Riotpolice på jakt etter Leedssupportere!

Started by fmtj, October 27, 2009, 12:53:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Var i London Millwall- helgen! Stod utenfor hotellet i 11 -tiden på formiddagen i Docklandsområdet da to politimajer svinger inn foran hotellet. 9 politifolk i hver bil kledd til kamp. Vi var fire kompiser som stod der og ventet på å dra inn til sentrum.
En av politifolkene kom bort å spurte om vi skulle se fotball. Vi svarte som sant va at, joda i morra skal vi se West Ham vs. Arsenal. "OK, We`re basically looking for Leedsfans" sa han!!!! Jeg svarte at jeg var Leeds fan og stolt av det. Han smilte overbærende og sa at jeg ikke var direkte i målgruppa (les: leiter ikke etter an gammal nostalgisk tulling fra Norge!!!)!
"Be gentle to them when you find them!" prøvde jeg meg, han snudde seg raskt før han hoppa inn sammen med de andre krigerne....ristet på hue og svarte; "NEVER!!!"
Stakkars de eventuelle Leedssupporterne som møtte denne gjengen! Vanskelige kår, men håper de traff holligansen i så fall og ikke de som vil se fotball!!!
Yeboahs vitne

L.RADEBE

350-400 av den harde kjernen i Leeds som hadde tatt turen  så det måtte nok flere enn de gutta der for å få has på bermen  ;)

larss

Var selv tilstede på kampen i helga og maken til hat skal man lete lenge etter.
Selve kampen var dårlig fra Leeds sin side uten at jeg skal gå så mye inn i en analyse , bare konstatere at vi har en elendig venstre side og en sentral midtbane som er helt utafor.

LarsS, Som ønsker Millwall til helvete.
LarsS