Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Cherry

#1
Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel". :-[

Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...

Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".

Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.
#3
According to SportsBoom, Leeds are interested in signing Ayase Ueda from Feyenoord this summer. The Japan international just scored 25 goals in the Eredivisie, more than anyone else, and is on the radar of a number of Premier League sides.

It's reported that any suitor could see a £30m bid accepted to sign the player with that the fee the Dutch side are hoping to receive as interest builds.
#4
5 dager til vinduet åpner nå 15.juni.
Farke har uttalt at han ikke ser mye business gjort før ETTER VM.
Det er vel ikke mange VM spillere vi har los på tenker jeg, har magefølelse på at
nettverket til Farke har Tyskland igjen som 1. prioritet.....ikke feil det - han
har mest erfaring fra sitt hjemland.

Vi endte opp med 4 spillende klubbspillere i dette VM, og jeg tenker at de spillerne
også kan spre det glade budskap om klubben vår til sine landsmenn.
Kommersielt sett har vel Japanere ett potensial som kan merkes på draktsalg i hvert fall :-)

Burnely, Wolves og Hammers ned....kan vi plukke noe derfra da?
#5
Quote from: Myhre10 on May 24, 2026, 19:16:10
Quote from: Cherry on May 24, 2026, 19:01:56Skammelig kamp, det må forventes at vi leverer bedre enn dette.
Forferdelig skuffende.
Håper Farke gjør opp regnskap og har spillere klare, vi trenger noen... for å si d mildt 🤨

Ja etter 8 kamper uten tap så er denne kampen representativ for årets sesong! For min del blir det gratulerer Leeds med en solid sesong! 👍👏

Det er den nok ikke, men det som presenteres i Leeds drakt i dag er ikke representativt- DET er poenget. så ser man , selv med objektive øyne HVEM som ikke fungerer /leverer - og det er jo da der mann trenger påfyll av kvalitet.
Meget fornøyd med årets sesong og plassering, men har man på Leeds drakt -så SKAL det leveres..
#6
Skammelig kamp, det må forventes at vi leverer bedre enn dette.
Forferdelig skuffende.
Håper Farke gjør opp regnskap og har spillere klare, vi trenger noen... for å si d mildt 🤨
#7
Quote from: auren on May 22, 2026, 15:05:41Sett at Struijk og Bogle er tilbake. Da kan det bli noe slik:

Darlow - Rodon, Bijol, Struijk - Bogle, Ampadu, Tanaka, Justin - Aaronson, Gnonto - DCL

Det er jo ikke så gærent. Skulle begge være ute kommer vel Bornauw og James inn.

Her taper vi nok. WH alt å spille for, og vi er enda mer skadeplaget enn sist.

Tips: 2-0.

auren

Jeg vil ha inn Piroe eller Nmecha, 3-4-1-2....Piroe bak DCL.
#8
Leeds under Farke har virkelig levert denne sesongen, nå med facit i hånd.
Før shitty kampen i høst på Etihad lå vi "helt på skjema" som nyopprykket lag - til å rykke ned.
Formasjonsendringen som ble utført i pausen der reddet oss denne sesongen...

Vi har i tillegg vært heldige , tross alt - med skader. Det å bl a holde DCL oppegående med hans` historikk , det er imponerende - all kudos til vårt medisinske apparat og fysiske trenere.
Det er mange som har holdt høyt nivå gjennom sesongen, men vi ser med den skadesituasjonen vi nå avslutter sesongen med inn i denne kampen - at vi trenger 4-5 kvalitetsspillere foran neste...vi skal jo oppover tabellen!

Tips i denne er 1-1.  Da rykker West Ham ned, og Spurs holder stand....greit nok.
#9
Quote from: Asbjørn on May 20, 2026, 14:14:02
Quote from: Cherry on May 20, 2026, 11:12:05Da har vi etter mine beregninger 5 spillere med i VM.
Gudmundsson, Stach, Tanaka, Aaronsen og Okafor.  Stach bør vel bli fit`først da, men etter det jeg har lest
så er han inne i troppen pt.
Hadde Wales klart kvalik`så hadde vi hatt med 4 til...

