Skrevet av Emne: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00  (Lest 34444 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #1 på: November 20, 2013, 12:00:03 »
Skal vi opp så må klatringa starte nå med hevn og 3 poeng!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #2 på: November 21, 2013, 00:38:52 »
Fin Kamptråd!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #3 på: November 21, 2013, 02:18:31 »
Scotland: Ross McCormack withdraws after injury

Scotland striker Ross McCormack is the latest player to pull out of Gordon Strachan’s squad for Tuesday’s friendly in Norway, the player has confirmed on his Twitter account.

The Leeds striker was a late substitute against the United States on Friday night but will now return to his club after suffering a hamstring injury.

McCormack tweeted: “Heading back to Leeds having had to pull out the scotland squad. Typical!!http://www.scotsman.com/sport/football/latest/scotland-ross-mccormack-withdraws-after-injury-1-3192288

Men han er klar til helgen :-)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #4 på: November 22, 2013, 11:08:01 »
Virker lovende med flere tilbake igjen og en pekepinne om at Leeds stiller sterk mot boro.

Whites trio passed fit
Alex Mowatt, Sam Byram and Stephen Warnock are all available for Leeds United’s clash with Middlesbrough as the club feel the benefit of the international break.

A two-week interlude between United’s win at Charlton Athletic on November 9 and tomorrow’s match at Elland Road has allowed Mowatt to overcome the groin strain which ruled him out of England Under-19 duty and Byram to recover from a thigh injury.

Left-back Warnock has done little training since damaging a foot in Leeds’ 2-0 win over Yeovil Town three weeks ago but manager Brian McDermott said the former England international was “putting himself up to be available.”

Ross McCormack has shaken off a tight hamstring but Scott Wootton will be absent this weekend, putting Marius Zaliukas in line for a full debut in the centre of Leeds’ defence, and El-Hadji Diouf is struggling with a stomach bug.

Noel Hunt is also receiving treatment on a minor injury.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-v-middlesbrough-whites-trio-passed-fit-1-6260413
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

chief

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #6 på: November 22, 2013, 15:33:56 »
Hva betyr dette?

http://www.leedsunited.com/news/article/136272mhht97e17smdfcxtcjm8/title/boro-west-stand-restrictions

Dette skjønte jeg lite av!  ::)

Betyr vel bare at de kommer til å stenge av på utsiden av west stand (passasjen opp til Elland road).
Der er inngangen til bortesupporterne, og de venter mange fra Boro.
Kun for å hindre konfrontasjoner mellom fansen antar jeg.
1 4 all and all 4 1

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #7 på: November 22, 2013, 16:42:05 »
Hva betyr dette?

http://www.leedsunited.com/news/article/136272mhht97e17smdfcxtcjm8/title/boro-west-stand-restrictions

Dette skjønte jeg lite av!  ::)

Betyr vel bare at de kommer til å stenge av på utsiden av west stand (passasjen opp til Elland road).
Der er inngangen til bortesupporterne, og de venter mange fra Boro.
Kun for å hindre konfrontasjoner mellom fansen antar jeg.

Dette synes jeg er rart. Forrige kamp jeg var på med Mboro på Elland Road var tilbake i 99. Da var det overhodet ikke noe problem mellom supporterne. Vi gikk om hverandre utenfor stadion og det var god stemning. Har det skjedd noe spesielt mellom lagene de siste årene, jeg ikke har fått med meg..?

chief

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #8 på: November 22, 2013, 19:08:14 »
Hva betyr dette?

http://www.leedsunited.com/news/article/136272mhht97e17smdfcxtcjm8/title/boro-west-stand-restrictions

Dette skjønte jeg lite av!  ::)

Betyr vel bare at de kommer til å stenge av på utsiden av west stand (passasjen opp til Elland road).
Der er inngangen til bortesupporterne, og de venter mange fra Boro.
Kun for å hindre konfrontasjoner mellom fansen antar jeg.

Dette synes jeg er rart. Forrige kamp jeg var på med Mboro på Elland Road var tilbake i 99. Da var det overhodet ikke noe problem mellom supporterne. Vi gikk om hverandre utenfor stadion og det var god stemning. Har det skjedd noe spesielt mellom lagene de siste årene, jeg ikke har fått med meg..?

