shaded it and deserved their three points.
It was the capitulation against Oldham at Elland Road on New Year's Day that caused most consternation and I have thought long and hard about this.
My conclusion is that much of the blame for a performance which fell a long way short of the generally high standards set this season can be laid at the door of the scourge of the modern-day game, the agents.
There's never any proof of this, but you can bet that the representatives of those players who took the field against Oldham who are fearful of losing their place once the January transfer window has ground to a halt, had been warning them not to get injured in the match for fear of missing out on a projected move.
Leeds are talking about bringing in four of five players which, of course, plants the seed of doubt in the minds of those already in the squad.
Maybe their mental focus shifts a little and the prospect of reserve team football at Elland Road would not appeal to them while a move away might.
Consequently, they are going to look after themselves a bit and may draw back a little from giving their all.
You only need a couple in this category in the team for the whole lot to fall into a heap and that, in my view, is what happened in a game in which Leeds never got going.
No wonder the manager, Dennis Wise, was infuriated.
He would be thinking, quite naturally, what a strong position his side has manoeuvered itself into with a string of impressive victories and just when he was looking for a nice home victory in front of 25,000 fans the bandwagon shuddered to an unscheduled halt.
He's trained them all week, they're on big money and he would expect nothing less than their very best.
He didn't get it and the consequences of that will become apparent over the next couple of weeks.
Thanks to the unswerving loyalty of the fans and a chairman who knows what he is doing, money has been made available to Wise in the transfer market and he will know exactly the right type of player he has to bring in with Championship football next season uppermost in his mind.
Just going back to Oldham briefly, nothing should be taken away from their fine performance under a manager in John Sheridan who has strong ties with Leeds and who has his team playing in the manner that anybody who watched him in action will relate to – good flowing football with a winning mindset.
That was their sixth consecutive away win, so anybody running away with the idea that to be beaten by Oldham signals the end of Leeds' season should put the defeat into context.
Leeds have the perfect opportunity to get their promotion aspirations back on track tomorrow when Northampton Town are the visitors to Elland Road.
I don't know very much about Northampton, but I'm inclined to think they, like many teams who come here, will be more concerned with avoiding defeat rather than going for victory and it will be up to Leeds to break them down.
I have every confidence they will.

YEP

Læshy

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #23 på: Januar 05, 2008, 13:02:18 »
Til dere som stusser på laget jeg har nevnt som trolig lag på fremsiden. Lagoppstillingen kommer utifra hva jeg har lest meg frem til, og slik jeg tolker diverse nyheter og rykter jeg leser. Den anonyme kilden snakket bare om Flo, og at han kommer til å starte...

Beklagligvis har jeg sikkert flere feil i lagoppstillingen...
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Masinga

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #24 på: Januar 05, 2008, 13:07:50 »
Den anonyme kilden snakket bare om Flo, og at han kommer til å starte...
Er det den berømte muldvarpen du har snakket med?
Masinga, medl.nr. 1250

Erik_

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #25 på: Januar 05, 2008, 13:15:17 »
Subscriba til LUTV i stad. Tenkte å høre matchen.

Det virker imidlertid ikke som alt er riktig, det funker for eksempel ikke å se highlights. Når jeg trykker på en highlight står det, "Delivering your licence...". Så popper det opp en ny tab der det bare står "OK", og så stopper det her. Altså, ingen klipp i orginalvinduet, kun "Delivering your licence...".

Er dette typisk? Må jeg bare vente?

Har noya for ikke å få hørt kampen.

-espen
Lagt inn Realplayer på maskina? (regner med det siden du får ok på lisensgreia)

Når du har fått lisensen skal det egentlig fungere da. Prøv å test ut hvilken hastighet og slik du vil ha på streamen, velg medium. Ligger på options en plass der. Håper du rekker å fikse det før kampen.

TK20

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #26 på: Januar 05, 2008, 13:26:11 »
Subscriba til LUTV i stad. Tenkte å høre matchen.

Det virker imidlertid ikke som alt er riktig, det funker for eksempel ikke å se highlights. Når jeg trykker på en highlight står det, "Delivering your licence...". Så popper det opp en ny tab der det bare står "OK", og så stopper det her. Altså, ingen klipp i orginalvinduet, kun "Delivering your licence...".

Er dette typisk? Må jeg bare vente?

Har noya for ikke å få hørt kampen.

-espen
Lagt inn Realplayer på maskina? (regner med det siden du får ok på lisensgreia)

Når du har fått lisensen skal det egentlig fungere da. Prøv å test ut hvilken hastighet og slik du vil ha på streamen, velg medium. Ligger på options en plass der. Håper du rekker å fikse det før kampen.

Fant det ut, det funka i IE.

For alle dere som digger Firefox, men trenger IE for LUTV, kan dere laste Firefox' IE-tab her:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

I steden for å bytte browser, bare swapper man mellom IE og Firefox mens man fortsatt er i Firefox. Deilig.

-espen -- klar for kamp.

raggen

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #27 på: Januar 05, 2008, 13:40:39 »
håper vi retter opp inntrykket etter de siste katastrofale kampene og kommer oss på rett kjøl igjen. det trenger klubben og det trenger jeg og nervene mine også :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #28 på: Januar 05, 2008, 13:56:57 »
Ja, idag trenger vi seier!
Vi MÃ… vinne!!

Etter ein sterk opning på sesongen var eg nesten begynt å tru at Leeds United var på vei tilbake, men etter siste tids resultater er det komt inn ein uggen magefølelse... Er det ikkje vår tur denne gangen heller?

Som Leedssupporter har eg vanskelig for å heilt tru at det skal gå bra, for mange nedturer opp gjennom årene sørger for det.




håper vi retter opp inntrykket etter de siste katastrofale kampene og kommer oss på rett kjøl igjen. det trenger klubben og det trenger jeg og nervene mine også :P
COME ON LEEDS !!

soumoh

Sv: KAMP: vs. Northampton 5/1
« Svar #29 på: Januar 05, 2008, 14:26:08 »
1) I dag er kun seier godt nok.
2) I dag må vi starte uten Kandol på topp.
3) I dag håper jeg at raggen fjerner signaturen sin om sladrekjerringa Derry.
We'll be back.