Skrevet av Emne: Charter feber ?  (Lest 1592 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wexler

Charter feber ?
« på: Mars 08, 2008, 09:22:21 »
Har undret meg dønn ihjel over at enkelte Charter selskaper tilbyr sine reisende krøttertransport til sine feriedestinasjoner. Reiste nylig med Iberworld til Gran Canaria. Plassen mellom seteradene var beregnet på dverger. Tror flyselskapene at de over 175 cm. har avtagbare legger som kan legges i hattehyllen ?. Vet at flere har fått blodpropp etter reise med dette selskapet.
Ã… spise i samme fly var en vanskelig teknisk operasjon da man er trengt sammen på en 3 seter som i en hønsekasse. Burhøns er ikke populært i befolkningen, men kan man si det samme når mennesker blir tilbudt samme standar på fly ?  Altså - hvorfor tilbyr Charter selskapene sine kunder et sammenhengende betalt mareritt i flyet uten andre alternativer som i tilfelle Iberworld ?   
 

Budda

Sv: Charter feber ?
« Svar #1 på: Mars 08, 2008, 10:09:52 »
Sier du at de under 175 er dverger??? Er fornærmet  :)
Endre

Robert

Sv: Charter feber ?
« Svar #2 på: Mars 08, 2008, 11:36:04 »
Da kanskje Star Tour er noe for deg?
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=191957
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Wexler

Sv: Charter feber ?
« Svar #3 på: Mars 10, 2008, 14:13:21 »
Jeg synes du tok den dverg tolkningen min litt langt. Selvsagt er ikke de under 175 cm dverger !
Men utfra min vurdering er det bare personer under dette målet som vil få en grei flytur med Iberworld.   
 

Ronald

Sv: Charter feber ?
« Svar #4 på: Mars 10, 2008, 20:45:23 »
Havner du i bakerste sete så er du så heldig at du ikke engang kan legge sete bakover. Det er en hyggelig flytur :-\

Pleier å hjelpe at man kan tenke på hva man er på vei til, så sant man ikke er ferdig med ferien ;)