Skrevet av Emne: Hands off  (Lest 3372 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Hands off
« på: Januar 09, 2008, 11:22:24 »
Leeds har gitt et "hands off" varsel i forbindelse med interessen for Beckford - ligaens toppscorer.  Dette gjør meg nervøs.  I det siste har "hands off" varsler normalt betydd "up your bid and his yours".

Leeds handler som forventet i overgangsvinduet.  Det var ikke mange dagene Wise fikk til å handle, i et utplukket marked, før sesongstart.  Det ser ikke galt ut det han gjør - interessante og unge spillere, selv om de fleste er ukjente for meg.

Jeg leste for noen dager siden at Leeds har priset Beckford til £3 mill. Så står det å lese at Derby har budt £3 mill.  Nå har vi altså denne "hands off" erklæringen.

Bates har nå anledning til å vise sin evne å lyst til å satse.  Jeg vet ikke om det er avgjørende på lengre sikt om Becks blir solgt, men jeg vil ta det som et sterkt, positivt signal om vi beholder alle de beste videre. 

En del spillere må muligens gå etter at 5-6 spillere er kjøpt.  Jeg håper det blir de som ikke har lykkes som går.
 

Karl Hot Shot

Sv: Hands off
« Svar #1 på: Januar 09, 2008, 11:30:16 »
Er det i det hele tatt noen her inne som er så grunnleggende naive at de tror Kenneth Bates vil si nei til noen som byr £3 mill for Jermaine Beckford?
 

Sleivind

Sv: Hands off
« Svar #2 på: Januar 09, 2008, 11:32:30 »
Er det i det hele tatt noen her inne som er så grunnleggende naive at de tror Kenneth Bates vil si nei til noen som byr £3 mill for Jermaine Beckford?


Ja.

RoarG

Sv: Hands off
« Svar #3 på: Januar 09, 2008, 13:04:23 »
3 M £. Hvor får du det i fra?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Erik M

Sv: Hands off
« Svar #4 på: Januar 09, 2008, 14:56:41 »
Jeg vet ikke hvor pålitelig FansFc.com er. Alle nettstedene siterer hverandre fritt og hemningsløst.

Her får vi vite hva Leeds forlanger:
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=178763

Her får vi vite hva Derby er villig til å betale:
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=178813

Senere kommer altså "hands off".  Confusing.
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hands off
« Svar #5 på: Januar 09, 2008, 15:12:30 »
Silly season og avisspekulasjoner er alltid like morsomt.

1) 'Utropsprisen' på 3 mill pund dukket opp på et av disse utallige useriøse internettsidene, og så er det 5-6 andre nettsteder som rapper 'nyheten'.

2) Leeds har sagt not for sale - og har ikke nevnt tall i det hele tatt.

3) Derby har ikke uttrykt noen som helst interesse for Beckford.

Ja hvem skal en tro på.... ?

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Sv: Hands off
« Svar #6 på: Januar 09, 2008, 15:41:37 »
Hvilket nok betyr at han blir solgt til Bolton for 1,5 mill £ i løpet av et par dager.  ::)
Jon R.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hands off
« Svar #7 på: Januar 09, 2008, 17:07:56 »
Hvilket nok betyr at han blir solgt til Bolton for 1,5 mill £ i løpet av et par dager.  ::)

Du kan få mer rett enn du aner Jon :o :

Avram Grant is desperate to secure the transfer of Nicholas Anelka as a replacement for African Nations-bound Didier Drogba. Boltonmanager Gary Megson has earmarked Leeds Uniteds scoring sensation Jermaine Beckford as Anelkas replacement, but is holding out for £ 10 mill for Anelka as it will take a significant offer to lure 15-goal Beckford from Elland Road.

Derby have already had a £ 3 mill offer for Beckford rejected  by Leedsmanager Dennis Wise, but are believed to be pondering an improved offer – adding Wise-favourite Robert Earnshaw to the deal.


Link:  http://www.tribalfans.com/bolton/anelkatransfer.html
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

kilgallon

Sv: Hands off
« Svar #8 på: Januar 09, 2008, 17:21:46 »
Hvis Derby kommer med 4£ og Rob Earnshaw så er det helt greit med meg!

