Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 333868 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

pedro

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #480 på: Februar 08, 2012, 12:37:49 »
Ady White ønsker Redfearn som manager og han er ikke alene blant spillerne om å ønske det. Disse jobber tett sammen hver dag nå og det virker som selvtilliten og selve treningsformen til Redfearn funker. Det blir noe søkt og dømme resultatet mot BC sist lørdag som enkelt grunnet utvisningene. Ser en gjennom innslaget (LUFC TV) blir vi snytt for flere mål, feil offside avblåsninger. Utvisningene kommer også som følge av agressivt Leeds spill, og med det menes heftige angrep, bl a alene mot keeper situasjon.

På lørdag får Redfearn sin ilddåp, debut på Elland Road mot Brighton. 3 poeng der og en ny cleansheet vil gi laget en solid boost. Inntil det motsatte er bevist synes jeg at vi skal la Redfearn styre skuta trygt inn mot opprykk denne sesong!

http://www.leedsunited.com/news/20120208/were-just-getting-on-with-the-job-aidy_2247585_2603909
Leedsomaniac

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #481 på: Februar 08, 2012, 12:49:20 »
Ady White ønsker Redfearn som manager og han er ikke alene blant spillerne om å ønske det. Disse jobber tett sammen hver dag nå og det virker som selvtilliten og selve treningsformen til Redfearn funker. Det blir noe søkt og dømme resultatet mot BC sist lørdag som enkelt grunnet utvisningene. Ser en gjennom innslaget (LUFC TV) blir vi snytt for flere mål, feil offside avblåsninger. Utvisningene kommer også som følge av agressivt Leeds spill, og med det menes heftige angrep, bl a alene mot keeper situasjon.

På lørdag får Redfearn sin ilddåp, debut på Elland Road mot Brighton. 3 poeng der og en ny cleansheet vil gi laget en solid boost. Inntil det motsatte er bevist synes jeg at vi skal la Redfearn styre skuta trygt inn mot opprykk denne sesong!

http://www.leedsunited.com/news/20120208/were-just-getting-on-with-the-job-aidy_2247585_2603909
Hvis Red er nå i ferd med å skape god-stemning i troppen, og kan vise til et par tre gode resultater i kommende kamper, mener jeg  også at han bør sitte sesongen ut. Mener vi ikke er tjent med mer oppstykking/omveltninger/usikkerhet så "tett" ved sesongslutt.
Ups & Ups!!

Tobbe9210

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #482 på: Februar 08, 2012, 13:16:17 »
Kan noen fortelle meg om det er noen sannhet i det jeg ble fortalt at Kjetil Rekdal er aktuell for jobben?  ???
Leksvik whites

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #483 på: Februar 08, 2012, 13:51:47 »
Jeg tillegger ikke White's uttalelser særlig stor vekt. Han snakker om Redfearns erfaring. I forhold til White selv, blir de fleste erfarne. Det som er viktig er å få inn en mann som kan PL. Ã… trene lag langt nedover i divisjonene over lengre tid, kvalifiserer ikke en mann til stillingen som manager i Leeds United. Det diskvalifiserer han.

 I det hele tatt er jeg skeptisk til alle uttalelser som kommer fra enkeltpersoner (les ansatte) på klubbens hjemmesider. Man finner ikke mye kritiske tanker eller nytenkning her. Intervjuer med spillere bærer mer preg av propanganda enn av opplysning. Whites uttalelser er av typen "Vi er alle en familie, vi, og vi er så fryktelige glade i hverandre." Alt er jo bra. Han skryter t.o.m. av Grayson (vel han debuterte på A-laget under Grayson). Så, hvor fører alle disse uttalelsene fra spillerne, hen? Til å ansette Redfearn? Jeg anser disse uttalelsene ikke å være uttalelser fra privatpersoner, men fra ansatte. Ansatte har som oppgave å være klubbens talerør, ikke komme med uautorisert utenomsnakk.

