2008: Hvem blir ny manager?

Started by McVallister, January 28, 2008, 09:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvis Dennis Wise går til Newcastle, hvem topper ønskelista deres til å ta over jobben?

Gianluca Vialli
8 (5%)
Mickey Adams
1 (0.6%)
Gary McAllister
41 (25.6%)
Chris Coleman
19 (11.9%)
John Sheridan
13 (8.1%)
Billy Davies
10 (6.3%)
David O'Leary
14 (8.8%)
Paul Ince
2 (1.3%)
Sam Allardyce
40 (25%)
Dave Bassett
1 (0.6%)
Annen
11 (6.9%)

Total Members Voted: 156

Voting closed: January 31, 2008, 15:17:47

Ferre

Quote from: Mr Kaizer on January 28, 2008, 15:23:38
Jeg stemte Chris Coleman!

Utifra Leeds-perspektiv bør vel heller Gary McAllister eller John Sheridan være favoritt(er), men det Coleman gjorde i Fulham, med få ressurser, var meget sterkt.

I Leeds vil han få større ressurser (i forhold til Fulham i PL) og jeg tror han ville gjort en fantastisk innsats.

Enig! Trakk seg som manager i Real Sociedad 16. januar i år, så mannen er ledig på markedet. Spørs om han ikke har høyere ambisjoner enn å lede et L1-lag?

pedro

Trond Sollid, Leedssupporter og faglig dyktig til tusen :)
Leedsomaniac

Fido

Quote from: pedro on January 28, 2008, 15:29:34
Trond Sollid, Leedssupporter og faglig dyktig til tusen :)
Litt vel tørst? ::)

Joe Jordan

Quote from: SOL on January 28, 2008, 15:25:19
Hva med å gå for Joe Jordan? Han har erfaring fra tiden som manager i Hearts og er nå assistent i Portsmouth.

Absolutt! Jeg venter ved telefonen!  ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Ferre

Ferskeste rykte: Mickey Adams (waccoe).

Nei takk, sier nå jeg...

Frode

Tror det er viktig å gå for en som har vist at han duger med begrensede ressurser. (ex. Coleman)
Ønsket ikke Wise i sin tid, inntil Souness dukket opp på sidelinjen.  Da var det bare om å få ansatt en eller annen.  Frykter deja vu denne gang også.
 

Svend Anders

Vi får rundt en halv mill i kompensasjon, så det er forsåvidt penger til å hente en større kar. Men om noen store vil ha L1-jobb, vites jo ikke. Tør Bates hente en manager på langsiktig basis (desto større grunn til å se blant folk som HAR jobb).

Jo kortere kontrakt noen hentes inn på, jo større er sjansen for at det blir en uten jobb, ville jeg tro. Jeg håper i alle fall vi får en som har evne og kontakter til å hente inn en mål-garantist ut sesongen!

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

pedro

Quote from: Fido on January 28, 2008, 15:33:10
Quote from: pedro on January 28, 2008, 15:29:34
Trond Sollid, Leedssupporter og faglig dyktig til tusen :)
Litt vel tørst? ::)

Det vet jeg lite om, men siden du er inne på det finnes det vel flere tørste bløant kandidatene her ;)
Leedsomaniac

morvar

Ã... nei! Ikke Souness... Men jeg skulle likt å sett ham i sjefsstolen................... til Manchester United ;D ;D
 

morvar

Jeg stemte på Sheridan. Greie resultat med Oldham - og har jo Leeds under huda!
 

Ferre

Brukeren med de sikre kildene på WACCOE avkrefter, heldigvis(!), at Mickey Adams blir ny manager.

Chris Coleman hadde vært noe...

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

According to YG's source a replacement has been lined up and it should all be sorted this week. No names given but someone Leeds fans would be happy with. It categorically will not be Bassett. Got to bloody drive in a bit but the bubbly will be flowing by 7pm, this is a great day to be Leeds. Well, it is in my house anyway!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sindre12

Beckford 4 England!

Svend Anders

Quote from: B-m on January 28, 2008, 15:46:23
According to YG's source a replacement has been lined up and it should all be sorted this week. No names given but someone Leeds fans would be happy with. It categorically will not be Bassett. Got to bloody drive in a bit but the bubbly will be flowing by 7pm, this is a great day to be Leeds. Well, it is in my house anyway!

Jeg er happy med en GOD manager, jeg. Så det sier meg egentlig svært lite, for hva en god manager er, det er som oftest et definisjonsspørsmål. Sir Alex blir trolig heller kostbar og Benitez har fått fornyet tillitt.

Var Bates ennå i Chelsea da Jose kom?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

SveinArve

Dersom dei har ein arvtager lined up, så har dette sikkert vore "klart" ei stund. Og da kan manglende glød i laget forklares med at hodet til Wise har vore i Toon??

Eller blir den forklaringa for enkel??

Syns bare at gutsen som prega laget før jul har vore borte den siste tida...
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

B-m

Quote from: Svend Anders on January 28, 2008, 15:51:31
Quote from: B-m on January 28, 2008, 15:46:23
According to YG's source a replacement has been lined up and it should all be sorted this week. No names given but someone Leeds fans would be happy with. It categorically will not be Bassett. Got to bloody drive in a bit but the bubbly will be flowing by 7pm, this is a great day to be Leeds. Well, it is in my house anyway!

Jeg er happy med en GOD manager, jeg. Så det sier meg egentlig svært lite, for hva en god manager er, det er som oftest et definisjonsspørsmål. Sir Alex blir trolig heller kostbar og Benitez har fått fornyet tillitt.

Var Bates ennå i Chelsea da Jose kom?

SA


Tolker det ikke slik at det er en "god" manager..  tolker den uttalelsen(om den er riktig) at vi kommer til å ansette en person som er godt LIKT blant leeds fansen, altså en eks-leeds spiller e.l.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Uansett hvor lite begiestret jeg er for Wise, jeg mener de hyppige managerskiftene vi har hatt er en viktig årsak til at vi er der vi er. Med mindre en erstatter er åpenbart bedre som manager er jeg faktisk ikke bare glad for at Wise forlater oss. Men jeg gråter heller ikke.
- Leif Olav

Svend Anders

Quote from: B-m on January 28, 2008, 15:59:39
Tolker det ikke slik at det er en "god" manager..  tolker den uttalelsen(om den er riktig) at vi kommer til å ansette en person som er godt LIKT blant leeds fansen, altså en eks-leeds spiller e.l.

Hehe, ja jeg regner med at uttalelsen - om den stemmer - var ment mtp at det er en med Leeds-tilknytning som kommer inn. Men for min EGEN del er det egentlig viktigere at han sikrer opprykk enn at han har hus i Harrogate :-)

Om det ER noen "linet opp" nå, så har det skjedd i løpet av dagen.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

lojosang

- Leif Olav


trosetti

Selvfølgelig Big Sam! Men at han kommer, er vel som å tro på at Steinkjer FK rykker opp neste år!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

berlin

Quote from: lojosang on January 28, 2008, 16:02:07
Uansett hvor lite begiestret jeg er for Wise, jeg mener de hyppige managerskiftene vi har hatt er en viktig årsak til at vi er der vi er. Med mindre en erstatter er åpenbart bedre som manager er jeg faktisk ikke bare glad for at Wise forlater oss. Men jeg gråter heller ikke.

Jøss, for og imot, samtidig!

Men....ehh... det er vel det samme med meg. Eller, ved nærmere ettertanke, jeg er ganske begeistret for å bli kvitt Wise.
Jeg er mest bekymret over om Bates nå tenker langsiktig, eller kortsiktig ( billigst mulig ).

Nevertheless, very exciting news!

berlin

Coleman er kanskje den mest attraktive kandidaten, Davies er ikke dumt,
men jeg har på følelsen at det blir en ex-Leeds spiller. Og det tror jeg vil gi klubben et puff,
publikum vil garantert gi suveren støtte om så skjer. Men om de kommer til å spille bedre av den grunn,
er jo slett ikke sikkert.

Big Sam? Trøste og bære! Han er Bolton through and through, og vil ikke klare å repetere det i en annen klubb.
Heldigvis uhyre liten sjanse for at han kommer.

Dennis

Må vel kunne tolke ryktene om at det vil være en Leeds-fansen vil være fornøyd med, dithen at det er en eks-spiller, ja. Kan ikke skjønne annet enn det, men hvor kommer dette ryktet fra? Er det en av de sikrere Waccoe-kildene?

Om det skulle være en eks-spiller, som Gary McAllister, så blir jeg gledelig overrasket. Da vil mest sannsynlig hele den massive supporterskaren stille seg BAK manageren, fremfor den delte mentaliteten vi har hatt under Dennis Wise. Det vil ha en utelukkende positiv virkning på laget og alt rundt. Mest sannsynlig har lagmoralen begynt å gå litt nedover og dermed trenger vi friskt blod inn, også i trenerleddet. En eks-spiller kan da være løsningen!

Men fortsatt er Chris Coleman MITT førstevalg, usannsynlig som det er.
Marching on together!

SveinArve

Hva med Lucas Radebe??? Ingen som har nevnt han!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Quote from: SveinArve on January 28, 2008, 16:39:29
Hva med Lucas Radebe??? Ingen som har nevnt han!

Tror faktisk Radebe har viktigere ting å gjøre. Jobber ikke han med kreftsaker og veldedighet i Afrika?
Marching on together!

SveinArve

Viktigere enn å være manager i Leeds?? ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Quote from: SveinArve on January 28, 2008, 16:43:49
Viktigere enn å være manager i Leeds?? ;D

Jeg humret litt mens jeg skrev det, men ja, faktisk.  ;)

Mannen har fått skryt av selveste Nelson Mandela for heaven's sake!
Marching on together!

SveinArve

Ja, det er vel kjekkere å få skryt av Mandela enn Bates :P
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com