Skrevet av Emne: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30  (Lest 63799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ArneS

   VS   


Seriekamp mot Hull City på KC Stadium lørdag 29.desember 2012, kl 13.30.

En seier i denne kampen vil være en sterk prestasjon.  Samtidig har vi god statistikk i det siste mot lag som ligger foran oss på tabellen, så det er grunn til optimisme.
En seier vil også bety at vi har meget godt heng på både teten og ikke minst play-off når året avsluttes, og januarvinduet åpner…


Sesongen 2012-13

Hjemme på Elland Road ble det tap 2-3 den 18.9.2012
http://www.leedsunited.com/matchreport/20120918/leeds-2-hull-3_2247678_64253
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,19538.0.html


Sesongen 2011-12

Borte på KC-Stadium ble det uavgjort 0-0 den 6.3.2012
http://www.leedsunited.com/matchreport/20120306/hull-0-leeds-0_2247678_57797
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18988.0.html


Hjemme på Elland Road ble det seier 4-1 den 16.8.2011:
http://www.leedsunited.com/matchreport/20110816/leeds-4-hull-1_2247678_57877
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,18195.0.html


Sesongen 2010-11

Borte på KC-Stadium den 1/2 2011 ble det uavgjort 2-2:
http://www.leedsunited.com/matchreport/20110201/hull-2-leeds-2_2247678_53423
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,17446.0.html

Hjemme på Elland Road den 9/11 2010 spilte lagene uavgjort 2-2:
http://www.leedsunited.com/matchreport/20101109/leeds-2-hull-2_2247678_51778
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15355.0.html
Kampen huskes kanskje best pga denne situasjonen - albuen i "trynet" på Becchio:
http://www.youtube.com/watch?v=tNegVXN5J9I


Så var det 4 sesonger uten møter:

Den 30/1-2007 ble det seier 2-1 borte:
http://www.leedsunited.com/matchreport/20070130/hull-1-leeds-2_2247678_34278
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,7584.0.html

Leeds' second goal  - Thompson:
http://www.youtube.com/watch?v=2EXUNaCr-A4


Den 23/12-2006 ble det 0-0 hjemme:
http://www.leedsunited.com/matchreport/20061223/leeds-0-hull-0_2247678_32776
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,7226.0.html


På 80-tallet hadde vi en "episk" seier over The Tigers.  Vinnie Jones var litt av en kanon og sto vel for ett av målene i denne 4-3 seieren:


Eksterne lenker:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hull_City
http://www.hullcityafc.net/page/player/Home
Den 17. mann

ArneS

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #1 på: Desember 28, 2012, 10:15:58 »
H U L L   T R I V I A

Hull er den nest verste byen i England å bo i i følge den noe uetterrettelige regla  Hell – Hull – Halifax.  

Det er forresten ingen plass som heter Hull, rent formelt.  Byen heter Kingston-upon-Hull – et navn den fikk av Kong Edward 1 i 1299.  Byen har ca 260.000 innbyggere, mens det inkludert forsteder er 575.000 som har tilknytning til Hull.  Hull er i Yorkshire, men var tidligere i nå «nedlagte» county Humberside.

I Hansatiden var byen en viktig handelsby, på linje med bl.a Bergen.

Det er antatt at en spesielt hissig form for syfilis kom til Europa gjennom havnen i Hull.

Byen har en fin havn, og har vært base for marinen, hvalfangstsenter og fiskerihavn.

En MP fra byen på 1700-tallet var sentral i avskaffelsen av slaveriet i England.

Hull har siden 1902 hatt et eget kommunalt telefonselskap, og telefonkioskene har vært kremfargede – ikke røde.  Telefonselskapet heter Kingston Communications – ikke tilfeldig derfor at stadion heter KC Stadium.

Under 2. verdenskrig ble 95% av byen ødelagt av tyske bomber.

Hull har årlige litteratur-, jazz- og shanty-festivaler.

Lokalavisen Hull Daily Mail melder at politiet i Hull vil gjenåpne over 2000 overgrepssaker fra det siste tiåret.

Foruten fotballklubben, drives det flere andre idretter i Hull.  Rugby League (2 lag i Super League), Rugby Union, Friidrett, Sykling, Ishockey, Amerikansk Fotball.

M62 går nesten helt fram til Hull fra Leeds.

Byen har daglige avganger med ferje til Zeebrugge og Rotterdam.

