Fansen vender seg mot Bates

Started by h.b, October 18, 2006, 15:43:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Ja, jeg er nesten litt forundret over at det ikke alt har skjedd.. men nå skjer det..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Forever Leeds

SirOlsen

Ja, det er virkelig på tide... men det som virkelig skremte meg..(noe jeg har hatt mine mistanker om egentlig...) er det som ble antydet i et annet innlegg om blant annet hvor stor gjelden kan være, med tanke på at Leeds ikke er børsnotert osv...

Det kan, merk dere mitt ord KAN være at vår klubb sitter dypere i det enn vi har trodd.. at Bates har gått ut og sagt at det meste av klubbens gjeld er slettet ved utgangen av året, kan jo bare være et "spill for galleriet".

Nei, jeg blir bare mere og mere skeptisk til denne mannen.. og at andre medfans reagerer nå også borte i England, håper jeg kan i allefall føre til at noe skjer.. enten at Bates tar noen grep, eller at kanskje noen "reddende engler" våkner, og henter oss ut av gjørma..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

-SirOlsen-

h.b

Hvis gjelda var såpass liten som Bates sier, ja da ville faktisk Leeds United og Bates hatt godt av å bli børsnotert igjen.Selskaper som blir børsnotert vi ofte få inn fris kapital. Det skjer ikke med dagens system hvo Leeds er utenfor børsen. Men i og med at det ikke skjer, så er jeg troende til å tro at gjelda ligger på rundt 65-70 mill pund.Bates har bare fått utsatt betalinga fordi de som Leeds skylder pemger ikke hadde fått pengene sine ved en konkurs. Derfor kan muligens disse kravene komme innen kort tid

SirOlsen

Ja, det er noe som ikke lukter "bra" i dette.. Noe skurrer her..

En annen ting jeg stusser litt på er følgende sitat fra Carver i en av de artiklene som er linket over;

"I went to see him last weekend and all he talked about was how great this club can be if we get things right. He'll be hurting after hearing the fans sing that but we've all got to stick together, and I'm talking about the whole club. He's right behind what we're trying to do."..

Næmmen stakkars Bates.. blir du så såret du da?... Men så se å gjør noe med det da din sullikk!!! [:(!][:(!][:(!]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

En annen ting jeg stusser over er en utalelse fra Blackwell for en stund siden. Rett etterpå fikk han sparken.Han utalte at før eller siden vil det komme for en dag hvor ille det egentlig er med Leeds. Fikk Bates da panikk og sparka Blackwell.Var han redd for at Blackwell kunne finne bevis for åssen det egentlig er stelt med Leeds.

Ferre

Ja, dette var på tide! Er veldig bekymret over situasjonen i Leeds akkurat nå, vanskelig å si hva som foregår.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

quote:
Originally posted by h.b

En annen ting jeg stusser over er en utalelse fra Blackwell for en stund siden. Rett etterpå fikk han sparken.Han utalte at før eller siden vil det komme for en dag hvor ille det egentlig er med Leeds. Fikk Bates da panikk og sparka Blackwell.Var han redd for at Blackwell kunne finne bevis for åssen det egentlig er stelt med Leeds.

Når og hvor har Blackwell uttalt dette?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

han utalte dette en ukes tid før han fikk sparken. Kan ikke finne linken

Ferre

Ja, husker Blackwell sa det.

[:(][:(][:(]Bates[:(][:(][:(]

-WE'LL BE BACK-

Papi

Nå har eg lest begge avis innlegga, men ser ikkje desse teikna på fortsatt stooor gjeld.
Det eg "les" er at Carver er imponert over den jobben Bates legger ned for å få klubben på rett kjøl, og fortsatt gjør dette.

Eg tolker dette som at han forsatt jobber med og gjera klubben gjelsdfri, ikkje som at dette er ein gjeld som er så mykje større enn først anntatt.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

h.b

Tror du virkelig at Carver har fått beskjed om ståa. Samtidig så sleiker Carver for alt det det er verdt Bates. Han vil ha jobben som manager. Så det som Carver sier nå tar jeg med en klype salt

SirOlsen

Jeg synes ikke dette virker veldig bra i allefall... men jeg håper virkelig at Papi får så rett så rett.. og at jeg tar feil.. men jeg har mine tvil..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

rd1

Det har plutselig gått 1 mnd siden Blackwell fikk fyken.. og fortsatt ingen ny manager på plass. Helt utrolig av Bates!!!!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

SirOlsen

Ingenting er utrolig nå det gjelder Leeds lengre... Butler har kapteinsbindet, vi ligger på nest siste plass på tabellen i CCC, vi har Ken Bates som eier, vi har ingen fast manager etter en mnd, Crainey får starte kamp etter kamp... ja, hva mere skal du ha?... Kan liste opp i det uendelige nå... Hvem hadde trodd dette den gangen vi var i semifinalen i Champions League for noen få år tilbake?... [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

fmtj

Det med å sørge for at gjelda blir mindre tror jeg er grunnen til at vi pr. i dag ikke har stjerner eller manager. Er rolig i forhold til det, MEN den patetiske gjengen som nå ikler seg vår kjære klubbs drakt er utrolig skuffende, sårende og vanvittig irriterende. Så nesten 1. omgangen ferdig på Viasat i går, og slo deretter av. Visste at jeg ville få se et tapsresultat da jeg prikket inn side 243 på NRK txt TV.
Det er fysisk vondt å se gutta uten plan og struktur gang etter gang tape kampere etter noen paniske åpningsminutter der de har noen halvsjanser. Dette er inkompetanse på taktikksiden i klubben. Hva pokker skjer? Det er jo mange fra i fjor da vi sikret play off for svingende. Jeg blir deprimert og klarer ikke å se mitt kjære Leeds bli håndtert på denne måten. Bedre å ikke vite. La vær å se dem på TV rett og slett. Det gjør for vondt i sjela!!!
Yeboahs vitne

SirOlsen

Uff, ja det er så sant som det er sagt.. det er rett og lett vondt for sjelen..

