Skrevet av Emne: Helvetes Ken Bates  (Lest 5254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ai494

Helvetes Ken Bates
« på: Februar 09, 2008, 18:40:26 »
Det er Ken "gnipeisen" Bates som har skylda for uføret vi er i. Det gikk kalt nedover ryggen min når jeg så at han tok over klubben for leeeenge siden. Hva fan har han gjort for å bruke penger på å bringe inn gode spillere, og ikke minst en manager med erfaring til å få oss tilbake der vi BURDE være. Jeg er bare så jævla frustrert over hvordan min kjære LEEDS har det nå. Jeg sa det i mine 2 inlegg for lenge siden, når vi vant kamper i begynnelsen av sesongen at vi hadde flaks i stort sett hver kamp vi vant. Det eneste som kan hjelpe oss er at han selger klubben til sommeren til noen som har masse penger og at de ansetter en rutinert manager med gode medhjelpere. Æ e bare så inn i helvete lei av det uføre vi e i nu. Vi kommer ikke ut av det med di folka som er i klubben nå(spillere/trenere/EIER)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #1 på: Februar 09, 2008, 18:43:58 »
Velkommen til bakgårdsfotballens frustrasjonsråd.
Du har rett i dette du her påpeker. Men til sommeren har han lov til å selge klubben. Og da blir kanskje du ,jeg og resten av supporterne bønnhørt

marve

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #2 på: Februar 09, 2008, 18:47:07 »
Det er Ken "gnipeisen" Bates som har skylda for uføret vi er i. Det gikk kalt nedover ryggen min når jeg så at han tok over klubben for leeeenge siden. Hva fan har han gjort for å bruke penger på å bringe inn gode spillere, og ikke minst en manager med erfaring til å få oss tilbake der vi BURDE være. Jeg er bare så jævla frustrert over hvordan min kjære LEEDS har det nå. Jeg sa det i mine 2 inlegg for lenge siden, når vi vant kamper i begynnelsen av sesongen at vi hadde flaks i stort sett hver kamp vi vant. Det eneste som kan hjelpe oss er at han selger klubben til sommeren til noen som har masse penger og at de ansetter en rutinert manager med gode medhjelpere. Æ e bare så inn i helvete lei av det uføre vi e i nu. Vi kommer ikke ut av det med di folka som er i klubben nå(spillere/trenere/EIER)

Synes faktisk bates har gjort en god jobb ,vi tjener penger igjen og han har planer for elland road som jeg liker .
Er helt andre folk som skal slaktes for at leeds er der de er i dag spør du meg .
 

Sydhagen

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #3 på: Februar 09, 2008, 18:48:47 »
Det er Ken "gnipeisen" Bates som har skylda for uføret vi er i. Det gikk kalt nedover ryggen min når jeg så at han tok over klubben for leeeenge siden. Hva fan har han gjort for å bruke penger på å bringe inn gode spillere, og ikke minst en manager med erfaring til å få oss tilbake der vi BURDE være. Jeg er bare så jævla frustrert over hvordan min kjære LEEDS har det nå. Jeg sa det i mine 2 inlegg for lenge siden, når vi vant kamper i begynnelsen av sesongen at vi hadde flaks i stort sett hver kamp vi vant. Det eneste som kan hjelpe oss er at han selger klubben til sommeren til noen som har masse penger og at de ansetter en rutinert manager med gode medhjelpere. Æ e bare så inn i helvete lei av det uføre vi e i nu. Vi kommer ikke ut av det med di folka som er i klubben nå(spillere/trenere/EIER)

Synes faktisk bates har gjort en god jobb ,vi tjener penger igjen og han har planer for elland road som jeg liker .
Er helt andre folk som skal slaktes for at leeds er der de er i dag spør du meg .


enig!
jeg mener faktisk at det er bates som er mannen som reddet leeds fra fortapelsen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #4 på: Februar 09, 2008, 18:55:21 »
.....men, er han den som skal ta Leeds United til det forgjette land?
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #5 på: Februar 09, 2008, 18:57:41 »
hmmm......merkelig, det var ikke så mange slike typer tråder i høst, minnes jeg.  ::)

h.b

  • Gjest
Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #6 på: Februar 09, 2008, 19:01:14 »
Hvis Bates skal ta Leeds tilbake til toppen engelsk fotball, så nytter det ikke å gå på sparebluss.Vi må skaffe den beste manageren og la han få plukke spillere som han selv vil.Lønningene må opp for at de riktige  spillerne skal komme til klubben

marve

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #7 på: Februar 09, 2008, 19:13:02 »
Hvis Bates skal ta Leeds tilbake til toppen engelsk fotball, så nytter det ikke å gå på sparebluss.Vi må skaffe den beste manageren og la han få plukke spillere som han selv vil.Lønningene må opp for at de riktige  spillerne skal komme til klubben

