Skrevet av Emne: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran  (Lest 5383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinArve

Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« på: Februar 28, 2008, 11:47:17 »
Aston Villa defender Stephen O'Halloran has joined the club on a month's loan.

The 20-year-old met his new team-mates for the first time on Thursday morning at Thorp Arch.

The twice-capped Republic of Ireland international featured in pre-season for Villa in 2006/07, but his senior experience has come from loan spells with Wycombe and Southampton.

He had an 11-game spell at Wycombe last season and played one game for Southampton in the Championship last month.

The youngster has represented his country at youth levels and featured in senior games against Ecuador and Bolivia in 2007.

Stephen is known to United assistant manager Steve Staunton, who was the boss of the Republic of Ireland.

Stephen's loan deal lasts until March 29.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Svend Anders

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #1 på: Februar 28, 2008, 11:51:43 »
For all del, som alle andre skal han få sjansen til å bevise at han er god nok.

Men enda en forsvarsspiller inn er uforståelig for min del. Vi snakker dessuten om en mindre rutinert spiller enn f.eks Parker.

Det eneste jeg kunne tenke med av lånesigneringer ville vært en klassespiller for L1 å være på sentral midtbane eller aller helst spissplass - men de mulighetene er det svært få av.

SA

Annesj

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #2 på: Februar 28, 2008, 11:52:33 »
Samtidig har Ben Parker blitt lånt ut til Darlington.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #3 på: Februar 28, 2008, 11:56:15 »
Dette er nesten latterlig. Vi sender vår egen Ben Parker, som til tider har gjort sine saker bra, på lån. Samtidig er jo også Huntington ute i kulda, og i stedet skal middelmådige lånespillere få spilletid. Minner meg om Blackwell tiden dette...

marching on together,
derudaf forever...

flynn

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #4 på: Februar 28, 2008, 12:06:21 »
Dette er nesten latterlig. Vi sender vår egen Ben Parker, som til tider har gjort sine saker bra, på lån. Samtidig er jo også Huntington ute i kulda, og i stedet skal middelmådige lånespillere få spilletid. Minner meg om Blackwell tiden dette...



Hva i all verden har Parker gjort feil? han har vel tilgode å opptre svakt i a-lagssammenheg, men alikevel benytter alle managere alltid første og beste mulighet til å kaste ham ut. Først Blackwell, deretter presterer Wise å ikke engang ta ham med når han lister opp potensielle forsvarsspilere. Spesielt skuffende er det alikevel å se Macca ta dette grepet, når han kom var Parker på laget, og presterte langt bedre enn de fleste andre.

huff og huff
flynn

Annesj

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #5 på: Februar 28, 2008, 12:08:14 »
Syns dette virker pussig. Dette må være en knallgod back om dette skal forklare seg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds


LeifMorten

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #7 på: Februar 28, 2008, 12:15:22 »
Trodde vi trengte offensive spillere og spesielt en spiss. Vi scorer ikke mål i bøttevis.
 

kjelvi

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #8 på: Februar 28, 2008, 12:18:38 »
Skeptisk.....
Ikke minst med Ben Parker's lån-exit som bakteppe.
Men satser på at Steve Staunton vet hva han gjør!

soumoh

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #9 på: Februar 28, 2008, 12:22:44 »
Så lenge han er bedre enn Sheehan så er jeg fornøyd. Han har ikke raidet freomver på banen i god gammel Dorigo-stil som sikkert vår manager ønsker at han skal gjøre.
We'll be back.

Erik_

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #10 på: Februar 28, 2008, 12:33:11 »
Yes!

Endelig en ny venstreback.

Per-Stian

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #11 på: Februar 28, 2008, 12:37:58 »
Dette er nesten hårreisande. Låne ut vår eigen lovande Parker og hente inn ein meir uerfaren og uprøvd back for ein månad? Dette er fullstendig uforståeleg for meg, men håper inderleg Staunton og Macca har full kontroll og ikkje handlar i desperasjon.

ToreLA

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #12 på: Februar 28, 2008, 12:47:39 »
Aldri hørt om denne spillerene.  :o


JonK

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #13 på: Februar 28, 2008, 12:51:05 »
O`Halloran har vel trossalt 2 A-kamper for Irland.
I den grad det er beskrivende for nivået til gutten....

Ben P skal i hvert fall ikke spille landslagsfotball pr nå....
Men søtter tankegangen rundt at han gir max i kampene  - og har litt talent.

 

baste

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #14 på: Februar 28, 2008, 13:25:40 »
Blir nu litt søkt å kritisere en spiller som man tross alt ikke vet så mye om. Men det er jo som normalt, trenere henter spillere de har jobbet med før...Wise/Flo etc...

Håper han styrker stallen..i så fall er han velkommen til LEEDS..Men vi skulle hatt en solig midtbanespiller...redd vi solgte vår beste midtbane...til CP....  :-\

rd1

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #15 på: Februar 28, 2008, 13:41:07 »
Viktig å ha nok backer.. Tipper Macca følger i Georg Grahams fotspor! Hvis jeg ikke husker feil spilte vi med opptil 4 høyrebacker samtidig til tider.. Gunnar Halle ble til og med brukt som spiss..
"Who needs Cantona??"

Sydhagen

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #16 på: Februar 28, 2008, 17:12:01 »
hva i all verden er det macca styrer med???  her låner vi ut parker og så presterer han å hente inn en forsvarsspiller som fikk et innbytte i sin låneperiode hos southampton...!?  triste greier det her!

skal ikke kappe hodet av macca ennå, men hadde større forhåpninger enn akkurat dette.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Roy

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #17 på: Februar 28, 2008, 17:15:12 »
Virker litt merkelig dette... Håper han har en plan  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #18 på: Februar 28, 2008, 17:58:49 »
Jeg tror de fleste her inne er skeptisk pga "lånehistorien" i det siste. Ikke så mange av lånene har vært hverken langsiktige eller suksessrike, selv om unntakene heldigvis finnes.

