Skrevet av Emne: Leeds United på TV  (Lest 317082 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Leeds United på TV
« på: April 28, 2008, 21:05:50 »
Leste innlegg her tidligere om noen som kjente noen som kjente en som hadde inflytelse på hvilke kamper som skulle vises på SKY/SPORTN.
Er det noen som har peiling på om det overhode blir vist noen kamp(er) i det hele tatt?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Sv: Tv sendte kamper
« Svar #1 på: April 28, 2008, 21:13:45 »
Playoff-kampene går vel på Sky, og da også muligens på en av Viasats kanaler.

Sleivind

Sv: Tv sendte kamper
« Svar #2 på: April 28, 2008, 21:15:28 »
Hvis ikke, så får en bare finne en pub som har SKY. Eller så kan en satse på livesport eller andre stremingsider på nettet.

testo

Sv: Tv sendte kamper
« Svar #3 på: April 28, 2008, 21:21:18 »
Dette var innlegget fra Webredaktøren i et annet emne tidligere.
Etter det jeg leser her så burde oddsen være høy for at det blir vist noe,vil jeg tro.

SITAT:
Vårt styremedlem Ray Tørnkvist som også er leder av Supporterunionen for Britisk Fotball jobber med at både SkySports og SportN skal sende kampen fredag 25. april kl. 20.45.

Vi kjemper litt i mot at det er Bundesliga den aktuelle tiden, men målinger viser at det er høye seertall på Leeds-kamper.

Tabellposisjonen vil trolig avgjøre, dermed ser det bra ut akkurat nå!
 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Tv sendte kamper
« Svar #4 på: April 28, 2008, 22:50:41 »
Alle play off kampene blir vist direkte på Sky Sports, uten at Ray Tørnkvist har særlig innflytelse over dette. Se forøvrig denne linken for sendeskjema.  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10240.0
Jon R.

Geir W

Sv: Tv sendte kamper
« Svar #5 på: April 28, 2008, 22:52:24 »
 :)Da jeg har Sky Sport i egen stue kan jeg med 100% sikkerhet si at SAMTLIGE play-off kamper går på Sky Sports...og selvfølgelig finalen. Dette gjelder forøvrig alle divisjoner, både Championship, Leauge One og Leauge Two. ALLE semifinaler og finaler blir vist!!! :o :o....hva Viasat viser er jeg mer usikker på!!

Leeds 72

Leeds på Tv
« Svar #6 på: September 29, 2009, 13:41:53 »
Hei Folkens.
Har vært supporter siden 72 og har nå to barn på 12 og 13 som er blitt podet opp fra føden der fødestua var nedsylta av "Leeds stuff". Likevel sliter jeg med ytre påvirkning fra resten av gutta på fotballaget deres der jeg er trener. De maser om Canal+ og Premier League mens jeg stritter i mot. Finnes det noen måte å få League one inn i stua. Jeg gjør hva som helst for å få dette til. Planlegger tur med begge to til Leeds i februar men trenger snarlig førstehjelp for å unngå overløping til feil lag. Hjeeeelp
Mvh Leeds 72
« Siste redigering: November 05, 2009, 10:55:28 av Lids »

Adis

Sv: Leeds på Tv
« Svar #7 på: September 29, 2009, 14:04:49 »
Det er desverre hårreisende vanskelig å få til. Canal+ viste jo ligacupkampene, ettersom de har den i år. Og så er det Sky Sports som velger hva de skal produsere av kamper fra League One (for øvrig fra CCC og nedover), og det er ikke særlig ofte. Hittil i år har Norwich, Charlton og Southampton blitt prioritert virker det som. Leeds-Norwich 19.okt på Sky (og dermed kanskje på Viasat Sport - betalkanal i Viasat-pakka). Så det er første mulighet tror jeg. Få med deg gjengen på kamp ASAP, ikke vent til Februar, og de er frelst! Plasser dere ved siden av the KOP og syng med. Kan ALDI bytte lag etter en sånn opplevelse.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

B_Ød

Sv: Leeds på Tv
« Svar #8 på: September 29, 2009, 14:06:50 »
Kan høres ut som om du kjemper en allerede tapt kamp. At dine små kommer til å bli med en kompis hjem og få se Torres (hvor frisyren koster mer enn stallen til Leeds) putte...vil nok bety mer enn noen (i forhold) litt tamme L1 kamper. Få arvingene inn i musikken i stedet, så kan de sulle med det til vi er oppe igjen i PL...da blir det lettere...men keep on fighting  ;D ;D
Ups & Ups!!