Argumentet om at han kjenner spillerstallen bør man ikke tillegge særlig vekt. Det hjelper jo ikke særlig godt at han kjenner spillerne, hvis de faktisk ikke er gode nok? En ny manager vil se på spillerstallen med nye øyne, og han vil heller ikke han noen forutinntatte sympatier/antipatier om enkeltspillere. Han vil også antageligvis ønske å renske opp i stallen allerede med en gang. Da vil bindinger til en stall som han må skifte ut i, være til byrde, ikke til gavn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #484 på: Februar 08, 2012, 13:58:17 »
Gode gamle Johnny Giles sier i intervju i YEP at han vil ha Warnock
Yeboahs vitne

Joe Jordan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #485 på: Februar 08, 2012, 13:58:46 »
Jeg vet egentlig ikke hvem jeg vil ha som manager. Men jeg vet at personlighet og trynefaktor er totalt underordnet det faktum at denne manageren skal ta oss til PL. Fortere enn svint.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Totto

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #486 på: Februar 08, 2012, 14:04:03 »
Kan vi ikke bare låne en manager da?!

Har jo lang erfaring med lån av spillere...  ;)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Sleivind

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #487 på: Februar 08, 2012, 14:23:39 »
Spørsmålet jeg har stilt meg de siste dagene er; Hva er det egentlig vi trenger nå?

Trenger vi noen som skal snu opp ned på alt og alle? Eller holder det med noen få justeringer?

Jeg går mer og mer god for at Redfearn skal få lede laget frem til sommeren, også få inn noe nytt, om ikke Redfearn overgår alle forventninger. Det er ikke sikkert laget trenger store omveltninger, kanskje det bare er noen få justeringer som skal til for å få satt laget skikkelig. Redfearn tok jo allerede tak i defensiv organisering på den første treningen han hadde. I utgangspunktet lover jo det godt!

Erik M

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #488 på: Februar 08, 2012, 14:54:38 »
Jeg tillegger ikke White's uttalelser særlig stor vekt. Han snakker om Redfearns erfaring. I forhold til White selv, blir de fleste erfarne. Det som er viktig er å få inn en mann som kan PL. Ã… trene lag langt nedover i divisjonene over lengre tid, kvalifiserer ikke en mann til stillingen som manager i Leeds United. Det diskvalifiserer han.

 I det hele tatt er jeg skeptisk til alle uttalelser som kommer fra enkeltpersoner (les ansatte) på klubbens hjemmesider. Man finner ikke mye kritiske tanker eller nytenkning her. Intervjuer med spillere bærer mer preg av propanganda enn av opplysning. Whites uttalelser er av typen "Vi er alle en familie, vi, og vi er så fryktelige glade i hverandre." Alt er jo bra. Han skryter t.o.m. av Grayson (vel han debuterte på A-laget under Grayson). Så, hvor fører alle disse uttalelsene fra spillerne, hen? Til å ansette Redfearn? Jeg anser disse uttalelsene ikke å være uttalelser fra privatpersoner, men fra ansatte. Ansatte har som oppgave å være klubbens talerør, ikke komme med uautorisert utenomsnakk.

Argumentet om at han kjenner spillerstallen bør man ikke tillegge særlig vekt. Det hjelper jo ikke særlig godt at han kjenner spillerne, hvis de faktisk ikke er gode nok? En ny manager vil se på spillerstallen med nye øyne, og han vil heller ikke han noen forutinntatte sympatier/antipatier om enkeltspillere. Han vil også antageligvis ønske å renske opp i stallen allerede med en gang. Da vil bindinger til en stall som han må skifte ut i, være til byrde, ikke til gavn.

Er mest enig med deg RoarG.  For mye svart/hvitt tenkning.  Målet må være å rykke opp og da må en slugger inn, gjerne på kort kontrakt med kjempebonus (hvis det finnes på managersiden).
 

voldball

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #489 på: Februar 08, 2012, 15:17:51 »
Kan noen fortelle meg om det er noen sannhet i det jeg ble fortalt at Kjetil Rekdal er aktuell for jobben?  ???

Han ble spurt av en lokal journalist om han kunne tenke seg jobben....
Ikke at han er aktuell for de om:)
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #490 på: Februar 08, 2012, 15:30:32 »
Nå var vi oppe i 5 TRÃ…DER omkring managerspørsmålet. Da blir det vanskelig å holde tunga rett i munnen (diskutere det trådstarter ønsket ved starten av emnet). Derfor har jeg slått den siste tråden inn i Redfearn-tråden, så får vi diskutere ham der. Og her får vi ta hvem vi ønsker/hvilken type vi ønsker etc...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #491 på: Februar 08, 2012, 16:39:10 »
Ady White ønsker Redfearn som manager og han er ikke alene blant spillerne om å ønske det. Disse jobber tett sammen hver dag nå og det virker som selvtilliten og selve treningsformen til Redfearn funker. Det blir noe søkt og dømme resultatet mot BC sist lørdag som enkelt grunnet utvisningene. Ser en gjennom innslaget (LUFC TV) blir vi snytt for flere mål, feil offside avblåsninger. Utvisningene kommer også som følge av agressivt Leeds spill, og med det menes heftige angrep, bl a alene mot keeper situasjon.

På lørdag får Redfearn sin ilddåp, debut på Elland Road mot Brighton. 3 poeng der og en ny cleansheet vil gi laget en solid boost. Inntil det motsatte er bevist synes jeg at vi skal la Redfearn styre skuta trygt inn mot opprykk denne sesong!

http://www.leedsunited.com/news/20120208/were-just-getting-on-with-the-job-aidy_2247585_2603909
Hvis Red er nå i ferd med å skape god-stemning i troppen, og kan vise til et par tre gode resultater i kommende kamper, mener jeg  også at han bør sitte sesongen ut. Mener vi ikke er tjent med mer oppstykking/omveltninger/usikkerhet så "tett" ved sesongslutt.
Tett ved sesong slutt ?har vi ikke 16-17 kamper igjen da og er det ikke veldig usikker å ha en manager som KANSJE  er det i 3 kamper bare da .Blir jo ikke ro rundt manager spørsmålet da ,1 tap så er bråket i gang igjen .
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #492 på: Februar 08, 2012, 17:14:25 »
Lettelsen for at Svennis er utelukket er vanskelig og uttrykke :) men + til KB på den!

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #493 på: Februar 08, 2012, 17:18:10 »
Lettelsen for at Svennis er utelukket er vanskelig og uttrykke :) men + til KB på den!

Hadde han blitt ansatt så hadde det blitt brukt penger på spillere...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #494 på: Februar 08, 2012, 17:22:39 »
Lettelsen for at Svennis er utelukket er vanskelig og uttrykke :) men + til KB på den!

Hadde han blitt ansatt så hadde det blitt brukt penger på spillere...

Ok!

marve

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #495 på: Februar 08, 2012, 17:29:15 »
Lettelsen for at Svennis er utelukket er vanskelig og uttrykke :) men + til KB på den!
Også en måte å få avslag på en jobb søknad ,bates eier rett å slett ikke vanlig folkeskikk .Utrolig uproff oppførsell nok en gang av vår kjære  ken bates .Glad det ikke ble svennis da men..........
 

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #496 på: Februar 08, 2012, 18:24:53 »
Lettelsen for at Svennis er utelukket er vanskelig og uttrykke :) men + til KB på den!
Også en måte å få avslag på en jobb søknad ,bates eier rett å slett ikke vanlig folkeskikk .Utrolig uproff oppførsell nok en gang av vår kjære  ken bates .Glad det ikke ble svennis da men..........
Hvem sier at Svennis ikke har fått beskjed på en mer konvensjonell måte? Svennis blir vel ikke fornærmet av dette?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Larsen.

