Skrevet av Emne: Sesongen ER over!  (Lest 14016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bmoen

Sesongen ER over!
« på: Februar 23, 2008, 18:06:19 »
Det er bare å  innse at sesongen er over. Fokus må være å unngå nedrykk. Det hjelper ikke en gang å få tilbake de 15 poenga! Det begynner  å bli flaut å være  Leeds-supporter.  Hvem i all verden skal vi slå? Det er igjen blitt slik at alle lag henter poeng mot Leeds. Helt ufattelig! God sommer!
« Siste redigering: Mars 13, 2008, 23:22:49 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

Klausen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #1 på: Februar 23, 2008, 18:18:49 »
Bra innlegg! ::)

Kanskje vi skal legge ned driften av hele klubben samtidig...?

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #2 på: Februar 23, 2008, 18:21:37 »
Det var vel  litt drøy, men.  Det føles kanskje slik akkurat i dag!

Bra innlegg! ::)

Kanskje vi skal legge ned driften av hele klubben samtidig...?
BMo - Leeds-fan siden 1964

nord

Sv: Sesongen er over!
« Svar #3 på: Februar 23, 2008, 18:35:08 »
"There will always be a new tide! ;D"

Mist ikke modet!!

 

Dennis

Sv: Sesongen er over!
« Svar #4 på: Februar 23, 2008, 18:40:07 »
Jeg skjønner akkurat hva du mener, bmoen og selvsagt er dette umiddelbare følelser satt på den ytterste kant. Men det er slik det føles akkurat nå, ja!

OG, blir det bedre neste år??
Marching on together!

Oggy

Sv: Sesongen er over!
« Svar #5 på: Februar 23, 2008, 18:48:53 »
Vi er UTEN seir på de siste 7 kampene!
Lukter ikke akkurat opprykk av slikt  :-\

Ikke rundspiller vi vel akkurat lagene vi møter heller for tiden.
Nei, får vi Play Off så det en gave!

Oggy

raggen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #6 på: Februar 23, 2008, 20:56:40 »
enig med oggy. play off er bonus slik ting er nå.
Snur fort, etter den gode starten vi fikk var jeg sikker på opprykk mens nå tror jeg ikke på play off ei gang. hmmmm :o
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

Sv: Sesongen er over!
« Svar #7 på: Februar 23, 2008, 21:18:24 »
huff det var skremmende nyheter!
Trodde det var 13 kamper igjen. Får vi ikke spille de?
Jaja, da blir det lang pre-season for 08/09, kanskje vi kan dra til LaManga å sparre mot nordiske lag.

Leedsfan

Sv: Sesongen er over!
« Svar #8 på: Februar 23, 2008, 21:47:16 »
Vi trenger bare "a good run" og det kommer snart! I en divisjon hvor nesten alle lagene slår hverandre gjør 6-7 seire på rad underverker!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fotballfantomet

Sv: Sesongen er over!
« Svar #9 på: Februar 23, 2008, 22:34:53 »
Det er bare å  innse at sesongen er over. Fokus må være å unngå nedrykk. Det hjelper ikke en gang å få tilbake de 15 poenga! Det begynner  å bli flaut å være  Leeds-supporter.  Hvem i all verden skal vi slå? Det er igjen blitt slik at alle lag henter poeng mot Leeds. Helt ufattelig! God sommer!
helvete altså....e enig med du her, hjelper ikkje å heitte leeds u. sjølv i denne divisjonen....begjynner å bli pinelig å vere leeds supporter...få som blør for drakta :-[ e bare frustrert..... >:(
Leeds United since -69/70 and 4 ever

berlin

Sv: Sesongen er over!
« Svar #10 på: Februar 23, 2008, 22:50:09 »
Det har vært flaut å være Leeds-supporter lenge mhp fjorårets sesong og siden november i årets sesong.

Men selv om det er flaut resultatmessig, er jeg like stolt over å være Leeds-supporter nå som i bedre tider. Fremgangen lar vente på seg, og vi må vel rett og slett smøre oss med tålmodighet i jakten på virkelig oppgangstider.

Macca burde ikke få sparken selv om vi ikke klare ply-off, jeg er lei av slik kortsiktig tankegang.
Derimot vet vi vel ikke hva som skjer på eier-siden til sommeren. Fortsetter Bates er det ikke sikkert han lar Macca fortsette. Ja, paradoksalt nok, kan eventuelle nye eiere ha større tiltro til å satse videre på Macca.

Per-Stian

Sv: Sesongen er over!
« Svar #11 på: Februar 24, 2008, 01:17:48 »
Dette blir ein beintøff kamp om å overleve i League One. Inga tvil om det ::) Antidepressiva gjer susen :D

Klausen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #12 på: Februar 24, 2008, 01:36:42 »
Det virker som at mange muligens har hatt litt høye forventninger etter en bra innledning...Før sesongen hadde sikkert alle vært happy med å være i den tabellsituasjonen vi er i nå! Vi startet tross alt med - 15..

Alle snakker om at laget/stallen vår er god nok på papiret, men spiller det noen rolle da?
Fotball utspiller seg dessverre på banen, og da hjelper det ikke å komme med det berømte "papirlaget" !

Ting snur seg fort i fotball, det vet vi! Det er fortsatt mange poeng å spille om, så å si at sesongen er over etter å ha reddet et viktig(?) poeng mot Crewe, er å krisemaksimere situasjonen! Selvfølgelig burde vi vunnet mot et lag som Crewe, men i denne divisjonen er det ingenting som heter plankekjøring - Get used to it!

Runar

Sv: Sesongen er over!
« Svar #13 på: Februar 24, 2008, 01:40:56 »
Papriet kan leses på mange måter, men det enkleste etter så mange så vi har spilt er vel å lese tabellen:-)

Om du ser på den å leser den uten å ta hensyn til -15 så ser man jo at vi er det nest beste laget i denne divisjonen, så da tror jeg at vi må ha lov til å "forvente" at våre spillere skal være bedre enn motstanderen sine, ettersom de har vist det hele sesongen hittil
 

RuneSve

Sv: Sesongen er over!
« Svar #14 på: Februar 24, 2008, 12:39:51 »
Trenger vi en ny tråd med negativitet for hver eneste kamp vi taper?
 

soumoh

Sv: Sesongen er over!
« Svar #15 på: Februar 24, 2008, 13:13:18 »
Sesongen er nå så godt som over. Nå må vi bare se frem til neste sesong, samt en helt ny og sterkere spillerstall.
We'll be back.

Hallgeir *

Sv: Sesongen er over!
« Svar #16 på: Februar 24, 2008, 13:22:45 »
  Nå vet vi hva Nottingham Forest og lagets supportere har vært gjennom. At vi skulle få problemer også med å klare play-off, hadde jeg ikke drømt om. Nå ser det ikke spesielt lyst ut, selv om det skal legges til at det fremdeles gjenstår en del kamper. Og vi vet alle hvor fort ting kan snu i fotball.  ;)
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #17 på: Februar 24, 2008, 14:11:08 »
makan til negativt pisspreik som det er i denne tråden skal man jaggu lete lenge etter!
sesongen er faen meg ikke over! vi har fortsatt MANGE poeng å spille om!

skjerpings!!!  >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Sesongen er over!
« Svar #18 på: Februar 24, 2008, 15:25:20 »
makan til negativt pisspreik som det er i denne tråden skal man jaggu lete lenge etter!
sesongen er faen meg ikke over! vi har fortsatt MANGE poeng å spille om!

skjerpings!!!  >:(

Da passet det jo bra at du kom med ditt innlegg.

ragnar

Sv: Sesongen er over!
« Svar #19 på: Februar 24, 2008, 16:29:46 »
Sesongen er ikke over. Det er fortsatt 13 kamper igjen og bare 5 poeng opp til play-off.

Men mye er avhengig om spissene våre klarer å finne tilbake til scoringsformen.
*In El Loco we trust!*

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen er over!
« Svar #20 på: Februar 24, 2008, 20:43:38 »
Selvsagt er det ikke avgjort enda,men fy farao og tøft dette begynner å bli!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen er over!
« Svar #21 på: Februar 24, 2008, 20:47:04 »
Det er rett og slett deprimerende og lese i YEP at Crewe hadde fortjent seieren!  >:(
Yeboahs vitne

berlin

Sv: Sesongen er over!
« Svar #22 på: Februar 24, 2008, 23:20:35 »
At Crewe fortjente seieren betyr nok at journalisten i YEP nok var litt deppa han også.
Vi kunne fort å scoret i begynnelsen av kampen, hvilken kamputvikling hadde man fått da?
Uavgjort var greitt, etter det jeg har lest. Crewe hadde vel de klareste målsjansene, men vi var ikke dårligere enn de. En dårlig kamp, rett og slett!

berlin

Sv: Sesongen er over!
« Svar #23 på: Februar 24, 2008, 23:33:22 »
Vi er 5 poeng etter Tranmere med 1 kamp mindre spilt. Da er neimen ikke sesongen over.
Det ser stygt ut med hensyn på 2.plass, da skal det virkelig skje saker og ting, hvilket det neppe kommer til å gjøre.

Men, play-off, hvorfor ikke?
Jeg har ikke tro på at vi taper eller spiller max uavgjort i de kommende kampene mot
- Swindon (borte), 1.mars
- Bournemouth (hjemme), 8.mars
- Cheltenham (hjemme), 11.mars
- Port Vale (borte), 15.mars

Jeg tipper vi innkasserer 7 poeng på disse 4 kampene, hvilket ikke er så værst.
Så står Walsall 25.mars hjemme for tur, som trolig blir en 6-poenger.

Gutta kommer ikke til å mangle motivasjon, vi snakker fortsatt om å rykke opp, via play-off.

Denne eleldige formen og resultatene (uten seier på siste 7 kamper), kommer ikke til å fortsette i 4 kamper til, merk mine ord.

Vi spiller uten selvtillit nå, men når seieren endelig kommer, da.........

bodøleeds

Sv: Sesongen er over!
« Svar #24 på: Februar 25, 2008, 02:41:55 »
Noe jeg har forstått gjennom mine år som LUFC supporter er at man aldri må gji opp, leeds kommer tilbake, det vet jeg, det har ikke noe å si om det blir opprykk via play-off eller direkte ;D

B_Ød

Sv: Sesongen er over!
« Svar #25 på: Februar 25, 2008, 12:46:21 »
Bra start på lørdag, men å jage uavgjort mot nedrykkskandidat på ER...vel. Klarer heller ikke helt og se at dette skal snu med det første...håper jo, men ser det ikke. Kan ikke en dritt om taktiske disposisjoner og denslags, men det virker som om hovedtabben, slik jeg ser det, ligger i at vi gir mostanderne litt for lett troen på at "dette kan gå"...og da går det som regel...Crewe var det beste laget på lørdag, og burde vunnet.
Ups & Ups!!

soumoh

Sv: Sesongen er over!
« Svar #26 på: Februar 25, 2008, 12:49:46 »
Mange her klager på at enkelte er pessimister. Jeg er egentlig ikke pessimist, jeg er bare møkka lei av snakket til Gary MacAllister allerede. Jeg er så LEI av at han etter hver kamp skal si "vi må bli spille ball, spissene våre må score, vi må vise karakter, vi må være bedre enn det" -- no shit Einstein.
We'll be back.

auren

Sv: Sesongen er over!
« Svar #27 på: Februar 25, 2008, 13:00:45 »
Minst 3 ting MÃ… bli bedre:

1) Spillerne må gi 100% og blø for drakta! (jeg vet det er en floskel)
2) Spillere må spille i posisjoner de er vant til/mestrer (les; vingspillet)
3) Vi må spille inn en fast første ellever (Macca er for såvidt på god vei, spesielt i forsvaret)

Føler at den fandenivolske innstillingen og samholdet i troppen gradvis har "fadet" ut. Kanskje mye pga dårlige resultater og at maaange nye spillere har kommet inn portene på Elland Road.

auren - meget skuffet på lørdag... Men nå slår vi Swindon. Helt out of the blue :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Sesongen er over!
« Svar #28 på: Februar 25, 2008, 14:05:17 »
Har med vilje drøyet ett par dager med og skrive noe som helst om denne kampen/dette resultatet - det var bare sååå skuffende.
Enig med auren da, vi må bruke spillere i/på plasser de er vant til og spille i........ikke kjøpe de til Leeds og "lage" noe annet av de enn det de kan på slutten a` en sesong........det kan man gjøre foran en NY sesong!

Innsats gir resultater. Vi må få opp tempoet i kampene igjen!! Løpe!!  Og fungerer ikke spillerne tidlig i kampene, så bytt de ut - sett eksempler!

MOT
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen er over!
« Svar #29 på: Februar 25, 2008, 14:22:10 »
Minst 3 ting MÃ… bli bedre:

1) Spillerne må gi 100% og blø for drakta! (jeg vet det er en floskel)
2) Spillere må spille i posisjoner de er vant til/mestrer (les; vingspillet)
3) Vi må spille inn en fast første ellever (Macca er for såvidt på god vei, spesielt i forsvaret)

Føler at den fandenivolske innstillingen og samholdet i troppen gradvis har "fadet" ut. Kanskje mye pga dårlige resultater og at maaange nye spillere har kommet inn portene på Elland Road.

auren - meget skuffet på lørdag... Men nå slår vi Swindon. Helt out of the blue :)

...og tre ting til...
1) FLOSKEL!!!
2) FLOSKEL!!!
3) FLOSKEL!!!

Alt blir floskler i fotball! Det er bare en ting som teller! Vi må for pokker scåre mål, og fler enn motstanderen, da vinner vi....kremt...FLOSKEL IGJEN!!!  ::)
Yeboahs vitne