Levd over evne har vi gjort før å se hvor det har ført oss .
Nei bates synes jeg faktisk har gjort en flott jobb så langt ,men det er nok ikke han som er der når vi igjen spiller i prl .
 

stefan

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #8 på: Februar 09, 2008, 19:13:32 »
Den taktikken har vært prøvd før h.b. En ny ridscrap æra har viikke godt av.
Vi MÃ… sette tæring etter næring, evt få en ny eier, SIDEN eierskifte ikke er aktuelt før sommeren så blir det en meningsløs debatt inntil videre.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

h.b

  • Gjest
Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #9 på: Februar 09, 2008, 19:28:43 »
Bates har ført Leeds inn en gate av gjeldsfrihet men på vilken vei har han gjort dette. Ved å spekulere i andres ulendighet. Bates er en av de verste når det gjelder kynisme. Mannen burde vært sperra inne for lenge siden. Det at han har gjort leeds gjeldsfri er på samme måte som mennesker svindler svake mennesker for verdier. For deretter å si at man har handlet etter boka. Nei Bates vil aldri føre til noe godt for Leeds. Og til disse pengene som kommer inn på kontoen til Leeds, så er jeg rimelig overbevist om at disse pengene blir ført ut av landet for å betale på papiret ikke eksisterende gjeld
 
Hvis Bates skal ta Leeds tilbake til toppen engelsk fotball, så nytter det ikke å gå på sparebluss.Vi må skaffe den beste manageren og la han få plukke spillere som han selv vil.Lønningene må opp for at de riktige  spillerne skal komme til klubben

Levd over evne har vi gjort før å se hvor det har ført oss .
Nei bates synes jeg faktisk har gjort en flott jobb så langt ,men det er nok ikke han som er der når vi igjen spiller i prl .

ai494

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #10 på: Februar 09, 2008, 19:36:24 »
Marve, du sier at Bates har gjort en god jobb.
Er du virkelig en Leeds fan eller?????
Skjønner du hvor klubben er for tiden. Vi er så dypt i dritten som vi aldrig har vært noen gang.
Han har fått slettet gjelden, men fortsatt er det bare småpenger til nye møkkaspiller/manager som ikke hjelper laget i det hele tatt.
Det eneste han har som mål er få mest mulig profitt når det gjelder salg som mulig.
I det siste overgangsvindu så ser jeg at han har fått litt panikk. Han får jo selfølgelig mer penger for Leeds i CC en i LG1. Men fortsatt så er han ikke villig til bruke det som trengs for og kjøpe inn spillere som virkelig "løfter" laget, og ikke minst få en manager som gjør et samme. Han ansetter MacAllister for å tekkes fansen, og at det er billig også.
Det eneste positive jeg ser nå er at Bates får det han fortjener.
Ridsdale(sammen med O'leary, boken han skrev mht. rettsaken) + Bowyer/Woodgate sin idioti har jo en endel å si for Leeds fall, men Bates kunne ha reddet klubben vår visst han ikke var så jævlig EGOISTISK GNIEN + at han virklig bryr seg om klubben.
Det er som Frank Zappa når han kødder med beatles sitt album sgt. pepper:
We'r only in it for the money.
Slik er KB, drittsekken, gnikuken
Hater fyren så jævlig at dere ikke trur det.
Dere som trur han er Leeds frelser må jo for fan skjønne at han ikke er det.


 

ai494

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #11 på: Februar 09, 2008, 19:38:33 »
H.B
Du skjønner elendigheten som jeg gjør det....
 

McVallister

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #12 på: Februar 09, 2008, 20:51:35 »
Er veldig enig i dine betraktninger når det gjelder Bates. Han er og blir en businessmann. Han skal jo gjøre penger på oss.
Men Bates alene er ikke skyld i "galskapen". Tror at spillerne må gå i seg selv. De virker hjelpeløse og totalt blottet for selvtillit. Hvor er Willy Railo når du trenger han?