Humberside airport ligger 30 km sør for byen, og er en liten flyplass med noen få faste ruter.  Det fikk jeg selv se i februar 2010, da snøværet i Leeds gjorde at vi måtte til Humberside for å fly til Amsterdam.

HM Prison Hull har plass til 1000 mannlige fanger.

Byen har Universitet og medisinsk fakultet i tillegg til diverse college.  Skolene i byen er gjennomgående å finne på 150. og siste plass i en årlig sammenligning av karakterer.

Dialekten dropper ofte H fra begynnelsen av ord, slik at man lokalt uttaler byen Ull.

Humber Bridge er med sine 1410 meter UK's lengste Suspension Bridge.

Vennskapsbyer er Freetown (Sierra Leone), Niigata (Japan), Raleigh (USA), Reykjavik (Island), Rotterdam (Nederland), Szczecin (Polen).
Hull Massachusetts og Hull Quebec er oppkalt etter Hull.   Hull Quebec er forøvrig rett over elva fra Ottawa, og dermed i praksis en del av den canadiske hovedstaden.

Folk fra Hull:   Roland Gift (Fine Young Cannibals), Paul Heaton (Housemartins / The Beautiful South), Norman Cook (Fatboy Slim), Lene Lovich, Mick Ronson, Ian Carmichael, Tom Courtenay, Nick Barmby, Dean Windass, Ebenezer Cobb Morley (ansett som fotballens far).


Hull City AFC  the Tigers.  
Stiftet i 1904, og en klubb uten særlige meritter.  Klubben har to sesonger i PL som største øyeblikk.  Klubben vant playoff finalen i 2007-2008, etter 3. plass i Championship.  Inntil da var den plasseringen tangering av klubbens tidligere bestenotering fra 1910.  I debutsesongen i PL unngikk klubben såvidt nedrykk med 1 poeng, men neste sesong gikk det som det måtte gå.  Klubbens farger er ravgult og svart, ofte stripete.  Derfra kommer The Tigers.

KC Stadium har kapasitet på 25.404, og ble åpnet i 2002.  Hull City AFC deler dette med Rugby League klubben Hull City FC.  Hull spilte vennskapskamp mot Sunderland da stadion ble åpnet i 2002.  Første offisielle kamp var 2-0 seieren over Hartlepool.  Tilskuerrekorden er 25.030 mot Liverpool 2010.
KC Stadium ligger 80km fra Elland Road, en kort svipptur for våre supportere.

Tidligere stadion het Boothferry Park, som ble åpnet i 1946 hadde tilskuerrekord på 55.019 mot Scum i 1949.  Boothferry Park ble brukt i cup-omkampen mellom Leeds og Sunderland i 1967, som vi vant 2-1.  Siste kamp var i 2001, der Darlington vant 1-0.  Stadion ble delvis revet i 2008, og etter at de resterende delene i løpet av 2009 var blitt forsøkt påtent over 100 ganger ble disse også revet i 2010.

Hull City AFC har stort sett holdt seg på nivå 2 og 3 gjennom historien.  Et par kjappe turer ned på nivå 4 inntil en lengre periode på nivå 4 på slutten av 90-tallet og tidlig 00.  Så ble man nr 2 i League Two i 2003, og deretter nr 2 i League One.  Det ble 3 sesonger i Championship før seier i Play-off finalen i 2008 (dagen før vårt Doncaster-tap) tok klubben til PL for første gang.

Hull City var inntil opprykket i 2008 største by i UK som ikke hadde hatt et lag i øverste divisjon.  Så vidt jeg kan forstå er det nå Wakefield som har den æren.

Klubben var verdens første som røk ut av en cupkamp på straffer, da de tapte for Scum  i Watney Mann Invitation Cup 1.8.70.

Beste Cup-resultat var semifinaletap for Arsenal på Villa Park i 1930, etter først å ha spilt 2-2 på Elland Road.

For å sakse Yeboahs Vitne, så er Hull det eneste laget i ligasystemet der man ikke kan skravere noen bokstaver.   Interessant.

Ingen spillere ble utvist i 2003-04 sesongen.

Vårt beste Hull-minne er 4-3 seieren 10.2.90, med Vinnie Jones fantastiske volley.  YouTube videoen derfra er dessverre slettet...

Hulls fans anser Leeds som deres største rival, selv om det ikke går begge veier....Andre rivaler er Scunthorpe og Grimsby Town.