Pride of Yorkshire

Tobbe9210

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #498 på: Februar 08, 2012, 19:28:07 »
Kan noen fortelle meg om det er noen sannhet i det jeg ble fortalt at Kjetil Rekdal er aktuell for jobben?  ???

Han ble spurt av en lokal journalist om han kunne tenke seg jobben....
Ikke at han er aktuell for de om:)

ok, takk!
Leksvik whites

MacMurder

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #499 på: Februar 08, 2012, 19:47:01 »
Klovnen i førersetet på ER har altså magemål til å harselere med Svennis, samtidig som Redfearn skal få "sjansen" til å vise hva han duger til. Herregud og Jesus Christ for en komplett amatør Bates er.
Tok meg den friheten å sakse en liten snutt fra en annen side:

Here is SVENS credentials....................
Degerfors IF
Division Three Västra Svealand Champions 1978
IFK Göteborg
Allsvenskan Champions 1982
Svenska Cupen Winners 1979, 1982
UEFA Cup Winners 1982
Benfica
Portuguese Liga Champions 1983, 1984, 1991
Cup of Portugal Winners 1983
SuperCup Cândido de Oliveira Champions 1989
European Cup Runners Up 1990
UEFA Cup Runners Up 1983
Roma
Coppa Italia Winners 1986
Sampdoria
Coppa Italia Winners 1994
Lazio
Serie A Champions 2000
Coppa Italia Winners 1998, 2000
Italian Super Cup Winners 1998, 2000
UEFA Cup Winners' Cup Winners 1999
UEFA Super Cup Winners 1999
UEFA Cup Runners Up 1998
England
FA Summer Tournament Winners 2004

here is Redfearns

Scarborough....17.2% win
Northwich Victoria..........9 games 8 losses 1 draw.

 

Sleivind

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #500 på: Februar 08, 2012, 20:37:14 »
Ser Capello er ledig på markedet nå  ::)

asLeeds

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #501 på: Februar 08, 2012, 20:53:58 »
Klovnen i førersetet på ER har altså magemål til å harselere med Svennis, samtidig som Redfearn skal få "sjansen" til å vise hva han duger til. Herregud og Jesus Christ for en komplett amatør Bates er.
Tok meg den friheten å sakse en liten snutt fra en annen side:

Here is SVENS credentials....................
Degerfors IF
Division Three Västra Svealand Champions 1978
IFK Göteborg
Allsvenskan Champions 1982
Svenska Cupen Winners 1979, 1982
UEFA Cup Winners 1982
Benfica
Portuguese Liga Champions 1983, 1984, 1991
Cup of Portugal Winners 1983
SuperCup Cândido de Oliveira Champions 1989
European Cup Runners Up 1990
UEFA Cup Runners Up 1983
Roma
Coppa Italia Winners 1986
Sampdoria
Coppa Italia Winners 1994
Lazio
Serie A Champions 2000
Coppa Italia Winners 1998, 2000
Italian Super Cup Winners 1998, 2000
UEFA Cup Winners' Cup Winners 1999
UEFA Super Cup Winners 1999
UEFA Cup Runners Up 1998
England
FA Summer Tournament Winners 2004

here is Redfearns

Scarborough....17.2% win
Northwich Victoria..........9 games 8 losses 1 draw.

 
Men...som me alle ser, svennis si storhetstid er forlengst over(2004).
Klokt å ikkje gå for svennis meiner eg!!
MOT
DALHEIM WHITES

lojosang

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #502 på: Februar 08, 2012, 20:57:44 »
Herre jesus. MacMurder. Hvor har du vært siste tiår? Svennis har vært ubrukelig siden han fikk kjendisdilla mens han var engelsk landslaagstrener. Han har brukt hundrevis av millioner på Notts County. Det ble ikke opprykk før etter at Svennis dro. Hvor var Leicester da Svennis fikk sparken?