Tror ikke det har vært noen episoder mellom oss, så vidt jeg vet.
Nå har bortesupporterne byttet plass på stadion og er på west stand south upper. Derfra kan de "loses" rett over til gamle fullerton park hvor bussene er.
Tipper det kommer mange fans, og da vil de heller sperre for gjennomgang av Leedssupportere gjennom all bortefans, enn å gamble på at det går bra.
1 4 all and all 4 1

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #9 på: November 22, 2013, 19:56:40 »
Hva betyr dette?

http://www.leedsunited.com/news/article/136272mhht97e17smdfcxtcjm8/title/boro-west-stand-restrictions

Dette skjønte jeg lite av!  ::)

Betyr vel bare at de kommer til å stenge av på utsiden av west stand (passasjen opp til Elland road).
Der er inngangen til bortesupporterne, og de venter mange fra Boro.
Kun for å hindre konfrontasjoner mellom fansen antar jeg.

Dette synes jeg er rart. Forrige kamp jeg var på med Mboro på Elland Road var tilbake i 99. Da var det overhodet ikke noe problem mellom supporterne. Vi gikk om hverandre utenfor stadion og det var god stemning. Har det skjedd noe spesielt mellom lagene de siste årene, jeg ikke har fått med meg..?

Tror ikke det har vært noen episoder mellom oss, så vidt jeg vet.
Nå har bortesupporterne byttet plass på stadion og er på west stand south upper. Derfra kan de "loses" rett over til gamle fullerton park hvor bussene er.
Tipper det kommer mange fans, og da vil de heller sperre for gjennomgang av Leedssupportere gjennom all bortefans, enn å gamble på at det går bra.


Bortesuppan har de flytta opp fra sesongstart av ja.
stadig at noen shit huer lager til bråk. Har opplevd bråk et par ganger, en gang oppservert fra hotell vindu og en annen gang holdt et par hester på å pløye oss ned, begge gangene skjedde utenfor jernbanen / Scarbrough.
http://www.youtube.com/watch?v=D6mV6cGO5MM
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Geiremann

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #10 på: November 22, 2013, 20:44:44 »
Mye positivt i Leeds nå!
Radebe, resultater og tilskuertall  :D

Men husk våre "ups and downs".

Hadde vært fantastisk med tre nye poeng, men det hadde ikke helt vært "Leeds" å fortsette i denne stimen. Frykter nederlag i morra  :(
Member of "The Peterborough eight".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #11 på: November 22, 2013, 21:29:45 »
Mye positivt i Leeds nå!
Radebe, resultater og tilskuertall  :D

Men husk våre "ups and downs".

Hadde vært fantastisk med tre nye poeng, men det hadde ikke helt vært "Leeds" å fortsette i denne stimen. Frykter nederlag i morra  :(
Du er inne på noe, Geir! Utallige ganger siste årene har vi vært 'nesten der' - men tapt påfølgende kamp i stedet for å sementere plassen 'der oppe'.

Får håpe det er andre boller nå :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Geiremann

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #12 på: November 22, 2013, 21:31:50 »
Men kanskje dette er året det blir forandrer seg, Asbjørn??

Da sier vi det!  ;D
Member of "The Peterborough eight".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #13 på: November 22, 2013, 21:35:17 »
Men kanskje dette er året det blir forandrer seg, Asbjørn??

Da sier vi det!  ;D

Deal! :)





















...on another level: Møtes vi i Leeds snart?
« Siste redigering: November 22, 2013, 21:43:16 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #14 på: November 22, 2013, 22:07:51 »
En wilkinson har vi, spørsmålet er om vi skulle hatt en Vinny også for å rykke opp.
http://youtu.be/rFORFxTgBSo?t=12m7s

Jeg har troa på 3 poeng i morgen..
MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #15 på: November 22, 2013, 22:34:45 »
En wilkinson har vi, spørsmålet er om vi skulle hatt en Vinny også for å rykke opp.
Vi sku i alle fall ha vinni... :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #16 på: November 22, 2013, 22:52:39 »
En wilkinson har vi, spørsmålet er om vi skulle hatt en Vinny også for å rykke opp.
Vi sku i alle fall ha vinni... :)

Prett  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Geiremann

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #17 på: November 22, 2013, 23:27:18 »
Men kanskje dette er året det blir forandrer seg, Asbjørn??