Men noen der i Leeds har myndighet og mulighet til å foreta grep som vil føre til forbedring.. men HVEM er det store spørsmålet.. Gutta på banen må ta sin del av ansvaret, og de siste kamper vist på TV har bevist det.. Men jeg er og av den oppfatning av at også klubbens ledelse kan og må iverksette tiltak før ting ordner seg.. Ã... snørpe igjen lommeboka helt tror jeg ikke er veien.. men heller ikke å la den renne totalt ut av kontroll.. Men nettopp dette er klin umulig å si noe om da vi ikke har innsyn i hva som faktisk finnes på Elland Road av midler og ikke minst hvordan klubbens økonomi i realiteten er.. Jeg liker det i allefall utrolig dårlig...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

rd1

Jeg velger rett og slett å tro at grunnen til mangelende ansettelse av ny manager skyldes at Curbs ikke kan signe for ny klubb enda..

Alt annet er for smertefult å forholde seg til. Så kan vi heller dagdrømme om festen som starter med Curbs!!!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Karl Hot Shot

Når deler av publikum på Elland Road i går kveld (som altså var nede i skuffende 16.500 totalt) roper om hjelp fra aksjemajoritetsholder og styreformann Bates, er det intet annet enn naturlig i en krisesituasjon. Selvsagt må Bates ta tak, selv om han ikke nødvendigvis trenger å lytte aktivt til de mest frustrerte og høyrøstede supporterne. Historisk sett har Elland Road-publikummet alltid vært kravstore og svært engasjerte. Ingen kan la seg forundre av at noen nå tar bladet fra munnen og viser sin utålmodighet. Skal man tro på noe av det som skrives i engelske tabloider, er det mange ting som tyder på at Alan Curbishley allerede er linet opp som Leeds Uniteds neste manager. Han tar fatt på jobben fredag 3. november. Curbishley har forhåpentligvis fått tid til å sette seg inn i hva jobben på Elland Road innebærer. Ken Bates har sikkert holdt de verste tallene unna hans oppmerksomhet. Curbishley har studert bakgrunnen til spillerne og kanskje sett noen videoopptak av a-lagskamper og reservelagskamper. Det bør ha gitt ham en plan og en strategi for det videre arbeidet. Men hvor store transfermidler har Ken Bates forespeilet Alan Curbishley? Jeg skulle helst sett at Ranieri ble ansatt. Men det virker ikke som aktuelt. Som den engelskmannen Bates er, har han sikkert allerede gjort avtale med den fremste engelske manageren som er ledig på torget (fra 2. november).

h.b

Får håpe du har rett,Ranieri blir det ikke.Da hadde han vært ansatt allerede.

SirOlsen

Jeg håper også du har rett Karl.. for helt klart.. det er fullt mulig at det er noe i det du sier ut i fra ressonementet ditt.. Om det ender opp med å bli fakta, gjenstår jo å se selvsagt... Men jeg og har lekt ved tanken på at Bates kniper igjen pengesekken som F... fordi han har planlagt å ansette Curbishley nå i november, og sparer midler til ham og hans visjoner..
Mulig var planen å beholde Blackwell til Curb. var fri, men så begynte Blackwell å oppdage et par ting som gjorde at Bates måtte fremskynde prosessen... (herlig å drømme... [:D])

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Kickthemdown

quote:
Originally posted by h.b

Hvis gjelda var såpass liten som Bates sier, ja da ville faktisk Leeds United og Bates hatt godt av å bli børsnotert igjen.Selskaper som blir børsnotert vi ofte få inn fris kapital. Det skjer ikke med dagens system hvo Leeds er utenfor børsen. Men i og med at det ikke skjer, så er jeg troende til å tro at gjelda ligger på rundt 65-70 mill pund.Bates har bare fått utsatt betalinga fordi de som Leeds skylder pemger ikke hadde fått pengene sine ved en konkurs. Derfor kan muligens disse kravene komme innen kort tid

Makan til vås. [V]

Ferre

Får håpe det stemmer det du sier Karl, Curbs er vel det beste vi kan håpe på nå. Skulle så gjerne sett at Ranieri hadde blitt den nye manageren, spesielt etter de holdningene og ambisjonene han viste. Det er det klubben vår trenger!

-WE'LL BE BACK-

Karl Hot Shot

Eller vi tar en Manchester City/Nottingham Forest og rykker ned på tredje øverste nivå i engelsk fotball? Det er faktisk det mest sannsynlige slik som laget ledes nå. Både City og Forest hadde flere ressurser enn det Leeds United har nå, så ingen bør bli forundret (med nyere historie friskt i minne) om det skjer.

SirOlsen

Desverre Karl belyser du noe skremmende som bjeller i det alt for nære om ikke visse ting skjer, og det raskt! [:(]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Peter7

Curbishley er fortsatt mitt 1. valg som ny manager på Elland Road, men han forblir vel min våte drøm - som en eller annen så treffende uttrykte det her på forumet i sommer en gang.

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'