Promotion 2010

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #13 på: Februar 09, 2008, 21:27:12 »
Hvis Bates skal ta Leeds tilbake til toppen engelsk fotball, så nytter det ikke å gå på sparebluss.Vi må skaffe den beste manageren og la han få plukke spillere som han selv vil.Lønningene må opp for at de riktige  spillerne skal komme til klubben

SPAREBLUSS? Klubben har kjøpt 8 - åtte - spillere i januar....og lønninger til dem alle. I etterpåklokskapens ånd burde vi kanskje kjøpt 3-4 GODE spillere, ikke 8 gjennomsnittlige. Da kunne vi også satset litt på lønn...med disse 3-4.

h.b: INGEN klubb i League One har satset så mye som Leeds har i dette vinduet, så ikke klag. Det er nok mye som ligger bak der vi er nå.

1 O'Leary burde vært skiftet ut med en ordentlig manager, da han skrev den fatale boken eller kanskje et par år før.
2 Et internasjonalt toppnavn burde fått jobben.
3 Ridsdale hadde da sluppet idiotiske utbetalinger til lønn og spillere. DOL viste jo tidlig at han ikke hadde det lille ekstra.
4 Nå er vi i L1 og dit synes jo mange her inne at var midt i blinken når det gjelder å bygge laget opp igjen. Ganske naiv tankegang. Det ble også sagt ved nedrykket i 82, da tok det 8 år å komme opp. Jeg var på Orient vs Scunthorpe L1 i fjor og sa ifra at lagene er velorganiserte og hardtarbeidende.
5 Vi vil trenge mye penger og en god manager OVER tid for å rykke opp igjen. Ingen lag med 7 managere på 7 år kommer noen vei i det hele tatt.
6 Og Macca har kontrakt til sommeren. Skal vi da få inn en til, eller skal han få fred med trenerteamet sitt?

Klubben Leeds har tradisjon for å gjøre alle de klassiske tabbene du kan tenke deg.  >:(


Vi får krysse fingrene for at vi får tilbake noen poeng og karrer oss til Play-Off. Det er forresten også et tapsprosjekt.  :-\  Er ikke veldig positiv i kveld.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ai494

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #14 på: Februar 09, 2008, 21:30:32 »
Er veldig enig i dine betraktninger når det gjelder Bates. Han er og blir en businessmann. Han skal jo gjøre penger på oss.
Men Bates alene er ikke skyld i "galskapen". Tror at spillerne må gå i seg selv. De virker hjelpeløse og totalt blottet for selvtillit. Hvor er Willy Railo når du trenger han?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #15 på: Februar 09, 2008, 21:44:22 »
Jeg ble trist den dagen Ken Bates kjøpte oss opp. Det handlet mest om at jeg ikke likte tanken på at en "skurk" skulle sjefe klubben vår. For all del, ikke en forbryter i vanlig forstand, men en som var velkjent for nærmest å perfeksjonere å holde seg i gråsoner, og slett ikke var kjent for å skaffe seg så mange venner...
...men ingen andre ville kjøpe klubben, så hva kunne jeg si.

Likevel hadde jeg en forståelse for at han kanskje ville være "rett mann for klubben" på kort sikt. Og stort sett tror jeg han har levert varene. Riktignok virker det som mistanken ble berettiget om at han ikke ville invitere investorer som som honning til biekrukken akkurat, men jeg tror mange riktige grep har blitt tatt...
Riktignok - han reddet oss knapt fra adm - den kom jo...

For  øvrig syns jeg det er en lei tendens til absolutt skulle lete etter syndebukker... "Leeds' snuoperasjon" er ikke avhengig av dét. At vi sammen "drar i samme retning" derimot, noe ala "marchin' on together", dét hadde vært snadder  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #16 på: Februar 09, 2008, 21:57:30 »
For  øvrig syns jeg det er en lei tendens til absolutt skulle lete etter syndebukker... "Leeds' snuoperasjon" er ikke avhengig av dét. At vi sammen "drar i samme retning" derimot, noe ala "marchin' on together", dét hadde vært snadder  :)

Så lenge vi har en øverste leder som nærmest har perfeksjonert splitt og hersk strategien, kan man ikke forvente at fotfolket skal holde seg samlet, Asbjørn.  :)
Jon R.

ai494

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #17 på: Februar 09, 2008, 22:15:12 »
Jeg ble trist den dagen Ken Bates kjøpte oss opp. Det handlet mest om at jeg ikke likte tanken på at en "skurk" skulle sjefe klubben vår. For all del, ikke en forbryter i vanlig forstand, men en som var velkjent for nærmest å perfeksjonere å holde seg i gråsoner, og slett ikke var kjent for å skaffe seg så mange venner...
...men ingen andre ville kjøpe klubben, så hva kunne jeg si.

Likevel hadde jeg en forståelse for at han kanskje ville være "rett mann for klubben" på kort sikt. Og stort sett tror jeg han har levert varene. Riktignok virker det som mistanken ble berettiget om at han ikke ville invitere investorer som som honning til biekrukken akkurat, men jeg tror mange riktige grep har blitt tatt...
Riktignok - han reddet oss knapt fra adm - den kom jo...

For  øvrig syns jeg det er en lei tendens til absolutt skulle lete etter syndebukker... "Leeds' snuoperasjon" er ikke avhengig av dét. At vi sammen "drar i samme retning" derimot, noe ala "marchin' on together", dét hadde vært snadder  :)


 

ai494

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #18 på: Februar 09, 2008, 22:19:04 »
ja nu e d jo grand prix på TV, så vi får jo bare ta med det positive ikveld.
Herregud for en kveld.
 

Robert H.

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #19 på: Februar 09, 2008, 23:42:42 »
Du er en klok mann, promo!

Denne nedturen er såvisst ikke Bates sin feil. Vi overgikk oss selv i begynnelsen av sesongen. Wise mistet grepet etter at Poyet forsvant med uforklarlige endringer på laget.

McAllister kan være rett mann fremover og jeg mener Bates virkelig har backet han med alle disse signingene på kort tid. Hvem tror f.eks. at det var billig å hente en "Premier League fringe-player" som Lubo Michalik?

Ellers; Er det bare meg som husker godt hvorfor Gary Mac forsvant fra Leeds til Coventry? Skjønner ikke helt den umiddelbare heltestatusen mannen har fått i Yorkshire...


Hvis Bates skal ta Leeds tilbake til toppen engelsk fotball, så nytter det ikke å gå på sparebluss.Vi må skaffe den beste manageren og la han få plukke spillere som han selv vil.Lønningene må opp for at de riktige  spillerne skal komme til klubben

SPAREBLUSS? Klubben har kjøpt 8 - åtte - spillere i januar....og lønninger til dem alle. I etterpåklokskapens ånd burde vi kanskje kjøpt 3-4 GODE spillere, ikke 8 gjennomsnittlige. Da kunne vi også satset litt på lønn...med disse 3-4.

h.b: INGEN klubb i League One har satset så mye som Leeds har i dette vinduet, så ikke klag. Det er nok mye som ligger bak der vi er nå.

1 O'Leary burde vært skiftet ut med en ordentlig manager, da han skrev den fatale boken eller kanskje et par år før.
2 Et internasjonalt toppnavn burde fått jobben.
3 Ridsdale hadde da sluppet idiotiske utbetalinger til lønn og spillere. DOL viste jo tidlig at han ikke hadde det lille ekstra.
4 Nå er vi i L1 og dit synes jo mange her inne at var midt i blinken når det gjelder å bygge laget opp igjen. Ganske naiv tankegang. Det ble også sagt ved nedrykket i 82, da tok det 8 år å komme opp. Jeg var på Orient vs Scunthorpe L1 i fjor og sa ifra at lagene er velorganiserte og hardtarbeidende.
5 Vi vil trenge mye penger og en god manager OVER tid for å rykke opp igjen. Ingen lag med 7 managere på 7 år kommer noen vei i det hele tatt.
6 Og Macca har kontrakt til sommeren. Skal vi da få inn en til, eller skal han få fred med trenerteamet sitt?

Klubben Leeds har tradisjon for å gjøre alle de klassiske tabbene du kan tenke deg.  >:(


Vi får krysse fingrene for at vi får tilbake noen poeng og karrer oss til Play-Off. Det er forresten også et tapsprosjekt.  :-\  Er ikke veldig positiv i kveld.

Kickthemdown

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #20 på: Februar 10, 2008, 00:40:14 »
Hvis Bates skal ta Leeds tilbake til toppen engelsk fotball, så nytter det ikke å gå på sparebluss.Vi må skaffe den beste manageren og la han få plukke spillere som han selv vil.Lønningene må opp for at de riktige  spillerne skal komme til klubben
;D Kan du ikke bare gi deg?  ::)

Gullfiskminne....

Alta-White

berlin

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #21 på: Februar 10, 2008, 00:55:13 »

Ellers; Er det bare meg som husker godt hvorfor Gary Mac forsvant fra Leeds til Coventry? Skjønner ikke helt den umiddelbare heltestatusen mannen har fått i Yorkshire...