Da sier vi det!  ;D

Deal! :)





















...on another level: Møtes vi i Leeds snart?

Off topic:

Dessverre ingen sikre planer om Leedstur, men håper å få med familien en tur i april. Jeg skal forøvrig se Forest-Leeds i jula og QPR-Leeds 1. mars, hvis alt går som det skal.
Member of "The Peterborough eight".

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #18 på: November 23, 2013, 00:30:02 »
Leeds United boss Brian McDermott: Ross McCormack never tempted by Middlesbrough bid

Leeds boss Brian McDermott has teed up Middlesbrough’s visit to Elland Road on Saturday by telling them: Ross McCormack was never interested in joining you.
 8) 8) 8)
les mer:
http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/10826496.Leeds_United_boss__McCormack_not_tempted_by_Boro_bid/?ref=rss
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #19 på: November 23, 2013, 01:21:08 »
Mulig start oppstilling


Tror Zaliukas tar godt vare på sjansen han har fått.

Det ryktes også at Woodgate entrer Elland Road igjen etter skade. Synd han spiller i rødt!!
Stay out of trouble this time Mr.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #20 på: November 23, 2013, 01:26:53 »
Håper på 3 P ,  alt tyder på at vi skal klare å vinne denne. Marching on together

Stephenjazz

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #21 på: November 23, 2013, 11:39:36 »
Leeds United – Middlesbrough
Kampstart: 16:00
Dommer: Philip Gibbs
Skader og Suspensjoner: Ross McCormack blir sannsynligvis klar til kampen, selv om han pådro seg en skade under landslagssamling. Seb Hines er det eneste usikre kortet hos Middlesbrough.

Charlton Athletic hadde holdt nullen i fire kamper på rad før de tok i mot Leeds forrige runde. Ben Hamer hadde murt opp en vegg i buret sitt, og det var vanskelig å se for seg at Leeds skulle klare score på det solide forsvaret til Charlton. Heldigvis for Leeds-fansen har de Ross McCormack i angrepsrekka. Den dyktige skotten sørget for hele fire mål da Leeds vant 4-2 på The Valley. Jeg repeterer, hele fire ganger måtte Ben Hamer hente ut ballen fra nettmaskene etter at Ross McCormack hadde scoret. Med den seieren hoppet Leeds plutselig opp på en 8.plass, og en ellers laber sesongstart ser nå veldig spennende ut. Det er i skrivende stund bare ett poeng opp til Reading på kvalifiseringsplass, og ni poeng opp til Leicester som ligger på direkte opprykk. Leeds har nå fire seire på de seks siste kampene, og kan gjerne kalles et formlag akkurat nå. De har 7-2-6 totalt, og man må faktisk tilbake til 17.august for å finne forrige gang de spilte uavgjort. Hjemme på Elland Road har de pene 4-1-2, hvor topplagene Burnley og QPR er de eneste som har fått med seg tre poeng. Foran denne kampen har de tre strake hjemmeseire mot henholdsvis Bournemouth, Birmingham og Yeovil.