Spennende å se gutta`på sine lag. Må de klare seg gjennom skadefrie.
Du foregriper vel litt her nå. Dette er de bekreftede:
Noah Okafor becomes the third Leeds United player to have a World Cup spot confirmed. Winger is in the Switzerland squad. Gabi Gudmundsson (Sweden) & Ao Tanaka (Japan) already called up👇
https://x.com/kylenewbould/status/2057071209397764234?s=20

Stach kom ikke med, men Aaronson bør være rimelig sikker i Pocchetino's tropp
#10
Ordet er fritt / Re: Spiller: Anton Stach
May 21, 2026, 21:11:31
Kom ikke med i VM troppen , bra for oss- trist for ham ::)
#11
Farke er hel ved.
Blir ikke noe tull her, han stiller det beste mannskapet som er tilgjengelig.
Når det er sagt så er nok våre "VM spillere" ikke særlig lystne på å få noen knocks`
i denne kampen og Stach, Aaronsen, Gudmundsson og Okafor er jo mer eller mindre skadet nå...Stach spiller garantert ikke.  Dette vil jo åpne for Longstaff, Gnonto, Piroe m fl....

Er jo en kamp der Hammers MÅ frem og score, det kan passe oss bra!
#12
Da har vi etter mine beregninger 5 spillere med i VM.
Gudmundsson, Stach, Tanaka, Aaronsen og Okafor.  Stach bør vel bli fit`først da, men etter det jeg har lest
så er han inne i troppen pt.
Hadde Wales klart kvalik`så hadde vi hatt med 4 til...

Spennende å se gutta`på sine lag. Må de klare seg gjennom skadefrie.
#13
3 Bijol
2 DCL
1 Darlow
#14
3 Rodon
2 Ampadu
1 Tanaka
#15
Gode bytter, men litt sent.
Slitekamp, vi tar med oss ett fortjent poeng... igjen ;)
#16
Aaronson og James fungerer ikke i dag, hvorfor ikke teste Piroe/ Gnonto/ Nmecha / Longstaff??
#17
En tilnærming for kampen som kan passe oss bra, ettersom Spurs virkelig trenger flere poeng.
Litt skeptisk til ballbehandling i bakre rekker hos oss som vanlig, for Tottenham vil presse oss høyt i denne- men jo lengre kampen går uten at de scorer vil skape rom og muligheter fremover for oss.

Tips : 3-3 !
#18
For å gå litt motsatt vei av Topic:
Det viktigste er nå å ikke selge det som jeg mener er CORE i laget.
Rodon-Ampadu-Stach-DCL
Gode nok mener jeg også at Gudmundsson-Tanaka-Longstaff og Okafor er også.

Utenom disse 8 så kan det fint gjøres mye business. Kjør debatt! ;)
#19
Quote from: auren on May 04, 2026, 23:15:05
Quote from: Asbjørn on May 04, 2026, 23:02:51
Quote from: auren on May 04, 2026, 22:58:313-3 slutt. Vinner City hengekampen mot Palace på onsdag (!!! - to døgn hvile!!!) er de to poeng bak Arsenal.

auren
..er vel onsdag 13.mai

Ups. Du har selvsagt riktig. Men spennende blir det uansett. Håper City vinner til slutt, men at Arsenal tar minst uavgjort til helga mot West Ham.

auren

West Ham klarer uavgjort mot Arsenal, da er vi klare matematisk (målforskjell)  for PL neste sesong- samt at tittelkampen er der for fullt! Fint scenario for innspurten det , men jeg tror vi tar poeng mot Spurs på mandag også....og DA kan jo ikke Hammers ta oss igjen!
#20
Om ikke Villa banker Forest på torsdag (ift å hvile spillere i går) - så blir jo dette veeeeeldiiii
feil, mest som Villa supporter da- helt horribelt det de viste i går.
Emery tenker i hvertfall ikke på fair play og andre klubber - det er helt klart.

West Ham nå med kniven på strupen, men Forst og Spurs er slett ikke sikre.
Blir fint å se kamp mandag, der skuldre kan være på riktig plass etter at Arsenal har slått Hammers.

Får vi se Ayling tilbake på ER som Boro`spiller neste sesong da?  Holder en knapp på de i Play Off.
#21
Quote from: Barry on April 30, 2026, 12:17:34
Quote from: Asbjørn on April 30, 2026, 11:10:39Hmmm. Hva betyr dette for Burnleys inngang til kampen mon tro= :o

Scott Parker has left his position as Head Coach of Burnley Football Club by mutual consent.
https://x.com/apopey/status/2049777030443466892?s=20

Oppdatert:
🚨 Michael Jackson will be Burnley's interim manager until the end of the season, club statement confirms.
Follows Scott Parker leaving with immediate effect.
https://x.com/FabrizioRomano/status/2049786304007676192?s=20



Blir bra interesse rundt denne! ;D
#22
Quote from: Blank_File on April 29, 2026, 09:51:18
Quote from: leedslife on April 29, 2026, 08:44:38Potensielt Millwall i PL.
Blir ihvertfall et-par ekstra høyrisikokamper neste sesong da.
Det hadde vært gøy. Millwall er nummer 2, bak Scum og foran Chelscum.

Ipswich går mest sannsynlig direkte opp sammen med Coventry.
Både Saints og Boro`spiller fin fotball, og her er det om å gjøre å presse sitronen
Over 2 semifinaler først. Tror Millwall blir for svake om de møter 1 av disse 2 i Semin`, men vinner de hjemme mot Oxford på lørdag - så unngår de jo disse 2 der.
Mitt tips er Ayling og Boro`opp fra playoff! ;)
#23
Sikkert lurt å se om det er "GOD nedfalls-frukt" på de lagene som rykker ned , og det er mange
navn som hevdes fra Wolves:
https://www.footballfancast.com/new-kalvin-phillips-leeds-enter-talks-to-sign-bueno/
#24
Quote from: Hawley on April 28, 2026, 12:41:44
Quote from: HåvardK on April 28, 2026, 12:09:54
Quote from: Hawley on April 28, 2026, 12:08:11Hvem bør ta dødballene hvis Stach ikke spiller? Det Tanaka har prestert er jo skremmende svakt. Enten er de upresise eller m alt for mye luft og håpløse og få noe ut av. Vi var jo gode på dødball tidlig i sesongen, men det er vi ikke lenger.
Longstaff er god på dødballer. Håper han starter på bekostning av Tanaka.
Er det noen som har skjønt hvorfor Longstaff omtrent ikke har fått spille?

Det er faktisk ingen grunn til at Longstaff ikke kan spille , han var/er vel egentlig cover for Stach/Gruev.
Tanaka leverte heller ikke nå mot Chelsea , men det var det flere som ikke gjorde - at vi ikke "tok midtbanen i den kampen " gjorde at vi ikke fikk til mye av spillet vårt.
Håper virkelig Sean kan kjøres inn etterhvert i kampen. En av få med dødball fot også.
#25
Her er det "Full Throttle " som gjelder , denne SKAL vi vinne!
ALT av offensiv styrke skal benyttes, og vi SKAL ha overtaket gjennom HELE kampen.

Burnley er ikke gode, men de ER ett PL lag som fortjener respekt, men ikke frykt....
Håper Farke TØR å stille offensivt, slik at vi kan skaffe oss tidlige mål - og fortsette med fullt øs gjennom kampen - da får han også Elland Road med seg,!
Vi fans`er mer spente enn det spillerne bør være ...fra start.

Ønsker meg: 
Darlow
Rodon-Strujic-Justin (Gudmundsson antagelig skada)
Gnonto-Tanaka-Stach (om han er klar)-Ampadu-Okafor
DCL-Nmecha

I tillegg håper jeg at Piroe nå får noen flere minutter snarlig.
Bogle med nedadgående kurve, dropper han fra start - i tillegg syns jeg at Brenden løper uten mål og mening igjen...og skaper for lite.
#26
Fortjent tap, Chelsea best både på skuespill og som lag.
Skuffende fra oss, alt for lite kreativitet. Hjalp med Stach.

Nå er det fredag det kan fokuseres på, DER bør det satses, og Burnley er når sant skal sies ett mye svakere lag enn Schjelski.
#27
Satse nå Farke!
Brenden og Tanaka ut , bare kjør på med Longstaff, Gnonto/ evt Nmecha.
#28
Merkelig svakt etter sjansen til Aaronson, og scoringen til Schjelski.
Skuffende.
Bijol og Strujic evner jo ikke å spille ball fremover på banen, samt at alternativ antagelig er for få.
Her blir også Brenden juniorspiller, og når Bogle ikke har dagen så blir den siden svak.
Dette er cup, her må d satses... DCL må ha inn Nmecha ved siden av seg, og Longstaff bør inn for å ta tak i midtbanen.
#29
Defensiv 11'ver, offensiv benk'  :D
#30
Quote from: leedslife on April 25, 2026, 18:38:06Taper Spurs i neste mot Villa og vi tar 3 poeng mot Burnley så kan de vel bare få maksimalt 43 poeng. pr nå har de dårligere målforskjell enn oss.


Det er jo akkurat dette som bør skje, og med den guts' og moral vi viser om dagen- så slår vi Burnley på fredag.
Spurs mistet 2 mann i dag( Solanke og Xavi) , og har d klart vanskeligste programmet igjen.
Husk at Forest også skal ut i 2 Europa league kamper mot Villa... blir slitasje av slikt.