De beste supporterne i Ligaen

Started by Promotion 2010, February 20, 2009, 14:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Vi har de beste bortesupporterne i ligaen. 2.480 i gjennomsnitt pr bortekamp er klart best. Topplagene i CCC har rundt 2000 i snitt på bortekampene.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1563636,00.html

Hurra!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Thomas

Imponerende at vi har solgt ut samtlige billetter til alle våre bortekamper hittil.

Pettersen97

Et soleklart bevis at Leeds fans e de beste å mest lojale :)
Sjøl om ting har gådd litt trådt i de siste to kampan så heng vi enda med å fansn vil hjælpe klubben opp :)

LOVE LEEDS UNITED ;D

MOT ;D ;D ;D ;D
The Mighty Whites

fmtj

Det er rett og slett imponerende. Vi ser jo litt antydning til hva vi står for her inne på forumet forsåvidt. mange dedikerte fans som er i dyp fortvilelse over prestasjonene, men aldri svikter laget!
Yeboahs vitne

Tom S

Ein grei bekreftelse på det vi allerede visste.

Kunne vert moro å hatt ein statistikk på PL for sammenligning.

Trur nok Leeds fort kunne hatt høgere snitt om vi hadde besøkt større stadion og blitt tildelt fleire billetter.
Så vidt eg registerer er vel alle bortekamper utsolgt for Leedsbilletter.
COME ON LEEDS !!

h.b

Det bare betyr at Leeds supportere er suppotrere i ligaen med mest sado tendenser. Det er selvpining på høyt plan å følge denne klubben på bortebane
;)

HåvardK

Quote from: h.b on February 21, 2009, 08:07:23
Det bare betyr at Leeds supportere er suppotrere i ligaen med mest sado tendenser. Det er selvpining på høyt plan å følge denne klubben på bortebane   ;)
En selvpining som kun kan overgås ved å lese alle innlegg med en viss signatur  ;)

Oggy

Quote from: HåvardK on February 21, 2009, 11:06:25
Det bare betyr at Leeds supportere er suppotrere i ligaen med mest sado tendenser. Det er selvpining på høyt plan å følge denne klubben på bortebane   ;)
En selvpining som kun kan overgås ved å lese alle innlegg med en viss signatur  ;)

Støtter langtifra alt det heimbrenten skriver, men enda bra at det er noen som
lager litt diskusjon og liv her. Hvis ikke hadde det vært dødskjedelig  :(
Oggy

Promotion 2010

Jeg var vel egentlig ganske blåøyd da jeg gikk inn i dette tidlig på 70-tallet. Men er jo ganske bestemt på å holde ut. Vi har vel hatt større og lengre nedturer enn de fleste lagene.

Dette begrunner jeg med at før 1965 hadde vi kun en kvartfinale i FA-cupen å skryte av, men de neste ti årene var vi blant verdens beste. Dette ble i 82 fulgt av 8 år i daværende 2.divisjon. Så ble det opprykk om ligaseier frem til semifinalen i CL, så denne nedturen som hittil har vart i 4-5 år.

Lag som Huddersfield var store på 30-tallet med tre ligaseire på rad, men dagens supportere har ikke noe forhold til den tiden.

Vår smerte er størst! HULK!  :'(

Men utspill som dette gir meg mer glød igjen.:
http://www.yorkshirepost.co.uk/football/Grayson-remains-defiant-despite-the.5003623.jp

;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Quote from: Oggy on February 21, 2009, 11:49:57

Støtter langtifra alt det heimbrenten skriver, men enda bra at det er noen som
lager litt diskusjon og liv her. Hvis ikke hadde det vært dødskjedelig  :(
Liker ikke å måtte forklare vitser - men for ordens skyld: Regner med at den godeste Håkon forstår at jeg er en smule ironisk her. No hard feelings!