Andy Davidson har 520 kamper for Hull.  
Chris Chilton har 222 mål.
I 2000-2001 var John Eyre toppscorer med 5 mål!
Eldste målscorer: Dean Windass.
Største seier er 11-1 over Carlisle 1939.
Største tap er 0-8 mot Wolves i 1910.
Dyreste salg er £4m for Michael Turner
Dyreste kjøp er £5 for Jimmy Bullard
Managere:  Brian Horton, Eddie Gray, Mark Hateley, Brian Little, Jan Mølby, Iain Dowie, Nick Barmby, Steve Bruce

Spillere: Billy Bremner, Rui Marques, Danny Mills, Billy Paynter, Don Revie, David Rocastle, Ray Wallace.
Nick Barmby, Peter Barnes, George Boateng, Matty Fryatt, Jimmy Bullard, Geovanni, Mark Hateley, Emlyn Hughes, Stephen Hunt, Kevin Kilbane, Marlon King, Robert Koren, Steve McClaren, Manucho, Jay-Jay Okocha, Seyi Olofinjana, Ian Ormondroyd, Ray Parlour, Henrik Pedersen, Nolberto Solano, Jan Vennegoor of Hesselink, Dean Windass.
« Siste redigering: Desember 28, 2012, 10:21:29 av ArneS »
Den 17. mann

SOL

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #2 på: Desember 28, 2012, 12:28:38 »
Og laget skule jeg ønske slik:

Kenny
Byram Lees Pearce Taylor
McCormack Green Dawson Diouf
Becchio Somma


Frisk satsing, men shit au ;D
 

bwirum

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #3 på: Desember 28, 2012, 12:34:36 »
Satt på tribunen og så en skikkelig drittkamp mot Hull tidligere i høst, så nå regner jeg med det blir seier. I og med at de ligger et stykke over oss på tabellen så tar jeg det egentlig for gitt, og tenker kanskje at jeg skal sette penger på det.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Gufrias

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #4 på: Desember 28, 2012, 13:46:04 »
Og laget skule jeg ønske slik:

Kenny
Byram Lees Pearce Taylor
McCormack Green Dawson Diouf
Becchio Somma


Frisk satsing, men shit au ;D
Det er litt av en ilddåp du ønsker for unge Dawson! Fra start som midtbanegeneral, borte mot Hull.

Tror han hadde hatt godt av noen innhopp først.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #5 på: Desember 28, 2012, 13:53:29 »
Kanskje flere av de som liker å slakte laget når vi taper kan gi tilbakemelding på lagoppstilling når den foreligger? Synes det virker alt for enkelt å slakte spillerne og Warnock i etterpåklokskapens navn uke etter uke.

Jeg bommet i forrige kamp da jeg syntes det virket helt ok å stille med Brown og Austin på midten. Det å innrømme at det ikke funket har jeg null problemer med.



I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #6 på: Desember 28, 2012, 14:12:14 »
Kanskje flere av de som liker å slakte laget når vi taper kan gi tilbakemelding på lagoppstilling når den foreligger? Synes det virker alt for enkelt å slakte spillerne og Warnock i etterpåklokskapens navn uke etter uke.

Jeg bommet i forrige kamp da jeg syntes det virket helt ok å stille med Brown og Austin på midten. Det å innrømme at det ikke funket har jeg null problemer med.




Var nok tidlig å tro at Austin skulle spille en knallkamp her ja. Men akkurat kombinasjonen som vil virke best foran hver kamp er jo strengt tatt veldig vanskelig å spå. Alle motstandere har forskjellige spillere og spillestil som enten skaper tid og rom for våre spillere, eller stenger alle muligheter og skaper null plass. Andre ganger har jo spillere "off-days" som er vanskelig å forutse. Trenger mest sannsynlig en tøff midtbane mot Hull imorgen. Prøve Austin igjen?
Marching On! 4276

Sleivind

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #7 på: Desember 28, 2012, 14:12:26 »
Kanskje flere av de som liker å slakte laget når vi taper kan gi tilbakemelding på lagoppstilling når den foreligger? Synes det virker alt for enkelt å slakte spillerne og Warnock i etterpåklokskapens navn uke etter uke.

Jeg bommet i forrige kamp da jeg syntes det virket helt ok å stille med Brown og Austin på midten. Det å innrømme at det ikke funket har jeg null problemer med.





Så vi skal altså analysere lagoppstillingen 15 minutter før kamp?

Og ære være etterpåklokskap, uten den hadde det ikke vært mange forum rundtomkring.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #8 på: Desember 28, 2012, 15:12:58 »
Kanskje flere av de som liker å slakte laget når vi taper kan gi tilbakemelding på lagoppstilling når den foreligger? Synes det virker alt for enkelt å slakte spillerne og Warnock i etterpåklokskapens navn uke etter uke.

Jeg bommet i forrige kamp da jeg syntes det virket helt ok å stille med Brown og Austin på midten. Det å innrømme at det ikke funket har jeg null problemer med.




Jeg trenger ikke se laget...vi kommer til å tape så det synger >:(
Hull kommer til å slåss som løver og kjempe Leeds ut av kampen dessverre-dette er en Yorkshire cupfinale for Hull. Og hva er Warnocks mottrekk? jo mæle ballen langt og høyt opp imot Becchio ved hver ballvinning >:( :( Og så setter han vel inn "supersub" Varney som ikke utretter en dritt.
Nei, vi må vinne dueller- det er første bud. Forest kampen var helt grusom-skulle tro Venables var manager-spillerne løp rundt med håndvesker og høyhæla sko.....

Hobben

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #9 på: Desember 28, 2012, 17:28:08 »
Kanskje flere av de som liker å slakte laget når vi taper kan gi tilbakemelding på lagoppstilling når den foreligger? Synes det virker alt for enkelt å slakte spillerne og Warnock i etterpåklokskapens navn uke etter uke.

Jeg bommet i forrige kamp da jeg syntes det virket helt ok å stille med Brown og Austin på midten. Det å innrømme at det ikke funket har jeg null problemer med.





Jeg trenger ikke se laget...vi kommer til å tape så det synger >:(
Hull kommer til å slåss som løver og kjempe Leeds ut av kampen dessverre-dette er en Yorkshire cupfinale for Hull. Og hva er Warnocks mottrekk? jo mæle ballen langt og høyt opp imot Becchio ved hver ballvinning >:( :( Og så setter han vel inn "supersub" Varney som ikke utretter en dritt.
Nei, vi må vinne dueller- det er første bud. Forest kampen var helt grusom-skulle tro Venables var manager-spillerne løp rundt med håndvesker og høyhæla sko.....

Jeg bryr meg fin lite om hvem som spiller. Alt jeg forventer er at de skal spille fotball å spille jevnt med andre lag og ikke bli så totalt rundspilt som vi ble mot Forest. Og når vi blir så rundspilt klager jeg på spillerne og Warncok, om det er enkelt eller ikke.

Vi kan være heldige å få med oss 1 poeng fra Hull i morgen.
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #10 på: Desember 28, 2012, 18:50:41 »
Kanskje flere av de som liker å slakte laget når vi taper kan gi tilbakemelding på lagoppstilling når den foreligger? Synes det virker alt for enkelt å slakte spillerne og Warnock i etterpåklokskapens navn uke etter uke.

Jeg bommet i forrige kamp da jeg syntes det virket helt ok å stille med Brown og Austin på midten. Det å innrømme at det ikke funket har jeg null problemer med.





Så vi skal altså analysere lagoppstillingen 15 minutter før kamp?

Og ære være etterpåklokskap, uten den hadde det ikke vært mange forum rundtomkring.

Det hadde jo vært artig å se om "de som alltid vet bedre" kunne skrevet hva de tenker om laget før kampen settes i gang. Skjønner at det kan bli litt kjedelig hvis mange av "slakterne" tier underveis  og etter kamp..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #11 på: Desember 28, 2012, 19:45:17 »
Jeg trenger ikke se laget...vi kommer til å tape så det synger >:(
Hull kommer til å slåss som løver og kjempe Leeds ut av kampen dessverre-dette er en Yorkshire cupfinale for Hull. Og hva er Warnocks mottrekk? jo mæle ballen langt og høyt opp imot Becchio ved hver ballvinning >:( :( Og så setter han vel inn "supersub" Varney som ikke utretter en dritt.
Nei, vi må vinne dueller- det er første bud. Forest kampen var helt grusom-skulle tro Venables var manager-spillerne løp rundt med håndvesker og høyhæla sko.....

flott innlegg
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bjorn

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #12 på: Desember 28, 2012, 19:58:13 »
Kanskje flere av de som liker å slakte laget når vi taper kan gi tilbakemelding på lagoppstilling når den foreligger? Synes det virker alt for enkelt å slakte spillerne og Warnock i etterpåklokskapens navn uke etter uke.

Jeg bommet i forrige kamp da jeg syntes det virket helt ok å stille med Brown og Austin på midten. Det å innrømme at det ikke funket har jeg null problemer med.





Jeg trenger ikke se laget...vi kommer til å tape så det synger >:(
Hull kommer til å slåss som løver og kjempe Leeds ut av kampen dessverre-dette er en Yorkshire cupfinale for Hull. Og hva er Warnocks mottrekk? jo mæle ballen langt og høyt opp imot Becchio ved hver ballvinning >:( :( Og så setter han vel inn "supersub" Varney som ikke utretter en dritt.
Nei, vi må vinne dueller- det er første bud. Forest kampen var helt grusom-skulle tro Venables var manager-spillerne løp rundt med håndvesker og høyhæla sko.....

Jeg bryr meg fin lite om hvem som spiller. Alt jeg forventer er at de skal spille fotball å spille jevnt med andre lag og ikke bli så totalt rundspilt som vi ble mot Forest. Og når vi blir så rundspilt klager jeg på spillerne og Warncok, om det er enkelt eller ikke.

Vi kan være heldige å få med oss 1 poeng fra Hull i morgen.

Der fikk du jammen lodda stemningen.  ;D

Litt mer tro nå da.. Leeds er også tente foran en kamp som dette. At vi ble rundtspillt mot Forest i en liten periode betyr vel ikke en dritt for sesongen sett under ett. Vi eide store deler av kampen, og kan fort gjøre det mot Hull også. Om vi bare setter ett mer mål enn dem er vi tilbake i opprykkskampen.

Jeg har trua!  ;)
Marching On! 4276

Kato

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #13 på: Desember 28, 2012, 20:07:32 »
Kanskje flere av de som liker å slakte laget når vi taper kan gi tilbakemelding på lagoppstilling når den foreligger? Synes det virker alt for enkelt å slakte spillerne og Warnock i etterpåklokskapens navn uke etter uke.

Jeg bommet i forrige kamp da jeg syntes det virket helt ok å stille med Brown og Austin på midten. Det å innrømme at det ikke funket har jeg null problemer med.





Jeg trenger ikke se laget...vi kommer til å tape så det synger >:(
Hull kommer til å slåss som løver og kjempe Leeds ut av kampen dessverre-dette er en Yorkshire cupfinale for Hull. Og hva er Warnocks mottrekk? jo mæle ballen langt og høyt opp imot Becchio ved hver ballvinning >:( :( Og så setter han vel inn "supersub" Varney som ikke utretter en dritt.
Nei, vi må vinne dueller- det er første bud. Forest kampen var helt grusom-skulle tro Venables var manager-spillerne løp rundt med håndvesker og høyhæla sko.....

Jeg bryr meg fin lite om hvem som spiller. Alt jeg forventer er at de skal spille fotball å spille jevnt med andre lag og ikke bli så totalt rundspilt som vi ble mot Forest. Og når vi blir så rundspilt klager jeg på spillerne og Warncok, om det er enkelt eller ikke.

Vi kan være heldige å få med oss 1 poeng fra Hull i morgen.

Der fikk du jammen lodda stemningen.  ;D

Litt mer tro nå da.. Leeds er også tente foran en kamp som dette. At vi ble rundtspillt mot Forest i en liten periode betyr vel ikke en dritt for sesongen sett under ett. Vi eide store deler av kampen, og kan fort gjøre det mot Hull også. Om vi bare setter ett mer mål enn dem er vi tilbake i opprykkskampen.

Jeg har trua!  ;)

Vi kan ikke ha sett samme kamp.
 

gudme

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #14 på: Desember 28, 2012, 20:18:53 »
Tja hva kan jeg vel si, er alltid optimist før avspark.  ;D  Hver kamp lever sitt eget liv og i morgen tar vi Hull. Må jo ha trua gutter. Vårt kjære Leeds står opp i morgen. MOT
« Siste redigering: Desember 28, 2012, 20:39:41 av gudme »
LEEDS 4 EVER

Gufrias

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #15 på: Desember 28, 2012, 21:25:47 »
Vi reiste oss etter Derby. Vi reiste oss etter Chelsea. I morgen er det på tide å reise seg, og bli stående!

Dårlig metafor. Egentlig vil jeg at de skal løpe, løpe, løpe Hull i senk - ikke bli stående.
Hekta på Leeds siden 1974

LEO

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #16 på: Desember 28, 2012, 21:34:22 »
Virker som vi har for "små" spillere fordi ved faste situasjoner som corner, frispark etc, da er vi svake.