Neida, men den er vel ikke i Kewell-klasse.
Gary Mac var STOR i de 6 årene han spilte for oss, og han ble slett ikke et hatobjekt i klasse med nevnte spiller ved Coventry-overgangen.

berlin

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #22 på: Februar 10, 2008, 01:03:59 »
Skjønner ærlig talt ikke hvorfor en slik tråd starter opp igjen. Enkelte burde gjøre noen søk i det rikholdige arkivet,
hvis ikke skriver folk som vanligvis skriver "vettuge" innlegg, svada og frustrasjon-der-og da greier.
Håper denne tråden dør ut, jeg gidder ikke skriver saklige innlegg i denne tråden.

For all del, bare fortsett å skrive om Bates, og he-he, i lys av de 2 kampene til Macca.

Jeg, for min del, konsentrerer meg om selve laget og Macca/Staunton.

Det ligger jo en indirekte påstand om at Gary Mac er søppel her også, hva er vitsen?

Tror man vi er f**king Real Madrid, eller?
« Siste redigering: Februar 10, 2008, 01:13:51 av berlin »

Erik_

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #23 på: Februar 10, 2008, 01:04:09 »
ai494 (merkelig nick). Det er jo ingen som vil kjøpe Leeds. Og de som "ville" det i sommer, hadde ikke hjerte til å satse så mye på å kapre klubben foran øynene på Kenneth. De hadde greid det om de virkelig hadde villet. Spørsmålet er om det hadde vært så mye bedre enn Mr. Bates. Er gresset grønnere på den andre siden? Freddie Shepherd?

Ingen er vel glad for at Ken Bates styrer klubben. Ingen er vel begeistret over måten han gjør det på. Men ting kunne fortsatt ha vært mye verre enn den 'dritten' vi er i nå. Vi kunne ha vært Scarborough...

Det ordner seg.
« Siste redigering: Februar 10, 2008, 01:05:54 av Enrique »

lojosang

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #24 på: Februar 10, 2008, 04:30:22 »
Ellers; Er det bare meg som husker godt hvorfor Gary Mac forsvant fra Leeds til Coventry? Skjønner ikke helt den umiddelbare heltestatusen mannen har fått i Yorkshire...


Fortell meg endelig det!
Hvorfor forsvant Mac til Coventry?

Det eneste jeg har hørt om saken var at Macca var blitt en gammel mann, og Leeds ville cashe inn en del grunker på ham før han gikk av med pansjon. Hva er den alternative versjonen?
- Leif Olav

Robert H.

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #25 på: Februar 10, 2008, 08:52:57 »
Jeg påstår ikke at Gary McAllister er "søppel" dersom det er meg berlin sikter til. Mannen var STOR på Leeds sin midtbane de årene han var på Elland Road. Mer elegant midtbanegeneral fantes ikke. Men det er et faktum at han forsvant til Coventry utelukkende fordi de doblet lønna hans. Andre Ex-players har blitt kalt "greedy bastard" av slikt mange år etter, men ikke McAllister.

Et annet faktum er at Gary McAllister er en fullstendig urutinert manager. Det er selvfølgelig greit å allikevel håpe på at mannen er vår redningsmann, men jeg bare sliter med å forstå hvorfor minst 90% av fansen synes fullstendig overbevist om det... ???

Ellers må jeg gi berlin rett i at mitt forrige innlegg i denne tråden var preget av poengtapet i går. MEN jeg er bare så lei av at folk mener at det bestandig er Bates sin feil hver gang en Leeds-spiller slår ei feilpasning...
« Siste redigering: Februar 10, 2008, 09:14:45 av Robert H. »