Jeg ville med glede betalt femdoblet lønn til Redfearn om det betød Svennis ikke kommer.

At han en gang var en meget god trener hjelper fint lite når alt han har å vise til nå er innkjøp av kjendisspillere til latterlige priser for så å gjøre middelmådigheter av dem. Da kan vi like godt ansette Graeme Souness.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

MacMurder

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #503 på: Februar 08, 2012, 21:19:17 »
He He, nå tror jeg du misforstår en smule. Jeg er alldeles ikke for å ansette Svennis som manager, selv om han nok hadde vært å foretrekke foran mange som har vært nevnt. Det er  måten Bates uttaler seg om Svennis på som jeg finner fullstendig forkastelig. Her går altså denne fjompenissen ut i media og formerlig håner Svennis, en tidligere landslagssjef og en mann som kan se tilbake på en til tider glimrende managerkarriere, for at han kunne tenke seg Leeds jobben. Samtidig som det, "gud forby", kan se ut som Bates heller kan tenke seg Redders, en managerspire med en av den værste managerstatistikkene som det overhodet er mulig å oppdrive i Engelsk seriesammenheng. Joda Redders er sikkert en grei kar han, men jobben som Leeds-manager er ikke noe for managerspirer, punktum finale.

lojosang

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #504 på: Februar 08, 2012, 21:24:41 »
He He, nå tror jeg du misforstår en smule. Jeg er alldeles ikke for å ansette Svennis som manager, selv om han nok hadde vært å foretrekke foran mange som har vært nevnt. Det er  måten Bates uttaler seg om Svennis på som jeg finner fullstendig forkastelig. Her går altså denne fjompenissen ut i media og formerlig håner Svennis, en tidligere landslagssjef og en mann som kan se tilbake på en til tider glimrende managerkarriere, for at han kunne tenke seg Leeds jobben. Samtidig som det, "gud forby", kan se ut som Bates heller kan tenke seg Redders, en managerspire med en av den værste managerstatistikkene som det overhodet er mulig å oppdrive i Engelsk seriesammenheng. Joda Redders er sikkert en grei kar han, men jobben som Leeds-manager er ikke noe for managerspirer, punktum finale.

Da skal jeg ringe de hvite bilene og avbestille de fine, polstra rommet jeg hadde i beredskap til deg på Gaustad. :D

Hva ER det han skal ha sagt? Jeg har ikke sett annet enn lenka til Fjernsyn 2.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Andersen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #505 på: Februar 08, 2012, 21:30:49 »
Capello eller Warnock ?

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #506 på: Februar 08, 2012, 21:32:54 »
Ser Capello er ledig på markedet nå  ::)

Tror faktisk Capello ville vært en god manager for Leeds mtp han får kontroll på gruppen. Problemet blir vel samarbeidet mellom KB og Capello...

mac_gyver

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #507 på: Februar 08, 2012, 21:37:12 »
Jeg bryr meg katten om hvem som styrer skuta så lenge vi vinner matcher
Pride of Yorkshire

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #508 på: Februar 08, 2012, 21:52:57 »
Jeg bryr meg katten om hvem som styrer skuta så lenge vi vinner matcher

Katten fra Anfield?
 

Gufrias

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #509 på: Februar 08, 2012, 22:00:40 »
Sitat
Vi fikk en søknad fra en elleveåring med store ambisjoner innen fotballen, og vi hadde en playstationmanager som hadde tro på seg selv etter å ha vunnet en turnering i 2010. Vi fikk også en søknad fra Sven-Göran Eriksson, men han kommer ikke, forteller Bates.

Ut fra sammenhengen, der Bates kommenterer useriøse søknader, tror jeg at en eller annen artigkaill har sendt inn en søknad i Svennis' navn.
Hekta på Leeds siden 1974