Budda

Sv: Leeds på Tv
« Svar #9 på: September 29, 2009, 14:14:13 »
Reservekamper på LUTV er jo en mulighet  ;) Ellers så er jo høydepunktene fra alle kampene på LUTV genialt. Vet dog ikke om barn synes det samme.
Endre

steinhar

Sv: Leeds på Tv
« Svar #10 på: September 29, 2009, 18:29:55 »
Hei Folkens.
Har vært supporter siden 72 og har nå to barn på 12 og 13 som er blitt podet opp fra føden der fødestua var nedsylta av "Leeds stuff". Likevel sliter jeg med ytre påvirkning fra resten av gutta på fotballaget deres der jeg er trener. De maser om Canal+ og Premier League mens jeg stritter i mot. Finnes det noen måte å få League one inn i stua. Jeg gjør hva som helst for å få dette til. Planlegger tur med begge to til Leeds i februar men trenger snarlig førstehjelp for å unngå overløping til feil lag. Hjeeeelp
Mvh Leeds 72


om du har LUTV kan du koble pcen til tven

LeedsU878

Sv: Leeds på Tv
« Svar #11 på: September 29, 2009, 19:28:57 »
Jeg vet at bet365 ofte viser League 1 kamper. Er ikke krav om innskudd, kun at man har en konto. Ellers vises "The football league show" på BBC hver uke, som kan ses på bbc.com under "iPlayer". Er dog ikke helt sikker på om man kan se dette fra Norge.

Men som tidligere nevnt, så blir man jo frelst etter en kamp på ER - Så skulle da mene at du har en god sak om de får oppleve det.

Stå på!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #12 på: September 30, 2009, 22:40:57 »
Hei Folkens.
Har vært supporter siden 72 og har nå to barn på 12 og 13 som er blitt podet opp fra føden der fødestua var nedsylta av "Leeds stuff". Likevel sliter jeg med ytre påvirkning fra resten av gutta på fotballaget deres der jeg er trener. De maser om Canal+ og Premier League mens jeg stritter i mot. Finnes det noen måte å få League one inn i stua. Jeg gjør hva som helst for å få dette til. Planlegger tur med begge to til Leeds i februar men trenger snarlig førstehjelp for å unngå overløping til feil lag. Hjeeeelp
Mvh Leeds 72


Hold ut, stritt i mot, hver beinhard, bestill drakter etc. http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/ ta de med på pub på lørdag og se Leeds - Charlton. I februar etter å ha vært på Elland Road er jobben gjort og du blir belønnet med to nye ekte Leeds supportere i huset, garantert 8)

bwirum

Sv: Leeds på Tv
« Svar #13 på: Oktober 01, 2009, 15:35:55 »
Hvis du tar de med på kampene mot Brighton og Oldham, 20. og 23. februar, så tror jeg nesten jeg kan garantere at de er Leeds-fans for livet. Spesielt Oldham-kampen vil nok dra en real "crowd", selv om det er en tirsdag, og den stemningen glemmer du bare ikke :)

Lykke til!

Edit: Ã…ja, og ikke glem å dra de med på pubben for å se Charlton-kampen nå til helga! Det kommer nok til å demme opp en liten stund.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #14 på: Oktober 11, 2009, 20:10:58 »
Leeds på TV2 sport akkurat nå!

testo

Sv: Leeds på Tv
« Svar #15 på: Oktober 11, 2009, 20:43:40 »
Herlige bilder å se. ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #16 på: Oktober 11, 2009, 20:52:58 »
Fantastisk med 50 minutter med Leeds scoringer på norsk tv sånn helt uventet en søndagskveld ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds på Tv
« Svar #17 på: Oktober 11, 2009, 20:53:34 »
Leeds på TV2 sport akkurat nå!

Takk for at du spredte budskapet :)

Mange gode minner der ja  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Sv: Leeds på Tv
« Svar #18 på: Oktober 11, 2009, 21:10:43 »
det var herlige bilder ;)
Ollan

Tom S

Sv: Leeds på Tv
« Svar #19 på: Oktober 11, 2009, 21:44:56 »
Flotte bilder!
Takker for SMS, ollan!!

COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Leeds på Tv
« Svar #20 på: Oktober 11, 2009, 23:19:22 »
Hei Folkens.
Har vært supporter siden 72 og har nå to barn på 12 og 13 som er blitt podet opp fra føden der fødestua var nedsylta av "Leeds stuff". Likevel sliter jeg med ytre påvirkning fra resten av gutta på fotballaget deres der jeg er trener. De maser om Canal+ og Premier League mens jeg stritter i mot. Finnes det noen måte å få League one inn i stua. Jeg gjør hva som helst for å få dette til. Planlegger tur med begge to til Leeds i februar men trenger snarlig førstehjelp for å unngå overløping til feil lag. Hjeeeelp
Mvh Leeds 72

håll ut till nästa år då leeds spelar i cocacola league, då vet jag att i alla fall i sverige visar de matcher på viasat fotboll och tv sport
 

Smudge17

Sv: Leeds på Tv
« Svar #21 på: Oktober 11, 2009, 23:57:05 »
Leeds på TV2 sport akkurat nå!

What?!  :o
Hva har jeg gått glipp av???

Budda

Sv: Leeds på Tv
« Svar #22 på: Oktober 12, 2009, 14:05:53 »
Det blir en ny sjanse, kampen mot Grimsby blir sendt på sky:

http://www.leedsunited.com/news/trophy-tie-on-tv-20091012_2247585_1823867

Men du bør ta i betrakning at en kamp i malingscupen like godt kan skremme som å inspirere ungene. Som oftes skremmende dårlig nivå
Endre

GeirO

Sv: Leeds på Tv
« Svar #23 på: Oktober 12, 2009, 20:57:10 »
Det blir vel en ny kamp som er like interessant som å se maling tørke :D



Bare tulla. Det er ALDRI uinteressant å se vårt Leeds United!
MOT

testo

Sv: Leeds på Tv
« Svar #24 på: Oktober 18, 2009, 20:19:00 »
Leeds på TV2 Sport igjen nå..!!Magiske øyeblikk fra FA-Cupen!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Leeds på Tv
« Svar #25 på: Oktober 18, 2009, 20:39:35 »
Herlig å se hva vi har i vente  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: Leeds på Tv
« Svar #26 på: Oktober 18, 2009, 21:06:58 »
Moro
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds på Tv
« Svar #27 på: Oktober 28, 2009, 20:53:12 »
7.november Oldham-Leeds kl 18:15, bilder  gratis fra FA website   :D

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/8329777.stm

The Football Association is to broadcast the FA Cup tie between Oldham and Leeds on Saturday, 7 November, live on its website free of charge.

Two first-round matches will be shown live on ITV but the FA has stepped in to ensure a third tie is broadcast following the collapse of Setanta.

Earlier this month the FA streamed the England Under-21 international against Macedonia live on its website.

Oldham and Leeds will each receive a £67,500 live broadcast fee.


« Siste redigering: Oktober 28, 2009, 21:11:48 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Leeds på Tv
« Svar #28 på: Oktober 28, 2009, 21:00:35 »
går glipp av denne.. sitter på flyet til bergen
 

Tom S

Sv: Leeds på Tv
« Svar #29 på: Oktober 28, 2009, 22:07:41 »
7.november Oldham-Leeds kl 18:15, bilder  gratis fra FA website   :D

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/8329777.stm

The Football Association is to broadcast the FA Cup tie between Oldham and Leeds on Saturday, 7 November, live on its website free of charge.

Two first-round matches will be shown live on ITV but the FA has stepped in to ensure a third tie is broadcast following the collapse of Setanta.

Earlier this month the FA streamed the England Under-21 international against Macedonia live on its website.

Oldham and Leeds will each receive a £67,500 live broadcast fee.




Er du sikker på at vi her i landet vil få tilgang til sendingen?
Er redd det kun er de som bor på de britiske øyer som får tilbudet.....?
COME ON LEEDS !!