h.b

  • Gjest
Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #26 på: Februar 10, 2008, 10:23:49 »
Til dere som mener at vi ikke skal bruke penger. Leeds går nå med overskudd etter det jeg har forstått. Hvis vi vil ha en klubb som hele tiden gjør det uten å satse på å signe kvalitetsspillere, så er jeg rimelig sikker på at vi i de nærmeste 30 årene vil være et heislag mellom CCC og League one. All erfaring viser at det å spare seg til suksess er en feilslått politikk. Skal vi noensinne rykke opp til Premier League, så bør vi tørre å ha rundt 30-50 mill pund i gjeld. Når dere snakker om historien til Leeds og gjeld, så er denne måten vi skaffet gjelden på rimelig missvisende.
Vi signet spillere med sikkerhet i spilleren og ofte gjennom et leasingselskap. Når spilleren ble skadet eller hadde en dårlig periode, så falt verdien på spilleren. Leeds og Leasingselskapet fikk da panikk og solgte spilleren unna med stort tap.Leeds fikk da stor gjeld og solgte unna andre spillere med det faktum at Leeds ble svekket sportslig og dermed så ble inntektene mindre. Tapene ble etterhvert astronomiske.
Nå vet jeg ikke helt åssen det er med eierskapet av Elland Road og andre aktivum, men det å signe spillere og sette gjelden på det Leeds til alle tider eier er en mye sikrere måte å elminere eventuelle fremtidige tap. Så hvis vi kun skal være opptatt av å være gjeldfrie, så blir vi leeeeeeeeeeeenge i disse bakgårdsfotballdivisjonene. All inntekt som Bates får inn vil bli sylta ut av landet. Bates blir rik, og Leeds som klubb il være like bånnskrapt. Se på Liverpool nå. Disse amerikanske eierne ble tatt på fersken foran åpent kamera med å si at de skulle bruke inntektene fra Liverpool til å finasiere dette i USA.
Bates har enda ikke blitt tatt på fersken med noe slikt, men det at han har et par stråselskap på cayman island tilsier at han tar alt oversudd og finansierer noe helt annet enn Leeds. Dere nevner også Michailk. Det er bra at han signa for Leeds, men han var ihvertfall ikke attraktiv på overgangsmarkedet. Var ikke mange andre en Leeds som ville ha han. Hvor dyr han var vet ikke jeg, men så mye penger kunne han aldri koste Leeds.

berlin

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #27 på: Februar 10, 2008, 10:31:24 »
Jeg påstår ikke at Gary McAllister er "søppel" dersom det er meg berlin sikter til. Mannen var STOR på Leeds sin midtbane de årene han var på Elland Road. Mer elegant midtbanegeneral fantes ikke. Men det er et faktum at han forsvant til Coventry utelukkende fordi de doblet lønna hans. Andre Ex-players har blitt kalt "greedy bastard" av slikt mange år etter, men ikke McAllister.

Et annet faktum er at Gary McAllister er en fullstendig urutinert manager. Det er selvfølgelig greit å allikevel håpe på at mannen er vår redningsmann, men jeg bare sliter med å forstå hvorfor minst 90% av fansen synes fullstendig overbevist om det... ???

Ellers må jeg gi berlin rett i at mitt forrige innlegg i denne tråden var preget av poengtapet i går. MEN jeg er bare så lei av at folk mener at det bestandig er Bates sin feil hver gang en Leeds-spiller slår ei feilpasning...

Nei, Robert, det var ikke deg jeg siktet til, i det hele tatt. Derfor er det et eget innlegg, rett etter mitt sitat-spm til deg rundt Gary Mac. Intensjonen med mitt siste innlegg var det samme som ditt. Det jeg mente var at utgytelsene mot Bates i denne tråden bl.a innebar at han skulle finne en skikkelig manager (altså indirekte at Gary Mac ikke er det).

Ditt spm.tegn til den nesegruse beundringen av Gary Mac synes jeg bare er bra, jeg følte vel bare for å svare med en sammenligning.
Jeg tror forresten årsaken til godstemningen rundt Gary Mac, like mye skyldes forskjellen mellom han og Wise, og det faktum at man kan assosiere gode følelser til han, snarere enn hans managerkvaliteter ( som faktiskt mange har poengtert - at her må vi ikke ha alt for store forhåpninger)
 :)

peacock

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #28 på: Februar 10, 2008, 21:14:16 »
" All erfaring viser at det å spare seg til suksess er en feilslått politikk. Skal vi noensinne rykke opp til Premier League, så bør vi tørre å ha rundt 30-50 mill pund i gjeld. Når dere snakker om historien til Leeds og gjeld, så er denne måten vi skaffet gjelden på rimelig missvisende."

Så du mener for alvor at vi igjen skal sette oss i bunnløs gjeld, h.b.?
Si meg; var du full når du skrev dette?

B_Ød

Sv: Helvetes Ken Bates
« Svar #29 på: Februar 11, 2008, 08:27:56 »
Det er som Frank Zappa når han kødder med beatles sitt album sgt. pepper:
We'r only in it for the money.

Tråkk og men akkurat hva du/dere vil om KB, men dra nå ikke min store helt inn i denne debatten.  :-\
Ups & Ups!!