Roy

Sv: Hands off
« Svar #9 på: Januar 09, 2008, 17:41:20 »
Kunne vært en bra deal det, men har ikke lyst å gi slipp på Becks. Han kommer til å bli en klassespiller.

Hvis Derby kommer med 4£ og Rob Earnshaw så er det helt greit med meg!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Jon R

Sv: Hands off
« Svar #10 på: Januar 09, 2008, 18:56:07 »
Hvilket nok betyr at han blir solgt til Bolton for 1,5 mill £ i løpet av et par dager.  ::)

Du kan få mer rett enn du aner Jon :o :

Avram Grant is desperate to secure the transfer of Nicholas Anelka as a replacement for African Nations-bound Didier Drogba. Boltonmanager Gary Megson has earmarked Leeds Uniteds scoring sensation Jermaine Beckford as Anelkas replacement, but is holding out for £ 10 mill for Anelka as it will take a significant offer to lure 15-goal Beckford from Elland Road.

Derby have already had a £ 3 mill offer for Beckford rejected  by Leedsmanager Dennis Wise, but are believed to be pondering an improved offer – adding Wise-favourite Robert Earnshaw to the deal.


Link:  http://www.tribalfans.com/bolton/anelkatransfer.html


Du snakker!  :o

Jeg hadde faktisk ikke hørt dette ryktet, Trond, men tanken er jo naturlig med all uroen rundt Anelka om dagen.  ::)

Blir ganske bekymret over dette. Samtidig må det da være fler enn meg som blir glad og stolt over slik oppmerksomhet rundt en Leedsspiller igjen?  :)
« Siste redigering: Januar 09, 2008, 18:58:53 av Jon R »
Jon R.

kjelvi

Sv: Hands off
« Svar #11 på: Januar 09, 2008, 18:58:48 »
Hvilket nok betyr at han blir solgt til Bolton for 1,5 mill £ i løpet av et par dager.  ::)
Boltonmanager Gary Megson has earmarked Leeds Uniteds scoring sensation Jermaine Beckford as Anelkas replacement, but is holding out for £ 10 mill for Anelka as it will take a significant offer to lure 15-goal Beckford from Elland Road.
Derby have already had a £ 3 mill offer for Beckford rejected  by Leedsmanager Dennis Wise, but are believed to be pondering an improved offer – adding Wise-favourite Robert Earnshaw to the deal.[/i]
I tillegg lurer Reading og Wigan med stor Beckford-interesse. Tror ingen av de skygger banen med en prislapp på 3-4m.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hands off
« Svar #12 på: Januar 09, 2008, 21:03:59 »
Leeds have asked Sheffield United for permission to speak to misfiring striker Billy Sharp. Sharp – last seasons League 1 top scorer – has struggled for form at Bramall Lane, and it’s believed that under-fire Bladesboss Bryan Robson is willing to listen to offers for the 21-year old.

If Sharp was to sign for Leeds, he would ironically replace Jermaine Beckford – the player he struck a tremendous partnership with at Scunthorpe last year.  Leeds have attracted big money offers for Beckford from Premiership strugglers Bolton, Derby and Wigan.


Link: http://www.tribalfans.com/sheffield_u/sharp/luscosprank#2  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

kjelvi

Sv: Hands off
« Svar #13 på: Januar 09, 2008, 21:29:57 »
Leeds have asked Sheffield United for permission to speak to misfiring striker Billy Sharp. Sharp – last seasons League 1 top scorer – has struggled for form at Bramall Lane, and it’s believed that under-fire Bladesboss Bryan Robson is willing to listen to offers for the 21-year old.

If Sharp was to sign for Leeds, he would ironically replace Jermaine Beckford – the player he struck a tremendous partnership with at Scunthorpe last year.  Leeds have attracted big money offers for Beckford from Premiership strugglers Bolton, Derby and Wigan.

Link: http://www.tribalfans.com/sheffield_u/sharp/luscosprank#2  :)
Bra spøk!

Erik M

Sv: Hands off
« Svar #14 på: Januar 09, 2008, 23:48:54 »
http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=371500

Sky News report that United are about to offer £500k for the 25-year-old striker.

The former Hartlepool and Luton forward is the O's top scorer with 11 goals this season.

It should be 12, but he had a perfectly good goal chalked off at Elland Road earlier in the season.

Assistant boss Dave Bassett was at Brisbane Road last night as Orient beat Tranmere 3-0 in a League One fixture to go level on points with the Whites. Unfortunately Boyd was not playing due to injury.



Stadig mer tyder på at Leeds snuser i markedet etter en goalgetter.  Kan jo kun være for å erstatte en goalgetter på vei ut.  Liker det ikke.  

Jeg er utålmodig etter å komme tilbake i toppen, samtidig som jeg vil det skal skje på fornuftig forretningsmessig basis.  Er det smart å cashe inn på Becks nå?  Jeg ville holdt på ham hvis det var bedriftsøkonomisk forsvarlig.
 

SveinArve

Sv: Hands off
« Svar #15 på: Januar 09, 2008, 23:37:13 »
Nei, ditta lika eg ikkje i det heile tatt.......... :'(
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hands off
« Svar #16 på: Januar 10, 2008, 00:09:03 »
 .... jeg prøver å se det slik at vi nå spiller på et slikt nivå at spillerne våre ér erstattelige. Bare vi får "normalt med penger for en klubb som Leeds United" vil vi easily klare å erstatte våre "ikke-stjerner". (- og jeg tror det er like om hjørnet før vi er nettopp der)

Unntaket er selvfølgelig unggutta som kan utvikle seg til nye Smiths, Milners & so on.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Hands off
« Svar #17 på: Januar 10, 2008, 09:02:43 »
Sitat
Stadig mer tyder på at Leeds snuser i markedet etter en goalgetter.  Kan jo kun være for å erstatte en goalgetter på vei ut.  Liker det ikke.

Det kan vel også være fordi Kandol har mistet formen totalt?

Dennis

Sv: Hands off
« Svar #18 på: Januar 10, 2008, 12:19:38 »
For tre uker siden syns jeg ikke januar kunne komme fort nok, nå vil jeg bare at januar skal være over - med Beckford fortsatt i Leeds!  >:(
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hands off
« Svar #19 på: Januar 10, 2008, 13:02:42 »
Er det i det hele tatt noen her inne som er så grunnleggende naive at de tror Kenneth Bates vil si nei til noen som byr £3 mill for Jermaine Beckford?


Ja.


...og ja!!!
Yeboahs vitne

TK20

Sv: Hands off
« Svar #20 på: Januar 11, 2008, 10:44:24 »
Nøyaktig når stenger overgangsvinduet igjen? Begynner å bli veldig nervøs med tanke på salg av Becks.

Dennis

Sv: Hands off
« Svar #21 på: Januar 11, 2008, 11:20:41 »
Salgsvinduet stenger natt til 1.februar!
Marching on together!

SveinArve

Sv: Hands off
« Svar #22 på: Januar 11, 2008, 18:44:36 »
Anelka har no gått til Chelsea........ :o
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sheridan

Sv: Hands off
« Svar #23 på: Januar 11, 2008, 18:47:04 »
Frykter Beckford forsvinner....er redd Leeds ikke sier nei om budet kommer.

Per-Stian

Sv: Hands off
« Svar #24 på: Januar 11, 2008, 20:18:15 »
Anelka har no gått til Chelsea........ :o

Er Beckford kopla til Bolton?

B-m

Sv: Hands off
« Svar #25 på: Januar 11, 2008, 20:40:02 »
For hvilken pris bør vi slippe Beckford?
Jeg sier 3,5 mil + klausul, £500 000 etter 20 spilte ligakamper, £750 000 etter 15 ligamål, og £2,5 mil etter første landskamp!

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Per-Stian

Sv: Hands off
« Svar #26 på: Januar 11, 2008, 20:45:48 »
For hvilken pris bør vi slippe Beckford?
Jeg sier 3,5 mil + klausul, £500 000 etter 20 spilte ligakamper, £750 000 etter 15 ligamål, og £2,5 mil etter første landskamp!


Klausul for vidaresal på minst 20 prosent og ikkje minst for deltaking i europacup!