Vår keeper er ikke meget god ute i feltet og vi har ikke store sterke midtstoppere eller midtbane spillere.

Thomas syntes jeg var svak.  Ønsker Max Gradel tilbake.

Det viktigste nå er at vi spiller som et LAG og har to og tre spillere på ballføreren til Hull hele kampen.
 

auren

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #17 på: Desember 29, 2012, 08:27:40 »
Synes dette er en must win kamp for å ha heng på play off.

Mitt lag:

Kenny
Byram, Lees, Pearce, Drury
Green, Norris
Diouf, McCormack, Thomas
Becchio

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AllWhiteTøyen

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #18 på: Desember 29, 2012, 10:24:28 »
Noen sjanse for at kampen vises på en eller annen tv-kanal?
 

ollan

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #19 på: Desember 29, 2012, 10:48:38 »
Noen sjanse for at kampen vises på en eller annen tv-kanal?
ja.....hvis du leser toipic "Leeds på Tv sesongen 2012/13  så finner du kjapt ut at den går på TVSportXtra,TV2Sumo,Sky og sannsynlighvis på en pub nær deg :) Denne topic oppdateres etterhvert som kampene blir valgt ut som tv-kamp
« Siste redigering: Desember 29, 2012, 10:51:08 av ollan »
Ollan

Woody

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #20 på: Desember 29, 2012, 11:05:46 »
Synes dette er en must win kamp for å ha heng på play off.

Mitt lag:

Kenny
Byram, Lees, Pearce, Drury
Green, Norris
Diouf, McCormack, Thomas
Becchio

MOT!

auren

Kan være enig i laget,men syns det er vel tidlig å avskrive play of om det skulle bli tap i dag,serien er vel omtrent halvspelt
LIFE IS LEEDS

AllWhiteTøyen

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #21 på: Desember 29, 2012, 11:35:24 »
Noen sjanse for at kampen vises på en eller annen tv-kanal?
ja.....hvis du leser toipic "Leeds på Tv sesongen 2012/13  så finner du kjapt ut at den går på TVSportXtra,TV2Sumo,Sky og sannsynlighvis på en pub nær deg :) Denne topic oppdateres etterhvert som kampene blir valgt ut som tv-kamp
Takk ollan, det er notert. Da måker jeg meg vei ned til Two Dogs om en liten stund.
 

sportcarl1

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #22 på: Desember 29, 2012, 11:39:03 »
mycket märklig serie, hade aldrig trott innan serien startade att vi skulle ligga 10 poäng efter Hull när halva serien var spelad, hade nog inte trott att vi skulle ligga före de 3 PL-lagen från förra säsongen Wolves, Bolton och Blackburn heller för den delen,
 

Leedsulf

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #23 på: Desember 29, 2012, 12:44:17 »
Kenny, Byram, Lees, Tate, Pearce, White, Green, Brown, Norris, McCormack, Somma

Kan det være 3-5-2, med Byram og White som vingbacker?

Kenny
Lees - Tate - Pearce
Byram -Norris - Brown - Green - White
Somma - McCormack?
« Siste redigering: Desember 29, 2012, 12:46:20 av Leedsulf »

sportcarl1

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #24 på: Desember 29, 2012, 12:45:29 »
vem är vänsterback?
 

harvey

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #25 på: Desember 29, 2012, 12:45:46 »
Melkebaren neste!  Hobben du er vel der???? :D

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #26 på: Desember 29, 2012, 12:46:15 »
Noen sjanse for at kampen vises på en eller annen tv-kanal?
ja.....hvis du leser toipic "Leeds på Tv sesongen 2012/13  så finner du kjapt ut at den går på TVSportXtra,TV2Sumo,Sky og sannsynlighvis på en pub nær deg :) Denne topic oppdateres etterhvert som kampene blir valgt ut som tv-kamp
http://www.thefirstrow.eu/

auren

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #27 på: Desember 29, 2012, 12:51:55 »
Spennende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #28 på: Desember 29, 2012, 12:54:35 »
Becchio?
 

Leedsulf

Sv: Kamp vs Hull City. Kingston C Stadium Lørdag 29/12 2012, kl 13:30
« Svar #29 på: Desember 29, 2012, 12:55:57 »
På benken, sammen med Ashdown, Drury, Austin, Thomas, Varney og Hall