Skrevet av Emne: KAMP: vs Sheffield Wednesday at Elland Road, lørdag 17/8-2013, kl 13.15  (Lest 40126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010




Og vi er i gang!  :)


Kamper 2012-13:

Hjemme 2-1, 13/4-13
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20071.0.html

Video - McDermott on match:
http://www.youtube.com/watch?v=XSXI9MoqBPs

Borte 1-1, 19/10-12
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,19621.0.html

Video med dramatikk hvis noen husker:
http://www.youtube.com/watch?v=cnKWGdAXelw
http://www.youtube.com/watch?v=h_iM5xU7x00

Video - extended:
http://www.youtube.com/watch?v=HybH-2bHP3c


En av de herligste kampene noensinne på Hillsborough:
Sheffield Wed vs Leeds 1-6 (1991-92)
http://www.youtube.com/watch?v=yafv0zjIYCQ
« Siste redigering: August 13, 2013, 19:43:43 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

minimum 4-0, formasjonene setter seg og vi kommer ikke til å se oss bakover etter denne!
Ups & Ups!!

Hobben

Ser ut som det er en del kampbilletter igjen til kampen på Lørdag..  blir den utsolgt tro...?
Rogaland Whites

Jon R

Ser ut som det er en del kampbilletter igjen til kampen på Lørdag..  blir den utsolgt tro...?

Ville vært sensasjonelt. Tidlig KO og live på Sky. Tipper på max 27000.
Jon R.

GeirO

Hvis Leeds er Leeds fortsatt, så er et 0-1 tap rimelig sannsynlig. Det er så typisk å tape hjemme mot et "dårlig" lag.
Eller skal Brian endre på slike uvaner....?
« Siste redigering: August 14, 2013, 17:36:43 av GeirO »
MOT

Leedsfan

@LUFCCommercial: Spend over £100 in our Trinity Store and get two tickets to this Saturday's Sheff Wed match! The store is open til 8pm tonight. Ts&Cs apply.

Mange bra tiltak om dagen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

@LUFCCommercial: Spend over £100 in our Trinity Store and get two tickets to this Saturday's Sheff Wed match! The store is open til 8pm tonight. Ts&Cs apply.

Mange bra tiltak om dagen...

Dette var nok det siste Bates framforhandla før han reiste ja  ;D ;D
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

yes där satt den 1-0 zlatan
 

Hallgeir *

yes där satt den 1-0 zlatan

Spiller Zlatan for Leeds eller Wednesday?
Super Leeds since 1968

Leedsfan

yes där satt den 1-0 zlatan

S****n....:(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Underlig på Viasat sin sending lå kommenteringen i forkant av spillet på 2-0 scoringen. Spoooooky.
Og ønsker Zlatan til Leeds.

B_Ød

noren som har hørt noe ang billettsalget inn imot lørdag?
Ups & Ups!!

ollan

er vel solgt rundt 22-23 tusen så da ender vel vi på 27451 tenker jeg :D
Ollan

Woody

er vel solgt rundt 22-23 tusen så da ender vel vi på 27451 tenker jeg :D

Blir 28371 står det på txt tv ;),bra det når det er tv kamp
LIFE IS LEEDS

Andersen

Håper på seier, men man vet jo ikke med vårt kjære Leeds!

B_Ød

Spennende å se om EHD vil figurere/være klar til denne..McD vil tydligvis beholde ham.
Ups & Ups!!

Annesj

3-1. Smith, McC og Poleon  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

3-1. Smith, McC og Poleon  ;)

Så tre mål de siste 20 minuttene når Smith kommer innpå. Nei, la oss håpe på Varney som første målskårer!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Oppdrettslaksen

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg føler at denne kampen blir en slags indikator på hvordan vi vil prestere denne sesongen. Dette er den type kamp som fjorårets Leeds ville gått på en smell i. Derfor er jeg utrolig spent på om McDermott klarer å styre troppene til en sikker seier. Isåfall begynner jeg virkelig å få troa på denne sesongen!

Frode

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg føler at denne kampen blir en slags indikator på hvordan vi vil prestere denne sesongen. Dette er den type kamp som fjorårets Leeds ville gått på en smell i. Derfor er jeg utrolig spent på om McDermott klarer å styre troppene til en sikker seier. Isåfall begynner jeg virkelig å få troa på denne sesongen!
Har litt samme magefølelsen som deg.
 

asLeeds

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg føler at denne kampen blir en slags indikator på hvordan vi vil prestere denne sesongen. Dette er den type kamp som fjorårets Leeds ville gått på en smell i. Derfor er jeg utrolig spent på om McDermott klarer å styre troppene til en sikker seier. Isåfall begynner jeg virkelig å få troa på denne sesongen!

Så da er det herligt at vi vinner denne 8)
DALHEIM WHITES

sttunge

Blir spennende å se om vi kan vinne  kampen i dag.  Sitter vi igjen med 11 poeng etter de fem kampene i august har jeg tro på at dette kan bli en artig sesong. Og skulle vi i tillegg få inn en kvalitets spiller på topp som putter 20 pluss  samt en stopper bak som holder laget potte tett så blir dette en jubelsesong.

Får vel starte med tre i dag......

WE ALL LOVE LEEDS.  ;)


Kato

Ser for meg et kampbilde der vi vil ha klart mer possession enn vi hadde i mange kamper i fjor. Er likevel bekymret for gjennombruddskraften og farta i mannskapet vårt. Mye spill mot etablert. Mye innlegg slått fra for langt bak på banen. God kontroll bakover.

Ender nok opp med en sliteseier, 1-0. Smith og Varney avgjør med assist og mål på slutten etter at vi har lempet ballen inn i feltet for 120. gang.
 

Leedsfan

Twitter er ikke alltid til å stole på..:)

kenny, peltier, lees, pearce, warnock, austin, green, murphy, mccormack, hunt, varney

MOT
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Trond90

Poleon kommer inn for Hunt  :) Skal bli spennende og se han fra start. Diouf er på benken også  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Glenn K

Laget:

Kenny, Peltier, Lees, Pearce, Warnock, Green, Austin, Murphy, McCormack,  Poleon, Varney. #Lufc

Spennende med Poleon fra start i dag!

Sydhagen

Spennende med Poleon fra start :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Trond90

White ikke på benken.. er han på vei ut kanskje? Hadde kanskje hatt godt av et lån?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

testo

Hva er på benken?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trond90

Hva er på benken?
Subs: Ashdown, Brown, Drury, Smith, Hunt, Tonge, Diouf.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!