Skrevet av Emne: Sesongen ER over!  (Lest 14635 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Per-Stian

Sv: Sesongen er over!
« Svar #30 på: Februar 25, 2008, 14:41:03 »
Det merkelege her er at akkurat dei same spelarane "blødde for drakta" og ofra liv og helse i haust under Wise og Poyet. Og svært få av dei har prøvd seg på "uvante plassar". Igjen trur eg ikkje at det står på spelarstallen, men på andre uforklarlege ting - som Macca forhåpentlegvis er eller blir klar over.

auren

Sv: Sesongen er over!
« Svar #31 på: Februar 25, 2008, 14:57:24 »
Hvis Macca ikke klarer å føre Leeds opp i CCC denne sesongen, vil da hans prestasjon være like dårlig som den Wise gjorde for Leeds da vi rykket ned?

Kjør debatt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

Sv: Sesongen er over!
« Svar #32 på: Februar 25, 2008, 17:07:20 »
"Vi,  som supportere og spillerne,  må tro på at det vil lykkes!" - dette er det  første og afgørende kriterie!  ;D.
 

Roy

Sv: Sesongen er over!
« Svar #33 på: Februar 25, 2008, 20:43:34 »
Hvis Macca ikke klarer å føre Leeds opp i CCC denne sesongen, vil da hans prestasjon være like dårlig som den Wise gjorde for Leeds da vi rykket ned?

Kjør debatt!

auren

Er langt på vei enig. Dette laget må være godt nok til opprykk.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

bodøleeds

Sv: Sesongen er over!
« Svar #34 på: Februar 25, 2008, 21:25:41 »
Ifølge Tore andre sliter gutta med selvtilitten, får bare håpe Gary Macallister kan gi dem det lille ekstra de trenger for å blø for drakta å gi 110% hver enste kamp ;)

SOL

Sv: Sesongen er over!
« Svar #35 på: Februar 25, 2008, 21:48:28 »
Selvfølgelig er IKKE sesongen over. En seier nå vil være gullverdt for selvtilliten. Vi har da for fanken 39 poeng å kjempe for. Marching on together.......!! ::)
 

berlin

Sv: Sesongen er over!
« Svar #36 på: Februar 25, 2008, 21:50:09 »
...eller: I følge Tore - andre sliter med selvtilliten... ;D

baste

Sv: Sesongen er over!
« Svar #37 på: Februar 26, 2008, 08:38:47 »
Og så vidt jeg kan se, så er ikke sesongen over ennå. Håper for guds(og Leeds) skyld at spillerne og trenerapparatet ikke tenker slik. Man kan ikke tillate seg å gi opp når det tross alt er så mange poeng å kjempe om. Enig i at vi trenger en seier, helst for 7 kamper siden..men det er en annen sak.

auren

Sv: Sesongen er over!
« Svar #38 på: Februar 26, 2008, 09:05:22 »
Manglende selvtillit skal ikke gå ut over det å gi jernet og 100% innsats!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #39 på: Februar 26, 2008, 14:54:15 »
De fleste som har sagt noe her er skjønt enig om at 'sesongen er over', det vil si at det blir for vanskelig å hente inn det tapte. Hvorfor skal laget plutselig vinne 7 kamper på rad når de strever seg i ihjæl med å greie uavgjort i kampene? Når vi sier at sesongen er over er det det mest realistiske i øyeblikket, desverre. Blir det playoff blir det en bonus, men jeg tror ikke det går. Alle vil jo ha noe å se fram til resten av sesongen, men det er sansynligvis et luftslott! Dette har ingenting å gjøre med å være pesimistisk, alle solemerker tilsier at toget er gått og vi står tilbake på perrongen. Jeg har igjen følelsen av at vi har et lag som er sammensatt av en fra hver bøgd, spillere som ikke er gode nok lenger oppover i systemet. Det tar tid å komme ut av denne hengemyra!  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Sv: Sesongen er over!
« Svar #40 på: Februar 26, 2008, 15:22:19 »
Jeg gir ikke opp play off enda. Direkte opprykk er vi 98,6% sikkert ute av kampen om. Hvis det er sant som Flo sier, at spillerne lider av dårlig selvtillit, så er det fortsatt mulig at ting plutselig snur. En seier mot Swindon på lørdag kan være starten på å komme ut av det resultatmessige helvete vi har vært inne i den siste perioden. Etter Swindonkampen har vi på papiret to enkle motstandere hjemme (Bournemouth og Cheltenham). Jeg tror vi står med 9 av 9 poeng de neste tre kampene dersom vi vinner lørdagens kamp. Og vinner vi tre på rad, så kan det meste skje :)

auren - fortsatt naivt optimistisk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Sesongen er over!
« Svar #41 på: Februar 26, 2008, 15:27:18 »
uenig med sistnevnte "taler".

Man skal være overdreven optimist om man ikke har avskrevet 2.plassen,
men å avskrive play-off er etter min mening pessimistisk. Det betyr pr. dag at minst 5 av disse 7 lagene gjør det bedre enn Leeds i de siste 13 kampene:
- Forest
- Doncaster
- Carlisle
- Walsall
- Southend
- Leyton Orient

Det tviler jeg på. Vi skal altså være 5 poeng bedre en Walsall og 5, evt 2 poeng bedre enn Tranmere på disse 13 kampene. Er det så urealistisk?

Basert på de siste 7 kampene (4 poeng), er svaret JA.
Neste spørsmål: Er det sannsynlig at de neste 7 kampene innbringer tilsvarende med poeng ( ca 4 )?  Nei. Men hvor mange poeng da? Aner ikke, men flere, f.eks vil 3 seire på 7 kamper gir 9 poeng, og det er ikke spesielt bra, men vi mister ikke kontakten med play-off med f.eks 9-11 poeng.

auren

Sv: Sesongen er over!
« Svar #42 på: Februar 26, 2008, 15:53:44 »
Hvis det er meg du sikter til som "siste taler" så har jeg da ikke avskrevet play off kampen. Jeg har avskrevet kampen om direkte opprykk, men ikke kampen om de neste 4 play off plassene.
Men jeg regner med du her sikter til bmoen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Elland RD LS 11

Sv: Sesongen er over!
« Svar #43 på: Februar 26, 2008, 16:48:14 »
Vi kan ikke gi opp play-off før det er over. Men det må bli stang inn på de 13 siste.

berlin

Sv: Sesongen er over!
« Svar #44 på: Februar 26, 2008, 17:28:42 »
Hvis det er meg du sikter til som "siste taler" så har jeg da ikke avskrevet play off kampen. Jeg har avskrevet kampen om direkte opprykk, men ikke kampen om de neste 4 play off plassene.
Men jeg regner med du her sikter til bmoen?

auren

korrekt, auren/ørreten! Du snek deg i mellom, gitt/gutt!  :)
« Siste redigering: Februar 26, 2008, 22:25:41 av berlin »

B-m

Sv: Sesongen er over!
« Svar #45 på: Februar 26, 2008, 19:27:29 »
Alt vi trenger er en 3-0 seier! keep the faith!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

fjellhaugen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #46 på: Februar 26, 2008, 21:40:33 »
TIL ALLE SINNSYKE!!!!

Med all motgang vi har opplevd de siste åra og fortsatt "stuck by" klubben vår nekter jeg å gi opp en play off plass.
Jeg må derimot innrømme at våre cup ferdigheter ikke tilsier at det blir den siste plassen opp fordet, men for f.... håpet må jo være der.
Var over mor Crewe i helga og det er helt klar noe i snakket om mangel på selvtilit og innsats. Var vel stort sett rui, lubo og prutts som var ok. Tror ikke det hjalp nevneverdig for lange mann å bli HELT fortjent pepet av banen en halvtime før slutt.

Nei det vi trenger er en Tank stopper a la viduka som kan støtte becks på topp når vi endelig får et innlegg på rett side av dødlinja av frazer. Nå kommer jo forhåpentligvis douglas tilbake snart, og med thompson tilbake kan jo det være duket for i det minste 2-3 touch på midten før vi poler den videre opp mot revie stand..

Nei play off må vi tro på!!!!

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

isak

Sv: Sesongen er over!
« Svar #47 på: Februar 26, 2008, 23:46:44 »



Nei det vi trenger er en Tank stopper a la viduka som kan støtte becks på topp når vi endelig får et innlegg på rett side av dødlinja av frazer.

Den skjønte eg ikkje heilt! ;D

Larsen.

Sv: Sesongen er over!
« Svar #48 på: Februar 27, 2008, 08:57:12 »



Nei det vi trenger er en Tank stopper a la viduka som kan støtte becks på topp når vi endelig får et innlegg på rett side av dødlinja av frazer.

Den skjønte eg ikkje heilt! ;D

Tank stopper?
Pride of Yorkshire

auren

Sv: Sesongen er over!
« Svar #49 på: Februar 27, 2008, 09:17:00 »



Nei det vi trenger er en Tank stopper a la viduka som kan støtte becks på topp når vi endelig får et innlegg på rett side av dødlinja av frazer.

Den skjønte eg ikkje heilt! ;D

Tank stopper?

Tank senter tenker jeg han mente :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leeds04

Sv: Sesongen er over!
« Svar #50 på: Februar 27, 2008, 11:32:54 »



Nei det vi trenger er en Tank stopper a la viduka som kan støtte becks på topp når vi endelig får et innlegg på rett side av dødlinja av frazer.

Den skjønte eg ikkje heilt! ;D

Tank stopper?

Tank senter tenker jeg han mente :)

auren

Viduka hadde vært positiv for laget uansett posisjon  ;)
Kanskje ikke i mål hvis jeg tenker meg om....
"Why settle for more, when you can settle for less"

fjellhaugen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #51 på: Februar 27, 2008, 12:22:06 »
Tank senter ja.
takk for rettelsen auren.
nå var det ikke nødvendigvis viduka jeg mente, men type han og den jobben has type gjør. men for all del, viduka kunne gjort mirakler her nede i gjørma tror jeg.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

baste

Sv: Sesongen er over!
« Svar #52 på: Februar 27, 2008, 12:27:11 »
Viduka er/ var suveren som target man, kunne holde på ballen uansett hvor presset han ble..sterk som en okse...fine gjenomspill...deriblant til Smith..i Italia..Da Leeds spilte i mesterligaen..det var tider...

auren

Sv: Sesongen er over!
« Svar #53 på: Mars 03, 2008, 11:26:39 »
Minst 3 ting MÃ… bli bedre:

1) Spillerne må gi 100% og blø for drakta! (jeg vet det er en floskel)
2) Spillere må spille i posisjoner de er vant til/mestrer (les; vingspillet)
3) Vi må spille inn en fast første ellever (Macca er for såvidt på god vei, spesielt i forsvaret)

Føler at den fandenivolske innstillingen og samholdet i troppen gradvis har "fadet" ut. Kanskje mye pga dårlige resultater og at maaange nye spillere har kommet inn portene på Elland Road.

auren - meget skuffet på lørdag... Men nå slår vi Swindon. Helt out of the blue :)

Deilig å få rett. Hadde til og med 0-1 på tippekonken! Sesongen er da ikke over! Nå vinner vi de to neste kampene!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

KeyserSoze

Sv: Sesongen er over!
« Svar #54 på: Mars 03, 2008, 12:19:13 »
Nå vinner vi de to neste kampene!

auren

Du mener selvfølgelig de 12 (evt 15) neste kampene
 

Cherry

Sv: Sesongen er over!
« Svar #55 på: Mars 03, 2008, 12:59:53 »
Har sett på hvem vi skal møte i Mars.........dette MÃ… jo bare gå! 

SKIKKELIG TRUA`NÃ… IGJEN........var bare en seier som skulle til....fy f...... så bra supporter jeg er!  Denne bølgedalen er NÃ… slutt........6 poeng på 2 hjemmekamper gir oss skikkelig confidence, og ikke minst heng på Oppryllsplassen igjen.
Play-off tar jeg som en selvfølge at vi klarer!

MARS. ...MARS ER MÃ…NEDEN!
 

Joe Jordan

Sv: Sesongen er over!
« Svar #56 på: Mars 03, 2008, 13:06:36 »
Viduka er/ var suveren som target man, kunne holde på ballen uansett hvor presset han ble..sterk som en okse...fine gjenomspill...deriblant til Smith..i Italia..Da Leeds spilte i mesterligaen..det var tider...

Ojoj, ble fryktelig nostalgisk når jeg leste dette. Viduka var råsterk, skulle hatt en som var like flink å holde på ballen nå!

 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

bmoen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #57 på: Mars 03, 2008, 13:41:05 »
He. he . . . .   Dette beviser vel bare hvor sultefora vi er på lyse øyeblikk for tida! En seier så har vi nesten rykket opp!  Hvem vi skal møte i mars?  Du har vel sett hvordan Leeds gjør det mot lagene på nedre halvdel av tabellen, for ikke å si bunnlagene. Når Leeds spiller mot disse er ingen poeng delt ut på forhånd, det måtte være til motstanderen det da! Det er ingen grunn til å ta av pga. denne seieren. Etter neste kamp kan vi være raskt ned på jorda med et brak igjen. De to hjemmekampene som kommer må bare vinnes hvis det i det hele tatt skal være noe håp.  ;)

Har sett på hvem vi skal møte i Mars.........dette MÃ… jo bare gå! 

SKIKKELIG TRUA`NÃ… IGJEN........var bare en seier som skulle til....fy f...... så bra supporter jeg er!  Denne bølgedalen er NÃ… slutt........6 poeng på 2 hjemmekamper gir oss skikkelig confidence, og ikke minst heng på Oppryllsplassen igjen.
Play-off tar jeg som en selvfølge at vi klarer!

MARS. ...MARS ER MÃ…NEDEN!
BMo - Leeds-fan siden 1964

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen er over!
« Svar #58 på: Mars 03, 2008, 14:43:34 »
He. he . . . .   Dette beviser vel bare hvor sultefora vi er på lyse øyeblikk for tida! En seier så har vi nesten rykket opp!  Hvem vi skal møte i mars?  Du har vel sett hvordan Leeds gjør det mot lagene på nedre halvdel av tabellen, for ikke å si bunnlagene. Når Leeds spiller mot disse er ingen poeng delt ut på forhånd, det måtte være til motstanderen det da! Det er ingen grunn til å ta av pga. denne seieren. Etter neste kamp kan vi være raskt ned på jorda med et brak igjen. De to hjemmekampene som kommer må bare vinnes hvis det i det hele tatt skal være noe håp.  ;)

Har sett på hvem vi skal møte i Mars.........dette MÃ… jo bare gå! 

SKIKKELIG TRUA`NÃ… IGJEN........var bare en seier som skulle til....fy f...... så bra supporter jeg er!  Denne bølgedalen er NÃ… slutt........6 poeng på 2 hjemmekamper gir oss skikkelig confidence, og ikke minst heng på Oppryllsplassen igjen.
Play-off tar jeg som en selvfølge at vi klarer!

MARS. ...MARS ER MÃ…NEDEN!


Jada, jada! Men innrøm nå for svingende at sesongen ikke er over ihvertfall! :D
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: Sesongen er over!
« Svar #59 på: Mars 03, 2008, 14:47:58 »
He. he . . . .   Dette beviser vel bare hvor sultefora vi er på lyse øyeblikk for tida! En seier så har vi nesten rykket opp!  Hvem vi skal møte i mars?  Du har vel sett hvordan Leeds gjør det mot lagene på nedre halvdel av tabellen, for ikke å si bunnlagene. Når Leeds spiller mot disse er ingen poeng delt ut på forhånd, det måtte være til motstanderen det da! Det er ingen grunn til å ta av pga. denne seieren. Etter neste kamp kan vi være raskt ned på jorda med et brak igjen. De to hjemmekampene som kommer må bare vinnes hvis det i det hele tatt skal være noe håp.  ;)

Har sett på hvem vi skal møte i Mars.........dette MÃ… jo bare gå! 

SKIKKELIG TRUA`NÃ… IGJEN........var bare en seier som skulle til....fy f...... så bra supporter jeg er!  Denne bølgedalen er NÃ… slutt........6 poeng på 2 hjemmekamper gir oss skikkelig confidence, og ikke minst heng på Oppryllsplassen igjen.
Play-off tar jeg som en selvfølge at vi klarer!

MARS. ...MARS ER MÃ…NEDEN!


bmoen....

en ting må du lære deg skal du være leeds supporter. ene dagen opp andre dagen ned. i vårt vokablar finnes ikke ord som kontinuitet og denslags...
mars er måneden alt snur tilbake til det gode.

MOT
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!