Jeg finner Gnonto mer interresant enn James i PL...Daniel blir liksom "for enkel".
Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...
Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".
Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.
Brandt og Stach på midten er jo en drøm, men som flere skriver, så har jo Longstaff
MYE å gå på - tror han kommer i gang denne sesongen!
Vi trenger flere mål fra midten...
Om Stujic går (helt greit) , så er Nico Elvedi hot igjen ser jeg av rykter.
Fint om Wilson blir bekreftet offisielt nå, slik at vi "er i gang".
Farke har igjen noen ess i ermet`tror jeg...noen vi ennå ikke har hørt rykter om.