Middlesbrough fikk en liten opptur da de fjernet Tony Mowbray fra sjefsstolen, men tap borte mot Blackburn og poengdeling borte mot Watford var ikke nok til å gi Mark Venus jobben på permanent basis. Inn har de istedenfor hentet Aitor Karanka som ny manager. Spanjolen har i de siste sesongene vært assistent manager under Jose Mourinho, og har fortsatt tilgode å prøve seg som manager på egenhånd. Det er derfor et litt risikabelt og spennende valg Boro har foretatt seg, og jeg gleder meg veldig til å se hva Karanka kan tilføre dette laget. Jeg har forsøkt å høre litt rundt om hva man kan forvente seg av Karanka når det kommer til spillestil osv, men det virker som om det er vanskelig å si. Foran denne helgen ligger Boro på en 16.plass med seksten poeng. De har 3-7-5 totalt, og jobben til Karanka er å vippe disse jevne kampene til Boro sin fordel. Det bør forøvrig ikke være alt for vanskelig ettersom Boro har en helt fantastisk angrepsrekke tilgjengelig. Mustapha Carayol, Albert Adomah og Kei Kamara er bare noen av de uforutsigbare og dyktige angrepsspillerne som Boro har til rådighet. På fremmed gress har Boro ikke vunnet siden første bortekamp denne sesongen. Da slo de Charlton, men etter det har det blitt to poengdelinger og fire tap.

Vurdering: Alltid vanskelig å spå kamper når det er en ny manager i bilde, men her tror jeg likevel at Leeds tar alle poengene. Hjemmeseier.

Tips: H



http://championshipnorge.com/?p=2627
Det blir aldri umoderne å vinne

Reservesamen

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #22 på: November 23, 2013, 12:12:16 »
Alt ligger til rette for tre poeng, vi er i relativt god form, Byram, Mowatt, McC klar til kamp....

så i typisk Leeds-ånd blir dessverre blir det  0 poeng i dag...
 

Cannavaro

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #23 på: November 23, 2013, 12:59:11 »
Denne vinner vi, nesten stinn brakke og 2-0 til The Mighty Whites, Ross og Murphy dagens helter....

COME ON LEEDS UNITED......SHOW ÈM !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Jon R

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #24 på: November 23, 2013, 13:13:08 »
Ingen  walk over dette. De faktiske  prestasjonene de siste kampene  tilsier at vi fortsatt  er svært sårbare  og at  dette kan svinge begge veier. Mc Cormack har scoret  7 av våre 8 siste mål så vi er  svært  avhengige av at Ross  er fit og har dagen. Tror dette blir jevnt. 1-1.
Jon R.

gulle

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #25 på: November 23, 2013, 13:53:47 »
Vi vinner.
I dag scorer noen av de andre spissene
Sånn blir det..
Nå rykker vi opp! Jasederja

testo

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #26 på: November 23, 2013, 14:34:28 »
Ingen  walk over dette. De faktiske  prestasjonene de siste kampene  tilsier at vi fortsatt  er svært sårbare  og at  dette kan svinge begge veier. Mc Cormack har scoret  7 av våre 8 siste mål så vi er  svært  avhengige av at Ross  er fit og har dagen. Tror dette blir jevnt. 1-1.

Vi har ikke hatt poeng deling siden august mnd, kan bare gå en vei dette, 3 poeng og inne på kvallik plass ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #27 på: November 23, 2013, 15:04:51 »
TEAM NEWS ‪#‎lufc‬ v Boro:
Kenny, Lees, Zaliukas, Pearce, Peltier, Murphy, Mowatt, Pugh, Austin, McCormack, Blackstock.

SUBS: Cairns, Varney, Brown, Tonge, Smith, Byram, Poleon.
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #28 på: November 23, 2013, 15:08:39 »
TEAM NEWS ‪#‎lufc‬ v Boro:
Kenny, Lees, Zaliukas, Pearce, Peltier, Murphy, Mowatt, Pugh, Austin, McCormack, Blackstock.

SUBS: Cairns, Varney, Brown, Tonge, Smith, Byram, Poleon.
Bra lag vi har fått stablet opp gitt. Mangler bare en superfit Byram ...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Middlesbrough på Elland Road lørdag 23/11 kl 16.00
« Svar #29 på: November 23, 2013, 15:27:30 »
TEAM NEWS ‪#‎lufc‬ v Boro:
Kenny, Lees, Zaliukas, Pearce, Peltier, Murphy, Mowatt, Pugh, Austin, McCormack, Blackstock.

SUBS: Cairns, Varney, Brown, Tonge, Smith, Byram, Poleon.

...og så skal vi opp mot gamlegutta Frazer Richardson og en som heter Jonathan Woodgate. Jayy...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan