Sang av Billy Bremner!

Started by morvar, March 29, 2007, 00:57:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morvar

Nei, ikke kødd i det hele tatt! I går hørte jeg som vanlig på herreavdelingen på radio.. Og tror dere ikke de sier at "dette er Billy Bremner faktisk... med 'Get A Job'".

Noen som visste at Bremner kunne synge? Jeg har nemlig hørt værre! Er dere nyskjerrig så sjekk ut;

http://www.nrk.no/herreavdelingen/

Dato - altså 27.3. Husker ikke om det var time 1 eller time 2. Nå tok jeg et opptak vha programmet Audacity, men å legge ut slikt er jo tvilsom business i fht rettigheter og slikt. Men sjekk det ut om dere nå ble nyskjerrige:)

Asbjørn

Forandret seg, hasn't he, our Billy???

Nice try.  Men, try harder [:)]

Einstein, disguised as Robin Hood  With his memories in a trunk
Passed this way an hour ago, with his friend, a jealous monk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Biography   by Steve Huey

Billy Bremner was the guitarist for cult legends Rockpile, one of the finest traditional rock & roll bands in Britain during the pub rock/new wave era. A native of Scotland, Bremner was already a prominent session guitarist and pub rock scenester when he joined Rockpile in 1976. While the group toured as its own entity, its early studio work mostly consisted of backing band leaders Dave Edmunds and Nick Lowe on their solo albums; Rockpile didn't release an album under its own name until 1980's Seconds of Pleasure, and disbanded the following year. Bremner became a temporary replacement for late Pretenders guitarist James Honeyman-Scott, playing on several Learning to Crawl tracks. In 1984, Bremner released his first-ever solo album on the British division of Arista; Bash! was produced by pub rock mover'n'shaker Will Birch, but failed to attract much attention. He moved to Los Angeles to work as a session musician, and in the early '90s relocated to Nashville for the same purpose. In the mid-'90s, he moved to Sweden, where he played with a traditional rock & roll combo called the Refreshments (not to be confused with the American nerd rock band of the same era); the group issued their first album in 1995, producing five studio albums over the next six years and releasing a greatest-hits collection in 2001. In 1998, Bremner also recorded his second solo album, A Good Week's Work, for Gadfly (naturally, with a Swedish rhythm section).
Endre

morvar

Okay - der gikk jeg tydeligvis 5 på! Var så dum at jeg trodde programlederne i går kveld:) Der prates det MYE bull, men de nevnte altså at det var snakk om "han som spilte på Leeds"!!!

Flau dot no.....

Lids

Thomas

Promotion 2010

La oss få gamle Billy off-topic, som Becks!  8)

>:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Quote from: Promotion 2010 on September 06, 2010, 11:11:42
La oss få gamle Billy off-topic, som Becks!  8)

Kjeder du deg promo? Er ganske enig i at forumet er nokså dødt for tiden, men å hente frem en 3,5 år gammel post med krav om å gjøre den off topic blir litt selvmotsigende  :D

Eller statuerer du bare et eksempel?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Quote from: auren on September 06, 2010, 11:23:26

Kjeder du deg promo? Er ganske enig i at forumet er nokså dødt for tiden, men å hente frem en 3,5 år gammel post med krav om å gjøre den off topic blir litt selvmotsigende  :D

Eller statuerer du bare et eksempel?   ;)

auren

Jeg simpelten elsker eksempelets makt!

Poengen mitt er at de fleste tråder utarter her. Ã... gjøre en Becks-tråd til off topic bare fordi innholdet blir en diskusjon om man er for eller imot Becks blir litt tynt synes jeg.

1) Hvis begrunnelsen er at tråden fører til personhets - det nok til å flytte den? Da må mange kamptråder dit også.
2) Hvis begrunnelser er at moderatorene ikke liker Becks - blir det bare tåpelig.
3) Hvis begrunnelsen er at Becks er en EX-spiller - så må alle trådene om EX-spillere til off topic: også Bremner!

Her er noen eksempeler på tråder som har havnet OFF-TOPIC - flytt dem tilbake:
Becks: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14474.0.html
Den første Delph-tråden: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,10868.0.html
Om politiet på Leedskamper (feil plassert): http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12826.0.html

For meg så er alle disse meget ON-TOPIC! Det handler om Leeds United og den delen av forumet kalles ORDET ER FRITT!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

¡ɹǝddısuıɹd ǝuƃǝ ǝuıs ɹǝƃløÉŸ ǝʞʞı ɯos ɹǝɹoʇɐɹǝpoɯ pǝɯ oɹoɯ ǝpuǝɹǝʇıɹɹı

::)
Min første Leeds-kamp:

fjellhaugen

to ord til deg promo:

oh lord!!!!

har du virkelig sååå lite å ta deg til?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Quote from: fjellhaugen on September 01, 2010, 16:15:26
Quote from: fjellhaugen on August 31, 2010, 21:51:30
hehe...
mer skulle ikke til for å få opp diskusjonene om becks..............IGJEN  ;D ;D ;D ;D

and i quote; hehehehe ;D

godt å se becks fortsatt engasjerer.
jeg er en av de som gjerne ser han tilbake på ER en gang.

og må vel si at jeg hadde satt han på all star laget 50000 ganger før snoddy kom med. ingen disrespekt til snoddy dog....

Er denne kommentaren off-topic, Fjellhaugen?  ;)
Min første Leeds-kamp:

lojosang

Quote from: Promotion 2010 on September 06, 2010, 12:00:19
Quote from: auren on September 06, 2010, 11:23:26

Eller statuerer du bare et eksempel?   ;)

auren

Jeg simpelten elsker eksempelets makt!

Poengen mitt er at de fleste tråder utarter her. Ã... gjøre en Becks-tråd til off topic bare fordi innholdet blir en diskusjon om man er for eller imot Becks blir litt tynt synes jeg.

1) Hvis begrunnelsen er at tråden fører til personhets - det nok til å flytte den? Da må mange kamptråder dit også.
2) Hvis begrunnelser er at moderatorene ikke liker Becks - blir det bare tåpelig.
3) Hvis begrunnelsen er at Becks er en EX-spiller - så må alle trådene om EX-spillere til off topic: også Bremner!

Her er noen eksempeler på tråder som har havnet OFF-TOPIC - flytt dem tilbake:
Becks: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14474.0.html
Den første Delph-tråden: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,10868.0.html
Om politiet på Leedskamper (feil plassert): http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12826.0.html

For meg så er alle disse meget ON-TOPIC! Det handler om Leeds United og den delen av forumet kalles ORDET ER FRITT!

Hvis noen forstatt husker Beckford når han har lagt opp og ønsker å gjenopplive tråden om ham da skal jeg egenhendig flytte den til OEF der den da muligens vil kunne høre hjemme. En helt egen tråd for en Evertonspiller hører derimot ikke hjemme på OEF, og om noen har vansker med å se forskjell på 54 tråder om enkelt-exspillere og en enkelt tråd om 54 ex-spillere får heller vedkommende investere i fersk synstest og nye briller.
- Leif Olav

Rudi G.

En annen ting er jo at Billy The King står på sokkel utenfor ER, det vil Everton spilleren aldri gjøre!