Mht Parker så må vi vel innse at det nok er en grunn til at manager etter manager finner ut at de ennå ikke er klare til å bruke Parker for fullt,og vurderer at han har best av matchpractise annetsteds...

O'Hallo vet jeg like lite om som de fleste vi har anskaffet oss... Men Staunton har vel litt peil, både på plassen & irske landslagsspillere (ja, de på seniornivå, Robert...  ::) ::) ::))

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond90

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #19 på: Februar 28, 2008, 19:25:59 »
Litt skeptisk til dette lånet, synest synd i Parker..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #20 på: Februar 28, 2008, 19:37:21 »
Hadde håpt Parker skulle klare å gjere vbacken til sin etter at han fekk sjansen, etter mi meining spilte han seg aldri ut av laget.

Men, det må (?) vere ein grunn når tre managere velger å ikkje satse på unge Ben....
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #21 på: Februar 28, 2008, 20:06:37 »
skall vi värva eller låna spelare så skall det vara klara förstärkningar, vad säger att den här spelaren är bättre än parker? bättre vi spelar ihop laget, hade parker haft skadeproblem hade jag kunnat förstå utlåningen, tycker vi borde satsa mer på våra egna
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #22 på: Februar 28, 2008, 20:35:28 »
Når man på dette tidspunktet i sesongen henter inn en spiller på en måneds lån - uten at det er noen som helst skadekrise i laget, må en forvente at vedkommende virkelig er 'something special'.

Forventer at dette da må være en lynrask Dorigotype som kommer til å score et par glitrende mål, og ellers bidrar med en drøss av målgivende pasninger den nærmeste måneden!!

Oh yes - O'Halloran er nok den siste brikken i Maccas puslespill, og vi skal se at alt klikker på plass nå!!   :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Sleivind

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #23 på: Februar 28, 2008, 21:06:39 »
Jeg forventer at han er mange hakk bedre enn Sheehan! Jeg forventer også at han går rett inn på laget. For jeg regner ikke med vi låner inn noen som ikke er bedre enn de vi allerede har. Det blir vel kanskje litt dumt?

sportcarl1

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #24 på: Februar 28, 2008, 21:11:55 »
11 matcher för wycombe och en för southampton i CCC denna säsongen imponerar inte på mig, skulle han vara ett klipp borde ju southampton införskaffat honom
 

Jon R

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #25 på: Februar 28, 2008, 21:30:45 »
Nok en venstre back? Milde Moses...  ::)

Når det er sagt: Vår historie ift lånespillere er slett ikke så ille. Kish, Lubo, Gray bidro alle til å heve laget ifjor. Det samme gjaldt Miller/ Douglas sesongen før, bare for å nevne noen.  Felles for disse er at de er "proven" spillere på et høyere nivå. :)

Denne seongen derimot:  Kan ikke finne en spiller som har hevet laget, verken blant innkjøpte eller innlånte, og ingen kan være imponert over transferdisposisjonene til Wise i januar. Vi er nok alle litt skuffet og lei nå, og det virker som om det er null tillit til denne spilleren både på Waccoe og forumet her. Jeg er redd dette kan bli en ny boo boy på Elland Road hvis han ikke lykkes umiddelbart. Jeg tror det rett og slett blir beintøft for en innleid 20 åring å debutere under de rådende forhold og at Macca skuffer oss nok en gang med sine prioriteringer. Prove me Wrong. Please.  :-\
« Siste redigering: Februar 28, 2008, 21:33:03 av Jon R »
Jon R.

Sølvreven

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #26 på: Februar 28, 2008, 21:53:16 »
Skeptisk.....
Ikke minst med Ben Parker's lån-exit som bakteppe.
Men satser på at Steve Staunton vet hva han gjør!
For tiden så ser det ikke ut som at noen i ledelsen vet hva de gjør. Mao alt som normalt i Leeds  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Stifler

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #27 på: Februar 28, 2008, 23:47:58 »
Jeg tror de fleste her inne er skeptisk pga "lånehistorien" i det siste. Ikke så mange av lånene har vært hverken langsiktige eller suksessrike, selv om unntakene heldigvis finnes.

Mht Parker så må vi vel innse at det nok er en grunn til at manager etter manager finner ut at de ennå ikke er klare til å bruke Parker for fullt,og vurderer at han har best av matchpractise annetsteds...

O'Hallo vet jeg like lite om som de fleste vi har anskaffet oss... Men Staunton har vel litt peil, både på plassen & irske landslagsspillere (ja, de på seniornivå, Robert...  ::) ::) ::))




I det siste har jeg hatt problem med å skjønne poengene dine, Asbjørn ::)
« Siste redigering: Februar 29, 2008, 00:02:19 av Stiffler »
-Nr 2 er den første taperen-

Budda

Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #28 på: Februar 29, 2008, 00:31:46 »
Litt merkelig signing. Har aldri helt skjønt poenget med å hente en spiller for en måned
Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller inn: Aston Villa defender Stephen O'Halloran
« Svar #29 på: Februar 29, 2008, 00:33:23 »
I det siste har jeg hatt problem med å skjønne poengene dine, Asbjørn ::)

...tenkte på han broderen din, Staunton har  ikke god peiling altså...  :-\


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan